Fiesta Klub Polska

Forum FiestaKlubPolska - Strona Główna » Tagi » audio
Tematy oznaczone jako audio
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

[MK6] Czy radio podoła nowym głośnikom?


Dzień dobry,

Tak jak w temacie. Rok temu kupiłem nowe radio, jest to Pioneer MVH-390BT, jego specyfikacja to:

Maximum power output:
50 W × 4 ch/4 Ω (for no subwoofer),
50 W × 2 ch/4 Ω + 70 W × 1 ch/2 Ω (for subwoofer),
Continuous power output:22 W × 4 (50 Hz to 15 000 Hz, 5 % THD, 4 Ω load, both channels driven),
SpecificationsLoad impedance: 4 Ω (4 Ω to 8 Ω allowable),
Preout maximum output level: 2.0 V,

Aktualnie są podpięte głośniki fabryczne, cztery sztuki. Chcę je zmienić i mam na oku JBL GT7-86, o specyfikacji:

Power handling, continuous average: 60W
Sensitivity 93dB
Power Handling (Peak)180W
Frequency Response 45Hz – 20kHz
Nominal Impedance 4 ohms

Czy radio uciągnie takie połączenie? ...
15010 19

[mk4] Zmiana głośników


Witam jestem zielony jeżeli chodzi o elektrykę, dlatego też przychodzę tutaj by zadać parę pytań :)

Posiadam
-radio Sony Mex5100bt
-Głośniki JBL cs-5c

Czego będę potrzebował by podłączyć te głośniki do mojego radyjka?
7975 5

[MK7] Bluetooth audio jak używać


Witam,
kupiłem ostatnio fiestkę mk7 z 2009 roku (WF0GXXGAJG9J09443), posiada ona moduł bluetooth wraz z usb, czy jest możliwość streamowania muzyki przez owy moduł? Moduł działa, ponieważ bez problemu mogę wykonywać połączenia przez niego, lecz w momencie gdy puszczam muzykę na telefonie i wybieram na telefonie output jako ford audio niestety nic nie słychać. Gdy wejdę w zakładkę AUX i kliknę strzałkę w prawo mam do wyboru wyłącznie usb/ipod/outline.

Również zauważyłem że pin od USB jest wygięty i nie ma możliwości podłączenia kabla czy jest możliwa łatwa wymiana samego gniazda USB?
7687 6

[MK7] Gniazdo AUX nie działa