Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Długo odpala na zimnym
Autor Wiadomość
obal 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 22 Gru 2006, 21:25   [MK3] Długo odpala na zimnym

witam chce szybkiej odpowiedzi i kasujemy temat
Mianowicie tak ostatni pojawił się problem tego typu że jak autko postoi przez noc to zapala dopiero za 6 razem natomiast na ciepłym silniku pali odrazu co może być przyczyna?? dodam tylko ze jak zapale na zimnym to zaraz zgaśnie a jak zaskoczy to ma 500 obr. i po chwili idzie w góre co to jest?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Kwi 2010, 16:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 22 Gru 2006, 21:58   

przeczysc wszystkie styki w kostkach od cpp i krokowca, sprawdz izolacje
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
obal 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 22 Gru 2006, 22:00   

było robione 3dni temu
 
 
 
picio_18 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 40
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 172
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Gru 2006, 15:40   

kup sobie lepiej nowy akumulator!!
_________________
MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY

MOJE HOBBY
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 23 Gru 2006, 16:43   

picio_18 napisał/a:
kup sobie lepiej nowy akumulator!!

a moze od razu nowy silnik, albo fieste? :)

winny jest brak ssania, mialem tak jak kabelki od cpp nie stykały w kostce, tez nie łapał w ogole obrotów przy zapalaniu

a skoro wszystko sprawdzales i czysciles krokowca to nie wiem...

swiece/przewody sa ok?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
obal 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 24 Gru 2006, 13:09   

dodam tylko że jak wleje troche tanku do gardzieli to zapala odrazu
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24 Gru 2006, 14:39   

to moze pompa juz nie wydala ? albo filtr paliwa zapchany
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
obal 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 24 Gru 2006, 15:06   

ale tylko dzieje sie tak i jak postoi z 6 godzin a na ciepłym jest light
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25 Gru 2006, 00:27   

Czujnik temperatury ale ten dla kompa a nie na wskaznik. Komputer nie widzi ze silnik jest zimny i nie wydłuza czasu wtrysku czyli nie ma takzwanego ssania.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
obal 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 25 Gru 2006, 00:56   

anjko napisał/a:
Czujnik temperatury ale ten dla kompa a nie na wskaznik. Komputer nie widzi ze silnik jest zimny i nie wydłuza czasu wtrysku czyli nie ma takzwanego ssania.
ale krokowiec się wysówa i nawet nic nie daje trzymanie nogi na gazie jak go sprawdzic i gdzie on sie znajduje
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25 Gru 2006, 15:05   

Krokowiec jest odpowiedzialny za ustawienie przepustnicy czli w skrucie za wolne obroty a nie za regulacje czasu wtrysku. Czujnik temperatury jest wkrecony w kolektor ssący gdzieś tak od spodu nie mylić z czujnikiem wentylatora chlodnicy bo wygladają podobnie tylko kolorami sie rożnią ten ktorego szukasz jest prawdopodobnie biały ma wtyczke z dwoma kablami musisz wypiac wtyczke i zmierzyc jego rezystancje na zimnym silniku.
I tak np. przy 0 stopni rezystancja powinna wynosic 95kOhma a przy +20 37kOhma.Chodzi tu o rzad wielkosci bo wiadoma ze tak dokładnie nie mozna okreslis temperatury silnika, a najprosciej jest podmienic taki czujnik.
 
 
 
obal 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 25 Gru 2006, 22:40   

anjko napisał/a:
Krokowiec jest odpowiedzialny za ustawienie przepustnicy czli w skrucie za wolne obroty a nie za regulacje czasu wtrysku. Czujnik temperatury jest wkrecony w kolektor ssący gdzieś tak od spodu nie mylić z czujnikiem wentylatora chlodnicy bo wygladają podobnie tylko kolorami sie rożnią ten ktorego szukasz jest prawdopodobnie biały ma wtyczke z dwoma kablami musisz wypiac wtyczke i zmierzyc jego rezystancje na zimnym silniku.
I tak np. przy 0 stopni rezystancja powinna wynosic 95kOhma a przy +20 37kOhma.Chodzi tu o rzad wielkosci bo wiadoma ze tak dokładnie nie mozna okreslis temperatury silnika, a najprosciej jest podmienic taki czujnik.
a jeżeli trzymam noge na gazie to też wtryskuje paliwo??
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26 Gru 2006, 00:14   

Miedzy innymi tez bo komputer widzi ze przepustnica jest otwarta na podstawie wskazan cpp. To sa naczynia połaczone wskazania wszystkich czujników splywaja do kompa i na tej podstawie komputer wie ile ma wlac paliwa czy jak wysterowac krokowca zeby silnik nie zgasł. Mowiac po chlopsku wtryskiwacz i silnik krokowy wykonuja polecenia zadane przez komputer ktore wydaje on na podstawie odczytu z czujników temperatury powiertza, temperatury silnika, cpp, sondy i wielu innych w zaleznosci od wyposazenia danego samochodu.Chodzi o to zeby tak dobrac stosunek mieszanki paliwowo-powietrznej aby przy jej spaleniu uzyskac jak najwieksza prace przy mozliwie jak najczystszych spalinach.I teraz jesli ktorys z czujników przekłamuje to wszystko zaczyna sie sypać... Kurde troche mnie ponioslo :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.