Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
24 Cze 2006, 20:27
Swap 1.0 -> 1.1
Autor Wiadomość
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 19 Lis 2005, 19:17   Swap 1.0 -> 1.1

Na wstępie tłumacze tutuł :P : większość swapuje np. z silnika 1.1 na 1.6 na ja jako że jestem człowiek młody w starym aucie to swapuje z 1.0 na 1.1 :rotfl:
Ponieważ nie mam dużo czasu ostatnio to wszystko będzie się rozgrywało na przestrzeni kilku dni :(
Dziś wyciągnołem przednie zawieszenie (kilka elementów wymaga wymiany) i silnik (uuuuu padaka wybitna, oczywiście nie obyło się bez strat w materiale :hahaha: ), a także przyjrzałem się dokładniej nowemu serduszku mojego autka. Jest to silnik z 1984r (poprzedni był z 1987 wiec teraz to już 3 serce będzie :V: ) VALENCIA 1.1 53KM z fiesty którą zakupiłem około miesiąca temu. Po przyjrzeniu się dokładniej nowemu silniczkowi z zewnątrz widać: nowy docisk oraz tarcza sprzęgłowa, nowa kopułka a także palec, rozrusznik wraz z alternatorem po regeneracji, silnik w ogólnie bardzo dobrym stanie zewnętrznym, niestety nie wiem co w srodku piszczy :) ale mam nadzieje że będzie tak jak mówił poprzedni właściciel (narazie jego słowa są 100% prawdą).

W poniedziałek zabieram się za zawieszenie a także przygotowanie zespołu napędowego do montażu, w wtorek mam zamiar mieć wszystko poskładane i zrobić jazdę próbną.
Znając życie to będe potrzebował pomocy przy podłączaniu kilku przewodów ( np. inny alternator :? ) więc będe pisał na bieżąco.
Pozdrawiam wszystkich i niech wszyscy wiedzą że na Południu też sie swapuje :devil:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 24 Cze 2006, 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 19 Lis 2005, 20:08   Re: Swap inny niż wszystkie :)

:brawo: jeszcze kilka swapow i dojdzisz do 1.8 heha tak na powaznie to zeby nowy silniczek sie dobrze sprawował
pozdrawiam ;-)
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20 Lis 2005, 00:03   

Swao zawsze będzie swapem, nawet taki małymi kroczkami ;-)
Dlatego, powodzenia w przekładce Laskosz.
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Lis 2005, 01:31   

hm co do alternatora to wszystkie fordowskie osobowe(europejskie) auta po 75 roku (takie widziałem) maja identyczne kostki do alternatora . Hm myśle ze ten silniczek bedzie lepszy bo prawda jest taka ze jego jedyna wada jest wałek rozrządu który czasami gubi krzywki . nie wiem dlaczego ale silniki w mk1 i początku mk2 były nie zniszczalne . Niestety ok 86 roku coś im sie pomieszało i niestety trwa do końca ery mk3 . Hm czy widziałeś kiedyś mk1 która ma po 100 tyś do wymiany uszczelniacze albo pierścienie ?? bo ja osobiście nie . Zabijały je dopiero przebiegi 300 -500 tyś . A niestety po remoncie to juz nie to samo auto , traci na dynamice niestety . ;-(
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Lis 2005, 09:01   

to tylko mk3 jest takie glupie ze przy kazdym silniku sa inne kostki do alternatora ?
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 20 Lis 2005, 09:28   

diodalodz napisał/a:
hm co do alternatora to wszystkie fordowskie osobowe(europejskie) auta po 75 roku (takie widziałem) maja identyczne kostki do alternatora . Hm myśle ze ten silniczek bedzie lepszy bo prawda jest taka ze jego jedyna wada jest wałek rozrządu który czasami gubi krzywki . nie wiem dlaczego ale silniki w mk1 i początku mk2 były nie zniszczalne . Niestety ok 86 roku coś im sie pomieszało i niestety trwa do końca ery mk3 . Hm czy widziałeś kiedyś mk1 która ma po 100 tyś do wymiany uszczelniacze albo pierścienie ?? bo ja osobiście nie . Zabijały je dopiero przebiegi 300 -500 tyś . A niestety po remoncie to juz nie to samo auto , traci na dynamice niestety . ;-(


Mówiz że po remoncie to nie to samo auto ;-( to mnie zmartwiłeś bo sprzedawca mówił że ten silniczek przechodził już remont
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 20 Lis 2005, 11:49   

Mafios napisał/a:
to tylko mk3 jest takie glupie ze przy kazdym silniku sa inne kostki do alternatora ?


raczej zmiana jest tylko przy silniku ZETEC, bo pozostałe maja takie same.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Lis 2005, 03:29   

kostki zależa głównie od producenta alternatorów a ze głównym masowym dostawca forda był Bosch to kostki sa takie same . A co do remontu hm jak przeszedł to trudno sie mowi przynajmniej nie bedzie brał oleju i bedzie odpalać w zime . Ale osiągów fabryki przywrócić sie nie da . Moja fiesta przed remontem potrafiła spalić opony tak ze był siwy dym . Pojawił sie tylko jeden problem skończyły sie pierścienie i wypalił sie zawór . wtedy miała szacunkowo 450 tyś . Silnik nigdy nie był rozkładany . Po remoncie było duzo lepiej niż przed ale auto nie wróciło do końca do wyjściowego stanu . Częściowo moze przez inny wałek rozrządu . Ale myśle ze straty duze na mocy nie były ale jednak
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów [MK2] Swap czy nie swap ? a może zabytek ?
Moja MK2 co z nią począć ?
szczepan522 Mechanika silnika 45 4 Sty 2011, 21:28
szczepan522
Brak nowych postów swap 1.1 -> 1.4
Gość Tuning mechaniczny 2 19 Sie 2005, 21:43
RKRman
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
z 1,1 na 1,0
Bazyli Tuning mechaniczny 10 9 Sie 2005, 07:25
Gość
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
Gość Tuning mechaniczny 1 16 Sie 2005, 12:16
RKRman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.