[MK3] Przełącznik zespolony |
Autor |
Wiadomość |
Frycek [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Maj 2006, 15:27 [MK3] Przełącznik zespolony
|
|
|
Wiem ze konsola jest chyba nierozbieralna..ale mam problem.
Przy wlanczaniu lewego kierunku zaczyna mi bzyczec!!
wymienilem przekaznik i nic..na prawym jest ok
przejezdzilem cala zime bo ustalo teraz zrobilo sie cieplo i znowu sie zaczelo...
czy mam kupywac cala konsole czy da sie to jakos naprawic?? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lut 2010, 23:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
BIGL [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 07:02
|
|
|
Chyba raczej chodzi ci o przełącznik zespolony, możesz pozdejmować obudowy kolumny kierowniczej i napsikać do włącznika jakkiegoś szuwaksy poprawiającego styki elektryczne, ale raczej ci ten przerywacz siada co jest przy włączniku, może sprawdż go i jak coś wymień.Rozbierać tego nie polecam (chyba że ktoś ma zdolności zegarmistrza), ja kiedyś miałem to samo co ty na kierunku w lewo brzęczał aż w końcu w ogóle przestał działać , rozebrałem włącznik a on sie rozleciał na czynniki pierwsze i tak już zostało że musiałem kupić drugi (OK 70 ZŁ).Myśle że wina jest po stronie tego przerywacza czy przekażnika. |
|
|
|
|
silvercar
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 43 Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 85 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 3 Maj 2006, 10:11
|
|
|
Rozbierałem przełącznik i nie ma tam żadnej większej polityki. Dwie kostki od świateł długich i wycieraczek tył oraz jedna blaszka jak w zwykłym przełączniku właśnie od kierunkowskazów!!!!! Może te styki są nie tak... |
_________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~ |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 5 Maj 2006, 00:08
|
|
|
Ludzie sporo na ten temat pisali. Poszukaj w archiwum. Są 2 rodzaje przełączników, skręcane i nitowane. Jak wyciągnąć i rozebrać przełącznik znajdziesz jak poszukasz. A z tego co pamiętam to zapukaj na priv do Łokmena, powinien mieć taki na zbyciu. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.