Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka silnika - Wymiana wtrysku a konieczność wgrania oprogramowania

walpia - 5 Lis 2015, 20:59
Temat postu: Wymiana wtrysku a konieczność wgrania oprogramowania
Witam

Jestem trochę laikiem więc wolę zweryfikować to co przekazał mi mechanik.
Pytanie czy po szykowanej wymianie wtrysków paliwa konieczne jest wgranie oprogramowania na nowo (chcą za to 200 zł)?
Chodzi o MK7 1,25 60 km.

Z góry dziękuję za odp

n owicjusz - 6 Mar 2016, 11:20
Temat postu: wymiana wtrysku a konieczność wgrania oprogramowania
Jakos nie czaje !Co ma wtrysk do oprogramowania? Chyba ze podnosisz moc , update do wersji 82 Km.
Wtrysk jest wtrysk i jak nie zmieniasz na większy nie potrzebna ingerencja w oprogramowanie.
Widze ze masz podtlenek LPG , ile zrobione kilometrów i która generacja instalacji gazowej?
Jeseli nie jest to faza ciekła (wtrysk ciekłego gazu ) w co wątpię, bo drogo i daje korzysci w turbo benzynie.
Powiedz jeszcze z jakim stanem beni w zbiorniku poruszasz się na co dzień ?

Puff - 6 Mar 2016, 11:50
Temat postu: wymiana wtrysku a konieczność wgrania oprogramowania
Jeśli wtryski są kodowane, to trzeba je zaprogramować. Ze zmianą oprogramowania to ma tyle wspólnego co polityk z uczciwością.
Zaznaczam, że nie wiem czy w tym modelu są kodowane, to tylko luźna informacja. Kodowanie robi się od ręki softem "przy okazji", nie kasuje się dodatkowo 200zł za to.

Jaszczur - 7 Mar 2016, 00:36
Temat postu: Wymiana wtrysku a konieczność wgrania oprogramowania
Tak szczerze mówiąc to ja pierwsze słyszę o "kodowaniu wtrysków" w benzynie, ale ja jeszcze mało wiem. ;)
Ale jednego jestem pewien: wymiana wtrysków nie niszczy oprogramowania silnika, i na pewno z tego powodu nie trzeba go wgrywać na nowo :D

Fantazja "mechaników" nie zna granic.

Puff - 7 Mar 2016, 00:48
Temat postu: Wymiana wtrysku a konieczność wgrania oprogramowania
Jaszczur napisał/a:
Tak szczerze mówiąc to ja pierwsze słyszę o "kodowaniu wtrysków" w benzynie, ale ja jeszcze mało wiem. ;)