Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - [MK6] Wymiana systemu wydechowego

pbujoczek - 10 Sty 2017, 19:28
Temat postu: [MK6] Wymiana systemu wydechowego
Witam, jestem dość zielony w temacie tuningu. Mam ST150 i pora wymienić wydech. Planuję wymienić na dedykowany sportowy ultera ale zaciekawiło mnie czy jest możliwość wymienić więcej niż końcowy i poprowadzić dwie rury? Tak jak jest to np w focusach rs/.?
Pozdrawiam

David1n - 11 Sty 2017, 18:36

Wszystko się da ;)
Kwestia tylko i wyłącznie finansowa.
Na ebayu są dobre ceny wydechów dedykowanych.
Osobiście sprawdziłem kilka firm u nas i cena jak za woły przy składaniu wydechu.
Np za zrobienie samego downpipe cat less wołali 950 zł, gdzie na ebau to samo z przesyłką zagraniczną i to renomowanej firmy :)

kamil208 - 14 Sty 2017, 15:59

ja kupilem auto z koncowym wydechcem firmy CSC Marmitte. chwile mnie to bawilo ale po jakims czasie stalo sie to meczarnia. glosno i na autostradzie nie dalo sie w aucie pogadac. w sumie to nawet na seryjnym dosc dobrze buczy w srodku:)
wasiesto - 22 Sty 2017, 16:12

najlepsza opcja to custom wydech, spawasz od kolektora po sam końcowy z ko, do tego jakiś fajny tłumik również custom na zamówienie.
Jarecki - 22 Sty 2017, 19:35

Dla mnie 2 końcowe w fieście to coś nie na miejscu, przy N/A 2.0 ale to już kwestia gustu.
Polecam sprowadzić z UK gotowca na jednej rurze a jeżeli setup nie odpowiada to custom.
Ja tak to widzę:
UK setup:
-NoName - NieWieszCoiJak, kasa w kieszeni, dzwięk i tak jest, przelot lepszy na pewno.
-Cobra/Mongoose/Miltek/etc. : Dobre, dozwolone do ruchu, grają tak ja producent chciał.

Custom:
-Cenowo jak powyższe, NoName, Grają tak jak chcesz a to zależne jakie tłumiki kupisz.
dostosujesz głośność wg. uznania i poprowadzisz 'jak się da'.

Ja robiłem swoje ST150 na customowym wydechu 2,25 + milltek downpipe i na 2 przelotach Magnaflow i NIGDY bym nie wybrał dzwięku co proponują 'powyżsi' sprzedawcy.