Forum FiestaKlubPolska -

Przed zakupem - [MK3] Fiesta RS2000

XD2i - 6 Maj 2020, 10:11
Temat postu: [MK3] Fiesta RS2000
Cześć, wpadła mi w oko Fiesta MK3 z 2.0 z tego ogłoszenia. https://www.facebook.com/...essenger_banner
Ktoś się coś orientuje na temat tego auta? Jak to według Was wygląda?
Pozdrawiam serdecznie! :D

Pyros - 6 Maj 2020, 10:42

No z tego co gdzieś słyszałem/czytałem to jak zwykle w mk3 blachara do roboty.
vegetagt - 6 Maj 2020, 13:05

mk3 nie waży 700kg. Chyba, że tyle blachy brakuje :P
Pyros - 6 Maj 2020, 13:49

vegetagt napisał/a:
mk3 nie waży 700kg. Chyba, że tyle blachy brakuje :P

O tym pisze ;)
700kg to i mk2 kompletna nie waży.

kuba87 - 6 Maj 2020, 18:33

to nie zetec, tylko rs2000
ja za oryginalną xr2i, z dodatkami skroiłem 2 lata temu 5500

luk-90 - 6 Maj 2020, 21:48

realna waga to strzelam ok 950-1000kg skłaniając się bardziej w stronę 1tony. Wspaniały rs2000 na jednym mocowaniu silnika i pewnie zrywającej się poduszce skrzyni biegów(przedniej) co chwile. Oczywiście nie neguję ceny bo to rynek weryfikuje.
JoeMix - 6 Maj 2020, 22:56

Jak z mk3 wywalisz silnik i skrzynie to myślę ze 700 będzie ważyć,,, wiec macie RS200 w budzie 700kg,,,
XD2i - 7 Maj 2020, 02:54

Ktoś się orientuje ile waży taki RS2k w porównaniu do 1.8? jaka jest różnica w przyspieszeniach Fiesty na RS2k a np. 1.8 RQC. Mam już jedną fieścinkę, ale za 6k czyli w cenie tej z ogłoszenia można szukać autek bardziej z "zacięciem" kolekcjonerskim, czytaj takich w lepszym stanie z oryginalnymi, co prawda ze słabszymi silnikami, np. ładnej 1.6 8v. Nie chcę mieć 2 identycznych aut z jedyną różnicą że jeden jest 1.8, drugi 2.0 jeżdżących tak samo bo to identyczne doświadczenie. Ta z ogłoszenia miała swapa robionego bodajże w norwegii 10 lat temu, a po VINie ponoć jest z Hiszpanii. Silnik tej z ogłoszenia spięty jest ze skrzynią z 1.6, sprzedający mówi, że sprzegło lubi się ślizgnąć w tej sztuce. Boję się, że auto z takim modem może być bardziej problematyczne niż jest to warte zachodu. Nie chcę zabrzmieć jak hurr durr wielki znawca, który marudzi że mu się nie podoba, tylko raczej nie wpakować się w samochód który mnie przerośnie. Aktualnie nie mam zaplecza warsztatowego, jaka jest problematyka Fiest z takim swapem, jak w ogóle oceniacie taki swap, jakies lepsze alternatywy? Wiadomo, ze to trochę wróżenie z fusów ale jakie macie przeczucia na temat takiego auta. Gra warta świeczki czy raczej odpuścić biorąc pod uwagę, że mam już podobne autko? ;-(
Pyros - 7 Maj 2020, 10:26

Jak juz masz jedną sztuke xr2 mk3 a szukasz sztuk do kolekcji to bez sensu szukać kolejne xr2 tylko z innym silnikiem. Ja bym na twoim miejscu szedł dalej i próbował uzupełnic sobie kolekcje o kolejne generacje i np. szukał xr2 mk2 lub coś nowszego z serii ST. Ewentualnie model wyżej escorta xr3 itp. Wtedy będziesz miał fajny komplet hothatchy Forda z lata 80/90.
Kolejna sztuka xr2 nic ci nie zmieni.

Mały - 7 Maj 2020, 10:28

Ja kilka lat temu mialem fieste mk3 z silnikiem rs2000. Gumy smialy sie nawet na 3 biegu na oponach 215, waga robi swoje, fiesta nie jest ciezka, powiem ze bardzo fajnie to przyspieszalo, banan byl na twarzy :ok: tylko nie dlugo bo skrzynie potargalem a byla z 1,6 escorta. Ciekawe jak jest zrobiony ten swap bo z tego co pamietam chłodnica musi byc wysunieta do przodu bo wadzila o kolektor, alternator sie nie miescil i trzeba bylo podrzezbic w pasie.
zwardek - 7 Maj 2020, 11:12

Po zdjęciach wygląda na łupę za max 3k.
Jeśli podłoga zdrowiutka to więcej, ale na to bym nie liczył

XD2i - 7 Maj 2020, 14:06

Wiem, że prędzej lub później chciałbym Fięstę z 2.0. Pytanie czy RS2k jest dobrym rozwiązaniem w kwestii 2 litrowej fiesty. Zetec to chyba bardziej rozwojowy swap z lepszym supportem tuningowym i w ogóle łatwiejszy do wykonania, bardziej solidny?
bobson - 21 Maj 2020, 09:27

Lepiej włożyć od razu durateca 2.5l 4 garowego z świeża skrzynia :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group