Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a
Autor Wiadomość
eMTi 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25 Lut 2015, 21:44   [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a

Witam kupiłem drugą fieste :) (to chyba choroba) tym razem mk3 z motorem 1,3i autko zostało już wybebeszone w środku i teraz przyszedł czas na silnik ale nie chce swapować i pytanie do was czy można jak np w hondach założyć wałek od innego motoru albo głowice itp itd ? żeby pare kucy dostał więcej :)
_________________
pozdro emti
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 25 Lut 2015, 23:48   

Najtaniej i najskuteczniej wyjdzie swap.
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 26 Lut 2015, 00:50   

Tak... Możesz... Założyć głowicę od 1.0 jak znajdziesz i wałek od 1.1 :hahaha:

Z HCS już nic więcej nie wyciągniesz jak te 60KM.
Najlepiej poszukaj jakiego silnika 1.6 zrób swap i będziesz mieć przynajmniej 90KM
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 26 Lut 2015, 10:56   

wiosna idzie to i wysyp tuningowców :-)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26 Lut 2015, 12:27   

eMTi, zadnej sensownej odpowiedzi raczej nie dostaniesz, bo nie kojarze, by ktokolwiek tu coś takiego robił. Ford miał x-packa, który z 60 koni robił około 75-80. W zestawie był kolektor dolotowy, wałek i coś jeszcze.
1.1 (bliźniacza konstrukcja) chyba dłubał gienek_maik, trzeba by go podpytać.
 
 
eMTi 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27 Lut 2015, 07:45   

TSRules, tłumacz to sobie jak chcesz... widzę że chcąc uzyskać odp na pytanie zostaje człowiek wyśmiany spoko... nigdy z fordem nie miałem doczynienia... jedynie honda,vw albo fiat... a np w uno 1,1 fire wystarczy załozyc wałek od 1,2 punto + lekkie koło i już czuć różnice...
_________________
pozdro emti
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 27 Lut 2015, 18:11   

Jeśli masz worek kasy to można coś tam dłubać, ale ekonomicznie patrząc nie ma to żadnego sensu. Za swap na 1.6 zamkniesz się w kwocie 1000zł i jeszcze na myjnie zostanie.
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 27 Lut 2015, 18:33   

1.3 to stara konstrukcja, nikt tu czegoś takiego nie robił, i nikt prawde mówiac nie próbował, wiec nie dostaniesz sensownej odpowiedzi.
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 27 Lut 2015, 19:14   

eMTi tu sie nikt nie śmieje, tylko najpierw doprowadź auto do dobrego stanu technicznego i blacharskiego, a potem z nadmiarem gotówki możesz myśleć, bo tak to matrix tylko :yes:
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 27 Lut 2015, 22:12   

a dlaczego tak upierasz sie akurat na 1.3?? Z HCSa bedzie ciezko cos wiecej wyciagnac, i raczej nikt tego nie probował bo to najzwyczajniej jest nie opłacalne. Raczej nie ma zadnego prostego sposobu na uzyskanie przyrostu mocy przynajmniej o 20 KM... Podejrzewam ze tak jak wszyscy Ci mowia znacznie taniej wyjdzie swap, niz dłubanie tak starej jednostki.
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
blind227 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 330
Skąd: Wawa/Strubiny
Wysłany: 11 Lip 2015, 15:49   [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a

Tutaj masz info co i jak firmy która profesjonalnie zajmowała się silnikami hcs :) Link

Odkopałem bo jakoś tak w necie znalazłem i może się przyda ;p
_________________
Córka Frankensteina
Profil Facebook
 
 
 
Miedziany 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Kamil
Wiek: 34
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 10
Skąd: Bytom
Wysłany: 4 Maj 2016, 21:05   [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a

Da się da :D
_________________

 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 5 Maj 2016, 17:33   [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a

Nie no, wiązka na kablach głośnikowych jest profi...
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Maj 2016, 23:14   [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a

jaki syf dookoła silnika :/
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Miedziany 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Kamil
Wiek: 34
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 10
Skąd: Bytom
Wysłany: 7 Cze 2016, 18:54   [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a

To tylko wersja testowa , co do przewodów to nie widzę różnicy poza głośnikowymi a takimi do wiązek miedź to miedź
_________________

 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 9 Cze 2016, 16:37   [MK3] 1.3i dłubiemy bez swap'a

Miedziany napisał/a:
co do przewodów to nie widzę różnicy poza głośnikowymi a takimi do wiązek miedź to miedź


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

pogadamy po pierwszym pożarze :rotfl:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.