Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika ogólna - Cieknie układ wspomagania.

lukaszwisniewsk - 21 Maj 2014, 12:36
Temat postu: Cieknie układ wspomagania.
Witajcie.
W mechanice jestem zielony, przechodzę od razu do sedna. Mam wyciek z przewodu wspomagania. Z pompy wspomagania wychodzi w dół i zaraz zakręca rurka-przewód wspomagania, nieszczelność jej jest ok. 15 cm od pompy. Chodzi o rurkę a nie o gumową dalszą część. Na ta chwilę na szybko zrobiłem to nakładając 4 cm wąż wzmacniany na uszkodzone miejsce i zacisnąłem 3-4 zaciskami skręcanymi. Po tej operacji nie cieknie ciurkiem, ale nie jest to w 100% szczelne.

Mam kilka pytań.
1). Da się to jakoś zatamować poxiliną, czy np. płynna stalą lub płynnym metalem ?? Robił ktoś taki numer ??
2). Tą rurkę można spawać ?? Jeśli tak to czy trzeba ją demontować całą ?? Odkręcić od pompy wspomagania można (jest dostęp) ale drugi koniec nie wiem gdzie biegnie dalej, z 30 cm za dziurą rurka przechodzi w grubszy gumowy wąż i chowa się w komorze silnika.
3). Ma może ktoś ten fragment rurki zbędny, chętnie odkupie.

Za każdą pomoc będę wdzięczny.

Dane fiesty w profilu.
MK5 Rok 2000
1.8 z turbiną.

Z poważaniem
Łukasz Wiśniewski

Puff - 21 Maj 2014, 15:38

Hello :)

To wersja z klimą czy bez?

lukaszwisniewsk - 22 Maj 2014, 04:46

Bez klimy. Widzę iż parę osób czytało moje wypociny. Czekam na jakieś konstruktywne odpowiedzi :)
TSRules - 22 Maj 2014, 10:27

Cięzko coś doradzić na odległość.
poxilina może i dałaby radę ale to i tak musiałbyś spuścić płyn, zmatowić, odtłuścić, a nie wiadomo ile by wytrzymało bo w układzie jest spore ciśnienie
myślę że z drugiej strony też można to zdemontować, potem podzwoń po jakiś zakładach dorobią nagwintują lub przełożą końcówki podobnie jak przewody hamulcowe, bo oryginał z ASO to pewnie kosztuje majątek, ew. zostaje allegro lub szrot

lukaszwisniewsk - 3 Lip 2014, 12:45

Witajcie, piszę by inni mogli zrobić podobnie. Po kilkunastu podejściach do tematu udało mi się naprawić ten przewód.