Forum FiestaKlubPolska -

LPG - [MK6] Montaż LPG do floty Fiest MK6

Turkon - 1 Gru 2014, 10:40
Temat postu: [MK6] Montaż LPG do floty Fiest MK6
Cześć, mam do Was pytanie. Chciałbym zagazować flotę aut Ford Fiesta MK6 z motorem 1.3. Szczerze, nie znam się z dużo na LPG. Trochę poczytałem i zastanawiam się nad BRC, Landi Renzo lub Lovato. I tu moje pytanie, którą najlepiej wybrać oraz gdzie ją zamontować, najlepiej w Warszawie. Z góry dzięki za Waszą pomoc.
Qzyn - 1 Gru 2014, 13:33

Jesli chodzi o nieskomplikowane silniki to biorac pod uwage cene jakosc i popularnosc (a co za tym idzie latwosc serwisowania) zdecydowanie polecam instalacje oparta na komputerze STAG (np Stag 4 ECO)
Turkon - 3 Gru 2014, 22:26

Popatrzyłem na tego STAGA, tylko że to jest sam sterownik, natomiast nie wiem czy STAG robi też wtryski. Nie ukrywam że wolałbym do floty założyć coś co może serwisować jeden warsztat, czyli najlepiej jakiś komplet...
Jondi - 4 Gru 2014, 00:45

BRC jest dość droga w serwisie... zobacz sobie ile kosztuje jeden wtrysk a ile np hana albo baracuda które dasz do staga :) STAG jest chyba najbardziej popularną instalacją
polecam pogadać na forum LPG na ten temat

Qnik - 4 Gru 2014, 01:01

Lovato Smart, wystarczy w zupełności
Qzyn - 4 Gru 2014, 06:54

Turkon STAG to oczywiscie komputer, dobrane do niego inne podzespoly bez problemu bedzie serwisowal jeden warsztat.
Do zwyklych silnikow 1.3 zapytaj o oferte oparta na komputerze STAG, reduktor moze byc zavoli zeta albo KME, wtryski reg fasty spokojnie powinny tez wystarczyc jesli patrzysz na koszty a na pewno patrzysz.
Ja jezdze na podobnym zestawie w swojej civic, kupilem instalacje uzywana, sam juz zrobilem 50 tysiecy i smiga jak ta lala

liman - 5 Gru 2014, 14:41