|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Projekty FKP - [MK2] MK 2 Fiesta WRC
gienek-Maik - 23 Sty 2014, 18:15 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC NA POCZĄTKU WITAMY WSZYSTKICH
1. NICK: gienek-maik
2. IMIĘ: Grzegorz i Mikołaj
3. MODEL: Ford
4. WERSJA:Fiesta
5. ROCZNIK: MK2 84r.
6. SILNIK: 1.1 50km
7. OPIS AUTA: bardzo fajny maly samochodzik:)
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: brak
b. mechaniczne:brak
c. audio:brak
d. inne:brak
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: przerobienie na wyscigówke
b. mechaniczne: na razie zobaczymy ile sie wyciagnie z silnika 1.1 a potem hmm narazie tajemnica
c. audio: brak
d. inne zobaczymy w trakcie
vegetagt - 23 Sty 2014, 18:37
Dawno nie było nowej mk2
van - 23 Sty 2014, 19:08
dawno w ogóle nie było auta starszego jak 20 lat
jakaś taka znajoma z ogłoszeń mi ta fiesta. Nie była przypadkiem nabyta w Warszawie ?
WRC to skrót od warcy rycy cescy ?
z silnika 1.1 nie wiele da się wyciągnąć więc zanim pójdą w to jakieś pieniądze zastanówcie się dobrze
gienek-Maik - 23 Sty 2014, 19:09
mam takie pytanko. Wstawilem fotki i nie ma ich? tylko miniaturki mozna wstawiac?
kiedys jezdzila w warszawie bo zostala nalepka na szybie ale od roku mial ja kolo w ostrowcu i teraz trafila do nas na mala odnowe biologiczna:)
No dobra wygląda to tak.
Parzych - 23 Sty 2014, 21:07
gienek-Maik napisał/a: | tylko miniaturki mozna wstawiac? | Należy... Czasami coś szwankuje i nie wyświetlają się zdjęcia...
hanysek - 23 Sty 2014, 21:39
dobrze ze wtoś sie tymi staruszkami jeszcze chce zajmowac niech Ci sluzy i powodzonka w projekcie
szczepan522 - 23 Sty 2014, 22:11
gienek-Maik, warcy pewnie z powodu gazu wywal go !!! jak można tak oszczędne autko zrobić jeszcze bardziej oszczędnym (paranoja jak dla mnie), rycy jak każde mk2 przy 7 tysia obr. ogólnie widać szalejącą rude po całym aucie podejrzewam że właśnie przez to tsescy pojeździj tym autkiem jeden sezon na silniku 1.1 zobacz jak będzie się sprawował, przyzwyczaj się potem myśl o innym silniku
gienek-Maik - 23 Sty 2014, 23:22
Gaz oczywiście do wywalenia zbędny balast. ruda oczywiście jest tu i tam ale ją załatwimy:) a czy rycy? bardziej kicha prycha i stukoce
OK. Nie ma co czas zaczynać zabawe
vegetagt - 23 Sty 2014, 23:38
tylny prawy kielich - to jest rdza? Też mi w tamtym miejscu buba wychodzi
Poka ile tam podłogi zostało
gienek-Maik - 23 Sty 2014, 23:46
Tak tak to jest rdza ogólnie to sporo jej w podłodze
vegetagt - 24 Sty 2014, 00:06
szczepan522, moje ekonomiczne 1.1 paliło tyle co 1.6, a 1.1 bym bez skrupułów zagazował pod blokiem
gienek-Maik, co tej masce się dzieje?
gienek-Maik - 24 Sty 2014, 00:20
Maska nie będzie miała zawiasów tylko na zapinki bedzie a każdy zbędny metal usuwamy:) w przyszłosci ta macha bedzie z włókna.
W razie czego maske rzucamy na bok i mamy superek dostęp
pmbmn - 24 Sty 2014, 01:00
Fajnie że znowu fajna i rzadko spotykana fiesta znalazła się w gronie:) Powodzenia z projektem i wytrwałości życzę:)
szczepan522 - 24 Sty 2014, 08:17
gienek-Maik, (po masce) już widzę że będzie grubo
Na początku wyglądała gorzej, teraz już nie ma dla mnie tyle rdzy...
Ciekawi mnie jeszcze podłoga którą masz ?
van - 24 Sty 2014, 09:10
gienek-Maik napisał/a: | w razie czego maske rzucamy na bok i mamy superek dostęp | też w mk2 miałem tak ale co się człowiek nią natargał i narzucał w bok ........wcale nie jest to takie idealne rozwiązanie na dłuższą metę
co tam się z tym 1.1 dzieje że on taki rozebrany ?
mam trochę nowych części do takiego silnika, pompę wody, miske, komplet uszczelek i do mk2 sportową kierownicę z nabą
Pyros - 24 Sty 2014, 11:12
Też myslałem by tak potraktować maskę, ale wydaje mi się,że dużej różnicy w masie się nie osiągnie a jakbym za kazdym razem musiał zrzucać ją by zajrzęć do silnika to....hmmm chyba to nie dla mnie.
Zważyłeś może maske przed i po?
gienek-Maik - 24 Sty 2014, 12:50
Przerwa w pracy a idzie jak burza:)
co do maski założenie jest takie ze to maszyna na tor! więc nie będzie to takie problemowe nie była ważona ale czuć różnice.
co do silnika byl ok ale rozbieramy go na części pierwsze i poszukamy tam jeszcze jakichś koników.
van, podaj cene fotki naby i kierownicy
Pyros - 24 Sty 2014, 14:55
Zważ przy okazji maskę. Gdzie masz zamiar startować?
gienek-Maik - 24 Sty 2014, 15:09
Głównie superoes tor Miedziana Góra bo jest najbliżej
Głowica juz prawie gotowa -4mm
a koło zamachowe -1.6kg
Parzych - 24 Sty 2014, 15:54
gienek-Maik, używamy funkcji "edytuj" zamiast walić kolejnego posta pod swoim poprzednim... Jak nie zaczniesz w końcu edytować postów, to ja zacznę usuwać kolejne...
szczepan522 - 24 Sty 2014, 20:43
vegetagt napisał/a: | moje ekonomiczne 1.1 paliło tyle co 1.6 | w mieście moje 1,0 też paliło 10l na 100km ale na trasie już była różnica... Co nie zmienia faktu że na "gas" to są dobre zapalniczki (jak to mówią) no i śmierdzi jajami chcesz być oszczędny kup sobie rower
Powiem tobie że jak dobrze ogarniesz auto będzie śmiało konkurować w swojej klasie z innymi, nie musisz tam pakować od razu jakiegoś "potwora"...
A jak z oponami ? jakie ? jaki rozmiar ?
skrzynia zostaje ?
van - 24 Sty 2014, 21:23
przestańcie o spalaniu zaraz temat będzie
koło wyważone ?
głowica ładnie wygląda ale w 1.1 jak przesadzisz z liźnięciem to szybko będzie uszczelkę wypluwać jak się zbytnio wciśnie. Pisze z doświadczenia bo też kiedyś miałem 1.1 z bardzo mocno wylizaną głową i dwa razy zmieniałem uszczele aż zmieniłem silnik.
Ale 1.1 ma dużą zaletę bo trafia się do klasy mniejszej i fun i szanse na jakiś dyplom czy pucharek zawsze są duże.
bobson - 24 Sty 2014, 21:32
Zapowiada się ciekawy projekt, z zainteresowaniem będe śledził
gienek-Maik - 25 Sty 2014, 10:05
oponki 13" rozmiar hmmm? 165/60 pirelki chyba dzisiaj sie im przyjże
Skrzynia 5 dyfer zaspawany na amen
koło oczywiście wyważone!
szczepan522 - 25 Sty 2014, 10:19
gienek-Maik, a jak z rudą na kielichach i pod błotnikami z przodu ? tam też wzmocnij sobie wszystko bo w tamtych miejscach niemiłosiernie to pracuje...
Jaki masz gaźnik ? VV ? jeśli tak to zobaczysz że naprawdę daje radę Jak miałem u siebie 1.1 + gaznik VV i pełen przelot na wydechu to sam się dziwiłem że to tak śmiga
van - 25 Sty 2014, 13:05
widzę dużo zapału i energii wkładasz w to małe pudełko że Ci się w zimie tak chce .......podziwiam i złażę do garażu
gienek-Maik - 25 Sty 2014, 14:02
Prace nad autem zaczeły sie jakiś miesiąc temu i nadal trwają dzisiaj składamy silnik w cieplutkim garażu bo na zewnątrz wiadomo zima w pełni. Buda jest już prawie gotowa ale jeszcze jest troszke pracy a że wiatka przy garażu nie ogrzewana to czekamy na troszke cieplejsze dni
Pyros - 25 Sty 2014, 15:06
O kurdę szybko lecisz!!! Dawaj na CA Cup...będziesz w klasie mocno konkurencyjny. Z czego masz boczki drzwiowe zrobione? Co z zawieszeniem?
vegetagt - 25 Sty 2014, 15:38
szczepan522 napisał/a: | gienek-Maik, a jak z rudą na kielichach i pod błotnikami z przodu ? |
http://www.fotosik.pl/pok...e28cbf2d4e.html
i http://www.fotosik.pl/pok...8b619bd3ac.html
to jest blacha na blache naspawana? A w sumie blacha na rdze?
gienek-Maik - 25 Sty 2014, 15:45
Boczki są z płyty pcv kolor czerwony
blacha na blachę? w sumie tak tylko do tej co była cała a co sie nie nadawało to wycięte!!
zawieszenie sprężyny jamex amorki cos trza wykombinować i wcisnąć stabilizator z przodu i z tyłu
vegetagt - 25 Sty 2014, 15:47
gienek-Maik, bo błotnik chyba nie był ruszany? Jak tak, to szacunek za manewry fleksą
gienek-Maik - 25 Sty 2014, 15:50
błotnik nie ruszany a trzeba bylo się pogimnastykować
vegetagt - 25 Sty 2014, 15:51
Stab przedni Żółw wpasował od astry f, tylne były natomiast dostępne seryjne.
Patrzyłeś w żółwiowy temat?
Peedro - 25 Sty 2014, 19:12
zazdroszczę chęci i samozaparcia mnie by się za uja nie chciało
gienek-Maik - 26 Sty 2014, 02:08
vegetagt - 26 Sty 2014, 02:17
gienek-Maik, super jest!
A tak z ciekawości, czemu wybraliście akurat mk2 na budowe rajdówki?
gienek-Maik - 26 Sty 2014, 13:41
Szukaliśmy małego taniego auta i tak lecieliśmy po kolei może fiat CC? fiat uno? nissan micra? peugeot 205? mitsubishi colt? Fiesta MK3? Aż pojawił się nie doinwestowany zaniedbany Fordzik Fiesta MK2 i stwierdziliśmy "TO JEST TO" fajna nietuzinkowa maszyna u nas jedyna w okolicy
pmbmn - 26 Sty 2014, 18:26
Szybko idzie:)Mam nadzieje że jak będzie zlot to ją zobaczymy wszyscy w akcji
szczepan522 - 28 Sty 2014, 21:18
gienek-Maik, było brać pługa
Tobol - 29 Sty 2014, 16:55
Racja ciekawy projekt kolor mi się podoba z paskami. Również będę śledził temat
Markz - 29 Sty 2014, 20:24
gienek-Maik napisał/a: | oponki 13" rozmiar hmmm? 165/60 pirelki chyba dzisiaj sie im przyjże
Skrzynia 5 dyfer zaspawany na amen
koło oczywiście wyważone!
|
przejrzalem temat i zdziwiło mnie pojęcia "dyfer zaspawany na amen"? wiem ze sie tak w rwd robi ale w fwd o ile sie orientuje to nie ma kompletnie sensu bo kierownicy sie nie utrzyma
vegetagt - 29 Sty 2014, 20:32
Markz napisał/a: | wiem ze sie tak w rwd robi ale w fwd o ile sie orientuje to nie ma kompletnie sensu bo kierownicy sie nie utrzyma |
była corsa a turbo 300KM z zaspawanym dyfrem, ale to tylko na ćwiartke chyba koleś używał
Markz - 29 Sty 2014, 20:34
no do jazdy prosto tak, ale skrecac takim autem raczej jest bardzo ciezko
Pyros - 30 Sty 2014, 00:21
Spokojnie to ma tylko około 50ph więc bez przesady.
Parzych - 30 Sty 2014, 00:25
Może czegoś nie wiem, ale chyba "hp" (bo "ph" to ma chyba skóra itp, a nie silnik)... Uwentualnie pisać bardziej z polskiego, "KM"...
Peedro - 30 Sty 2014, 06:38
Pyros, jak masz spiecie na 100% to oba kola kreca sie z ta sama predkoscia (o czym pewnie wiesz bo kupowales szpere z tego co pamietam) A jak jedziesz po okregu to kolo wewnetrzne ma duzo mniejsza predkosc od zewnetrznego. Po prostu nie da sie tym skrecac z zaspawanym dyfrem :p
gienek-Maik - 30 Sty 2014, 09:12
Peedro napisał/a: | Pyros, jak masz spiecie na 100% to oba kola kreca sie z ta sama predkoscia (o czym pewnie wiesz bo kupowales szpere z tego co pamietam) A jak jedziesz po okregu to kolo wewnetrzne ma duzo mniejsza predkosc od zewnetrznego. Po prostu nie da sie tym skrecac z zaspawanym dyfrem :p |
Na tym polega ten projekt, nie boimy się zmieniać przerabiać , jak będzie źle to się zmieni na serie albo pomyślimy o szperze, a jak będzie git to tylko na plus. To autko jest poligonem doświadczalnym, nie ma co teoretyzować tylko trzeba próbować. Ja nie wieże w teksty typu bo kolega kolegi widział słyszał gdzieś kiedyś. Teoretyzując w podobny sposób można dojść do wniosku że nie ma sensu odelżyć budy bo spadnie masa i przyczepność a jednak wszyscy to robią bo jest mniejsza masa do rozpędzania i do wychamowania. Więc odkładamy teoretyzowanie na bok i próbujemy wszystkiego.
Peedro - 30 Sty 2014, 14:30
tu nie ma teoretyzowania - jakbys sie uczyl o mechanizmach roznicowych to bys wiedzial co i jak i jak sie taki mechanizm zachowuje :p
Markz - 30 Sty 2014, 14:35
widze dobre pojęcie wyłapałem
gienek-Maik - 30 Sty 2014, 17:12
Peedro napisał/a: | tu nie ma teoretyzowania - jakbys sie uczyl o mechanizmach roznicowych to bys wiedzial co i jak i jak sie taki mechanizm zachowuje :p |
Tu cię zaskoczę bo jestem mechanikiem z wykształcenia Więc nie pisz czy się uczyłem czy nie, bo to podstawa. A co do tematu to na razie zamknięty jeswt już zaspawane i za około dwa tygodnie będzie włożony silnik ze skrzynią i odbędzie się próba i wtedy będę mógł napisać czy wyrywa kierownice czy da się skręcać i inne takie. Na pewno będzie inaczej. Więc nie ma co się więcej rozpisywać na ten temat
vegetagt - 30 Sty 2014, 17:19
No ja jestem mega ciekaw, po podobno zwykła szpera 15% w fwd już jest mocno "inna". A 15% dla aut RWD to przecieżtyle co nic
Trzymam kciuki
mario3991 - 30 Sty 2014, 18:34
gienek-Maik napisał/a: |
Na tym polega ten projekt, nie boimy się zmieniać przerabiać , jak będzie źle to się zmieni na serie albo pomyślimy o szperze, a jak będzie git to tylko na plus. To autko jest poligonem doświadczalnym, nie ma co teoretyzować tylko trzeba próbować. Ja nie wieże w teksty typu bo kolega kolegi widział słyszał gdzieś kiedyś. Teoretyzując w podobny sposób można dojść do wniosku że nie ma sensu odelżyć budy bo spadnie masa i przyczepność a jednak wszyscy to robią bo jest mniejsza masa do rozpędzania i do wychamowania. Więc odkładamy teoretyzowanie na bok i próbujemy wszystkiego. |
Widzę że nie próżnujecie ;p powodzenia w projekcie koniecznie nagraj filmik jak skończycie
Peedro - 30 Sty 2014, 19:42
gienek-Maik, jak nic nikomu nie odmawiam, robicie jak chcecie, tym bardziej że napisałeś, że wrócicie do serii jak co Ja po prostu nie widze tego i też jestem z wykształcenia mechanikiem
gienek-Maik - 2 Lut 2014, 14:06
No dobra panowie po głębszych przemyśleniach dyfer zostaje seryjny a z czasem sie moze wykombinuje jakieś mniej hardcorowe rozwiązanie
Peedro - 2 Lut 2014, 14:20
Cytat: | No dobra panowie po głębszych przemyśleniach dyfer zostaje seryjny a z czasem sie moze wykombinuje jakieś mniej hardcorowe rozwiązanie |
dobra decyzja, ale z inną opcją może być ciężki, bo pozostaje oryginalna szpera, która jest trudno dostępna i nie tania... Chyba że wymyślicie coś innego
gienek-Maik - 23 Lut 2014, 21:04
Powitać. Dawno nas nie było prace troszke zwolniły tempo ale to nie znaczy że nic sie nie
dzieje;) Powolne składanko
hanysek - 24 Lut 2014, 00:22
sie dzieje do przodu
van - 24 Lut 2014, 15:41
pod maską tak schludnie, obrotek ze Sierry, czemu ona tak z przodu dziwnie stoi ? to zdjęcia jeszcze bez silnika ?
fajny wydech ..........taki nieskomplikowany
Mafios - 24 Lut 2014, 16:56
i cały efekt psuje to coś na lewym błotniku
luk-90 - 24 Lut 2014, 21:57
Mi się podoba, ma to być przede wszystkim funkcjonalne i spełniać swoją rolę. Ode mnie okejka
gienek-Maik - 24 Lut 2014, 22:13
stoi dziwnie bo w powietrzu:) fotki jeszcze na kobyłkach a to coś na lewym błotniku to wlocik powietrza do filtra jednym sie podoba innym nie ale zadanie swoje spełnia. wydech cały rura fi 50 i malutki tłumiczek na końcu była próba ładnie gada obrotek faktycznie ze sierki troche manewrów pilniczkiem i jakoś się go wpasowało
luk-90 - 24 Lut 2014, 23:10
Daj filmik jak to chodzi na tym wydechu
szczepan522 - 25 Lut 2014, 17:12
acti357 napisał/a: | Prędkościomierza nie będzie? |
Patrzysz co tu siedzi ?
Po co ? żeby się bać na zakrętach ?
vegetagt - 25 Lut 2014, 17:13
na bank nie prędkosciomierz
szczepan522 - 25 Lut 2014, 17:19
vegetagt napisał/a: | na bank nie prędkosciomierz |
no właśnie... po co ci w takim aucie prędkościomierz ? Sam nie raz miałem zamiar go wywalić bo chcąc nie chcąc spojrzysz się na niego uwierz mi
Mafios - 25 Lut 2014, 17:35
Sorry a jak to coś ma spełniać swoje zadanie na boku ? przecież na to musiałby być założony łapacz w postaci wlotu a tak powietrze bokiem przejdzie bo przecież nie skręci w wlot
Te wasze power rury i srożki są o kant D to na seryjnej obudowie z dobrym filtrem K&N więcej by się silnik dotlenił niż na tym czymś
gienek-Maik - 25 Lut 2014, 17:50
hmm co przeleci bokiem to przeleci ale spokojnie da sobie rade zassie powietrze i tak no i zimne nie podgrzane od silnika. Predkosciomierza raczej nie bedzie na codzien moze i przydatny a na weekendowe odstresowanie zbędny:) A co do filmików spokojnie będą cierpliwości będzie gotowy będziemy nagrywać już nie długo myśle że jeszcze jakieś 2 tygodnie i zobaczymy jak jezdzi
van - 25 Lut 2014, 17:52
1.1 nie trzeba dotleniać aż tak, ale zadanie spełnił by bardziej łapacz taki jaki był do filtra powietrza w gaźnikowcach jak np. 1 mojej mk1, wlot jest zaraz koło chłodnicy czyli z przodu i na to idzie rura. Taki patent z boku to tak jak Mafios, pisze trochę przyrost formy nad treścią ale może to już gotowe na przyszłość jak zagości tam coś mocniejszego i bardziej oddychającego
gienek-Maik - 25 Lut 2014, 17:59
OOOO... i tu kolega trafił w sedno z tym "NA PRZYSZŁOŚĆ"
gienek-Maik - 25 Lut 2014, 23:33
Mam przy okazji pytanko co do stabilizatora na przód. Czy ktoś wkładał coś innego niż astry f? No i najważniejsze da się coś innego na tył czy tylko oryginał? Bo zakup oryginału to chyba graniczy z cudem
Laskosz - 25 Lut 2014, 23:42
gienek-Maik napisał/a: | Bo zakup oryginału to chyba graniczy z cudem |
zdziwiłbys się
vegetagt - 25 Lut 2014, 23:48
Laskosz, no ta, a potem jeszcze 2x250zł za nowe łączniki Z anglii wychodzi taniej
gienek-Maik - 25 Lut 2014, 23:54
vegetagt napisał/a: | Laskosz, no ta, a potem jeszcze 2x250zł za nowe łączniki Z anglii wychodzi taniej |
co do łączników to na allegro są po 29 zł, http://allegro.pl/lacznik...3961935247.html
ale nigdzie nie ma samych stabilizatorów
vegetagt - 25 Lut 2014, 23:55
gienek-Maik, dzięki
Laskosz - 25 Lut 2014, 23:56
tak of topem to sie pojawia ostatnio masę części do mk1/2 na allegro gdzie ja dziesięć lat wtecz kombinowałem cudowałem i płaciłem jak za zborze
vegetagt - 25 Lut 2014, 23:59
Laskosz, no ba. Ja ostatnio biore wszystko co jest <50zł, bo fajne graty bywają... Ostatnio nawet tylne ćwiary po <120 się pojawiają i solidnie nad nimi myśle...
Laskosz - 26 Lut 2014, 00:09
no to dalej celem śmiecenia w temacie ja nie kupuję bo już nie mam mk1 ale czasem patrze co wisi na allegro
vegetagt - 26 Lut 2014, 03:00
gienek-Maik, nie przejmuj się tym wlotem Ja zgarnąłem opiernicz za poklejenie reflektora czerwonym silikonem
Pyros - 26 Lut 2014, 12:48
vegetagt napisał/a: | Ostatnio nawet tylne ćwiary po <120 się pojawiają i solidnie nad nimi myśle... |
Drogo!! Ostatnio zakupiłem oba nowe tylne błotniki za 30zł komplet Trzeba tylko szukac
Ad@mus - 26 Lut 2014, 20:31
zajebiste malowanie:)
van - 26 Lut 2014, 21:23
człowiek się stara, prosi odpowiednich o pracę i posprzątanie OT ..........chwila nieuwagi i znów szydercy pobazgrają o tyłku maryny...........
gienek-Maik - 28 Kwi 2014, 23:31
W końcu Fiesta rozprostowała kości na drodze, koniec już ze staniem w garażu. Żeby nie tracić czasu zafundowaliśmy jej przejażdżkę na torze w Kielcach na superoesie IV, niestety z różnych przyczyn musieliśmy się wycofać (nie technicznych) więc nie wiemy jakie czasy kręci w stosunku do innych aut. Ale było warto się nawet przejechać w trybie lekko spacerowym na zapoznaniu. Na razie brakuje jeszcze mocy i dobrych opon, trzeba coś podłubać przy silniku dla lepszej frajdy z jazdy
vegetagt - 28 Kwi 2014, 23:45
fajnie się prezentuje
A na zlot do kielc wpadasz?
gienek-Maik - 28 Kwi 2014, 23:53
Niestety ale pewne sprawy mnie eliminują z udziału w zlocie. choć bardzo byśmy chcieli się pojawić, żeby dopytać o to i owo związanego z fiestami. Podejrzeć patenty w innych maszynkach i zaprezentować naszą szerszemu gronu
vegetagt - 29 Kwi 2014, 00:04
szkoda :(
gienek-Maik - 3 Maj 2014, 23:17
https://www.youtube.com/w...e=youtu.be&hd=1
[ Dodano: Sob Maj 10, 2014 10:27 ]
Potrzebuję trochę głosów chętnych klubowiczów na fb link poniżej
Do zgarnięcia darmowy wjazd na zlot ADHD w bałtowie, no i oczywiście promocja FKP. Brakuje mi tylko naklejki FKP, ale myślę że do czasu zlotu mój zaprzyjaźniony plotermistrz ogarnie coś ciekawego:)
Poprzeczkę konkurenci zawiesili dość wysoko ale myślę że damy radę.
Jak możecie to przekażcie info innym.
https://www.facebook.com/...&type=1&theater
Dzięki
van - 10 Maj 2014, 11:11
gienek-Maik, zły link do fb dałeś
gienek-Maik - 10 Maj 2014, 12:15
https://www.facebook.com/...&type=1&theater
ten musi działać. Poprzedni musiałem coś sknocić
luk-90 - 10 Maj 2014, 14:04
Dobrze wygląda, jeszcze tylko zetec+ mordki z gsxr i petarda po całosci
gienek-Maik - 10 Maj 2014, 16:46
luk-90 napisał/a: | Dobrze wygląda, jeszcze tylko zetec+ mordki z gsxr i petarda po całosci |
Opcja jak chodzi po głowie to cały gsx, albo podobny tylko powyżej litra
tylko jak na razie poszukiwania nic nie dały, same trupiszcza z końca lat 80tych. jak coś jest w miarę sensownego to cena z kosmosu, ale jak to mówią "szukajcie a znajdziecie. zetec za bardzo by podniósł klasę, a plan jest taki żeby zostać od 1000 do 1300 cm3.
luk-90 - 10 Maj 2014, 20:30
a z taką wydumką motocyklową nie będzie i tak open?
gienek-Maik - 10 Maj 2014, 23:11
Pewnie zależy gdzie. Na superoesie na miedzianej były dwa takie sprzęty Arosa z silnikiem R1 i maluch z cbr 600 i normalnie były w swoich klasach pojemnościowych. Chociaż tam to nawet pod maskę nikt nie zagląda na badaniu technicznym, ostatnio jak byliśmy to w sumie nic nie sprawdzali.
[ Dodano: Wto Maj 13, 2014 23:38 ]
I kolejny SUPEROES zaliczony tym razem bez niespodzianek szybko równo aczkolwiek jeszcze brakuje troszke mocy ale jeszcze przyjdzie czas nad tym popracowac tak czy inaczej pudło jest
[
van - 14 Maj 2014, 09:24
gratulacje
bobson - 16 Maj 2014, 21:27
Wrzuć Zeteca 1.25 z Fiesty MK4 - do tego wałki, itb, wydech i strojenie - 100ps+ z palcem w tyłku
vegetagt - 16 Maj 2014, 21:38
na mnie krzyczeli, że nie da rady 1.25 do mk2 po ludzku wrzucic.
Peedro - 16 Maj 2014, 22:34
vegetagt napisał/a: | na mnie krzyczeli, że nie da rady 1.25 do mk2 po ludzku wrzucic. |
no bo po ludzku to nie jest takie łatwe. W mk4 to inaczej leży niż w mk3 zwykły ziut...
vegetagt - 16 Maj 2014, 22:37
bo to juz ma mocowanie na podłużnicy, a nie do kielicha? Czy tam jeszcze jakas inna kombinacja jest?
Peedro - 16 Maj 2014, 23:09
silnik jest tak jakby leciutko pochylony, inaczej to leży tak czy siak.
Skfarek - 28 Lip 2014, 15:58
gienek-Maik, jak was w kwietniu na superoesie widziałem to zastanawiałem się czy przypadkiem nie jesteście z FKP, ale jakoś tak z nieśmiałości nie zapytałem, a po zapoznawczym już was jakoś nie było :( Co do zaglądania pod maskę na BK to zależy kto sprawdza Mnie wtedy w kwietniu strzepali (macha, klemy, dowód, kaski itp), a w sobotę dla odmiany inny tym razem sędzia na Bk spytał tylko czy ja pierwszy raz, jak powiedziałem że nie to powiedział powodzenia i przykleił naklejkę Wybierasz się może we wrześniu na kielce bo ja raczej będę ?
gienek-Maik - 18 Sie 2014, 21:59
Powitać dawno tu nie gosciliśmy a jakoś nie było czasu praca praca praca.... faktycznie wtedy w kielcach bylismy ale po treningu musielismy sie zwinąć na chate. Co do wrzesnia raczej nie damy rady bo fiestka nie ma już silnika ani skrzyni i czeka grzecznie na kolejne modyfikacje a z tym zejdzie bo szykuje sie sporo przeróbek jak zaczniemy bedziemy wstawiać fotki z prac narazie troszke brak czasu. Plan już jest dawca tez stoi grzecznie w garażu i czeka Tak w filmowym skrócie silniczek honda cbr centralnie i napęd tył
vegetagt - 18 Sie 2014, 22:05
szalony
gienek-Maik - 18 Sie 2014, 22:28
A co tam raz sie żyje
vegetagt - 18 Sie 2014, 22:52
podpowiem ci, że chyba Rkalitka coś takiego kombinował w swojej mk1. Może jakieś patenty da rade podpatrzeć
DemptD - 19 Sie 2014, 08:41
Qzyn w swojej mk1 też kombinował i tam m.in. przewinął się ten link:
http://passionford.com/fo...d-2-1-10-a.html
Skfarek - 19 Sie 2014, 13:15
Plan zacny, trzymam kciuki by wszystko wyszło jak trzeba, po swapie to już obowiązkowo na superoesie ją trza będzie przegonic
Ps. Tej arosy już dawno na superoesie nie widzialem.
gienek-Maik - 30 Paź 2014, 15:59
Witamy wszystkich. Zbliża się zimowy czas długich wieczorów no i przyszedł wreszcie czas na kolejne modyfikacje naszej fiesty a zaczynamy od mocnego cięcia:)
Pyros - 30 Paź 2014, 17:06
Co wjedzie?
luk-90 - 30 Paź 2014, 17:36
chyba silnik moto na tył
vegetagt - 30 Paź 2014, 17:46
bez jaj, moglem od ciebie odkupić podłoge zamiast spawać swoją
gienek-Maik - 30 Paź 2014, 17:54
hehe... podłoga jeszcze mozliwa:) wjedzie CBR1000f a co tam
van - 31 Paź 2014, 09:46
oby wreszcie się udało zrobić taka Fiestę w Polsce
gienek-Maik - 31 Paź 2014, 14:38
a nie ma w polsce czegos takiego? widzialem ze ktos kombinował fiestke z silnikiem moto i jak plan nie wyszedł??
profi - 31 Paź 2014, 15:02
Rkalitka robił, ale jakoś umarło
gienek-Maik - 31 Paź 2014, 17:39
Hmmmm to wygląda na to że będziemy pierwsi w polsce z fiestą super moto
Dzisiaj troszke brak mocy, troche brak weny, ale cos tam sie udało dołożyć przyłożyć zamierzyć .....
vegetagt - 3 Lis 2014, 23:53
rozrusznik do wstecznego biegu?
gienek-Maik - 3 Lis 2014, 23:56
Aha do wstecznego ale narazie sobie leży trza jakies mocowanie wykombinowac
luk-90 - 4 Lis 2014, 08:31
rozrusznik jakis mocniejszy? Może z przekładnią planetarną był by lepszy?
van - 4 Lis 2014, 09:22
Witamy w Projektach
gienek-Maik - 4 Lis 2014, 15:05
rozrusznik od fiesty zobaczymy czy wytrzyma jak nie to sie cos pomyśli albo bez zawsze zostają jeszcze nogi:)
Rkalitka - 6 Lis 2014, 23:15
No ładnie - wreszcie coś fajnego w projektach się dzieje od dawna, dawna...
Czemu nie zakładasz mechanizmu różnicowego??
[ Dodano: Czw Lis 06, 2014 23:19 ]
A co do moich fiest to jeszcze żyją
gienek-Maik - 23 Lis 2014, 03:35
Mechanizm różnicowy bedzie leży i czeka ale narazie zobaczymy tak jak jest
a to ostatnie prace troszke wolno to idzie ale zawsze cos do przodu
luk-90 - 23 Lis 2014, 10:50
Z czego wahacze dolne, bo górne widzę wlasny wyrób. Amortyzatory chyba z motocykla, ogólnie postęp jest, gratki samozaparcia
bobson - 24 Lis 2014, 11:14
Piękny i gruby projekt! Jesteś maniak.
Zastanawiają mnie trochę zastrzały tylne klatki, planujesz to jakoś poprawić?
gienek-Maik - 24 Lis 2014, 14:31
Wahacze dolne piasty tarcze zaciski i półosie których jeszcze nie widać to "audi 80 b4" górne to faktycznie wyrób własny a jeżeli chodzi o zastrzały klatki to cierpliwości zrobi sie
gienek-Maik - 21 Paź 2015, 21:15 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC A i jeszcze takie do kompletu na dzisiaj
[attachment=0:214qzxjg]77.jpg[/attachment:214qzxjg]
vegetagt - 21 Paź 2015, 21:19 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC o!!
Na kiedy planujesz testy?
gienek-Maik - 21 Paź 2015, 21:26 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Haaa.... dobre pytanie mam nadzieję że za miesiac będzie jezdzic ale z praktyki wiadomo nie planuj zbytnio;) silnik odpalony wczoraj na plaku dziala ale jeszcze chłodzenie trzeba zrobic ,hamulce wezyki pociągnac ,sprzęgło, zbiornik paliwa, błotniki tylne i jakieś tam drobiazgi......:)
luk-90 - 21 Paź 2015, 22:19 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Mnie nie zadowala takie tam jedno foto, aspekt techniczny, jak wygląda rama, jest połączona z klatką? Widzę wieniec rozrusznika, pewnie jak wsteczny, pokaż wiecej. Bardzo pozytywnie i chcę WINCYJ!!!
gienek-Maik - 21 Paź 2015, 23:06 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Zakładam że ostatnie foto wygląda tak jakby rama silnika była przyczepiona do cienkiej blaszki karoserii , hmmm raczej by się to nie trzymało!!! Rama i klatka to to jedna całość!!! Tu nieco lepiej będzie to widać [attachment=0:1wlzqhq7]88.jpg[/attachment:1wlzqhq7]
gienek-Maik - 25 Paź 2015, 20:48 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Małymi kroczkami do celu. Dzwignia zmiany biegów zrobiona i elektryka ogarnięta
[attachment=0:3gibpgf7]5555.jpg[/attachment:3gibpgf7]
van - 26 Paź 2015, 09:59 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC a tu dopiero jesień się zaczyna. Co wy tam będziesz przez zimę grzebać
gienek-Maik - 26 Paź 2015, 16:31 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Haaaaa na brak zajec nie narzekamy właśnie przydało by się szybko fiescinke ogarnąć bo jeszcze duużo innej pracy jest!!!!!
gienek-Maik - 24 Lis 2015, 23:47 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC I przyszedl czas na chlodzenie
[attachment=3:klwfstge]ch1.jpg[/attachment:klwfstge][attachment=2:klwfstge]ch2.jpg[/attachment:klwfstge][attachment=1:klwfstge]ch3.jpg[/attachment:klwfstge][attachment=0:klwfstge]ch4.jpg[/attachment:klwfstge]
vegetagt - 25 Lis 2015, 00:02 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC z jakiego auta chłodnica?
gienek-Maik - 25 Lis 2015, 14:59 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC chlodniczka zostala stara oryginalna fiesty :ford:
van - 25 Lis 2015, 15:49 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC z czego masz te tylne poszerzenia ? to jest jakaś samoróbka czy coś gdzieś takiego zakupiłeś ?
vegetagt - 25 Lis 2015, 15:55 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC a no wygładała podobnie na fiestową, tylko te mocowania górne coś mi nie pasowały
gienek-Maik - 25 Lis 2015, 16:01 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Jeżeli chodzi o te czerwone cos na błotnikach kilka zdjec wczesniej to jest tylko taka modelowa przymiarka z tworzywa dzisiaj bedziemy robic z blachy fotki oczywiscie beda:)
gienek-Maik - 26 Lis 2015, 01:23 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC A oto i dzisiejsze prace poszerzenia nadkoli miały byc juz dwa ale udalo sie narazie jeden zrobic troszke to czasu zajmuje . po za tym hamowanie ogarniete [attachment=4:2mo0xzwm]b1.jpg[/attachment:2mo0xzwm][attachment=3:2mo0xzwm]b2.jpg[/attachment:2mo0xzwm][attachment=2:2mo0xzwm]b3.jpg[/attachment:2mo0xzwm][attachment=1:2mo0xzwm]b4.jpg[/attachment:2mo0xzwm][attachment=0:2mo0xzwm]h1.jpg[/attachment:2mo0xzwm]
brodaty33 - 26 Lis 2015, 11:52 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Fajnie ogląda się taki postęp prac powodzonka
gienek-Maik - 28 Lis 2015, 13:35 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Wczorajsze dłubanie nadkola juz są prawy i lewy i doszedł plasticzek zamiast szyby z wlotem powietrza na chlodnice oleju [attachment=4:176wrkja]IMG_20151128_011756.jpg[/attachment:176wrkja][attachment=3:176wrkja]IMG_20151128_012141.jpg[/attachment:176wrkja][attachment=2:176wrkja]IMG_20151128_012008.jpg[/attachment:176wrkja][attachment=1:176wrkja]IMG_20151128_011821.jpg[/attachment:176wrkja][attachment=0:176wrkja]IMG_20151128_012227.jpg[/attachment:176wrkja]
gienek-Maik - 27 Gru 2015, 01:09 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Świeta świeta i po świętach :mik:
https://www.youtube.com/watch?v=dYX5z2bejzQ
vegetagt - 27 Gru 2015, 02:28 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC gratulacje
van - 27 Gru 2015, 12:38 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC its i live !
gratulacje
gienek-Maik - 27 Gru 2015, 12:43 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC A dzieki dzieki Do pełni szczęścia jeszcze kawałeczek drogi ale to już z górki...
Myśle że w styczniu już bedzie jak należy
yoyo72 - 27 Gru 2015, 13:58 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Wielkie brrruuummm...
gienek-Maik - 29 Lut 2016, 23:22 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Coś się tłucze
https://www.youtube.com/watch?v=8KT9UoVgnpk
vegetagt - 29 Lut 2016, 23:34 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC no nie, mk2 bokiem
van - 29 Lut 2016, 23:51 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC aż tak dziwnie wygląda mk2 jadąca bokiem kręcąc tylnymi kołami ale to zupełnie fajne
Parzych - 1 Mar 2016, 00:42 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Powiem krótko, ZAJE.BIŚCIE
DanielŻ - 1 Mar 2016, 01:15 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Daje rade ^^
gienek-Maik - 8 Sie 2016, 23:34 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Jeździ to trochę mało powiedziane . Ona lata na torze
Jeszcze pare tematów do dogrania ale póki co daje masę frajdy z zabawy
https://www.youtube.com/watch?v=upMhwznd01w
https://www.youtube.com/watch?v=L5ZIZC0HKkA
Najbliższy start na miedzianej 13,08,2016.
Pyros - 10 Sie 2016, 00:21 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Ale widzę,że prowadzi się to dosyc narowiście. Trochę bączków zaliczone.
vegetagt - 10 Sie 2016, 10:13 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC na filmie wygląda, jakby zawias był za twardy lub amortyzatory nei chciały tego tłumić. Momentami podskakuje jak piłeczka, aż auto przestawia. Będziesz coś z tym robił?
van - 12 Sie 2016, 10:55 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC coś z tym zawiasem z tyłu rzeczywiście jest nie halo, skacze, podbija i jakby trakcji nie było. Tam chyba większe koło i dobrze lepiąca opona by się zdała, slick ?
gienek-Maik - 13 Sie 2016, 21:33 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Zawias nie jest taki twardy wiekszosc na torze ma jeszcze bardziej brutalne zawiechy narazie trzeba opony zmienic na szeroki slick bo na zwyklych laczkach zero przyczepnosci wiecej gazu i pala sie jak kielbaski na duzym ogniu
https://www.youtube.com/watch?v=3IT36AYk0wI
i dla nie lubiących muzyki w podkładzie
https://youtu.be/8VXNSEEPB6E
van - 26 Sie 2016, 23:57 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC jest i filmik na motokilerze z oberka https://youtu.be/Dq46HZiRltQ?t=130
Qzyn - 31 Sie 2016, 14:51 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Wiecie co, sory bo na prawde jestem daleki od krytykowania tak duzych projektow - ale ten zawias nie dziala, w ogole... Patrzac na oko to amortyzatory sa duzo za miekkie do sprezyn, sprezyna odbija auto jak jajko a amor nei umi tego wytlumic. Albo utwardz amory i bediesz mial beton albo odpusc sprezyne. Auto powinno sie zrobic duzo bardziej kontrolowalne w poslizgu
gienek-Maik - 15 Wrz 2016, 10:18 Temat postu: [MK2] MK 2 Fiesta WRC Spokohnie panowie pomalu i zawias sie dopracuje wszystko sie ustawi itd narazie testy i frajda z jazdy troszke fiestka stala to trzeba sie troszke pobawic na ptzyszly sezon powinno byc juz gitara
vegetagt - 22 Lut 2017, 00:09
https://www.youtube.com/watch?v=dqAK_qRE7hk
5:26 i 6:54
Pyros - 22 Lut 2017, 20:38
Hehehe...nic sie nie zmieniło. Tym nadal nie da sie szybko jechać. Jak widać na przykładzie tej Fiesty sama moc to nie wszystko!
vegetagt - 22 Lut 2017, 20:53
Pyros, tylko ty umisz jezdzic szybko emkadwójkami
luk-90 - 22 Lut 2017, 22:03
Z mk2 to już tylko karoseria została, Ja podziwiam za trud pracy, ale jak wyżej, ciężko to nazwać jazdą, wiele godzin jeszcze trzeba spędzić na nastawach zewieszenia
vegetagt - 22 Lut 2017, 22:40
z drugiej strony - nalezy pamietac, ze to nadal kielce, do tego zimą... A krótkimi i szerokimi tyłpędami jezdzi się raczej ciężko
Także trzymamy kciuki
gienek-Maik - 26 Maj 2017, 20:14
Powitac żeby nie bylo że nic sie nie dzieje
https://www.youtube.com/watch?v=F_USU9blAUU
vegetagt - 26 Maj 2017, 20:35
slicki? :>
Peedro - 26 Maj 2017, 23:11
no coraz lepiej to jeździ
yoyo72 - 27 Maj 2017, 09:23
Bardzo ładne to "pudełeczko". Gratulacje i powodzenia.
gienek-Maik - 27 Maj 2017, 09:58
Tak na slicku! Jeszcze troche bedzie zmieniony kat tylnych kol ale puki co prowadzi sie juz calkiem fajnie
|
|