Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:06
[MK2] Zwiększenie dawki paliwa
Autor Wiadomość
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14 Kwi 2006, 22:35   [MK2] Zwiększenie dawki paliwa

Witam :)
Może mi ktoś powiedzieć czy śrubę odpowiedzialną za dawkę paliwa na pompie wtryskowej należy wkręcać czy wykręcać aby zwiększyć dawkę :?: :?:

Ile obrotów należałoby wykonać aby poczuć minimalną różnicę :?: :?:

Pytam sie bo moja fieścina coś za słabo chodzi po remoncie pompy wtryskowej...nawet nie chce na czarno kopcić..ona wogóle nie chce kopcić :)
_________________
Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.

Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lut 2010, 21:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 14 Kwi 2006, 22:55   

Jak nie kopci to się ciesz. SKontroluj spalanie. Jak jest zbyt niskie to kombinuj z dawką. Może zwiększ sobie tylko dawkę maksymalną...
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14 Kwi 2006, 23:26   

mdcs napisał/a:
Może zwiększ sobie tylko dawkę maksymalną...

a jak się zwiększa maksymalną :?:
_________________
Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.

Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 14 Kwi 2006, 23:39   

w 1,6D nie wiem...
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14 Kwi 2006, 23:41   

a w 1.8D ??? ...bo pompy są podobne...obie rotacyjne..ja mam Boscha
_________________
Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.

Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 15 Kwi 2006, 00:19   

W książce od mk3 jest opisana pompa.
Ja mam Lucasa (CAV rotodiesel).
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 15 Kwi 2006, 19:10   

a czy czasem ustawienie dawki maksymalnej to nie jest to samo co ustawienie max obrotów silnika....czyli ustawienie śruby odpowiedzialnej za max wychylenie dźwigni obrotów na pompie :?: :?:
_________________
Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.

Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 16 Kwi 2006, 02:00   

Tak jakby :D
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 16 Kwi 2006, 08:38   

pisze bo widze co jest grane Jackowi chodzilo o to w która strone nalezy krecić tą srubą zeby zwiekszyc dawke ja nie wiem bo tez jestem ciekaw,a widze ze konkretow nie ma... ;-) :-)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 16 Kwi 2006, 12:06   

Czegoś tu ogólnie nie kumam. PRzecież zwiększając dawkę w dieslu tej generacji poodnosimy jego obroty. Po prostu dawka wtrysku regulowana jest pedałem przyspieszenia! Oprócz tego reguluje się dawkę minimalną i maksymalną. W silnikach z turbiną występuje jeszcze regulator dawki wtrysku, który zwiększa ją podczas pracy turbiny (wtedy z wiadomych względów zapotrzebowanie na paliwo rośnie). Do tego można dorzucić regulację (pneumatyczną lub elektryczną) kąta wyprzedzenia wtrysku, który zmienia się w funkcji obciążenia silnika i/lub temperatury płynu chłodniczego.
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 16 Kwi 2006, 12:11   

mnie chodzi o stałą dawkę regulowaną śrubą a nie pedałem gazu....może dzisiaj na spocie ktoś mi cyknie fote pompy to pokaże o co mi chodzi...

[ Dodano: Nie Kwi 16, 2006 23:46 ]


śruba odpowiedzialna za dawkę paliwa to śruba A a śruba odpowiedzialna za max dawkę paliwa czyli max obrotów to śruba B..odkręciłem śrube B i zwiekszyły sie obroty max ale nie idzie auto tak jak powinno....

mnie teraz głównie tylko i wyłącznie interesuje regulacja śrubą A........
_________________
Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.

Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 13:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.