Wysłany: 16 Wrz 2004, 13:58 Silnik : problemy z odpalaniem
witam wszysystkich Mam nastepujacy problem z moja fiescina 1.1i z 91r. ostatni troche ja zajebiscie przygazowalem na luzie no i zalalo swiece i zgasla no i od tego momentu sa zajebiste problemy po wymianie swiec zaczelo sie wszysstko pieprz.... 1 . przy okazji gzebania odkrylem dziwna rzecz uszkodzily mi sie przewody od potencjometra polozenia przepustnicy podziala sie z nich izolacja i bylo zwarcie silnik warjowal i trzymal na wysokich obrotach ale to juz zrobilem i sie poprawilo ale dalej jest zle wczesniej gdy bylo wszystko dobrze po odpaleniu wchodzil delikatnie na obroty trzymal tak przez okolo 5-8sec. i zchodzil na nizsze cos w stylu automatycznego sania a teraz tego wogole nie robi Przy odpalaniu a odpalaniu bez gazu po odpaleniu swieci sie kontrolka od ladowania akumu. dodam delikatnie gazu i gasnie i sie juz nie zaswieca a jeszcze jedno dziwnie zachowuje sie silniczek krokowy prawie wogole sie nie wysowa no moze delikatnie po pere milimetrow i nie trzyma zdezaka przy dodawanu gazu a chyba powinien sie wtedy wysowac No i co to moze byc czy trzeba jechac z nia na kompa czy spr. silniczek krokowy . dzieki wszystkim za to ze musieli tyle czytac i zgory dziekuje za pomoc
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Sty 2011, 22:14, w całości zmieniany 2 razy
mardubik [Usunięty]
Wysłany: 17 Wrz 2004, 12:17
a jeszcze raz ja spr. silniczek krokowy dziala tylko nie wiem czy napewno ptencjometr przepustnic jest dobry sprawdzalem jego rezystancje cos tam pokazuje ze ma wlasna rez. i sie delikatnie zmienia przy zmianie jego polozenia no i co to moze byc . chyba pojade na kompa
mardubik [Usunięty]
Wysłany: 17 Wrz 2004, 14:40
i jeszcze raz ja bylem na kompie i nic sie nie dalo zrobic brak komunikacji i nic sie nie dalo zrobic wiec musze szukac co jest a moze ktos wrescie cos podpowie pozdrawiam
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Wrz 2004, 00:32
hm brak komunikacji ?? a nie da sie wyzwolić kodów migowych ?? i serwis tak to zostawił . Ech . w sumie z tego co wiem to sa dwa przewody odpowiedzialne za komunikacje . wiec wykrycie ich zwarcia jest dosć łatwe . Co ci powiem to tak . Sprawdz mase na aucie czy napewno jest dobra i nigdzie nic nie zaśniedziało ponadto proponuje próbne podpięcie masy pod kompa i cewki zapłonowe . wtedy próbuj wywołac kody . sprawdz czy przewody WN nie maja przebic . wyczyść wszystkie styki przy kompie i układzie zapłonowym . sprawdz jakiego koloru jest iskra powinna być jasna i nie mieć niebieskiego koloru .
Jak to wykonasz to sie odezwij
pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.