Fiesta Klub Polska

Forum FiestaKlubPolska - Strona Główna » Tagi » filtr paliwa
Tematy oznaczone jako filtr paliwa
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

[MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI


Ma ktos instrukcje wymiany? wymienia sie go co 60tys km?

[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 00:28 ]
Instrukcje znalazlem
http://www.fordclubpolska.org/porady.php?action=go&zakres=fiesta&type=66
Temat do zamkniecia
141724 20

[MK3] FAQ - Wymiana filtra paliwa silnik 1,1i (dla laików)


Wymiana filtra paliwa MK3 89-95 silnik 1,1i
45169 31

[MK6] Filtr paliwa - silnik benzynowy


Witam potrzebuje pilnie informacji najlepiej z fotka gdzie jest umiejscowiony filtr paliwa w fiescie mk6 z silnikiem 1,25 75KM z 2005r poniewaz autko ma juz przejechane ponad 120kkm i przydaloby sie po tym naszym paliwie go wymienic. z gory dzieki za informacje
34849 14

[MK4] Filtr paliwa - odpowietrzanie


Witam.
Panowie pomocy! :kaput:
Jestem zielony w tych sprawach więc nie dziwcie się że coś pomieszam. Mam fieste mk4 silnik diesla endura de 1.8 samochód pali na ciepłym bez problemu jeździ i w ogóle cacy ale na zimnym z rana to lepiej nie podchodzić. Rano odpali tylko na auto starcie i to też jak ma humor, najlepsze jest to że jak już odpali na tym starcie to potem można go gasić i zapalać i bez problemu za 2 lub 3 obrotem silnika pali. Na mój rozum to wychodzi tak jakby po dłuższym postoju zapowietrzał się filtr paliwa albo coś <???> .
Oczywiście wymieniłem filtr paliwa z myślą że coś pomoże kupiłem też taki zaworek który nie pozwala ropie wrócić do baka jednakże nie założyłem go gdyż miałem przed filtrem paliwa taką gruchę która też posiadała taki zaworek a grucha przydała mi się przy odpowietrzaniu filtra paliwa. ...
19510 7

[MK7] 1.6 TDCi -Filtr paliwa, podgrzewany czy nie


posiadam fieste MK7 z najwyższej półki z silnikiem 1,6 tdci. czy ktoś się orientuje czy filtr paliwa jest podgrzewany w tej wersji? dzięki z góry

:: OMG, zapoznaj się kolego ze słownikiem albo chociaż autokorektą w Wordzie