moja fiesta... |
Autor |
Wiadomość |
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 11:13
|
|
|
A gdzie Junior napisal ze na zdjeciach sa zderzaki XR2i? :) |
|
|
|
|
Junior [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 11:19
|
|
|
MAERIK słuszne spostrzeżenie widze terz masz ładne okrągłe zderzaczki pasujace do reszty samochodu i tak trzymaj POZDRÓWKA WESOLUSICH ŚWIAT ŻYCZE |
|
|
|
|
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 11:21
|
|
|
Junior napisał/a: | MAERIK słuszne spostrzeżenie widze terz masz ładne okrągłe zderzaczki pasujace do reszty samochodu i tak trzymaj POZDRÓWKA WESOLUSICH ŚWIAT ŻYCZE |
Hehe... chcialbym miec
To VT, a zderzak przedni jest w mojej piwnicy, jeszcze potrzebuje na tyl futury i na wiosne moze cos z tego bedzie ;P |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 11:38
|
|
|
i dzięki takim felą coraz bardziej mnie kręcą felgi 15" |
|
|
|
|
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 11:39
|
|
|
Piesek napisał/a: | i dzięki takim felą coraz bardziej mnie kręcą felgi 15" |
Ale to nie do german style w fiescie... 14 z rantem 3a miec ;P |
|
|
|
|
Zerda
Gość
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 12:34
|
|
|
"maerik" - z tymi czarnymi felgami to w sumie całkiem niezła wizaja :) o czymś takim nie pomyslałem.. a co do zderzaków to będą dokładnie wygladać tak jak na Twoim rysunku ;)
nie wkładam żadnych zderzaków z XR`ki bo po co.. jak bym chciał to bym sobie kupił własnie XR`ke, a moja fiesta ma mieć swój indywidualny styl.. i troche tajemniczości.. bo załużmy że nie usune z tylnej klapy znaczka 1.1, zrobie SWAP silnika i na swiatłach moża jakiemus kozakowi w mocniejszym samochodzie sprawić niespodziewane lanie :) a że należe do ekipy ścigantów w Opolu i noge mam cieżką to z mocniejszym silnikiem będzie duużo frajdy, bo teraz.. jak ktos Tico przyciśnie to sie musze nameczyć by wygrać.. no ale, samochód to nie tylko wyścigi a gleba faktycznie jest troche uciażliwa.. niedawno jechałem do Szczecina (na trasie spaliła tylko 5,5l /100KM) ale za to musiałem jechać niemal że środkiem jezdni by nie siedzieć w koleinach bo tarło o podwozie :-/ mam drugi samochód ale akurat niebył dysponowany i troche sie wkurzyłemn a zawieche wtedy.. ale to raz miałem taka akcje.. po mieście i okolicach samochód spisuje sie swietnie pod warunkiem że ktos lubi sztywną zawieche :lol: Musze powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z mojej Fiestki
Pozdrawiam |
|
|
|
|
RKRman
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 454 Skąd: z podkarpacia
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 15:02 zdrzaczek
|
|
|
maerik napisał/a: |
....jeszcze potrzebuje na tyl futury i na wiosne moze cos z tego bedzie ;P |
..noo to jeszcze jeden powód więcej żeby odwiedzić kolege z podkarpacia hehe....mam takowy obecnie na sprzedaż - stan BDB
POZDRAWIAM ....w końcu z Kraka nie jest tak daleko..zawsze możecie zrobić wspólny wypad z Lukeskiem, Kortonem, Dinamike, Virusem..a po drodze zwinąć na pake Sila, Jareczka i Szynszyla .....ewentualnie jeszcze pare miłych stewardes które nudzą sie na Balicach z powodu.............międzylotów błehehhehee |
_________________ fajnie było ją mieć
|
|
|
|
|
Dynamike [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 16:38
|
|
|
A niewykluczone Piotrze że się wybiore kiedyś do ciebie, tyle że pewnie jak się zrobi nieco cieplej, jak będe u mojej drugiej połówki w Wojniczu, bo już wtedy część drogi mam za sobą!
A żeby nie robić takiego totalnego OT to żeczywiście bardzo ciekawa fiesta, bez zbędnych dodatków, a największe wrażenie to robi ta gleba. Do tego stopnia że jak pierwszy raz spojżałem na te zdjęcia to myślałem że to VT |
|
|
|
|
Zerda86 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 17:23
|
|
|
Heh, to na szczęscie nie VT, Fiestka jest taka niziutka ale w sumie na zywo widać to tylko dzieki feldze.. jak ktos sie nie interesuje tuningiem to nawet nie zauważa ===> patrz. np. moja dziewczyna :lol: ale za to jest odczuwalne dla kierowcy tym samochodem na początku trzeba sie uczyc jeździc na nowo, hehe
Gdyby w Polsce były drogi takie jak na zachodzie już pewnie dawno miałbym na maxa skręconego gwinta..
Podoba mi sie furka z mojej okolicy.. nieziemsko wyglebiona.. ale ma jedną wade :-( ma cięte sprężyny.. przy takim obniżeniu to zapewne ze dwa zwoje, a dwa zwoje przy takiej masie samochodu, hmm... nie wiem czy to jest mądre.. Ale chciałbym żeby moja Fiesta była taka niziutka (albo chociaż wizualnie) 8) tylko ze wtedy to juz pewnie nawet z podwórka bym nie wyjechał..
jak sie wkurze to faktycznie zapodam gwinta, ale gdzie ja wtedy będe jeździł?? mój kumpel wżucił taka własnie zawieche do polo g40 i fakt że fura jest masakrycznie kozacka ale co z tego?? jak niema za bardzo gdzie jeździć.. tzn. ma.. po Opolu ale gdzieś dalej :/
no ale, to jest własnie magia tuningu w Polsce
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 21:45
|
|
|
Jeśli chcesz ciąć sprężyny, to odrazu musisz dać amory też do skrócenia i utwardzenia... koszt tego to: 150zł od sztuki amorka... Gwint... nieosiągalny oczywiście mówie o urzywanym, a nowy to około 2,5tyś zł wzwyż...
PS. Widzę że wkońcu znalazł się jakiś towarzysz mojego stylu
I jeszcze jedno czy obciera Ci o nadkola przy zakrętach? Bo ja mam dylemat czy kupić 13", 14" czy 15".... i jakie szerokie są te twoje aluski? |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 22:37
|
|
|
a mnie sie podoba
zostaw tak jak jest zderzaki, te progi pomalowane na czarno (bardzo fajnie podkreślają auto), fele też super.
ja bym zmienił 2 rzeczy:
1) lusterka - paletki na nowsze z lat 1994-96
2) silnik wraz z osprzetem żeby była tak zwykła ale nie do końca
Jesli bedziesz kupował silnik od te xr2i co pisałeś to weż też hamulce, przednie i stabilizator (dobrze radze)
Generalnie to jest To - LALUNIA.
Ode mnie 5+
Pozdrawiam i czekam na dalsze losy tego autka
Puma |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Zerda86 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 22:39
|
|
|
ja mam opony 195/40 R15 i o same nadkola nie ocierają ale za to o wnęke tak... i to bardzo, na samym poczatku zanim je troche przeklepałem to opona zrobiła mi dziure..
[ Dodano: Pią Gru 23, 2005 22:14 ]
"Puma" - masz racje co do tych lusterek... w sumie to myslałem nad tymi uniwersalnymi stylizowanymi na bmw, takie jak w tej Lagunie (patrz wyżej), a co do tych stabilizatorów to na bank trzeba przełozyć.. a co do chamulców to chyba tylko tarcze wystarczy wymienic??
dzieki za pozytywne opinie
pozdrawiam |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23 Gru 2005, 23:47
|
|
|
gdzie ty takie oponki dorwałes ja miałem problem dostac 195/45 R 15 <oczywiscie uzywki> |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Gru 2005, 00:16
|
|
|
Zerda86 napisał/a: |
"Puma" - masz racje co do tych lusterek... w sumie to myslałem nad tymi uniwersalnymi stylizowanymi na bmw, takie jak w tej Lagunie (patrz wyżej), a co do tych stabilizatorów to na bank trzeba przełozyć.. a co do chamulców to chyba tylko tarcze wystarczy wymienic??
dzieki za pozytywne opinie
pozdrawiam |
Co do hamulcy to potrzebujesz zaciski, tarcze i klocki, nie same tarcze!!
A co do lusterek to "prosze niee" załuż normalne orginalne i to nie pomalowane tylko czarne.
Naprawde bedzie super
I co źle to wygląda??
Pozdrawiam
PS: Idziesz w strone Tunigu jak ja to nazywam "Nick name" to nie zepsuj tego jakimś bez sensownym dodatkiem.
Oczywiście to jest twoje auto ja tylko jestem obserwatorem i nie odbierz mnie że coś ci narzucam |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Zerda86 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Gru 2005, 00:45
|
|
|
"daras84" - z oponami niema najmniejszego problemu.. odpowiedniki zresztą bardzo dobre to jest FALKEN 195 R15 kosztują 250zł wraz z montażem za sztuke (oczywiscie nówki), używki mozna wyrwać za ok 150zł za szt. to zalezy jeszcze od serwisu i oczywiscie od stanu danych opon..
"puma" - kurcze... naprawde nieźle to wyglada.. lusterka faktycznie bardzo ładnie sie prezentuja i nawet chyba sobie taki pasek zarzuce na przednia szybe pod kolor nadwozia, też mi sie to podoba... i fajne felgi tam koleś zapodał.. może faktycznie wysunąć te moje na dystansach..
no ale.. lusterka pierwsza klasa musze się dobrze zastanowic żeby czegos nie zchrzanic |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24 Gru 2005, 09:16
|
|
|
Właśnie w tych felgach jestem zakochany. To są moje marzenia do fiestki.... brock car-fashion 14" 8 cali szerokości!! i do tego oponki: z tyłu 215/40/14 a z przodu 195/40/14 normalnie miodzio by było.... Ale w Polsce te aluski są nieosiągalne, pierwszy raz od roku widze je na allegro i ich cena wynosi 699zł... ale... wszystkie 4 nadają się do regeneracji, jedna jest złamana, dwa mają wgniecenia rantów (nie obszorowania tylko wgniecenia :/) więc jak by to niemówić u mnie w CNF za regeneracje 4 alusków chcą 800zł ale wtedy jak nóweczka wyglądają. więc sumując: 699zł zakup felg+100zł przesyłka ich +800zł regeneneracja ich+oponki urzywki w takim rozmiarze 550zł już z przesyłką... i cena wychodzi wtedy 2149zł :( |
|
|
|
|
_-MoKrY-_
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2005 Posty: 211 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24 Gru 2005, 11:49
|
|
|
Piesek napisał/a: | Właśnie w tych felgach jestem zakochany. To są moje marzenia do fiestki.... brock car-fashion 14" 8 cali szerokości!! i do tego oponki: z tyłu 215/40/14 a z przodu 195/40/14 normalnie miodzio by było.... Ale w Polsce te aluski są nieosiągalne, pierwszy raz od roku widze je na allegro i ich cena wynosi 699zł... ale... wszystkie 4 nadają się do regeneracji, jedna jest złamana, dwa mają wgniecenia rantów (nie obszorowania tylko wgniecenia :/) więc jak by to niemówić u mnie w CNF za regeneracje 4 alusków chcą 800zł ale wtedy jak nóweczka wyglądają. więc sumując: 699zł zakup felg+100zł przesyłka ich +800zł regeneneracja ich+oponki urzywki w takim rozmiarze 550zł już z przesyłką... i cena wychodzi wtedy 2149zł :( |
zakładanie z tyłu szerszych opon niż z przodu to bezsens w tym samochodzie, szczególnie że napęd jest na oś przednią, już lepiej założyć na obie osie takie samo ogumienie, bo z przodu szerokie a z tylu węższe to bedzie porażka (wygląd)
to tak ze strony technicznej, no ale wizualnie to bedzie ciekawie |
_________________
|
|
|
|
|
|