Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [Inny] Problem z obrotami...

Miły - 15 Sty 2013, 03:33
Temat postu: [Inny] Problem z obrotami...
potrzebuje pomocy przy mojej Viki. Tym razem chodzi o obroty. Ale od poczatku.

Jak kupilem Viki to sprawa wygladala tak, ze na gazie czasem zawieszalo obroty a na benzynie falowal. Z braku srodkow pienieznych jezdzilem na gazie, az parownik padl. Wymienilem parownik na nowy. Postanowilem tez zrobic obroty. Na pierwszy strzal poszedl krokowy. Nowy kosztuje 250 zl jednak akurat znajomemu pekl blok z omegi. Silniczek 100 % sprawny. Wymienilem... I dupa. Drugi pomysl. Czujnik polozenia przepustnicy. Zalozony z omegi - dupa...
Jednzk w tym momencie stala sie bardzo dziwna rzecz. Na moim zestawie, po odlaczeniu krokowca od zasilania, auto gaslo. Na zestawie z omegi po odlaczeniu auto chodzi niemal idealnie (jedynie na lpg wolne obroty trzyma 1100 i nizej nie wyreguluje bo przerywa). Niby fajnie, jednak zimny silnikgasnie na lpg, a na benzynie rozgrzewanie duzo kosztuje (bez krokowca spalanie pb wynosi 25l/100km)... Pytalem juz na forum opla, jednak szyiej bym uzyskal konkretna odp z aso... Co moze byc przyczyna takiego swirowania? Dodam, ze przepustnica czyszczona 2 razu.

A i tekstom typu „sprzedaj opla ” itp mowimy stanowcze NIE

pisze z kom wiec brak znakow pl

diodalodz - 15 Sty 2013, 12:58

podmień przepływomierze . i sprawdź szczelność podciśnień i dolotu do przepływki .
Miły - 15 Sty 2013, 13:33

Przepływka była podmieniona (zapomniałem napisać)... Dolot szczelny... Jedynie to podciśnienie... Muszę poszukać...

BTW. znajomy mi mówił że czujnik położenia wału korbowego może dawać takie efekty... W sumie bym się zastanowił nad tym, ale czy wtedy bez krokowca nagle magicznie zacząłby działać poprawnie?

szynszyl - 15 Sty 2013, 17:21

a może pod kompa podepnij? kody błedów można sobie wymigać. a wiem co piszę.. :hahaha:
albo magiczne na tym forum ha ha: reset kompa

Stunt_Man - 15 Sty 2013, 21:13

odepnij zawór egr :)
szynszyl - 15 Sty 2013, 22:14

Stunt_Man, dostanie w tym silniku 4 kM i 6 Nm
Miły - 15 Sty 2013, 22:59

egr mam zaslepiony. Kody bledow zczytalem metoda zworki i wywala niby tylko problem z immo... Aczkolwiek z odpaleniem problemow nie mam...

Wyczytalem ze nzjprawdopodobniej lambda padla... W weekend bede napiecia mierzyl. Tylko gdzie dokladnie mam sie wpiac? Gdzie masowy kabel odmultimera? A gdzie pradowy?

szynszyl - 16 Sty 2013, 21:45

Miły, kabelek miernika czerwony w sygnalowy, czarny w masowy

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group