Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Dławi się przy dodawaniu gazu
Autor Wiadomość
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 9 Paź 2006, 22:39   

FKP Piter napisał/a:
jackrzec napisał/a:
FKP Piter napisał/a:
Ten typ tak ma czy mam znowu wyciągać i czyścić krokowca?
Tym razem wygląda na CPP, chociaż może jest zły kontakt przy styku przepustnicy (tym w środku) i dlatego nie reaguje od razy na nacisk na bolec.


jackrzec napisał/a:
może jest zły kontakt przy styku przepustnicy (tym w środku)

Co to znzczy? Gdzie?
CPP czyściłem tak jak opisałeś. Na mierniku działa OK.
Sorry jakoś głupio napisałem, chodzi mi o styk w środku krokowca, którego nieopisałem, bo nie miałem z nim problemów, ale jak będzie okazja to go opiszę. Ten styk jest dostępny po rozebraniu reszty krokowca. http://jackrzec.republika...k_krokowy06.jpg jak odkręcisz te dwie śrubki, to będziesz mógł się dostać dalej, ale najpierw spróbuj bez rozbierania dobrze napsikać jakiegoś środka przez taką dziurkę na środku nad tą zębatką. Tam właśnie wchodzi bolec który naciska na styk.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Paź 2006, 23:00   

Jasne. Dzięki Jacek.
PS. Ja te dwie śrubki tylko dokręcałem :lol:

ciaastus napisał/a:
Ale skoro na postoju, to czemu jak sprzęgło wciśniesz???


Jak parkuję. Dojerzdzam powoli, dodam gazu na biegu i sprzęgło i ...... jak pisałem.
Albo na postoju jak docisnę gaz to wolno zchodzi.
Silnik równo pracuje nie szarpie. Można szklankę z wodą postawić na wolnych.
Podczas jazdy przy wrzuceniu na luz jest dobrze.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 12 Paź 2006, 19:46   

FKP Piter napisał/a:
Jak parkuję. Dojerzdzam powoli, dodam gazu na biegu i sprzęgło i ...... jak pisałem

No i mi też tak na bence robił. Ale poczekałem troszkę i chyba się zaadoptował. Może to efekt po resecie?
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20 Paź 2006, 21:52   

Krokowiec ponownie przeszedł operacje, ale ...... był dobry. Winę ponosi nie podejrzewany przeze mnie CPP, niedawno wymieniany ( ok 10 miesięcy temu ) Izolacja była poprzerywana.
Puki co jest ok. Zchodzi z obrotów momentalnie ........... ciekawe jak długo :he: :?

A tak po za tym, to właściwie czemu ten CPP ulega uszkodzeniu?
Dlaczego kruszy się ta izolacja? I jak go bezpiecznie i dobrze zaizolować żeby nie uszkodzić ?
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 20 Paź 2006, 21:53   

FKP Piter napisał/a:
Dlaczego kruszy się ta izolacja? I jak go bezpiecznie i dobrze zaizolować żeby nie uszkodzić ?
wężyk termokurczliwy powinien dac radę.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20 Paź 2006, 21:57   

To muszę go rozciąć żeby założyć, a wtedy już się tak ładnie nie zgrzewa. Zwłaszcza przy samej wtyczce.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 21 Paź 2006, 08:37   

izolacja i tak sie kruszy blisko kostki... przetnij przewód... nałóż termowęzyk... zgrzej.. na ucięty drugi przewód nałóż też tą rurkę i dobrze zlutuj.. kalafonia.. wcześniej dobrze skręć przewody.. pobiel cyną.. no nie ma pana zeby to puściło..
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 22 Paź 2006, 00:16   

Zalej se to silikonem i będziesz miał bez rozcinania. Termokurczka Ci nie dojdzie wszędzie, zwłaszcza przy samej wtyczce. ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2067 19 Sie 2023, 15:14
bosscarpl
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.