Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:15 |
Licznik :) |
Autor |
Wiadomość |
Toooommmmi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 91
|
Wysłany: 30 Cze 2006, 01:50 Licznik :)
|
|
|
Nie wiem czy dobrze wybrałem miejsce Ale chyba tak Otóż mam takie pytanko. Mam zagary takie całkiem standardowe, tzn bez obrotka, bez licznika dziennego (tego, co idzie zerować). I mysle nad wymianą na taki ful opcja Czy wystarczy wymiana samego licznika, czy wtedy potrzeba jeszcze wymienić jakies przekaźniki czy cos w tym stylu A tak przy okazji, to czy ma ktos może na komputerku wzór tarcz białych do wydrukowania? Moga byc takiekie do tej ubogiej wersji, lub do tej full wersji (z obrotkiem itp.), nawet lepiej ta druga opcja Dzięki z góry i pozdrawiam wszystkich papapa |
|
|
|
|
Kamil
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39 Dołączył: 02 Cze 2006 Posty: 182 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 30 Cze 2006, 10:09
|
|
|
http://www.foto-studio-labor.pl/new_page_2b.htm
Zobacz warto.Tam też jest PDF do ściągnięcia z tarczami do wydrukowania |
_________________ ..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..
WAWA Team |
|
|
|
|
Rangers76 [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Cze 2006, 14:23
|
|
|
Nie można ściągnąć tego PDF`a |
|
|
|
|
Toooommmmi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 91
|
Wysłany: 30 Cze 2006, 15:14
|
|
|
Ludzie, mi sie bardziej rozchodzi o odpowiedź na moje pytanie odnośnie licznika, a nie wzoru zegarów. To jest kwestia drugoplanowa |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30 Cze 2006, 15:25
|
|
|
Najprawdopodobniej, a nawet napewno będziesz musiał ciągnąć przewód od obrotomierza do komory silnika.
- najlepiej ekranowany (zwykły robił mi zakłócenia w radiu, ale podłej jakości było ;-) )
- ścieżka nr 10 na zegarach, jest tam idealne miejsce, zakończenie do wlutowania się
- drugi od prawej przewód, stojąc przodem do auta, w module EDIS. Łatwo go poznasz, plastikowe, czarne pudełeczko na podszybiu do którego wchodzi bodajże z 10 przewodów.
W gaźnikowych jest chyba 3 od prawej, musiałbym sprawdzić, ale Ty masz 50 KM czyli na wtrysku.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
PINISLAV
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 30 Cze 2006, 21:10
|
|
|
Jak jesteś zainteresowany licznikiem z obrotomierzem to moge ci odsprzedać!!! Może sie tak zdarzyć ze masz przystosowaną instalacje do licznika z obrotkiem wiec lepiej najpierw sprawdz a puzniej dumaj.
Wyjmij lizcnik i zobacz czy na koncowce(czarnej) masz przewód w 10 pinie jeżeli tak to tylko musisz kupić licznik i go zamontować
Jeżeli nie masz musisz sie wbić w zielono-czerwony przewód w EDIS-ie.Jak będe miał aparat to zrobie fotki!!! gdzie się wbić.Jak masz Fiestawke 1,1 to nie musisz nic przerabiać ba ja też mam takową, tylko musisz odizolować przewód o ktorym mowa (nie ucinaj go czasem).
To tyle co sam wiem ,licznik na obrotomierzu ktorego jest litera "V" oznacza ze masz licznik z 1.1.
|
|
|
|
|
Toooommmmi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 91
|
Wysłany: 3 Lip 2006, 17:07
|
|
|
A ma ktos porządny wzór, z dokładna wielkością, białych tarcz do fiesty. Może byc taki bez obrotomierza, ale na wszystkie zegary, na benzyne, na temperaturke |
|
|
|
|
Kam'ol
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 44 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 4 Lip 2006, 20:02
|
|
|
chetnie sie podlacze pod dyskusję, gdyż tez zmienilem licznik w mojej mk3 i niestety obrotomierz nie działa, choć po wlozeniu kluczyka sie ciutke porusza, chetnie moge zrobic fotki zlacza na tyle licznika o ile mi jakis mozg powie jak sie wpiac w silnik, zeby działał obrotomierz, moja uwaga co do predkosciomierza to nie wymagal kalibracji i działa bez zarzutu, nieststy co do obrotomierza to u mnie moze byc skomplikowana sprawa bo mam automat , takze chetnie bigok pomoge o ile bede w stanie |
|
|
|
|
Toooommmmi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 91
|
Wysłany: 5 Lip 2006, 00:29
|
|
|
No ja juz z pomysłu ze zmiana zegarków na wersje z obotkiem zrezygnowałem. Ale zmiana zegarów na białe dalej jest w planach, bo mam zajefajny pomysł. Podpowiem wam tylko na razie dwie literki : UV Ale to juz chyba będzie podchodzic pod tuning, także reszte bede opisywał i pokazywał w tamtym dziale, w moim temaciku odnośnie zderzaczków i całej reszty Pozdro
[ Dodano: Pią Lip 21, 2006 10:50 ]
Ludzie, a co z tym wzorem tarcz w skali 1:1? Potrzebuje wzór do wydruku. POMÓŻCIE
[ Dodano: Pią Lip 21, 2006 10:52 ]
Bo mam wzór, ale STRAaaaaaaasznie wielki:) i zanim ja go dokładnie dopasuje to wieki miną |
|
|
|
|
|