Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: sowa
22 Lut 2010, 23:24
[MK3] LPG a centralka sterująca
Autor Wiadomość
piterosik
[Usunięty]

Wysłany: 8 Wrz 2006, 11:52   [MK3] LPG a centralka sterująca

Witam,
zauażyłem taki problem w mojej fieście 1.1i 95r. z LPG od roku tj. 11 tys km (LPG ma czujnik temp, stąd muszę trochę przejechać żeby rozgrzać silnik i przejść na gaz). Problem ten pojawił się na paliwie dopiero po roku!
Otórz po resecie kompa jest o.k., jednak po pewnym czasie (ok po 50-100 przejechanych km) na zimnym silniku komp podaje za mało paliwa aby autko mogło spokojnie jechać. Na luzie jest o.k. a w czasie jazdy ma małą moc i chodzi nierówno. Na gazie jest o.k.
Jestem pewien że komp przeprogramowuje się pod wpływem gazu, bo ostatnio go zresetowałem i przejechałem na benzynie 240 km i było o.k. Po tym przełączyłem na instalacje gazową i znów po pewnym czasie, stopniowo silnik zaczął dostawać coraz mniej paliwa na rozgrzanie. Jak się rozgrzeje to i na benzynie dobrze wymiata.

CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNY PROBLEM I MÓGŁBY MI TO WYTŁUMACZYĆ I PORADZIĆ JAK USUNĄĆ TEN DZIWNY PROBLEM?
Ostatnio zmieniony przez sowa 22 Lut 2010, 23:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
habit_m
[Usunięty]

Wysłany: 8 Wrz 2006, 12:26   

ja mam identyczny {problem}, choc dla mnie to nie problem poprostu sie trzeba przyzwyczaic.a objaw ten wystepuje tuz przed automatycznym {mam tak samo jak Ty obslugiwany gaz} przejsciem z beny na gaz.Wydaje mi sie ze to z powodu ze juz by chcial jechac na gazie ale jeszcze zawor sie przy butli niezalaczyl. Bo np. w zime gdzie droga do rozgrzania plynu chlodzacego jest dluzsza, mozna spokojnie zauwazyc ze ten efekt pojawia sie pozniej.Chyba ze tak jak piszesz komp ustawia sie na parametry gazu (ale w to watpie). Ja tam juz sie do tego przyzwyczailem i staram sie nie panikowac.

pozdrowienia
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 8 Wrz 2006, 13:06   

dla mnie to bez sens gadac ze trzeba sie przyzwyczaic jechac do gazmana niech podłaczy pod lapa i ustawi to wszystko -ja tez tak mam i nic sie nie dzieje a na lpg juz 30tyskm stuknelo-trza poprostu jezdzic na okresowe regulacje ,wiem ze zakladajac lpg szukamy oszczednosci ale zaniedbana instalka lpg jest drozsza w utrzymaniu od auta beznynowego..
pozdro :-)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
piterosik
[Usunięty]

Wysłany: 8 Wrz 2006, 14:18   

Panowie u mnie problem nie występuje tuż przed przełączeniem na gaz, tylko od momentu zapalenia samochodu i ruszenia z miejsca do przełączenia na gaz z tym że z tymi objawami nie da się jeździć na benzynie. Instalka LPG jest natomiast ustawiona prawidłowo i na bieżąco regulowana. Na gazie pali mi na trasie ok 6,5 l/100km.

Problem w tym że sprawa dotyczy benzyny.
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 8 Wrz 2006, 20:58   

Z tego co się orientuję to trzeba wyregulować czasy L i H emulatora wtrysków dla sondy lambda. Problem nie jest łatwy, bo praktycznie dla każdago auta czasy są inne i to wymaga "zabawy". Ja też tak mam, ale u mnie dochodzi jeszcze problem, że na zimnym na benzynie nie ma ssania, a gdy zgaszę na benzynie i wcześniej poczodzi troszkę na niej to ssanie rano jest. To też mogą być wtryski winne.
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Wrz 2006, 21:06   

To sa standardowe objawy zlej regulacji mieszanki na gazie :twisted:
aby uniknac tego efektu stosuje sie dojezdzanie do punktu docelowego na bezynie, to znaczy wjezdzam na osiedle i przelaczan na bezyne i rano jest odpalenie i praca na benie prawidlowa :devil: sprawdza sie to szczegolnie zima :i:
Oczywiscie trzeba tez wyregolowac mieszanke.
I jak wyzej problem jest trudny, ale wystepuje i w instalacjach BEZ EMULACJI SONDY i praktycznie w kazdym samochodzie z instalacja II generacji
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.