Przesunięty przez: sowa 17 Lut 2010, 00:49 |
[MK4] dziurawa płyta podłogowa |
Autor |
Wiadomość |
Jimbo [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Sie 2006, 01:32 [MK4] dziurawa płyta podłogowa
|
|
|
otóz przy okazji wymiany wachacza zszedlem pod moja fiestke... i to co tam ujrzałem przeszlo moje najgorsze oczekiwania. ruda zabrala sie za podloge... zalepilem 4 dziury (włokno szklane + żywica epoksydowa), zeszlifowalem rdze w pozostalych ogniskach, zagruntowalem (farba okretowa) i polozylem podwujna warstwe bit-gum'u.
Mam pytanko... jak jest z waszymi fiestami, czy tak samo kiepsko? widac po konstrukcji podwozia ze troche w fordzie nie pomysleli co poskutkowalo niemala liczba miejsc gdzie woda moze sie zbierac i zachcecac korozje do pojawienia sie. zauwazylem tez ze poprzedni wlasciciel juz walczyl (niefabryczne zabezp. miejscami).
Za wszelkie opinie z gory dziekuje!
pzdr. |
Ostatnio zmieniony przez sowa 17 Lut 2010, 00:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
maciej :) [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Sie 2006, 12:44 podłoga
|
|
|
CZeść z tej strony Maciej z Łodzi. Czy w twojej fieście jest szyber dach??
Ja mam Mk3 z szyberem i zauważyłem, ze odpływ z niego znajduje się w progu z którego nie ma widocznego odprowadzenia tej wody. Oczywiście po pewnym czasie woda dostawała się pod nogi pasażera i zrobiła się dziura na wylot, taka, ze duża mysz bez problemu by przeszła. ja nie radziłbym Ci zalepiać tej dziury żywicą i matą, poniewaz ma szansę sie to odkleić. U mnie dziurę tą zaspawałem. Wziąłem kawałek blachy z Volks Wagena ładnie wyciąłem i wyprofilowałem i ją wspawałem. później lekko wewnątrz zakitowałem szpachlówką, choć lepiej by było jakbym użył jakiejś gumy w płynie, która zastygo lub czegoś podobnego. Więc radzę ci dobrze obserwować tą twoją dziurę, żeby na nowo się ona z nienacka nie pojawiła. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Sie 2006, 20:02
|
|
|
Ja też mam z szyberdachem chyba fabrycznym bo na pokrętle jest napisane Ford Ale ja podłogę mam zdrową jedyna dziura to w lewym błotniku zaraz za nadkolem ale chciałbym się dowiedziedź W którym progu jest ten odpływ z szyberdachu bo nie wiem a też bym sobie sprawdził Maciej odezwij się Pozdro |
|
|
|
|
Jimbo [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Sie 2006, 21:15
|
|
|
no coz bede ja obserwowal:) a co do gumy w plynie to polecam bit-gum... 22 pln za 3 litry.
pozdrawiam! |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 22 Sie 2006, 23:16
|
|
|
bit gum... chłopie co ty piszesz, bo użyłeś? za pół roku popęka w ciumek... |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Sie 2006, 00:40
|
|
|
generalnie żywica i płutno to najlepszy materiał do naprawy podłogi
No comment |
|
|
|
|
Jimbo [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Sie 2006, 08:10
|
|
|
szynszyl napisał/a: | bit gum... chłopie co ty piszesz, bo użyłeś? za pół roku popęka w ciumek... |
nie dlatego bo ja uzyłem tylko. uzyłem bo ktos mi polecił i jest zadowolony...
[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 07:12 ]
diodalodz napisał/a: | generalnie żywica i płutno to najlepszy materiał do naprawy podłogi
No comment |
jakie płotno.... wlokno szklane i zywica epoksydowa... trzeba uwaznie czytac.
zreszta czas pokaze. jak nie zda egzaminu to bede spawal jak maciej radzi. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Sie 2006, 12:27
|
|
|
a czym sie różni włókno szklane od płutna szklanego ?? Hm powiem ci tak jak by to była dobra metoda to blacharze umarli by z głodu . Część żywic wzmaga korozje bo nie maja neutralnego odczynu . |
|
|
|
|
Jimbo [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Sie 2006, 18:49
|
|
|
a to ciekawe z tym odczynem, bede musial to sprawdzic bo akurat chemik jestem a o tym nie slyszalem. Zobaczymy za jakis czas... poza tym dziury sa w takich miejscach ze trudno cos dospawac, ale jezeli jest tak jak mowicie to bede musial to zrobic. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Sie 2006, 22:19
|
|
|
Umyj odrazu progi z piasku . Wsadzasz węża w próg i odkręcasz wode . Udrożnij wszelkie odpływy z drzwi klap i szyberdachu . Jeśli wszystko bedzie czyste to walnij w profile zamknięte fluidol . Co do żywicy i jej odczynu to wiele tak miało bo testowałem to na swoim aucie . |
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Sie 2006, 12:10
|
|
|
A gdzie jest odpływ z szyberdachu? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.