Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
6 Maj 2006, 15:02
Silnik : diesel dymi na czarno
Autor Wiadomość
cobra1984
[Usunięty]

Wysłany: 29 Wrz 2005, 20:21   

mi tez fiestka kopci na niebiesko czrno, wymienilem zaworowe uszczelniacze i to samo okazalo sie ze te uszczelniacze sie rozpadly na pol i nie wyciagnelismy drugiej czesci i dlatego jeszce kopcil,teraz mam go zalego rozebranego pierscienie sa oki wiec juz chyba nie powinien kopcic
 
 
picio_18 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 40
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 172
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Paź 2005, 17:15   

Ludzie no i wracam cały czas z tym samym problemem! Przejechałem 500km no i dolałem 0,5l oleju! (bo na bagnecie było już prawie na końcuwce! Już chyba naprawde nic nie pomoże jak tylko wymiana pierscieni... a w najbliższym czasie czeka mnie wymiana rozrządu i z tego co sie dowiedziałem to trzeba pół silnika do tej operacji rozebrac wiec myśle ze za jednym razem zabiore sie za pierscienie (myśle ze nie bedzie trzeba szlifować wału :( )
_________________
MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY

MOJE HOBBY
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 9 Paź 2005, 18:59   

picio_18 napisał/a:
Ludzie no i wracam cały czas z tym samym problemem! Przejechałem 500km no i dolałem 0,5l oleju! (bo na bagnecie było już prawie na końcuwce! Już chyba naprawde nic nie pomoże jak tylko wymiana pierscieni... a w najbliższym czasie czeka mnie wymiana rozrządu i z tego co sie dowiedziałem to trzeba pół silnika do tej operacji rozebrac wiec myśle ze za jednym razem zabiore sie za pierscienie (myśle ze nie bedzie trzeba szlifować wału :( )

ktos chyba w przenosni powiedzial ze trzeba bedzie pół silnika rozebrac fakt z łancuchem jest duzo roboty ale bez przesady :D
 
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 10 Paź 2005, 08:30   

1l / 1000km to sporo, ale takie fiestki normalnie jeżdżą. Silnik w bardzo kiepskiej kondycji, ale moim zdaniem tu jakiś problem bardziej złożony. Zmierz kompresję na sucho i na mokro.
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Diesel - przydatne informacje i zasady użytkowania.
ramses123 Silniki diesla 15 4 Mar 2010, 19:58
Fordon
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.