Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika silnika - 1.1i - nie odpala

Max - 4 Lis 2017, 07:43
Temat postu: 1.1i - nie odpala
Witam Panowie! (i panie?)
Ford Fiesta 1.1 benzyna 1995 nie odpala. Jest iskra, jest paliwo, jest olej, rozrusznik kręci, akumulator naładowany. Próbowałem na pych, ale nic z tego. Podejrzewam, że może to być filtr paliwa. Co prawda, próbowałem odpalić na plaka, ale też nic to nie dało. Może kable gdzieś nie stykaja? Jakieś podpowiedzi? Pozdrawiam!

Mały - 4 Lis 2017, 09:58

Paliwo jest...a dochodzi? Pompka pracuje? To jest 1.1 na gaźniku?
Max - 4 Lis 2017, 13:25

Mały, Wtrysk jednopunktowy.
Właśnie jestem amatorem i nie umiem sprawdzić czy dochodzi paliwo i czy ta pompka działa. Jechałem do mojego mechanika w świętokrzyskim w celu przedzimowej kontroli a Auto zgasło na parkingu w Łodzi. Podpowiecie jakoś czy lepiej mechanika ogarnąć? Sami wiecie jak to z mechanikami. Jeden pomoże a drugi może zedrzec więcej niż wartość auta... Pomyślałem, że może uda mi się samemu naprawić.

Mały - 4 Lis 2017, 18:06

Z tylu bardziej od lewej strony jest śruba na klucz bodajże 17 na obudowie wtrysku mniej wiecej pod obudową filtra powietrza trzeba ja odkrecic po prostu wsadz ten kruciec do butelki przekrec stacyjke i zobaczysz czy paliwo leci z wezyka no a pompe powinno byc slychac, powinna na kilka sekund po przekreceniu stacyjki zabrzęczeć i przestac. Jeśli pompa dziala i paliwo podaje to może sam wtrysk szlak trafi. Odkrec wtedy obudowe filtra powietrza i cyknij strzykawka deczko paliwa i od razu spróbuj odpalic. Obstawialem tez że moze czujnik polozenia walu ale jak iskra jest to czyli czujnik tez musi byc dobry. Chyba że coś go zabolało w środku i trzeba by mu było kompresje sprawdzić bo skoro zgasła sama...hmm :myśli:
Dual - 7 Lis 2017, 21:44

Jeśli dalej stoi w lodzi daj znać Pomogę Ci, chcesz tel napisz PW do mnie.
Max - 8 Lis 2017, 18:58

Mały, dzięki! w piątek rano wszystko obczaję.
Dual, wielkie dzięki, chętnie skorzystam.

Max - 11 Lis 2017, 14:46