Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:17 |
Wycieraczki czasowe |
Autor |
Wiadomość |
jojo69 [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Lip 2006, 17:16
|
|
|
Element wykonawczy może być różny np. przełącznik obrotowy kilkupozycyjny z różnymi rezystorkami (dekadowy) da regulację skokową np. co 5 sek. Ale czy idea jest słuszna bo z tego rysunku nie wynika czy ten potencjometr jest włączony między P i 54? Bo tak bym chyba to rozumiał. |
|
|
|
|
Toooommmmi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 91
|
Wysłany: 14 Lip 2006, 20:06
|
|
|
Parch, własnie o to mi chodziło, czy obojętne jest od którego wolnego miejsca zaczne, bo potem to normalne, że nie jest obojętne gdzie do przekaxnika podepne |
|
|
|
|
jaczylibodzio [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Lip 2006, 21:13
|
|
|
No ja walcze z tym juz kilka dni... Mialem wczesniej ale nie podlaczone... Teraz sie gubie... Tak wyglada u mnie plynna regulacja wycieraczek ktora nie dziala :/
Podepne sie bo duzo o tym bylo ale nic konkretnego nie znalazlem... Ma ktos cos takiego? |
|
|
|
|
jojo69 [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Lip 2006, 23:06
|
|
|
Czy to jest oryginalne z Fiesty bo pierwszy raz coś takiego widzę (no może nie mam dużego doświadczenia z Fiestami) |
|
|
|
|
jaczylibodzio [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Lip 2006, 23:18
|
|
|
Cytat: | Czy to jest oryginalne z Fiesty bo pierwszy raz coś takiego widzę (no może nie mam dużego doświadczenia z Fiestami) | Uwierz mi ze ja tez tego doswiadczenia nie mam... Nie wiem, poczekamy, zobaczymy... |
|
|
|
|
jojo69 [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Lip 2006, 23:39
|
|
|
no dobra ale sam to zakładałeś czy już było? a kabelki ma gdzieś podłączone? |
|
|
|
|
jaczylibodzio [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Lip 2006, 00:21
|
|
|
Problem w tym ze to bylo zalozone a kabelki sa podlaczone ale ni huhu nie wiem co do czego... Dopiero sprawdzam po kablach ktory od czego jest. |
|
|
|
|
silvercar
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 43 Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 85 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 15 Lip 2006, 11:34
|
|
|
P z przekaźnika powinno być podłączone pod pin 54 (złącza wycieraczek) z przełącznika zespolonego a to jest zasilanie dla wycieraczek (bezpiecznik 16). Wychodziłoby tak, że na P przekaźnika prąd jest podawany przez „regulator” non stop. A po załączeniu wycieraczek czasowych dodatkowo na pin 54 przekaźnika… |
_________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~ |
|
|
|
|
Toooommmmi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 91
|
Wysłany: 15 Lip 2006, 11:39
|
|
|
Parch, mam jeszcze jedno pytanie :)Może troche głupie ale lepiej sie upewnić W 1 punkcie opisu napisałeś, żeby dolutowac do biało brązowego przewodu przy lewej kostce przełaczników. Chodziło Ci o przewód w przełacznikach zespolonych, czy w tej wtyczce z kablami, która wchodzi z lewej strony do przełaczników? |
|
|
|
|
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15 Lip 2006, 19:52
|
|
|
We wtyczce. |
|
|
|
|
Toooommmmi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 91
|
Wysłany: 16 Lip 2006, 19:34
|
|
|
OK. Dzieki Parch'u |
|
|
|
|
jojo69 [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Lip 2006, 21:56
|
|
|
No więc podłączyłem i OK schematy i scenariusz wszystko jak najbardziej poprawne ze swej strony mogę dodać że piny do wtyczki pod przełącznik pasują od gniazda małego przekaźnika (z mniejszych dziurek) są identyczne jak te z wtyczki. Co do wtyczki to przed włożeniem pinów należy wyjąć od przodu czerwony plasticzek lecący przez środek (może każdy to wie ale ja nie wiedziałem więc lepiej tego nie popsuć).
[ Dodano: Nie Lip 16, 2006 20:58 ]
No i oczywiście ogromne dzięki Kolegom za bezcenne rady!!! |
|
|
|
|
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Lip 2006, 22:21
|
|
|
jojo69 napisał/a: | Co do wtyczki to przed włożeniem pinów należy wyjąć od przodu czerwony plasticzek lecący przez środek (może każdy to wie ale ja nie wiedziałem więc lepiej tego nie popsuć). |
Dokładnie tak!!
Przyznaję, że zapomniałem opisać sposób montażu pinów we wtyczce. Nawet miałem to dopisać, ale stwierdziłem, że i tak pewnie będziecie lutować. Tak czy siak skoro Ci się udało rozmontować i złożyć wtyczkę bez wcześniejszej wiedzy, to pewnie przy spokojnej (czyt. cierpliwej) pracy uda się to każdemu.
Jak wszystko ładnie działa to |
|
|
|
|
Toooommmmi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 91
|
Wysłany: 11 Sie 2006, 22:08
|
|
|
hej witam Musze sie pochwalić, że już zrobiłem sobie te czasowe wycieraczki skorzystałem z chwili czasu no i poszło. Dodam, że opis Parch-a jest na tyle dokładny, że nie idzie nic podupcyć Wszystko działa fajniutko Wielkie dzięki za rady i porady, no i przede wszystkim za Twój opis Parch |
|
|
|
|
|