|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Mechanika silnika - Zmiana z 1.1 na 1.3
MATIO998 - 8 Maj 2018, 17:09 Temat postu: Zmiana z 1.1 na 1.3 WItam mój silnik 1.1 padł mam okazje kupić silnik 1.3 to to samo czy trzeba coś przerabiać i czy dużo?
zwardek - 8 Maj 2018, 18:42
monowtrysk czy gaźnik?
MATIO998 - 14 Maj 2018, 22:23
Mój silnik to 1.1 gaźnik a chce włożyć 1.3 na monowtrysku i czy dużo przerabiania ?
zwardek - 14 Maj 2018, 23:13
Zostaw gaźnik, w 1.3 patrzysz czy jest nowszy blok i zaślepiony otwór na mechaniczną pompę paliwa na stałe. Jeśli nie to przekładasz wszystko tak jak jest. W przeciwnym razie kupujesz zewnętrzną, elektryczną pompę paliwa o niskim ciśnieniu, fuel trap np z Sierry żeby był powrót paliwa i działa elegancko - tak miałem u siebie po zmianie z 1.1 na 1.3. Monowtrysk to niepotrzebne komplikacje
vegetagt - 14 Maj 2018, 23:35
zwardek napisał/a: | fuel trap np z Sierry |
chodzi o koszyk w baku/swirl/surge, czy to coś innego?
zwardek - 14 Maj 2018, 23:48
Chodzi o puszkę na paliwo przed gaźnikiem z 1 wejściem i 2 wyjściami, gdzie jedno z nich odprowadza nadmiar paliwa - powrót do baku. Było to stosowane w Sierrach i Capri, ale teraz nie mogę tego znaleźć.
Bez fuel trapa nadmiar paliwa powodował rozszczelnienie elektrycznej pompki paliwa - ciśnienie wypychało paliwo przez uszczelki i łączenia, co nie było zbyt bezpieczne.
Jest to niepotrzebne w przypadku, gdy gaźnik ma przelew/powrót do baku lub gdy stosujemy oryginalną pompkę mechaniczną, która ma powrót
vegetagt - 14 Maj 2018, 23:50
aa ok. Bo myślałem, że to jakiś patent na odpływające paliwo spod ssaka przy gaźnikowych bakach i elektropompie
zwardek - 14 Maj 2018, 23:52
Nigdy nie miałem takiego problemu, chyba że na rondzie, a paliwo było poniżej rezerwy
MATIO998 - 15 Maj 2018, 07:29
Czyli wystarczy odkręcić monowtrysk i zakręcić gaźnik i po problemie wszystko bd git?
zwardek - 15 Maj 2018, 10:10
Tak, tylko zorientuj się jaką pompę paliwa możesz zastosować
|
|