Błędne wskazania wskażnika poziomu paliwa |
Autor |
Wiadomość |
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Gru 2006, 20:32 Błędne wskazania wskażnika poziomu paliwa
|
|
|
witam.
mam takie pytanko bo od dluzszego czasu nie tankowałem beznyny pow 50zł od dna baku.
dzisiaj zdarzyo mi sie zatankować za 100zł i kreska wacha sie na 0,25 baku, a za te kwote powinno być przynajmniej 0,5. wydaje mi sie ze plywak sie zablokował/utonął
i tutaj pytanie czy od sam sie podniesie czy czy odblokuje, czy musze coś grzebać tam ?? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Kwi 2010, 23:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
goku
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 43 Dołączył: 20 Lip 2006 Posty: 226 Skąd: Makowisko/J-aw
|
Wysłany: 1 Sty 2007, 13:27
|
|
|
doogi napisał/a: | sam sie podniesie czy czy odblokuje |
Miałem identyczną sytuacje, u mniepo przejechaniu paru kilosów wrusiło do normy.
doogi napisał/a: | zablokował/utonął |
Utonąć może jeżeli pływak jest dziurawy.
Jak ci się chce podnieś tylną kanape odkręć dekielek o baku i zobacz co i jak |
_________________ http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote] |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Sty 2007, 18:04
|
|
|
Albo zalej do pełna, większa ilość paliwa powinna go wycisnąć do góry. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 1 Sty 2007, 19:51
|
|
|
MARIUSZ.B napisał/a: | zalej do pełna, | wydaj 150 zł zeby sprawdzić czy pływak sie topi.. doogi, weź dupsko wsadź do samochodu.. podnieś tylna kanapę i wyciąg pompę.. odrobina sprytu przy tym nie zawadzi. uważaj tylko na platikowy kruciec na końcu węza paliwa.. żeby go nie połamać.. delikatnie kombinerkami i ciąg równolegle o rurki metalowej pompki
[ Dodano: Pon Sty 01, 2007 19:52 ]
aaa..
no i odczep pływak..osusz i do szklanki z woda.. jak sie utopi ....... |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Sty 2007, 19:57
|
|
|
Przecież te 150 zeta nie wywali w błoto i tak trzeba lać i tak trzeba lać. Osobiście zawsze tankuję do pełna. Przynajmniej nie mam potem problemu z pływakiem |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Sty 2007, 01:44
|
|
|
co do zatopienia pływaka to raczej mało prawdo podobne . W 90 % uszkodzony zostaje potencjometr wskaźnika , zazwyczaj to kara za jazdę na rezerwie bo wtedy w zbiorniku jest dużo więcej wilgoci i korodują slizgacze . |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Sty 2007, 16:02
|
|
|
diodalodz napisał/a: | co do zatopienia pływaka to raczej mało prawdo podobne . W 90 % uszkodzony zostaje potencjometr wskaźnika , zazwyczaj to kara za jazdę na rezerwie bo wtedy w zbiorniku jest dużo więcej wilgoci i korodują slizgacze . |
gdzie ten potencjometr sie znajduje ?? |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Sty 2007, 19:24
|
|
|
do potencjometru przyczepiony jest drut a do druta balinik (pływak) . Są dwa rodzaje potencjometrów albo sa ścieżki z grafitu albo sa z drutu oporowego . Z drutu jak jest usterke widać odrazu bez gadania . Zobacz czy pływak sobie swobodnie chodzi . Z tego co wiem w mk3 pływak chyba jest wyposażony w tłumik drgań za co głowy sobie obciąć nie dam casami do tłumika wpada rdza i potrafi sie zawiesić . |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.