Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 22:46
Chcę być piękna i szybka!
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Cze 2006, 09:51   

Jestem pod wrażeniem. Bardzo mi sie podoba, fajnie bedzie jak dołożysz białe kierunki z przodu.
Jesli miałbym sie czegoś czepić to:
1) kierownica Momo ale mnie sie nie podoba kolorystyka (chyba bym ja zmienił na inną);
2) Felgi, zdaje sobie sprawe że są to orginały ale napewno bym wolął od MK3 xr2i bo według mnie są ładniejsze i bedą pasowały do stylu auta,

Niemniej jednak auto prezentuje sie ślicznie i nie moge sie doczekać jak je zobacze na żywo ;)

Serdecznie pozdrawiam
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 4 Cze 2006, 10:38   

Takiej Fiesty mi trzeba, mnmiam.

Jednak zrobiłbym ją po swojemu. tj. bez białych lamp, tablicą z tyłu na swoim miejscu i z xr-kowymi dodatkami po prostu czarnymi, nie malowanymi.

A co do felg to dla mnie są jak najbardziej w porządku. To są zapewne 6J, możesz rozejrzeć sie za takimi samymi ale z mniejszym ET, rzadziej bywały ale rancik wystający sporo większy.

Pozdro
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 4 Cze 2006, 11:18   

<brawo> furka jest ladnei odbudowana ;) jak dla mnie to tylko inna kierka bo ta nie pasuje kolorystycznie!! no i inna felga...
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Cze 2006, 12:21   

Wielkie JOŁ za fotele ze one sie zmieściły to musiał być nie lada wyczyn . Hm zdradzisz nam źródło białych lamp do mk1/2 ??
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 4 Cze 2006, 13:33   

diodalodz napisał/a:
Wielkie JOŁ za fotele ze one sie zmieściły to musiał być nie lada wyczyn . Hm zdradzisz nam źródło białych lamp do mk1/2 ??


jak dobrze pamietam to pisał ze UK
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 4 Cze 2006, 13:38   

Fiesta malina :) piękna, tylko właśnie ta kiera mi nie pasuje :) aluski pasowały by ci z mniejszym ET, ładniutkie kubełki (ile kosztowały? 8) ) lampki z tyłu boskie 8)

Pozdro i czekam na więcej :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 38
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 4 Cze 2006, 15:40   

bardzo fajnie że kolejna mk2 nabrała świeżości...bardzo mnie to cieszy bo mam chorą skłonność do tego autko ...wbrew swojemu otoczeniu (nie wiem czemu nie rozumieją mnie :P ) widzę że dużo fajnych zabawek do niej zgromadziłeś...kiera pewnie też jest jednym z elementów zamierzonych...w końcu to Twój styl :)

gratuluję :) mam nadzieję że kiedyś odwiedzić nas na spociku :) ..pozdr
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 4 Cze 2006, 18:52   

piekna mk2 :ok: jedynie zbyt krzykliwa kiera ale reszta miodzio :D
_________________
Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.

Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 5 Cze 2006, 19:02   

Cieszę się, że auto się ogólnie podoba. Kierownica wnosi trochę „luzu” do szarego bądź co bądź wnętrza a że była nowa to ją kupiłem za 20Euro + naba za 10Euro, jest akurat 2cm większa od seryjnej ( wspomaganie za darmo – komentarz mojej żony ) Worek skórzany na gumie lewarka też wg mnie burzy szarość ( kto zgadnie z jakiego auta pochodzi ma u mnie czteropak markowego piwa!!!!!) Felgi akurat takie mi się podobają a nie oryginalne durszlaki. Mam 2 komplety z tym, że ten od Laskocza będzie robiony trochę inaczej. Nie lubię zmieniać ET na mniejszy bo wiąże się to ze zmianą parametrów zawieszenia (ujemny promień zataczania zmienia się w dodatni ) stylistyka nie jest piękna ale kierowalność się nie pogarsza a jest to problem w Xr2 w jeździe na wprost ( testy niemieckie potwierdziły moje spostrzeżenia)
Tablica rejestracyjna jest na swoim miejscu (klapa jest otwarta więc jej nie widać). Fotele się zmieściły bez problemu bo są do tego typu Fiesty zrobione wraz z prowadnicami, niemniej siedzi się niżej. Koszt wraz z wykładzinami boków 120Euro.
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 5 Cze 2006, 20:09   

xr2fun napisał/a:
kto zgadnie z jakiego auta pochodzi ma u mnie czteropak markowego piwa!!!!!


Volkswagen ;/
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 5 Cze 2006, 20:15   

Niestety nie. Temat trudny -podpowiedź- auto tylko produkowane w GB do prawie końca XX wieku.
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Cze 2006, 20:57   

Ja stawiam na Rovera MINI
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 6 Cze 2006, 05:37   

PUMA 99% odgadłeś i czteropak jest twój przy najbliższej okazji wręczony. Ten 1% odejmuję gdyż czerwoną skórę na lewarku miała wersja Cooper. Popularne modele miały zwykłą gumę.
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Cze 2006, 06:32   

xr2fun napisał/a:
PUMA 99% odgadłeś i czteropak jest twój przy najbliższej okazji wręczony. Ten 1% odejmuję gdyż czerwoną skórę na lewarku miała wersja Cooper. Popularne modele miały zwykłą gumę.


hooray hooray :jupi: :jupi: :jupi:

Kiedy planujesz skończyć sprawy silnikowe?? Bo jestem strasznie ciekaw jak bedzie sobie radziła. Jest piękna i wiem że bedzie szybka ale chciałbym zobaczyć jak bardzo :lol:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 6 Cze 2006, 19:17   

Jak dobrze pójdzie do końca miesiąca powinien być motor gotowy. Jedynym problemem może być sterowanie gaźników bo nie mam oryginalnych dźwigienek ( najwyżej wrzucę stary gaźnik - na dotarcie w sam raz ). Dzisiaj została podciągnięta instalacja do pompy elektrycznej. Sprężyny i hamulce to już jest szczegół mało czasochłonny.

[ Dodano: Sro Cze 07, 2006 21:41 ]
Dzisiaj zostały zakonczone drobne poprawki w instalacji el. , wskaźnik RACETECH-a (dual ciśnienie i temp. ) przekazany do naprawy kapilary ( kupiłem z uszkodzoną kapilarą temp. , wskaźnik ciśnienia oleju jest ok. ) Za niewielkie pieniądze będzie konkretna kontrola temp. silnika i ciśnienia oleju - zero czujników elektrycznych ( seryjne wskaźniki i kontrolki pozostaną )
PS
Podobny zegar Smith już zamieściłem na forum. Jest użyty w innym projekcie.
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 29 Lis 2006, 21:05   

Dopiero zauważyłem że masz głowicę z Escorta RS 1600i.
Wiem, że to tez był silnik CVH ale na mechanicznym wtrysku Jetronic, ale nie próbowałeś może przymierzać dolotu od EFI? Bo tak się zastanawiam czy pasuje (w sumie angole twierdzą że nie i trzeba robić przejściówkę).
Druga sprawa - nie wiesz czy kolektor wydechowy z tego RS-a (był tam baranek) pasuje pod seryjną głowię CVH z xr-ki?

Pozdro
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 29 Lis 2006, 22:03   

Wojtass napisał/a:
Dopiero zauważyłem że masz głowicę z Escorta RS 1600i.
Wiem, że to tez był silnik CVH ale na mechanicznym wtrysku Jetronic, ale nie próbowałeś może przymierzać dolotu od EFI? Bo tak się zastanawiam czy pasuje (w sumie angole twierdzą że nie i trzeba robić przejściówkę).
Druga sprawa - nie wiesz czy kolektor wydechowy z tego RS-a (był tam baranek) pasuje pod seryjną głowię CVH z xr-ki?

Pozdro


RS1600i to pierwsze faktycznei mocne CVH.

Konstrykcyjnie jest identyczne jak cvh z xr2i z wyjątkeim tego ze miało jako jedyne CVH w historii montowaną mechanike zaworową a nei hydraulike). jesli chodzi o wydech to plug&play. Natomiast jesli chodzi o EFI (kolektor ssący) to inaczej są uksztautowane kanały dolotowe, poprostu nie maja wypustek na wtryski.
Reasumujac, kolektor wydechowy ząłozysz bez problemu na glowice od xr2i, jak również przełożysz mechanike co wsumei jest łatwiejsze niz rozwiercanie kanałów ssących żeby pasowały pod wytryski (choć to tez jest możliwe bez zadnych flanszy)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 17 Wrz 2007, 20:44   

coś cicho w temacie :) a ja chciałbym sie dowiedzieć ile waży twoja xr :)
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 17 Wrz 2007, 21:34   

nie zadawaj pytań jeżeli wiesz że po uzyskaniu odpowiedzi będzie CI głupio
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 18 Wrz 2007, 19:29   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
nie zadawaj pytań jeżeli wiesz że po uzyskaniu odpowiedzi będzie CI głupio

skorupa nie drażnij lwa 8) chce wiedzieć ile waży i już, ciekaw jestem jak to sie ma do mk1
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK2] Chcę być piękna i szybka
silnik
Żółwik Tuptuś Archiwum 294 17 Wrz 2013, 07:05
PumaRST
Brak nowych postów [Lakiernictwo] Piękna rysa na klapie
Jak usunąć paskudną rysę z klapy
mario3991 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 13 7 Lis 2017, 14:12
Puff
Brak nowych postów Chcę zmienić zegary.
Czy deska z obrotomierzem będzie pasowała do wrsji bez niego?
Wojtek Elektryka 10 20 Wrz 2005, 13:48
JoeMix
Brak nowych postów Chcę kupić Fiestę..znowu:)
Kafar Przed zakupem 3 20 Maj 2016, 18:29
Jondi
Brak nowych postów [MK3] chcę przerobić na cabrio
Gość Tuning stylistyczny 7 24 Kwi 2009, 09:03
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.