Forum FiestaKlubPolska -

Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa - [MK6] Pas przedni różnice między dieslem a benzyną

Tobol - 4 Lis 2013, 17:56
Temat postu: [MK6] Pas przedni różnice między dieslem a benzyną
Witam

Niestety z przyczyn nie zależnych ode mnie muszę zmienić pas przedni ;-( . Znalazłem "we wsi" obok jednak jest to "szrot" typu "nie znam się" ja też nie bo nie widziałem różnic na żywo między swoim a tym ze zdjęcia bo mam połamany. Czy może ktoś mi powiedzieć jasno czy to jest raczej pod diesla czy pod benzyne ? http://img11.allegroimg.p...8/44/3654984404
jest dobrze wyczyszczony przynajmniej na zdjęciach.
Drugie moje pytanko jak duże są różnice między pasem od diesla a od benzyny.

ElGrey - 4 Lis 2013, 19:52

Nie ma różnic pomiędzy pasem od benzyny a ropolem, problem rozwiązany :ok:
Jedynie w 1,6 TDCI i ST są w kilku miejscach dodatkowe nitonakrętki pod elementy dolotu i ICka.

grooby - 8 Lis 2013, 01:40

od 1.6 tdci ma krótszą tą dolną część, nie chodzi o same nakrętki, na pewno nie da się zamontowac do 1.6 tdci pasa od innej wersji, nie wiem jak w drugą stronę, pewnie też sie nie da. nie wiem jak wygląda sprawa przy ST'ku
Parzych - 8 Lis 2013, 04:04

grooby, masz jakieś zdjęcia na potwierdzenie swoich słów :?:
grooby - 8 Lis 2013, 04:30

1.6 tdci:


Inne:


Zdjęcia znalezione na allegro. Chyba widać różnicę :)

Chłodnica w 1.6 tdci i intercooler są mocowane do belki, a w innej wersji chłodnica wchodzi w pas przedni. A więc belka od 1.6 tdci też się różni bo ma dodatkowe uchwyty żeby zamontować podstawę do chłodnicy.

Parzych - 9 Lis 2013, 02:56

Kurna, nawet nie przypuszczałem że mogą być aż takie różnice w tych pasach... :9: Dzięki za zdjęcia grooby <oki>
Jarecki - 8 Wrz 2017, 08:53
Temat postu: Różnicę między 1.6 a 2.0 (nie wliczając chłodnicy)
Cześć wszystkim.
Czy ktoś się orientuje czy zderzaki z ST będą normalnie pasowały do pasa od 1.6B?