Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika silnika - Szarpie na zimnym silniku i gaśnie czasami

przemko12345 - 26 Mar 2018, 09:40
Temat postu: Szarpie na zimnym silniku i gaśnie czasami
Witam

Znalazłem się tutaj u was na forum bo szukam odpowiedzi na mój problem z silnikiem ,

Ford Fiesta mk6 2002, 1.3 , 51 kw
130 tys km przebiegu

Objawy

- Zimny silnik przy przyśpieszaniu wydaję mi się że szarpie, jak puszcza gaz to też nie spada normalnie prędkość tylko szarpie lekko
- na biegu jałowym nie zawsze ale lubią skakać obroty a nawet zgasnąć silnik , wszystko na zimnym silniku i bardzo rzadko na ciepłym


Co zrobione :
- wymienione kable zapłonowe
- silnik krokowy 15 tys km temu
- świece, oleje filtry na bieżąco wymieniane
- czyszczona systematycznie przepustnica, brak lewego powietrza



Nie chciałbym sugerować ale czytałem trochę na necie, czy kończy się łańcuch rozrządu ? z góry dzięki za odpowiedzi

gruby907 - 27 Mar 2018, 16:36

Obstawiam łańcuch rozrządu. W polsce przebieg to żaden wyznacznik
frankez - 27 Mar 2018, 18:13

gruby907 napisał/a:
Obstawiam łańcuch rozrządu. W polsce przebieg to żaden wyznacznik


Co prawda to prawda z tym przebiegiem,


Wiem, że na forum było już dużo tematów na temat ceny , ale co sądzicie o koszcie 950 zł za sam zestaw łańcucha , robocizna około 500 zł.


a regulacja zaworów mogła by pomóc ? Lub po kombinowanie z czujnikiem przepustnicy ? chociaż błędów nie wywala czujnik żadnych , przepustnica przeczyszczona

gruby907 - 28 Mar 2018, 19:23

A co to za multikonto :D Ciężko mi cokolwiek powiedzieć na temat cen, bo sam nie robiłem tego jeszcze :D Czujnik przepustnicy najlepiej pod komputerem sprawdzić jakie odczyty daje, zaworów nie wyregulujesz bo mamy hydrauliczną regulacje luzów. Ostatnia deska ratunku przed łańcuchem to cewka zapłonowa. U mnie grubo ponad rok temu ostatnio silnik szarpał, okazało sie, że jakiś majster kable ze szrotu wsadził. Po wyjęciu kabli każdy był inny, orginał Ford ale jakby z innych modeli czy coś w tym stylu :D Po wymianie troche sie poprawiło, ale po zdjęciu cewki okazało się, że pękła :D Cewka i kable mam Bremi, jestem bardzo zadowolony. Koszt też przyzwoity. Także zanim jeszcze sie rozpędzisz z rozrządem sprawdź cewke.
przemko12345 - 29 Mar 2018, 10:08

gruby907 napisał/a:
A co to za multikonto :D Ciężko mi cokolwiek powiedzieć na temat cen, bo sam nie robiłem tego jeszcze :D Czujnik przepustnicy najlepiej pod komputerem sprawdzić jakie odczyty daje, zaworów nie wyregulujesz bo mamy hydrauliczną regulacje luzów. Ostatnia deska ratunku przed łańcuchem to cewka zapłonowa. U mnie grubo ponad rok temu ostatnio silnik szarpał, okazało sie, że jakiś majster kable ze szrotu wsadził. Po wyjęciu kabli każdy był inny, orginał Ford ale jakby z innych modeli czy coś w tym stylu :D Po wymianie troche sie poprawiło, ale po zdjęciu cewki okazało się, że pękła :D Cewka i kable mam Bremi, jestem bardzo zadowolony. Koszt też przyzwoity. Także zanim jeszcze sie rozpędzisz z rozrządem sprawdź cewke.



No tak koszt cewki 60 zł i to nowej , może nie najlepszej firmy ale do sprawdzenia w sam raz.

9 Kwietnia mam mechanika umówionego, Bardzo dobre opinię, rozmawiałem z nim, powiedział że podejmie się naprawy, zobaczymy , inni mechanicy nic nie mogli znaleźć , a dziś znów trochę deszczu, podjeżdżam do skrzyżowania , przepuszczam auta i w miedzy czasie falowanie obrotów , dodałem gazu, nadal falował aż zgasło auto , odpaliłem i pojechałem :/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group