|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Silniki diesla - Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa
skola - 11 Lut 2015, 17:44 Temat postu: Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa Witajcie,
Moja Fieścina złapała jakąs chorobę i poci się z lewego wtrysku ( ten z którego jest powrót do baku - dodałem zdjęcie). Nie ma jakoś spadku mocy ani większych problemów z odpalaniem ale zauważyłem duże spalanie - 9 - 10 l / 100 a wczesniej było troche powyżej 6. Co może być przyczyna - wymieniłem wężyki przelewowe ale to nie dało rezultatu ...
Motar696 - 16 Kwi 2015, 10:51
Możliwe że wtrysk już padł , skoro wymiana wężyków przelewowych nie dała rady rozwiązać problemu.
Jaszczur - 16 Kwi 2015, 16:43
Umyłeś ten wtrysk po wymianie wężyka przelewowego by wykluczyć wyciek z wężyka który mógł zapaskudzić wtryskiwacz?
Jeśli tak, to wtrysk się rozszczelnił - naprawa z wyciągnięciem i uszczelnieniem wtrysku nie przekroczy pewnie 50 maks 100zł. Takie rzeczy robię w garażu.
Warto by się było przyjrzeć silnikowi pod kątem tego spalania - teoretycznie lejące końcówki wtrysków mogą wpływać na zwiększone spalanie. Rozszczelnione powroty również - każdy wyciek paliwa po stronie wtrysków będzie skutkował zwiększeniem "spalania", które w tym przypadku będzie po prostu wynikiem tego że gubisz paliwo po drodze w trakcie jazdy.
By powiedzieć coś więcej, trzeba by bardziej rzucić okiem na silnik.
skola - 26 Mar 2016, 00:41 Temat postu: Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa Witajcie,
Tak wtrysk umyty po wymianie wężyków i dodatkowo oznaczony - kreda - dzięki temu dowiedziałem się że nie leje z wężyków. Gdzie zawieść ten wtrysk do naprawy . Jak wygląda taki proces naprawy. Dzięki za odpowiedzi .
Jaszczur - 27 Mar 2016, 11:43 Temat postu: Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa W każdym jednym zakładzie gdzie regenerują wtryskiwacze od diesli Ci to zrobią. Proces naprawy - rozkręcenie wtrysku, wymiana uszczelnienia (o ile występuje), skręcenie. (+ montaż/demontaż/wymiana podkładki pod wtryskiem).
skola - 28 Maj 2016, 13:40 Temat postu: Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa Cześć,
Czy mamy jakieś typy uszczelnień ? leprze / gorsze fatalne ? Czy to jest jakis standard ? Czyli czas trwania operacji max godzina ? Czy za jednym razem można też wymienić końcówkę wtryskiwacza czy nie zaleca się ? Dzięki za pomoc
skola - 29 Lip 2016, 18:07 Temat postu: Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa Koledzy , meczy mnie że fiescina płacze a jeszcze gorzej że te łzy sa paliwem. Doradźcie mi coś w tym temacie
|
|