|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Mechanika silnika - Wypalony tłok
Ola88 - 18 Maj 2017, 15:14 Temat postu: Wypalony tłok Cześć, mam problem, ponieważ w mojej Fiestuni w skutek uszkodzenia świecy wypalił się tłok. Mechanik poleca wymianę całego silnika i tu pojawia się dla mnie problem - już zgłupiałam od poszukiwania kodu silnika (nie mogę sprawdzić na swoim, bo chwilowo nie mam dostępu do auta, a silnik chcę zamówić jak najszybciej). Fiesta MK7, rok produkcji 2010, 1.4 96KM (według dowodu rejestracyjnego). Po przekopaniu internetu i chwilowej konsternacji przy okazji odczytywania VINu (tam ten silnik określony jest jako 1.4L Duratec 16V PFI (90PS) - Sigma) mam problem ze znalezieniem właściwego. Na stronach z częściami samochodowymi widzę tylko "FIESTA VI" chociaż roczniki się zgadzają a kody silników to SPJA/SPJC i RTJA/RTJB (te są chyba z gazem z tego co się zorientowałam).
I teraz, po przydługim wstępie: czy silnik 1.4L Duratec 16V PFI (90PS) - Sigma (wg. VINu), a w rzeczywistości 96KM, to jest to samo co te 1.4 SPJA/SPJC? Bo ja już nic nie wiem... Błagam o wyjaśnienie...
barcik - 18 Maj 2017, 15:43
Mam ten sam silnik. Wg dowodu 96KM, według VINu 90PS.
SPJA - rok konstrukcji silnika 2009, SPJC - rok konstrukcji 2011-2012
Ola88 - 18 Maj 2017, 17:09
Dziękuję!
|
|