Forum FiestaKlubPolska -

Silniki diesla - Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa

skola - 11 Lut 2015, 17:44
Temat postu: Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa
Witajcie,

Moja Fieścina złapała jakąs chorobę i poci się z lewego wtrysku ( ten z którego jest powrót do baku - dodałem zdjęcie). Nie ma jakoś spadku mocy ani większych problemów z odpalaniem ale zauważyłem duże spalanie - 9 - 10 l / 100 a wczesniej było troche powyżej 6. Co może być przyczyna - wymieniłem wężyki przelewowe ale to nie dało rezultatu ...

Motar696 - 16 Kwi 2015, 10:51

Możliwe że wtrysk już padł , skoro wymiana wężyków przelewowych nie dała rady rozwiązać problemu.
Jaszczur - 16 Kwi 2015, 16:43

Umyłeś ten wtrysk po wymianie wężyka przelewowego by wykluczyć wyciek z wężyka który mógł zapaskudzić wtryskiwacz?
Jeśli tak, to wtrysk się rozszczelnił - naprawa z wyciągnięciem i uszczelnieniem wtrysku nie przekroczy pewnie 50 maks 100zł. Takie rzeczy robię w garażu. ;)
Warto by się było przyjrzeć silnikowi pod kątem tego spalania - teoretycznie lejące końcówki wtrysków mogą wpływać na zwiększone spalanie. Rozszczelnione powroty również - każdy wyciek paliwa po stronie wtrysków będzie skutkował zwiększeniem "spalania", które w tym przypadku będzie po prostu wynikiem tego że gubisz paliwo po drodze w trakcie jazdy.
By powiedzieć coś więcej, trzeba by bardziej rzucić okiem na silnik.

skola - 26 Mar 2016, 00:41
Temat postu: Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa
Witajcie,

Tak wtrysk umyty po wymianie wężyków i dodatkowo oznaczony - kreda - dzięki temu dowiedziałem się że nie leje z wężyków. Gdzie zawieść ten wtrysk do naprawy . Jak wygląda taki proces naprawy. Dzięki za odpowiedzi .

Jaszczur - 27 Mar 2016, 11:43
Temat postu: Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa
W każdym jednym zakładzie gdzie regenerują wtryskiwacze od diesli Ci to zrobią. Proces naprawy - rozkręcenie wtrysku, wymiana uszczelnienia (o ile występuje), skręcenie. (+ montaż/demontaż/wymiana podkładki pod wtryskiem).
skola - 28 Maj 2016, 13:40
Temat postu: Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa
Cześć,

Czy mamy jakieś typy uszczelnień ? leprze / gorsze fatalne ? Czy to jest jakis standard ? Czyli czas trwania operacji max godzina ? Czy za jednym razem można też wymienić końcówkę wtryskiwacza czy nie zaleca się ? Dzięki za pomoc pub2

skola - 29 Lip 2016, 18:07
Temat postu: Lejący wtrysk i zwiększony pobór paliwa
Koledzy , meczy mnie że fiescina płacze a jeszcze gorzej że te łzy sa paliwem. Doradźcie mi coś w tym temacie

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group