Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika silnika - Muł

yoyo72 - 22 Sty 2018, 14:19
Temat postu: Muł
Fiesta MK3 2.0 po nagłym dodaniu gazu muli go ,jeżeli dodaje powoli jest ok. Co to może być? Pomocy. 😠
Mały - 22 Sty 2018, 20:16

Może kable, świece,:-)
yoyo72 - 22 Sty 2018, 20:52

Kable i świece podobno ok 😠
luk-90 - 22 Sty 2018, 21:09

Ja bym się zastanowił, jeżeli swiece i przewody są ok, komputer nie potrafi zaaragować w przypadku nagłych zmian stanów pracy, na tapetę bym wziął TPS'a oraz przepływomierz. Choć najszybszym sposobem określenia byłoby podpięcie fordiaga i live data
yoyo72 - 22 Sty 2018, 21:33

Przeplywka zmieniona od mojej i dalej to samo. .. na luzie jest ok tylko jak chce przybierd.... np.na 3 to jest buuuu u i dopiero jak delikatnie odejdę gazu i dam jeszcze raz w palnik to jest ok. .
yoyo72 - 22 Sty 2018, 21:34

luk-90, takie głupie pytanie ale... co to to takie TPS ???
luk-90 - 22 Sty 2018, 22:32

Czujnik położenia przepustnicy, bo on też pokazuje komputerowi, ze nastapił nagle but w podłogę i trzeba cos z tym zrobić :) A luki nie ma fordiaga, żeby się dogadać?
luki - 24 Sty 2018, 19:04

Z tą fiestą od początku są takie problemy, podmienione wszystko włącznie z kompem, wiązką, iat, cpp, pompa paliwa, kable, świece, rozrząd, przepływki, wtryski. Po prostu walniesz w pełny gaz i ma muła przez chwile. Albo ma "za długi" dolot, ( duża odległość między przepływką a przepustnicą). Innych pomysłów nie mam, filtrów stożkowych też kilka różnych było i dalej to samo. Silnik 2,0 silver, komp DEEP, wiązka futura odpowiednio zmodzona, cały osprzęt mdo.
vegetagt - 24 Sty 2018, 19:06

mi sie auto ksztusiło przy gwałtowym denpięciu w gaz jak regulator paliwa zdechł. Ale wtedy ewidentnie było czuć z wydechu, że jest bogato.
yoyo72 - 24 Sty 2018, 20:39

luki, przepływka jest tutaj z 1.6 !!!😠(zmieniłem z 2.0) dolot może i długi ale też już został zmieniony. Pompa paliwa jest coś srutututu bo nie zbiera paliwa od dołu tylko dopiero od max czerwonego pola i pod górkę gaśnie. qarwa masakra. A badales ciśnienie tej pompy? (Tak się dowiedziałem przypadkiem)

vegetagt, a ten regulator to gdzie jest?

vegetagt - 24 Sty 2018, 21:18

wkład przepływki musi być od 2.0 (ew. 1.8 RKC ma chyba taką samą)

Regulator masz na listwie paliwowej. Takie coś z podłączonym podciśnieniem z kolektora. Jest tam też wentyl do sprwadzania ciśnienia manometrem.

luki - 24 Sty 2018, 21:35

Zarówno listwy jak i same wtryski były zamieniane, jest tam kolektor ssący z mdo 2,0, przeplywka juz nie wiem ktora jest, z pompa to nie wiem, ja w żadnym aucie nie wyjeżdżam paliwa do końca, kwestia podgiecia plywaka lub opuszczenia pompy
vegetagt - 24 Sty 2018, 21:40

luki, ja mialem chyba wszystkie regulatory kopnięte. Ten co brałem z 1.6 od Fordona najmniej, ale i tak daje 0.5 bara wiecej. Ale jakoś ecu to ogarnia

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group