Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zapalanie zimnego silnika - czas
Autor Wiadomość
sawcio1234 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Paź 2006, 07:41   [MK3] Zapalanie zimnego silnika - czas

Mam takie pytanie do użytkowników 1.1 (wtrysk) Auto jak były ciepłe dni paliło na dotyk Teraz muszę kręcić jakieś3-4 sekundy żeby odpaliło Czy w waszych "brykach" macie tak samo czy może u mnie coś jest nie tak? Swiece mam nowe NGK i przewody też Proszę o informacje Pozdrawiam ziom
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Mar 2010, 12:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Paź 2006, 07:53   Re: Zapalanie zimnego silnika

sawcio1234 napisał/a:
Mam takie pytanie do użytkowników 1.1 (wtrysk) Auto jak były ciepłe dni paliło na dotyk Teraz muszę kręcić jakieś3-4 sekundy żeby odpaliło Czy w waszych "brykach" macie tak samo czy może u mnie coś jest nie tak? Swiece mam nowe NGK i przewody też Proszę o informacje Pozdrawiam ziom
U mnie tak niema. Odpala "na dotyk" - żadko kiedy zdarzy się że kręce ze 2-3 sekundy.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
sawcio1234 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Paź 2006, 07:59   

No właśnie może jakiś pomysł co może być tego przyczyną?
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Paź 2006, 08:19   

sawcio1234 napisał/a:
No właśnie może jakiś pomysł co może być tego przyczyną?
Stan techniczny silnka. Mój jest praktycznie po kapitalce - przed remontem tez dłużej kręcił.Ale 3-4 sekundy, tak jak piszesz, to nic strasznego i odpuść sobie kombinowanie.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
sawcio1234 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Paź 2006, 08:37   

Nówka to on nie jest pali olej a kompresja między 8.5 a 9.5 Więc chyba masz rację narazie odpuszczam Bo chciałem już grzebać w krokowcu i cpp ale chyba to nie ma sensu bo jak zapali to chodzi OK obroty w normie nie gaśnie Dzięki za radę i pozdrawiam Cześć
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 16 Paź 2006, 15:25   

Tez tak mam, rano musze go chwile przypiłowac a w ciagu dnia odpala praktycznie od razu. Zobaczymy jak bedzie w zimie...

Poki co jeszcze sie nie zdarzylo zeby nie odpalił za pierwszym razem, wiec czym sie martwic ;)

I tak jak pisze jackrzec, na to ma wpływ ogolny stan silnika bo ja np. mam porobione lub powymieniane wszystko oprocz dołu silnika, a ten powoli domaga sie remontu (kompresja po ok. 9 na kazdym cylindrze i lubi sobie zakopcic na wyzszych obrotach ;) ).
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 16 Paź 2006, 18:39   

Ja tez musze rano krecic 3 sekundy jak zimny a jak po rozgrzaniu na dotyk zaznacze że mam silnik po remoncie i żadnej zmiany ale ostatnio zauwazyłem za jak przekreciłem kluczyk to ledwo zakrecił rozrusznik ale zdarzyło mi sie dopiero 3 razy narazie spokój tylko cos pada powoli albo rozrusznik albo akumulator ?
_________________
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio]
 
 
 
sawcio1234 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Paź 2006, 20:16   

Dzięki wszystkim za odpowiedzi jeżdżę i tak jak pisze Madek czekam do zimy Pozdrawiam wszystkich pop
 
 
timmoteusz
[Usunięty]

Wysłany: 16 Paź 2006, 22:08   

a u mnie jest za to na odwrot jak jest zimny ( z rana ) zapali od razu ale jka chwilke go zgasze jak sie nagrzeje to czasem i z 5 10 sekund sie kreci i lapie jakby nie na wszystkie gary ( tak cichutko powoli sie rozkreca ) dopiero jak lekko dodam gazu to lapnie i jest ok co to moze byc
 
 
habit_m
[Usunięty]

Wysłany: 17 Paź 2006, 07:36   

bo tak sie zapala silniki benzynowe - jak jest zimy to z wcisnietym sprzeglem, a jak jest ciepły to ze sprzeglem i gazem old

pozdrowienia
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Paź 2006, 11:17   

U mnie to samo :?
Jak ciepły to pali od kopa. Na zimnym 2-3 sekundy kręcenia.

timmoteusz, zawory sobie ustaw.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
maciej :)
[Usunięty]

Wysłany: 17 Paź 2006, 15:18   

Na twoim miejscu sprawdziłbym w jakim stanie jest akumulator. On może miec duży wopływ na rozruch. Jeśli masz garaż, to podłącz na nockę, na bardzo małym prądzie, akumulator, no i zobacz jak będzie odpalać. Jak nie masz garażu to w domu podladuj akumulator. Na 99% to jego wina!!
Pozdrawiam Maciej :)
 
 
timmoteusz
[Usunięty]

Wysłany: 17 Paź 2006, 16:32   

gdyby tak sie opalalo silniki benzynowe to by tak bylo u kazdego a mailem okazje jezdzic inna fiesta i polowka i czintkiem i czymstam i nie wiedzialem zeby az tka roznica byla miedzy zimnym a cieplym ...... gdyby to bylo na odwrot ze na zimnym zle a na cieplym lepiej to luzik ale znaczne pogorszenie odpalania jak jest cieply??? nie kumam
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Paź 2006, 21:11   

timmoteusz, mówię Ci, zawory sobie najpierw ustaw.

Może dioda się wypowie :)
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
timmoteusz
[Usunięty]

Wysłany: 18 Paź 2006, 02:06   

zawory kurcze al tak jest od zawsze zawory ustawial mij juz mechanik 3 razy ja sam 1500 po poskladaniu silnika tez ustawialem wiem ze teraz tez powiniennem ale czakm az bede mial chwilke chodzi mi o to ze zawsze tak odpalanie bylo czasem od razu a jak cieply to niekiedy strasznie to dziwnie sie zapala
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Baza noclegowa na czas zlotu
Informacje i rezerwacje miejsc
trzeci V Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Ułęż 2009 / 29-31.05.09 99 29 Maj 2009, 11:17
a1topgear
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.