Forum FiestaKlubPolska -

Przed zakupem - proba o pomoc przy zakupie fiesty MK6 st

ganuch - 27 Cze 2017, 00:44
Temat postu: proba o pomoc przy zakupie fiesty MK6 st
Witam,
Mam w planach kupno małego zrywnego autka i padło na fiestę st. Mam już upatrzony model który już oglądałem na żywo. To ten model https://www.otomoto.pl/of...a-ID6yW5HZ.html
Nie znam się na fordach więc oceniłem auto jak każde inne i wszystko idzie na dobrej drodze ku transakcji, choć w przebieg nie wierzę :p ale prosto jeździ i hamuje. Mam jednak dużą prośbę, czy ktoś to auto oglądał, widział, zna?? Czy ktoś może coś o tym aucie powiedzieć. Czy są może jakieś słabe punkty na które powinienem zwrócić uwagę przed ostatecznymi oględzinami auta? No i najważniejsze czy na terenie warszawy zna ktoś dobry warsztat, gdzie mi to auto mogą obejrzeć przed sprzedażą? Wielkie dzięki za każdą odpowiedz i pozdrawiam :)

witas - 17 Sie 2017, 23:56

witam
widziałem wcześniej to ogłoszenie - trochę stała.
i jak kupiłeś tą furkę ??
za tą cenę trochę mały przebieg był ..

ganuch - 10 Wrz 2017, 19:56