Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka silnika - [MK4] zgrzyty w skrzyni biegów

Pyreczka - 28 Cze 2013, 14:04
Temat postu: [MK4] zgrzyty w skrzyni biegów
Witam, mam problem z autkiem ford fiesta mk4 z roku 1999, silniczek 1,3 , mianowicie chodzi o to ze wczoraj zauważyłem ze przy zmianie biegów 1,2,3,4. słychać zgrzyty jakby miał zgasnąć, ale nie gaśnie, zgrzyty oczywiście pochodzą ze skrzyni biegów. dziś już miałem tak ze po zatrzymaniu się na stopie nie moglem wbić jedynki, wrzuciłem wsteczny odczułem delikatne szarpniecie i już biegi wchodziły ale mimo to zgrzyty nie ustały. czy to oznacza ze skrzynia do wymiany? proszę o jakieś dokładne wytłumaczenie bo jestem zielony w tych sprawach. biegi na wyłączonym silniku wchodzą bez problemu. pozdrawiam.

Kod:
Po to jest opcja wyboru modelu, żeby z niej korzystać... Parzych.

Grax - 28 Cze 2013, 14:32

Odpowiedzi jest duzo może kończyć sie sprzęgło , wysprzęglik, wajcha zmiany biegów ma luzy lub też np stary olej .... Podjedz z tym do uczciwego mechanika któremu chce się pracować i niech zdiagnozuje to .
Pyreczka - 28 Cze 2013, 14:41

i to tak, z dnia na dzien sie moglo stac? bo przed wczoraj nic nie bylo, samochodu uzywam codziennie i stalo sie to tak nagle, w sumie matka jechala przedemna i jest mozliwe ze cos uszkodzila?
Grax - 28 Cze 2013, 16:03

Jeszcze raz przeczytałem to wajcha obluzowała sie ten krzyżak
przemo_rsr - 28 Cze 2013, 19:46

na moje oko sprzęgło nie wysprzęgla . wysprzęglik bądź całe sprzęgło
przemo_rsr - 29 Cze 2013, 00:58

Krisssol, a co takiego robiłeś, że nie pomogło?
Pyreczka - 29 Cze 2013, 08:17