[MK3] Zapalanie zimnego silnika - czas |
Autor |
Wiadomość |
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Paź 2006, 07:41 [MK3] Zapalanie zimnego silnika - czas
|
|
|
Mam takie pytanie do użytkowników 1.1 (wtrysk) Auto jak były ciepłe dni paliło na dotyk Teraz muszę kręcić jakieś3-4 sekundy żeby odpaliło Czy w waszych "brykach" macie tak samo czy może u mnie coś jest nie tak? Swiece mam nowe NGK i przewody też Proszę o informacje Pozdrawiam ziom |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Mar 2010, 12:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 16 Paź 2006, 07:53 Re: Zapalanie zimnego silnika
|
|
|
sawcio1234 napisał/a: | Mam takie pytanie do użytkowników 1.1 (wtrysk) Auto jak były ciepłe dni paliło na dotyk Teraz muszę kręcić jakieś3-4 sekundy żeby odpaliło Czy w waszych "brykach" macie tak samo czy może u mnie coś jest nie tak? Swiece mam nowe NGK i przewody też Proszę o informacje Pozdrawiam ziom | U mnie tak niema. Odpala "na dotyk" - żadko kiedy zdarzy się że kręce ze 2-3 sekundy. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Paź 2006, 07:59
|
|
|
No właśnie może jakiś pomysł co może być tego przyczyną? |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 16 Paź 2006, 08:19
|
|
|
sawcio1234 napisał/a: | No właśnie może jakiś pomysł co może być tego przyczyną? | Stan techniczny silnka. Mój jest praktycznie po kapitalce - przed remontem tez dłużej kręcił.Ale 3-4 sekundy, tak jak piszesz, to nic strasznego i odpuść sobie kombinowanie. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Paź 2006, 08:37
|
|
|
Nówka to on nie jest pali olej a kompresja między 8.5 a 9.5 Więc chyba masz rację narazie odpuszczam Bo chciałem już grzebać w krokowcu i cpp ale chyba to nie ma sensu bo jak zapali to chodzi OK obroty w normie nie gaśnie Dzięki za radę i pozdrawiam Cześć |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 16 Paź 2006, 15:25
|
|
|
Tez tak mam, rano musze go chwile przypiłowac a w ciagu dnia odpala praktycznie od razu. Zobaczymy jak bedzie w zimie...
Poki co jeszcze sie nie zdarzylo zeby nie odpalił za pierwszym razem, wiec czym sie martwic
I tak jak pisze jackrzec, na to ma wpływ ogolny stan silnika bo ja np. mam porobione lub powymieniane wszystko oprocz dołu silnika, a ten powoli domaga sie remontu (kompresja po ok. 9 na kazdym cylindrze i lubi sobie zakopcic na wyzszych obrotach ). |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Marcinus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 176 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 16 Paź 2006, 18:39
|
|
|
Ja tez musze rano krecic 3 sekundy jak zimny a jak po rozgrzaniu na dotyk zaznacze że mam silnik po remoncie i żadnej zmiany ale ostatnio zauwazyłem za jak przekreciłem kluczyk to ledwo zakrecił rozrusznik ale zdarzyło mi sie dopiero 3 razy narazie spokój tylko cos pada powoli albo rozrusznik albo akumulator ? |
_________________ Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio] |
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Paź 2006, 20:16
|
|
|
Dzięki wszystkim za odpowiedzi jeżdżę i tak jak pisze Madek czekam do zimy Pozdrawiam wszystkich pop |
|
|
|
|
timmoteusz [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Paź 2006, 22:08
|
|
|
a u mnie jest za to na odwrot jak jest zimny ( z rana ) zapali od razu ale jka chwilke go zgasze jak sie nagrzeje to czasem i z 5 10 sekund sie kreci i lapie jakby nie na wszystkie gary ( tak cichutko powoli sie rozkreca ) dopiero jak lekko dodam gazu to lapnie i jest ok co to moze byc |
|
|
|
|
habit_m [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Paź 2006, 07:36
|
|
|
bo tak sie zapala silniki benzynowe - jak jest zimy to z wcisnietym sprzeglem, a jak jest ciepły to ze sprzeglem i gazem
pozdrowienia |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 Paź 2006, 11:17
|
|
|
U mnie to samo :?
Jak ciepły to pali od kopa. Na zimnym 2-3 sekundy kręcenia.
timmoteusz, zawory sobie ustaw. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
maciej :) [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Paź 2006, 15:18
|
|
|
Na twoim miejscu sprawdziłbym w jakim stanie jest akumulator. On może miec duży wopływ na rozruch. Jeśli masz garaż, to podłącz na nockę, na bardzo małym prądzie, akumulator, no i zobacz jak będzie odpalać. Jak nie masz garażu to w domu podladuj akumulator. Na 99% to jego wina!!
Pozdrawiam Maciej |
|
|
|
|
timmoteusz [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Paź 2006, 16:32
|
|
|
gdyby tak sie opalalo silniki benzynowe to by tak bylo u kazdego a mailem okazje jezdzic inna fiesta i polowka i czintkiem i czymstam i nie wiedzialem zeby az tka roznica byla miedzy zimnym a cieplym ...... gdyby to bylo na odwrot ze na zimnym zle a na cieplym lepiej to luzik ale znaczne pogorszenie odpalania jak jest cieply??? nie kumam |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 Paź 2006, 21:11
|
|
|
timmoteusz, mówię Ci, zawory sobie najpierw ustaw.
Może dioda się wypowie |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
timmoteusz [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Paź 2006, 02:06
|
|
|
zawory kurcze al tak jest od zawsze zawory ustawial mij juz mechanik 3 razy ja sam 1500 po poskladaniu silnika tez ustawialem wiem ze teraz tez powiniennem ale czakm az bede mial chwilke chodzi mi o to ze zawsze tak odpalanie bylo czasem od razu a jak cieply to niekiedy strasznie to dziwnie sie zapala |
|
|
|
|
|