Forum FiestaKlubPolska -

LPG - [MK6] Montaż LPG do floty Fiest MK6

Turkon - 1 Gru 2014, 10:40
Temat postu: [MK6] Montaż LPG do floty Fiest MK6
Cześć, mam do Was pytanie. Chciałbym zagazować flotę aut Ford Fiesta MK6 z motorem 1.3. Szczerze, nie znam się z dużo na LPG. Trochę poczytałem i zastanawiam się nad BRC, Landi Renzo lub Lovato. I tu moje pytanie, którą najlepiej wybrać oraz gdzie ją zamontować, najlepiej w Warszawie. Z góry dzięki za Waszą pomoc.
Qzyn - 1 Gru 2014, 13:33

Jesli chodzi o nieskomplikowane silniki to biorac pod uwage cene jakosc i popularnosc (a co za tym idzie latwosc serwisowania) zdecydowanie polecam instalacje oparta na komputerze STAG (np Stag 4 ECO)
Turkon - 3 Gru 2014, 22:26

Popatrzyłem na tego STAGA, tylko że to jest sam sterownik, natomiast nie wiem czy STAG robi też wtryski. Nie ukrywam że wolałbym do floty założyć coś co może serwisować jeden warsztat, czyli najlepiej jakiś komplet...
Jondi - 4 Gru 2014, 00:45

BRC jest dość droga w serwisie... zobacz sobie ile kosztuje jeden wtrysk a ile np hana albo baracuda które dasz do staga :) STAG jest chyba najbardziej popularną instalacją
polecam pogadać na forum LPG na ten temat

Qnik - 4 Gru 2014, 01:01

Lovato Smart, wystarczy w zupełności
Qzyn - 4 Gru 2014, 06:54

Turkon STAG to oczywiscie komputer, dobrane do niego inne podzespoly bez problemu bedzie serwisowal jeden warsztat.
Do zwyklych silnikow 1.3 zapytaj o oferte oparta na komputerze STAG, reduktor moze byc zavoli zeta albo KME, wtryski reg fasty spokojnie powinny tez wystarczyc jesli patrzysz na koszty a na pewno patrzysz.
Ja jezdze na podobnym zestawie w swojej civic, kupilem instalacje uzywana, sam juz zrobilem 50 tysiecy i smiga jak ta lala

liman - 5 Gru 2014, 14:41

tylko i wyłącznie Stag ,mają całe komplety, ich reduktory i wtryski w tym aucie będą aż za dobre no i chyba nie ma warsztatu w Polsce który tego nie ogarnie, wiec gdzie by auto nie stanęło to tam pewnie zostanie naprawione. w Polsce jest siec partnerskich warsztatów i rekomendowanych. od razu dodaje ze nie jestem ich przedstawicielem ani montażystą ale cenie sobie ich produkty ;) . miałem kilka zagwozdek po montażu - telefon do technika i na drugi dzień stał u mnie pod warsztatem (z Białegostoku -bezpłatnie)
van - 5 Gru 2014, 20:26

Landi będzie drogie i do 1.3 to trochę przerost formy nad treścią
BRC tylko niektóre zakłady robią a jak rozumiem flota jeździć będzie i jak się gdzieś coś zepsuje to lepiej znaleźć warsztat który to naprawi od ręki
Ja bym pojechał do dobrych niezależnych gaziarzy(duże zakłady jak dla mnie omijać dużym łukiem, mam same złe doświadczenia) założą oni to co będzie trzeba w sensownej cenie z gwarancją. Stag będzie dobrym wyborem do tego inne elementy to już tylko układanka według potrzeby. Całość nie powinna wyjść w wawie na pewno więcej jak 2tyś.
Mógł bym polecić mojego znajomego ale on robi sam więc taką flote(nie wiem ile to jest samochodów) robił by trochę czasu.

Turkon - 7 Gru 2014, 19:15

No własnie ze względu na czas pomyślę chyba nad większym warsztatem, takim który ma kilku mechaników, najlepiej aby to zrobił w jeden dzień. Poczytałem też trochę na temat tych instalacji i zastanawiam się właśnie między STAGiem a Lovato...
Juron - 2 Lut 2015, 19:41

Jeżeli jeszcze nie wybrałeś to według mnie bierz Lovato, to zestaw, nieco lepszej jakości od Staga i z lepszą obsługą gwarancyjną. Ewentualnie możesz też montować BRC tak jak ja mam u siebie tylko w MK 7
liman - 3 Lut 2015, 18:14

Juron napisał/a:
Lovato, to zestaw, nieco lepszej jakości od Staga

wymień w punktach co jest lepsze w lovato .z obsługą gwar.lovato to grubo poleciales

knapers85 - 10 Lut 2015, 23:06

Mam w swojej(dokładnie ta pojemność) wtryski czarne HANA, reduktor Tomasetto, na kompie Stag 4 i jakoś 3 rok to jeździ. Czy polecam? trudna sprawa, wszystko zależy od montażu(czyli zakładu, jak druciarze, to nawet porządne komponenty podłącza ch..owo).
Qzyn - 11 Lut 2015, 07:40

Juron napisał/a:
Lovato, to zestaw, nieco lepszej jakości od Staga

Przede wszystkim STAG to nie zestaw - to komputer sterujacy i do tego jest ich kilka. Cala reszta to elementy dobrane przez gazownika

Juron - 19 Lut 2015, 12:15

No właśnie tez o to chodzi, poza tym STAG który jest dobrej jakości, na dobrych komponentach wyjdzie drożej niż Lovato. A chociażby gwarancją i serwisem Lovato bije na głowę Staga. Miałem już u siebie i jedno i drugie (oczywiście inne generacje niż te obecne) ale sądzę że serwis jest raczej bez zmian;) A wydaje mi się że przy flocie to dosyć istotne.
Qzyn - 19 Lut 2015, 14:52

No ja mam w mojej okolicy serwisy Staga na kazdym rogu i moge wybierac bo to polska instalacja a Lovato nie widzialem. Wiec pewnie co region to inaczej
tbone001 - 25 Lut 2015, 22:56

Ja mam w mojej Fieście Lovato Smart z wtryskami KP (tymi szybszymi). Działa coraz lepiej, bo poprawiłem po gazowniku, więc nie polecę tego, który mi to założył, chociaż grubych błędów nie zrobił. Cena była ok - 2200 zł, ale bez wodotrysków typu wlew pod klapką.
Inni gazownicy proponowali zestawy typu: jakiś sterownik LPGTech (chyba Tech 204), reduktor AC R01 i wtryski Barracuda, albo coś podobnego ze sterownikiem AC Stag (nie pamiętam modelu) - ceny 3000-3100 zł :sad: . Jeden proponował sterownik + reduktor KME, ale nie zdążyliśmy porozmawiać o wtryskach, bo krzyknął 2800 zł i zaczął mi wmawiać, że 1.3 Duratec nie ma hydraulicznych popychaczy, więc podziękowałem. W sumie to nie żałuje, że wybrałem Lovato Smart, tylko przydałby się bardziej ogarnięty montażysta.

Turkon - 26 Mar 2015, 10:10

Zgodzę się stag jest wszędzie. No może nie wszędzie bo na niektórych forach ludzie piszą o mke, lovato, zenicie i viallu. Ale warto myśleć przyszłościowo i montować to co jest popularne i łatwo jest to naprawić. Dlatego wybrałem staga. Co prawda nie był tani ale w porównaniu do landi. Cena była niższa nie wiem jak to jest w innych warsztatach. Ale w Energy gaz polska, różnica wynosiła jakieś 1200 złotych. Mogłem skłamać owszem. Ale może 800 złotych. Już nie pamiętam ale cena była inna ! :jupi: !

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group