Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: trzeci
6 Mar 2010, 12:21
[MK3] Skorodowany wlew paliwa
Autor Wiadomość
yara 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lis 2004
Posty: 40
Skąd: kraków
Wysłany: 3 Paź 2006, 22:15   [MK3] Skorodowany wlew paliwa

Witam!
Kurde no i się stało :sad: Zajeżdżam sobie na stacyjkę zatankować, wkładam węża do wlewu a tu zonk wlew wpadł mi do środka. Oczywiście skorodowany wlew na około i teraz pytanie jak to zrobić czy wstawić reparaturkę czy jakoś zaspawać? Załamałem się bo ta korozja nie była aż tak duża aż tu nagle okażało się że od wewnątrz zgniło. Poradzcie !
Nara.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Mar 2010, 12:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Paź 2006, 22:35   

Nie ma się co załamywać tylko trzeba jechać do dobrego blacharza i wstawić reparaturkę wlewu. Za usługę blacharza zapłacisz 100-150 zł. Za lakierowanie 100-250 zł. I po kłopocie.

BTW. Jak masz bąble pod lakierem, to oznacza, że rdza już kończy wpierdzielać element na którym są te bąble. Wtedy ratunek jest jeden - wycięcie chorej blachy i wstawienie nowej.

Pozdrawiam, Hejas.
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 3 Paź 2006, 22:37   Re: wlew paliwa

yara napisał/a:
wstawić reparaturkę .

chyba tylko to :yes:
sama blacha nie jest droga (paredziesiąt złotych) a wstawienie z lakierowaniem i materialami to też nie powinno więcej kosztować jak 250-300zł więc jeśli masz jakiegoś znajomego blacharza to myśle że ze szwystkim w góra 300-350zł powinieneś się zamknąć ;)
_________________
 
 
 
Bonus 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 4 Paź 2006, 12:50   

masz wesje z klapką, czy od razu wlew na wierzchu?

jak to drugie to się robi tak:
- kupujesz dwu składnikowy klej epoksydowy (np poxipol bezbarwny lub czarny (dobierasz do koloru karoseri czyli raczej bezbarwny)) o ile masz do czego przyklejić tzn zardzewiały i odpadły tylko trzy zaczepy na rure (lub zaczepu odpadły tylko częściowo lub został jeden cały ale wystarczyło żeby rura odpadła), czy wszystko na około
- zaczepiasz rure do obrączki i obrączke przyklejasz do karoseri i do rury, oczywiście musisz poszlifować i pomalować zardzewiałe miejsce żeby klej miał się do czego trzymać
_________________
nr gadu 5593077
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Paź 2006, 13:26   

Bonus napisał/a:
masz wesje z klapką, czy od razu wlew na wierzchu?


Rocznik 1991 - sam sobie odpowiedz.


Bonus napisał/a:
zaczepiasz rure do obrączki i obrączke przyklejasz do karoseri i do rury, oczywiście musisz poszlifować i pomalować zardzewiałe miejsce żeby klej miał się do czego trzymać


... a za pół roku wymieniasz blachę, rurę i "obrączkę".

Nie, nie kolego! Z goowna bata nie ukręcisz. Reparaturka i na 2-3 lata spokój.
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 4 Paź 2006, 13:57   

Parch napisał/a:
i na 2-3 lata spokój.

myśle, że jak dobrze zrobiona to nawet na 6-7 ;)
_________________
 
 
 
Bonus 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 4 Paź 2006, 16:29   

Parch napisał/a:
... a za pół roku wymieniasz blachę, rurę i "obrączkę".

a to dlaczego :yyy: może najpierw zorientuj się z jakiego materiału zrobiona jest obraczka i rura, a potem zorientuj się jakie właściwości ma klej epoksydowy po zaschnięciu

no więc klej epoksydowy nie rozpuści plastiku z którego jest zrobiona obrączka/rozeta bo plastik jest odporny na rozpuszczalniki, a po zaschnięciu klej wcale nie musi dobrze przylegać do powierzchni ważne żeby wpłynoł w odpowiednie wnęki i trzymał się kupy sam siebie własnie dlatego ważne jest żeby był choć jeden zaczep
_________________
nr gadu 5593077
 
 
yara 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lis 2004
Posty: 40
Skąd: kraków
Wysłany: 4 Paź 2006, 20:08   

Dzięki chłopaki za słowa otuchy :rotfl: Zrobie tak jak kolega Parch napisał: wstawię reperaturkę narazie a jak będzie jakaś "lewa" kasa to pomaluję i będzie git :P Dziś jak popatrzyłem od spodu to trochę widać korozję tak więc trzeba będzie coś konserwować bo po zimie to nie bardzo będzie jeszcze co konserwować to. Jakby z Kraka lub okolic ktoś miał kogoś taniego od blachy to proszę o namiary.
Pozdro ! Narka!
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 4 Paź 2006, 20:21   

jest od jakiegoś czasu magiczny dział dot.. blacharstwa i mechaniki ..mało spostrzegawczy kolega nie zauwazył ? ;-|
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
yara 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lis 2004
Posty: 40
Skąd: kraków
Wysłany: 4 Paź 2006, 23:29   

Oczywiście że widziałem :lol: ale tam przeważnie piszą o tuningu. Sorki że napisałem to w Mechanice. Rzeczywiście mogłem rzucić tam temat. Poprostu jakoś zawsze tu piszę :D Poprawię się na przyszłość :-)
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 9 Paź 2006, 21:48   

http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=17367
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.