Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika silnika - Swap 2.0 150km

Ford5610 - 11 Sty 2017, 17:56
Temat postu: Swap 2.0 150km
Witam czy jest mozliwa taka modyfikacja?cena nie gra roli moze przekroczyc wartosc samochodu.Dodam aktualnie Fiesta posiada silnik 1.6 100km.
Czy mechanik podejmie sie takiego działania?I czy nie bedzie problemy z przeglądem.
Potrzeba cały silnik ze skrzynia to raczej kupic całe auto rozbite na czesci?
Czy mocowania łapy beda pasowac>?To wszystko chce wrzucic do fiesty 5drzwiowej.
Chce miec auto ktore potrafi zaskoczyc a wygladem ma sie nie różnic.
Czekam na jakies propozycje lub sugestie.
A moze juz któs to robił.??

kamil208 - 11 Sty 2017, 23:37

moja propozycja jest taka zebys troszke wyluzowal;)
Kruku - 12 Sty 2017, 00:51

kamil208 napisał/a:
moja propozycja jest taka zebys troszke wyluzowal;)


Popieram. Ale jak masz fantazje to powodzeniam. Najlepiej potrzebowal bys cale auto. Zeby miec wszystkie czesci. Reszta bedzie pasowac

slawomirro - 12 Sty 2017, 08:24
Temat postu: Re: Swap 2.0 150km
Ford5610 napisał/a:
Witam czy jest mozliwa taka modyfikacja?cena nie gra roli moze przekroczyc wartosc samochodu.Dodam aktualnie Fiesta posiada silnik 1.6 100km.
Czy mechanik podejmie sie takiego działania?I czy nie bedzie problemy z przeglądem.
Potrzeba cały silnik ze skrzynia to raczej kupic całe auto rozbite na czesci?
Czy mocowania łapy beda pasowac>?To wszystko chce wrzucic do fiesty 5drzwiowej.
Chce miec auto ktore potrafi zaskoczyc a wygladem ma sie nie różnic.
Czekam na jakies propozycje lub sugestie.
A moze juz któs to robił.??



Nie ten dział. Pisz w dziale tuningu mechanicznego, nie techniczne silnikowe.

Jeśli już chcesz zmieniać koniecznie silnik, to weź inny, mocniejszy:
V6 GTi 2.0 16V B204L 308KM/334Nm

vegetagt - 12 Sty 2017, 14:35

Tyle, że swap silnika który był w budzie to pare ułatwień. Łapy, elektronika, skrzynia itd ;)
slawomirro - 12 Sty 2017, 20:40

vegetagt napisał/a:
Tyle, że swap silnika który był w budzie to pare ułatwień. Łapy, elektronika, skrzynia itd ;)


A jesteś pewny że 1.6 i 2.0 mają te same mocowania?
Może ja jestem dziwny, ale gdybym miał garaż i drugie auto, a Fiestę dodatkowo,
to bym rzeźbił. I tak trzeba pół auta rozebrać by nowy silnik wsadzić. Można też szukać jednostki Forda, wybór jest spory.

vegetagt - 12 Sty 2017, 20:58

Jak ford nadal robi rózne komory silnika w zależności od jednostki napędowej to będe bardzo zawiedziony :hihihi:
Parzych - 12 Sty 2017, 22:14

slawomirro napisał/a:
A jesteś pewny że 1.6 i 2.0 mają te same mocowania?
Oczywiście że mają inne choćby poduszki silnika i (być może) skrzyni biegów, vegetagt miał na myśli to, że 2.0 było fabrycznie montowane w MK6, a w przypadku
slawomirro napisał/a:
V6 GTi 2.0 16V B204L 308KM/334Nm
byłaby rzeźba z poduchami/łapami...
Ford5610 - 13 Sty 2017, 19:06

kamil208 napisał/a:
moja propozycja jest taka zebys troszke wyluzowal;)

Fiesta st150 za bardzo sie wyróżnia.spojlerkow i innej masci pierdulek.Tyle ze szybko jezdzi.
BO fabrycznie wychodzily z mniej agresywnym wygladem?
TAK jak focus st.170.Wersja 5drzwi zdradza wydech i alusy 17.

kamil208 - 14 Sty 2017, 15:46

to sobie sciag lotke,nakladki progow i juz bedziesz mial auto jak wiekszosc przedstawicieli handlowych:)
Jarecki - 22 Sty 2017, 20:05

Ceny Fiest ST poszły na łeb na szyje chociaż na tą chwilę ich ilość na sprzedaż również.
Jak by złotówki wyliczać to może i by się opłaciła przekładka ale jest sporo różnic a sam silnik ze zwykłej, ST nie zrobi..

Nie wiem jaki silnik był używany wcześniej w twojej fieście ale 2.0 Duratec-HE nie zrobi z twojego samochodu rakiety (zależy też czego poszukujeśż albo do czego dążysz). Jeżeli zastanawiasz się tylko nad taką możliwością, polecam tobie powrotu do seryjnej jednostki lub zmienienia samochodu.

Co do zmiany silnika na wersje 150-konną:
-Silnik
-hamulce
-Skrzynie w zestawie (IB5+)
-Wiązka silnika, osprzęt, mocowania (tutaj nie wiem jak i co bo nie potrzebowałem nigdy kombinować).
-zawieszenie, z racji cięższego przodu i inne zachowanie pojazdu z racji rozłożenia masy i mocy.
-Układ wydechowy, dolotowy,
-etc. których może być wiele...

(P.S)

150km seryjne w tych czasach już nie zaskakują (zależne do kogo się mierzysz)...
Kupno całego samochodu to najlepsza opcja.

Ford5610 - 18 Lut 2017, 19:00

Jarecki napisał/a:
Ceny Fiest ST poszły na łeb na szyje chociaż na tą chwilę ich ilość na sprzedaż również.
Jak by złotówki wyliczać to może i by się opłaciła przekładka ale jest sporo różnic a sam silnik ze zwykłej, ST nie zrobi..

Nie wiem jaki silnik był używany wcześniej w twojej fieście ale 2.0 Duratec-HE nie zrobi z twojego samochodu rakiety (zależy też czego poszukujeśż albo do czego dążysz). Jeżeli zastanawiasz się tylko nad taką możliwością, polecam tobie powrotu do seryjnej jednostki lub zmienienia samochodu.

Co do zmiany silnika na wersje 150-konną:
-Silnik
-hamulce
-Skrzynie w zestawie (IB5+)
-Wiązka silnika, osprzęt, mocowania (tutaj nie wiem jak i co bo nie potrzebowałem nigdy kombinować).
-zawieszenie, z racji cięższego przodu i inne zachowanie pojazdu z racji rozłożenia masy i mocy.
-Układ wydechowy, dolotowy,
-etc. których może być wiele...

(P.S)

150km seryjne w tych czasach już nie zaskakują (zależne do kogo się mierzysz)...
Kupno całego samochodu to najlepsza opcja.

Wiekszosc ludzi mysli ze fiesta ma 60 70koni.Wiec mozna zaskoczyc.Przykladowo passata 1.8t lub inne paki ktore groznie wygladaja.
Przyspieszenie w ok 8s to nie jest zle.Wiekszosc aut jest wolniejsza.
Mini cooper jest super i jeszcze lepiej przyspiesza od fiesty ale to nie w tym przedziale cenowym co fiesta.
Liczy sie stosunek mocy do wagi i moment.
Siostra ma audi a6 2.4 170km i zamula.Wydaje sie ze to spora moc ale samochod sporo wazy.

japan200 - 18 Lut 2017, 19:44

to sobie kup 206 gti,rc, clio sport II,saxo vts i bedziesz zaskakiwal a nie pisz mi tu o swapie bo chyba nie wiesz o czym mowisz;)
Jarecki - 18 Lut 2017, 21:23

Ford5610 napisał/a:
Jarecki napisał/a:
Ceny Fiest ST poszły na łeb na szyje chociaż na tą chwilę ich ilość na sprzedaż również.
Jak by złotówki wyliczać to może i by się opłaciła przekładka ale jest sporo różnic a sam silnik ze zwykłej, ST nie zrobi..

Nie wiem jaki silnik był używany wcześniej w twojej fieście ale 2.0 Duratec-HE nie zrobi z twojego samochodu rakiety (zależy też czego poszukujeśż albo do czego dążysz). Jeżeli zastanawiasz się tylko nad taką możliwością, polecam tobie powrotu do seryjnej jednostki lub zmienienia samochodu.

Co do zmiany silnika na wersje 150-konną:
-Silnik
-hamulce
-Skrzynie w zestawie (IB5+)
-Wiązka silnika, osprzęt, mocowania (tutaj nie wiem jak i co bo nie potrzebowałem nigdy kombinować).
-zawieszenie, z racji cięższego przodu i inne zachowanie pojazdu z racji rozłożenia masy i mocy.
-Układ wydechowy, dolotowy,
-etc. których może być wiele...

(P.S)

150km seryjne w tych czasach już nie zaskakują (zależne do kogo się mierzysz)...
Kupno całego samochodu to najlepsza opcja.

Wiekszosc ludzi mysli ze fiesta ma 60 70koni.Wiec mozna zaskoczyc.Przykladowo passata 1.8t lub inne paki ktore groznie wygladaja.
Przyspieszenie w ok 8s to nie jest zle.Wiekszosc aut jest wolniejsza.
Mini cooper jest super i jeszcze lepiej przyspiesza od fiesty ale to nie w tym przedziale cenowym co fiesta.
Liczy sie stosunek mocy do wagi i moment.
Siostra ma audi a6 2.4 170km i zamula.Wydaje sie ze to spora moc ale samochod sporo wazy.

No chyba że mierzysz do passata czy audi 1.8T ;)
Tego jest teraz tyle że na nikim 150 konna fiesta wrażenia nie zrobi. Nowe TDI mają po ok. 200 koni i nie zdziała się wiele 'lekką' fiestą, gdzie wg mnie fiesta do lekkich nie należy...
Nie jestem z typu 'króli prostych' więc sama moc dla mnie to nie wszystko.
Jeżeli chcesz robić 'Sleepera' na proste spod świateł to to nie jest dobre auto do tego celu.

Jeżeli chcesz 2.0 forda pod maską to najlepiej kupić Fiestę ST bo można je tanio kupić i uniknąć kombinacji.

slawomirro - 19 Lut 2017, 00:30

^^

Kiedy faktem jest, że ludzie się nie spodziewaja po Fieście zbyt wiele, więc niepozornością wiele można zyskać. W Warszawie się to sprawdza. Podczas przejazdu 20-30km po mieście (i to wcale nie po centrum) na palcach jednej ręki mogę policzyć auta lepiej zbierające się. I wcale nie trzeba być mistrzem prostej, wystarczy czasem energicznej przyśpieszyć i spokojnie auto daje radę
Fiesta to auto miejskie i zupełnie mi ta setka koni wystarcza. Bardzo mało osób chce wykorzystywać to co maja pod maską. Większość lubi się wozić. A to, że "garstki" nie da się wyprzedzić, czy będą oni szybsi - mi to zwisa.
Poza tym dziś za łatwo można stracić w mieście prawko, więc nie warto szaleć :D

Hyuga - 19 Lut 2017, 08:00

Temat nieco absurdalny, ale absurdalne i troche chamskie sa tu odpowiedzi. Wiekszosci z nas nie przyszedlby taki swap o glowy, ale jak juz ktos pyta mozna calkiem normalnie odpowiedziec zamiast chlopaka trolowac ;p

Silniki i osprzet w 1.6 i 2.0 sa zupelnie inne, wiec naklad pracy i pieniedzy nie jest tego warty. Osobiscie sprzedalbym obecne auto i kupil ST. Jesli chcesz sleepera, wystarczy zdjac pasy i zmienic zderzaki na zwykle. Poza tym przecietni ludzie nie rozroznia zwyklej wersji od ST. Z drugiej strony te 150 koni w ST jakiegos szalu nie robi. Ponad 8 sekund do setki to slaby wynik.

japan200 - 19 Lut 2017, 14:10

dokladnie mozna normalnie odpowiadac ale widze ze gosc tematuje juz od jakiegos czasu. swap i swap najpierw niech sie przejedzie ST .ja jezdze tym samochodem od 3 lat nie narzekam ale tez nie ma sie co podniecac. tak jak pisal kolega wyzej do lekkich on nie nalezy i te 150 koni tez cudow w tym aucie nie roobi bo w dzisiejszych czasach te katalogowe 8,4 do setki to nie jakies cuda.jesli chcesz male autko ktore zaskoczy na drodze polecam clio sporta tam jest katalogowe 7.2 do setki;) a auto wyglada jak normalne clio
Jarecki - 21 Lut 2017, 19:41

Tak jak kolega Hyuga powiedział, lepiej opchnąć bryke i kupić rozsądne ST150. Przekładka to jedno ale dopasowanie całej reszty silnika to drugie.
Koszta ST150 na tą chwilę nie wychodzą dużo i to by była najlepsza opcja.
Jeżeli dużo nie wymagasz to seria będzie się spisywać.
Z drugiej strony co potwierdzam ja i kolega Japan2000, seria ST150 to nic wielkiego w tych czasach..

Ford5610 - 21 Lut 2017, 20:01

Jarecki napisał/a:
Tak jak kolega Hyuga powiedział, lepiej opchnąć bryke i kupić rozsądne ST150. Przekładka to jedno ale dopasowanie całej reszty silnika to drugie.
Koszta ST150 na tą chwilę nie wychodzą dużo i to by była najlepsza opcja.
Jeżeli dużo nie wymagasz to seria będzie się spisywać.
Z drugiej strony co potwierdzam ja i kolega Japan2000, seria ST150 to nic wielkiego w tych czasach..

Macie racje nie oplaca sie .Skladam kase i kupuje cos nowszego z doladowaniem stawiam na punto lub bravo t jet.
Do fiest mam sentynent ale fiat zachec lepszymi osiagami i ciekawszy wyglad.
Moja aktualna fiesta 1.6 zostaje bo szkoda sprzedac jest ich zbyt malo rzadki okaz.

Ford5610 - 21 Lut 2017, 20:24

Cytat:

Sciganie od swiatel do swiatel to glupota ...tak jak kolega wyzej napisal...latwo w dziasiejszych czasach stracic prawojazdy a ponowny egzamin trudno zdac.A jeszcze gorzej przejechac kogos na pasach.Na trasie mozna zaskoczyc kogos ale w granicach rozsądku.A NAJGŁUPSZE to przyspieszanie na zlosc i stwarzanie zagrożonia podczas wyprzedzania.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group