Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK3] RS SmokeStone

kuba87 - 23 Wrz 2012, 11:36
Temat postu: [MK3] RS SmokeStone
1. NICK: Kuba87
2. IMIĘ: Jakub
3. MODEL: Fiesta mk3 vel. czarno niebieski szatan
4. WERSJA: SkŁaDaK
5. ROCZNIK: 1997
6. SILNIK: ( gupi jakiś bo nie odpala, i wogóle jakiś taki niewydarzony :-P ) 1.8 16v 105km
7. OPIS AUTA: miała być wyscigówka, i jest :D
opis poprzedniego właściciela : "Pewnego pięknego dnia wpadłem na pomysł, żeby uzbroić moją fieście w mocniejsze serduszko. Zakupiłem silnik, skrzynię i pełno innych bajerów, lecz niestety nie udało mi się osiągnąć zamierzonego celu. Możliwe jest, że brak odpowiedniej wiedzy, pieniędzy, czasu i miejsca na to, żeby na spokojnie do tego podejść spowodowały u mnie powolny zanik chęci do działania. Aktualnie auto stoi i czeka. Mam większość elementów potrzebnych do poskładania go leżących w piwnicy, ale nie mam ani kanału ani garażu, co stawia poprzeczkę jeszcze wyżej. Dodatkowo praca z jaką mam styczność na co dzień zajmuje mi całe popołudnia do późnych godzin wieczornych co jest dodatkowym utrudnieniem. Fiesta jest ładnie wyposażona: ma elektryczne szyby przednie, centralny zamek na pilota, 6 głośników, przyjemny welurek na siedzeniach, zagłówki w tylnej kanapie, elektryczny siłownik tylnej klapy bagażnika, halogeny przednie, lampy tylne z ciemnym kierunkowskazem, ciemną klapę z trzecim stopem, mam 2 maski do niej (czarną i niebieską).. Autko ma lekko zmodyfikowane zawieszenie :) wszystkie amortyzatory zostały lekko skrócone i utwardzone. Z przodu zostawiłem seryjne sprężyny (co po swapie miało się zmienić), z tyłu natomiast zostały założone skrócone sprężyny od Audi A4 w kombi co czyni ją bardzo twardą :) Bardzo chciałem ją zrobić i wozić się z dumą, ale chyba nie było mi to dane, a nie chcę dłużej patrzeć jak bezczynnie stoi. Auto do odbioru na lawecie z powodu braku pompy hamulcowej."


8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: zmiana tylnych lamp na seryjne.
b. mechaniczne: zrobiona instalacja elektryczna, ukł wydechowy z xrki 110km, obniżone i utwardzone zawieszenie (sprężyny z XR2i), dodatkowe zegary, rozrusznik i pompa paliwa na osobnych włącznikach, naprawa blacharska progów i podłogi, uruchomiony silnik, przewody hamulcowe,
c. audio: brak
d. inne: el. szyby i centralny( uruchomione)

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: pełny pakiet xr2i, fotele kubełkowe, malowanie wnętrza na biało
b. mechaniczne: wałki z 2.0, przepustnica z RSki, obudowa przepływomierza z MDO, rura dolotu gumowa z alfy, sprzęgło i rozrząd, jeśli finanse pozwolą klatka, tylna belka ze stabilizatorem, założyć przewody hamulcowe, aku w bagażniku
c. audio: coś wsadzę żeby grało
d. inne: uruchomić el. szyby i centralny

10. FOTKI AUTA

wracamy z Poznania

ogólna rzeźba w gó*nie

luk-90 - 23 Wrz 2012, 12:46

weź zacytuj treść tego ogłoszenia, bo ono za niedługo zostanie usunięte. Kiedy to i jak przytargałeś, hample zrobiłeś na miejscu?

Powiem wam, że buda wyjątkowo zdrowa jak na auto które stało pod chmurką, tak więc będzie dobra baza na rally car. Kuba jak by co to Leży stabilizator i rozpórka dolna u Macieja.

Będzie trochę zabawy z wiązką, według Mnie warto ją od razu całą przebadać i poprawić :yes:

dejw - 23 Wrz 2012, 12:48

zdjecia dawaj a nie! :p
kuba87 - 23 Wrz 2012, 16:34

luk-90, dziś rano na lince 150 km. rozpórka się przyda stabilizator mam. zawieszenie według pomysłu poprzedniego własciciela jast bardzo twarde. tak naprawdę trzeba dołożyć stabilizator i rozpórki oraz twardsze sprężyny na przód. elektryka już wyjechała. próbowałem odpalić go nawet ale nie chce mi się walczyć z instalacją główną która wychodzi na to że nie działa. trzeba będzie ulepić coś wedle własnego widzi mi się, tak hamulce zrobiliśmy na miejscu, wszystkie potrzebne taile są, jest to wersja z SCSem i są jeszcze regulatory siły hamowania na belce, chyba nawet działają bo mi tyłu nie blokowało (albo nie miało co blokować) generalnie jest czas to się będzie pomału robić. z blacharskich rzeczy trzeba koniecznie zrobić progi. wlew paliwa jeszcze oryginalny i rdzą nie zżarty :rotfl:
trzeci - 23 Wrz 2012, 16:45

ZETEC na YTP 2013 a CVH w odstawkę ? ;-))
kuba87 - 23 Wrz 2012, 16:49

trzeci, dokładnie tak, szkoda mi xrki :-P
luk-90 - 23 Wrz 2012, 17:02

ech szkoda, ze puściłem kolektor ssący ze 130, ale chyba mam jeszcze przepustnicę, wałeczki 130 też mam :fox:
kuba87 - 23 Wrz 2012, 17:07

luk-90, do RDA podejdą?
jak tak to daj daj daj :hihihi:

TomeX500 - 23 Wrz 2012, 17:12

Takie kolektor ssący mam jakby co, ale w zasadzie na co mu to?
kuba87 - 23 Wrz 2012, 17:22

TomeX500, w sensie ze aluminiowy?
tu jest aluminiowy, strasznie małą gardziel to to ma... a jeszcze mniejsza w przepływce. trzeba to odetkac.

luk-90 - 23 Wrz 2012, 17:25

Jak by co to mam przepustnice 130, wałki 130, nawet znajdą się natryski na denko tłoka, do 2l przełożę sobie z 1.8. Zakupisz sobie kolek aluminiowy HO ze 130 zrobisz mu porting kanałów i bedzie git. Ale najpierw to muszisz to ogarnąć do sensownego stanu machanicznego
trzeci - 23 Wrz 2012, 17:30

kuba87 napisał/a:
trzeci, dokładnie tak, szkoda mi xrki :-P

No i słusznie, trzeba dbać o ginący gatunek ;-))
Powodzenia w zbudowaniu czegoś prentkiego na następny sezon !

kuba87 - 23 Wrz 2012, 18:41

trzeci, :yes:
chyba będzie prętkie... i nawet odpalił....:
http://img708.imageshack....lrrtlrrwwbo.mp4
:D

Marek - 23 Wrz 2012, 19:47

kuba87 napisał/a:
TomeX500, w sensie ze aluminiowy?
tu jest aluminiowy, strasznie małą gardziel to to ma... a jeszcze mniejsza w przepływce. trzeba to odetkac.


Najbardziej blokuje głowica która w 105tce ma kanały i zawory jak w 1.6 16v.

luk-90 - 23 Wrz 2012, 21:25

jak 1.8 105 i 130 jak i 2.0 ma takie same zaowry, 1.6 90 ma mniejsze zawory. Przynajmniej tak widnieje w katalogach, a już na pewno 2.8 i 2.0 ma takie same głowice
vegetagt - 23 Wrz 2012, 21:29

Katalog intercars mówi, że escort 105 ma ssący 32mm, tak samo jak mondeo 1.8/2.0 ( 115/136 )
Natomiast 1.6 ma 26mm

Marek - 23 Wrz 2012, 21:33

Katalog katalogiem, ja rozbieralem i widzialem na wlasne oczy :)
kuba87 - 23 Wrz 2012, 21:36

pany spokojnie, to tylko ford :-P
hanysek - 23 Wrz 2012, 21:53

trzeci napisał/a:
No i słusznie, trzeba dbać o ginący gatunek ;-))

i sie zgadzom :-) za kilka lat beda dziekowac wlascicielom takich jak nasze cuda ze zostawili serie :ok:

Mafios - 23 Wrz 2012, 22:23

w koncu to poszlo za 1200zl ?
kuba87 - 23 Wrz 2012, 22:24

Mafios, za mniej ale nie powiem ile
dejw - 23 Wrz 2012, 22:26

a ja wiem za ile :D
kuba87 - 24 Wrz 2012, 20:45

i skrzynia siadła jak trzeba, jeszcze tylną łapę skrzyni i poduszkę jutro zmienię, i powinno być ok. potem się jakoś kabelki poupycha, wywali blaszaną przegrodę z podszybia, założyć chłodnicę, kolektor i wydech i półosie i będzie test drive :D
Pietrekk - 24 Wrz 2012, 21:47

Jak wywalisz blaszaną przegrodę będzie Ci ciepło do kabiny lecialo strasznie z silnika.
kuba87 - 24 Wrz 2012, 21:49

Pietrekk napisał/a:
Jak wywalisz blaszaną przegrodę będzie Ci ciepło do kabiny lecialo strasznie z silnika.

na też mam pomysła :-P

kuba87 - 28 Wrz 2012, 19:48

hyhy, silnik wisi jak trzeba, przewody hamulcowe się zrobiły jutro montaż, kolektor i łapa od alternatora poszły do piaskowania, potem pokrywa zaworów, zrobiłem sobie oil tank wedle własnego pomysłu, kabelki jakoś upchnięte, mam pytanie do osób mądrzejszych ode mnie.
czy w aucie mogę samemu zrobić wzmocnienia w podłodze coś ala kratownica? jak na to patrzą na BK na KJS? czy jeśli już chcę wzmacniać budę to tylko klatka?
cosik w ten deseń:

czerwone kółka pas przedni
niebieskie kółka śroby mocujące kołyski wachaczy i okolice mocowania foteli
białe kółka śruby mocujące zawias belki
zielony prostokąt płyta pod silnik ( ewentualnie)
zółte bochomazy mniej więcej tak ma to wyglądać
lepszym zdjęciem spodu auta nie dysponuję na chwilę obecną

Żółwik Tuptuś - 28 Wrz 2012, 20:49

W Wannie pomogło.

Ale to było 14 lat temu.

Teraz się nie baw, tylko wstawiaj klatkę.

kuba87 - 28 Wrz 2012, 20:58

nad klatką także myślę ale to póżniej. na razie chcę zrobić to co potrzebne aby było bezpiecznie( :hahaha: )
Żółwik Tuptuś - 28 Wrz 2012, 21:10

po tym co zrobisz nie będzie bezpiecznie.

U mnie przeciwdziałało rozjechaniu się budy (jak widać zdało egzamin)

Ale czas, pieniądze i energię poświęcone ta ulepienie czegoś takiego wykorzystaj na zrobienie początku klatki.

popatrz w temat o Wannie od około 45 strony - sam zobaczysz :)

kuba87 - 28 Wrz 2012, 21:14

no i to właśnie ma przeciwdziałać rozleceniu się budy, tylko to tak na początek, ażdo czasu wstawienia klatki i obspawaniu nadwozia,nie będzie prawdą jeśli powiem że na takim zawieszeniu jakie ma teraz siębuda nie rozjechała, bo rozjechała się z pewnością
ewentualnie rozrysuj mi proszę jak można rozwiązać półklatkę/ ćwierćklatkę z którą auto dostanie normalny przegląd

Marek - 28 Wrz 2012, 22:10

Żeby dostać normalny przegląd w aucie z klatką musisz zmienić ilość miejsc w DR :P CHyba, że jakimś cudem wciśniesz kanapę :twisted:
kuba87 - 28 Wrz 2012, 22:12

Marek, a co to nie wejdzie? :-P
jak się popieści to się zmieści :hihihi:

Żółwik Tuptuś - 29 Wrz 2012, 07:16

Marek ma rację, ale to załatwiasz na okręgowej stacji diagnostycznej.

Co do ramy pod auto - starta czasu, kasy i energii tak jak Ci pisałem.

luk-90 - 29 Wrz 2012, 14:21

po co dajesz kolektor do piaskowania, on jest przecież mniejszy kanałami, przednia łapa ogarnięta?
kuba87 - 29 Wrz 2012, 18:57

łapa ogarnięta. pozostało tylko przyspawać do podłużnicy. do piaskowania bo jest brzydki. podobnie pokrywa zaworów.
:-P
generalnie dziś był napad na stoisko motoryzacyjne w auchanie. jakieś pierdu coś tam kupione. pozostało tylko upchnąć wiązkę silnikową założyć chłodnicę i wydech jakoś ogarnąć i można by było pojeżdzić nawet

luk-90 - 30 Wrz 2012, 17:29

pokaż co tam wykminiłeś i co przytargałeś nowego
kuba87 - 30 Wrz 2012, 18:22

hmmm
zacznę od tego że byłem odebrać półoś którą zapomnieliśmy z bratem zabrać od byłego właściciela. potem wpadłem na chwilę do Łukasza pogadać. z chwili zrobiły się 2 godziny :hihihi: . od Łukasza przytargałem wałki rozrządu od rski oraz przepustnicę, i dolną rozpórkę, i jeszcze rurki natrysku oleju na tłoki. powrót zajoł mi ok 1.5 godziny. szybki obiad i działałem. auto odpalone. drze ryja. sąsiedzi mnie nienawidzą :) fotki spod maski jeszcze sprzed odpalenia


generalnie taki jest wstępny zarys ułożenia pod maską rzeczy potrzebnych mniej i więcej, wszelkie sugestie mile widziane
drze ryja :V:

kuba87 - 30 Wrz 2012, 18:33

zapomniałem dodać. sonda lambda nie wytrzymała ciśnien i się uje***a :hahaha:
Peedro - 30 Wrz 2012, 19:09

kuba87 napisał/a:
zapomniałem dodać. sonda lambda nie wytrzymała ciśnien i się uje***a :hahaha:


Nie ma tego złego ;] teraz pewnie fajnie podlewa i marchewy lecą :ok:

kuba87 - 30 Wrz 2012, 19:22

Peedro napisał/a:
kuba87 napisał/a:
zapomniałem dodać. sonda lambda nie wytrzymała ciśnien i się uje***a :hahaha:


Nie ma tego złego ;] teraz pewnie fajnie podlewa i marchewy lecą :ok:

marchewy leciały już wcześniej. ale z tego co brat mówił zieje ogniem z wydechu :hihihi:

kuba87 - 30 Wrz 2012, 19:42

Żółwik Tuptuś, czy może być zamontowany tylko pałąk za przednimi fotelami, oraz rury podpierające do tylnych kielichów, tak jak tutaj?
http://imageshack.us/phot...4/pic00260.jpg/
pozwoliłem sobie wkleić Twoje zdjęcie

luk-90 - 30 Wrz 2012, 20:43

Kuba zrób taki pałąk jak u Rasty

http://img192.imageshack.us/img192/636/slick5.jpg

Nie trzeba będzie robić rozpórki tylnych kielichów i będziesz miał gdzie pasy przyczepić

kuba87 - 30 Wrz 2012, 20:48

luk-90, dzięki podoba mnie się to. jeśli tylko takie coś może być to ok. może być samoróba?
luk-90 - 30 Wrz 2012, 20:50

zależy gdzie pojedziesz upalać i kto będzie robił BK, YTP na pewno pojedziesz, superoesa też, ułęż i rallyland też, wszystko zależy od tego w co celujesz. Pamiętaj rury bezszwowe ciągnione na zimno to podstawa. Ktoś, kto umie spawać dobrze ( babole to sam migiem zrobię), płyta na kielich i jazda. Do gięcia to nasyp do niej dużo piasku i wtedy na giętarkę
kuba87 - 30 Wrz 2012, 20:53

wiesz YTP to priorytet. a co innego to już nie planuj,ę. ew. do rallylandu zawitam i może w toruniu coś pojadę bo tam też cos jest organizowane, na wyniki sięnie nastawiam bo jestem *izda nie kierowca :-P
edit:
elektryka ogarnięta. światełka działają jak trzeba, kierunki też. jeszcze wydech zrobić i zajrzeć do tylnych hamulców. i można robić przegląd
:)

kuba87 - 7 Paź 2012, 16:51

hehe:


:)

Peedro - 7 Paź 2012, 19:38

Licznik z RST :fox: :-P
BuMeL - 7 Paź 2012, 19:47

Teraz poka jak go zamykasz gy
Stunt_Man - 7 Paź 2012, 19:57

BuMeL napisał/a:
Teraz poka jak go zamykasz gy

i ten wybuch pod maską :rotfl:

kuba87 - 7 Paź 2012, 20:17

na razie nie zamknę :P
obrotek tylko padnięty.

luk-90 - 7 Paź 2012, 22:29

czemu tą deskę masz tak pogryzioną? Wsadz skzynię od dizla do może zmakniesz, ale w zamysle kupna tego auta ono nie ma zamykać przędkościomierza tylko baaardzo szybko osiągać okolice 180km/h :)
kuba87 - 7 Paź 2012, 22:33

ta deska to wogóle jest masakryczna :-P pod licznikiem wyrżnięta, pogięta trochę itp. tak ma szybko osiągać okolice 180- 200. dostanie ten licznik bo jest lekko uszkodzony. btw. to nie jest ori RST :hihihi:
uspawałem sobie wydech. i strzelił mi przewód hamulcowy <8> będzie motywacja żeby założyć nowe. jak przerobić obrotek od xrki 1.6 żeby działał pod zetecem?

luk-90 - 7 Paź 2012, 22:39

http://www.fiestaguides.c...conversion.html
Gdzieś na wysokości 3/4 strony masz rozpiske, podłącz według tego wiązkę kabinową z silnikową i powinno wszystko banglać, Ja przynajmniej tak miałem i obrotek zagadał od razy, ale fakt, że ja miałem obrotek od zeteca. Ale jak co to mam jeszcze chyba ten obrotek, tylko on taki gejowski jest fioletowy

kuba87 - 7 Paź 2012, 22:40

dawaj ten gejowski :hihihi:
Peedro - 7 Paź 2012, 22:42

A ja mam licznik z obrotkiem z xrki i normalnie mi działa pod zeteckiem i pokazuje odpowiednie obroty :-P
luk-90 - 7 Paź 2012, 22:44

http://www.fotosik.pl/sho...54f6bc61428449c

Taki

kuba87 - 7 Paź 2012, 22:44

a mój ni chuchu nie chce. tylko drga przy odpaleniu. Luk zajebiaszczy :)
luk-90 - 7 Paź 2012, 22:50

no to w środę wracam z polanicy zdrój, to go wynuram i jest twój za browara
Pietrekk - 7 Paź 2012, 22:52

Ja robiłem tak że opornik zmieniałem przy obrotomierzu właśnie, zalezy też jak masz instalację w sumie.
Stunt_Man - 8 Paź 2012, 06:30

musisz kabel od obrotomierza podłączyć pod prawy lub lewy przewód cewki
kuba87 - 8 Paź 2012, 19:25

hmmm bynda się musioł zaglębić w kabelki. chyba nie do końca kostka z esioka pasuje do fiesty :-P
luk-90 - 9 Gru 2012, 19:38

I co tam majster, zima przyszła
kuba87 - 15 Gru 2012, 21:46

luk-90, oj zima.
auto wypatroszone. korektory siły hamowania się regenerują, dorabiają nowe przewody hamulcowe, silnik wyjęty razem ze skrzynią. skorupa obecnie stoi zakopana w śniegu. :-P

kuba87 - 6 Sty 2013, 14:38

dobra majstry. kto mi powie jaką blachę najlepiej zastosować do odbudowy miejscami podłogi. i progów wewnętrznych. 1 mm czy1.5 mm będzie dobra?
Pietrekk - 6 Sty 2013, 14:41

Ja robiłem wszystko z 1.5mm :)
kuba87 - 6 Sty 2013, 14:43

kto mi kupi i wyśle? :D
http://allegro.pl/blacha-...2920314287.html

Peedro - 6 Sty 2013, 14:51

A nie ma u was sklepów z tego typu materiałami? :-P Ja pół arkusza blachy kupiłem za 20 zł bodaj?
kuba87 - 6 Sty 2013, 14:58

pewno są ale nie mam czasu żeby jechać na drugi koniec miasta :P
a na poważnie zabrałem sie do patroszenia. standardowo progi i korozja pod nogami kierowcy i pasarzera. czyli nic nadzwyczajnego. :)

Pietrekk - 6 Sty 2013, 14:59

Szybciej będzie jak se kupisz niż wysyłać :D
luk-90 - 6 Sty 2013, 18:14

oryginalnie jest chyba 1.0 mm. jak wspawałem łatki i trochę podleczyłem kumplowi próg blachą 1.5mm to wydawało Mi się, że jest to teraz najmocniejszy punkt w całej konstrukcji, hehehehe
vegetagt - 6 Sty 2013, 19:44

A jak z dogięciem blachy 1.5mm? Ja robiłem bodajże 1mm i już niektóre ksztalty było ciężko młotkiem uzyskać :-P
xr2fun - 6 Sty 2013, 20:07

Bo trzeba kupować blachę głębokotłoczną (jest zdecydowanie bardziej młotko przyjazna).
Pietrekk - 6 Sty 2013, 21:06

Ja tam nie miałem nigdy problemu żeby jakiś kształt uzyskać :) Próg poleczony 1.5mm bez problemu wytrzymywał podniesienie auta lewarkiem na środku :)
Kameleon340 - 7 Sty 2013, 20:25

Dokładnie. Sam leczyłem podłogę i próg 1.5mm i szło elegancko :) Wiec popylaj do skladu i dzialaj :D
xr2fun - 7 Sty 2013, 21:14

Pietrekk napisał/a:
Ja tam nie miałem nigdy problemu żeby jakiś kształt uzyskać Próg poleczony 1.5mm bez problemu wytrzymywał podniesienie auta lewarkiem na środku

Ja mam problemy nawet przy cienkiej blaszczce.
Wystarczy tylko pogratulować :)
Że tak zapytam - klepnąć np. dach prawie bez kitowania też dasz radę?

Pietrekk - 22 Sty 2013, 23:26

Nie sprecyzowane :P Zależy od kształtu, chodziło głównie o leczenie progu w MK3 który niema jakiegoś wymyślnego kształtu :) Generalnie w całej mk3 jest może kilka rzeczy które fakt ciężko by było uzyskać, ale bez kitu i tak by się nie obeszło.
Twoich wynalazków ja bym się nawet nie dotykał :P Bo mnie to lekko przeraża :)

kuba87 - 3 Lut 2013, 16:29

poleczyłem trochę podłogę:







dysponuję średnimi umiejętnosciami spawacza, ale co tam puki co blaszki nie mają zamiaru odpaść :D

Kameleon340 - 3 Lut 2013, 21:10

Początki zawsze są najgorsze, ale słabo to wyszło. Drugą stronę lepiej zrobisz jak ruda przeżre :D
kuba87 - 3 Lut 2013, 21:11

ważne że chrupek wygoniony :P
Kameleon340 - 3 Lut 2013, 21:16

Otóż to :) a na czymś trzeba się nauczyć. Teraz zagruntuj, silikonem przejedź na spawach (łączeniach blachy z blachą) i jakaś farba i na kilka lat spokój :) U Ciebie to i tak pryszcz byl, bo u mnie to gdyby nie belka na środku to jak w flinstonach by było :D
kuba87 - 3 Lut 2013, 21:21

dobrze że nie zrobiłem zdjęcia jak podłoga pod nogami przedniego pasażera wygląda :P
luk-90 - 3 Lut 2013, 23:15

No fakt spawiki słabiutkie, ale sam lepszych z początku nie robiłem :-P . Nabierzesz wprawy, mi już teraz spawa się elegancko, trochę wujek spawacz mnie pokierował w tym wszystkim. teraz migomat( bester 1801) ustawiam na 2 zakres prądu(80A) i znacznie lepiej ciągłym spawem jade blache :hihihi: .

Tak jak napisano przeciągnij spaw sylikonem celem uszczelnienia i będzie dobrze, to nie musi w tym wypadku być estetyczne, ale szczelne. Normalnie to pospawać potem oszlifować ściernicą na gumówce i na gładko ładnie zrobić :-)

kuba87 - 4 Lut 2013, 07:24

takie cienkie blaszki to sie spawa inaczej niz grube elementy :-P
edit:
Cała prawa strona wyspawana, jeśli chodzi o podłogę. Pozostała lewa strona, oraz poszycie zewnętrzne progów. Wpadł także wkład filtra K&N :hihihi:
edit:
wpadla przeplywka od mondeo, parę nowych gratów, i odelzone koło zamachowe :D

kuba87 - 24 Lut 2013, 11:35

http://imageshack.us/clip...qrmirfwipf.mp4/
ostatnio jak drania odpaliłem
no dobra pochwalę się, mam sprzęgło, rozrząd, różne dziwne rzeczy do ziutka, jakieś pstryki jakieś kabelki, halogeny od xrki, tylko zderzaka brak do pełni szczęścia :D

luk-90 - 24 Lut 2013, 14:48

no nareszcie, będzie szmoc :rotfl:
Kameleon340 - 24 Lut 2013, 14:57

Składaj dziada :D
kuba87 - 25 Lut 2013, 20:28

ulepiłem sobie dolot, przepustnica od rski, rura gumowa od turbo alfy i obudowa przepływki z MDO 1.8td, skrzynia biegów najprawdopodobniej jest z 1.8d, choć całkiem fajnie to jedzie z tą skrzynią. Wróć jechalo bo na razie stoi rozbabrane
BuMeL - 25 Lut 2013, 21:34

Poka fotki
kuba87 - 26 Lut 2013, 12:36

BuMeL, tajemnica. :-P a szczerze to ruła od turbo alfy(156 tdi) na g&&&o mi się przyda :| na starą przepływkę wchodziła na przepustnicę też( po zastosowaniu dostosowania :rotfl: ) a na przepływkę z mordeo nie wejdzie. trzeba będzie dolot z kibel rury zrobić :2xf:
a tak wygląda obecnie:




buda odzyskała sztywność, zawieszenie jest baaaardzo niskie :D
taka niby gleba. muszę kupić 4 opony 14`185/50 a wlaściwie to 8 żeby dwa zestawy kół były.
Za to mam komplet 15` ale nie mam felg takich.

Miły - 27 Lut 2013, 04:19

A może chcesz 185/55/14? bo mam 4 na zbyciu :P

Firestone Firehawk TZ200 http://www.oeamtc.at/html...6/Firestone.jpg taki bieżnik... Głębokość około 6 mm i dodatkowo specjalne wzmocnienie (czy jak to tam się nazywa) chroniące rant felgi... Minus - 2003 r...

kuba87 - 3 Mar 2013, 18:02

odbudowa progów.
tak było, niby tylko zewnętrzna blaszka :


w środku( nie zrobiłem zdjęć jak było po otwarciu progu) tak jest teraz:


jeszcze druga strona zrobić to samo, i poszycie na to przyjdzie. :)

luk-90 - 3 Mar 2013, 21:02

powolutku i do przodu, jestem za, a nawet przeciw :hihihi: . Ja się pytam, kiedy ja w końcu swoją cholerę rozbebeszę do gołej blachy ???? :placz: :placz: :placz:
xr2fun - 3 Mar 2013, 21:22

kuba87 napisał/a:
w środku( nie zrobiłem zdjęć jak było po otwarciu progu) tak jest teraz:

Też niedobrze bo same gluty - wstydź się takiej roboty

kuba87 - 3 Mar 2013, 21:28

xr2fun napisał/a:
kuba87 napisał/a:
w środku( nie zrobiłem zdjęć jak było po otwarciu progu) tak jest teraz:

Też niedobrze bo same gluty - wstydź się takiej roboty

to jeszcze nie na gotowo :D
nie chciało mi sie szlifować tego, a jeszcze musiałem jeden element przyspawać. Na jednym zdjeciu widać że obuchem od młotka sobie docisnąłem.

kuba87 - 17 Mar 2013, 16:50


się posypało się :rotfl:

we środku, obraz nędzy i rozpaczy

tera jest tak :D

zostaje z podniesionym lewym bokiem, skrzynie muszę zwalić i zobaczyć do sprzęgła, bo coś trykoli i drży pedał, zmienić wachacz na taki z tulejkami bo w tym tuleje wyszły na trzy szybkie, nagwintować otwory pod stabilizator. Czyli " lubię chleb ze smalcem". :)

Peedro - 17 Mar 2013, 17:51

Oł maj gad!! ale rzeźnie zrobiłeś :hahaha: działaj :P
kuba87 - 7 Kwi 2013, 18:02



:D
zajrzane do sprzegła, jest nowe, najwyzej sie rozleci. zmieniona łyzwa. Czy jak unosze auto za srube od kolyski wachacza unosi sie cały bok auta to dobrze czy żle :?: <8>

Pietrekk - 7 Kwi 2013, 18:24

Jest sztywne :P Wylewkę w progach zrobiłeś? :D
kuba87 - 7 Kwi 2013, 18:27

Pietrekk, no własnie nie... :rotfl: zupełnie nie rozumiem, nie rozleci się? :hihihi:
Pietrekk - 7 Kwi 2013, 18:49

Dobrze progi zrobione :yes:
luk-90 - 7 Kwi 2013, 19:29

składaj to , bo chce się ustawić :devil:
Peedro - 7 Kwi 2013, 21:03

Ja mam progi spartaczone, ale też sie mi zad unosi jak podnosze w tym samym miejscu :2xf: baa, drzwi się bez problemu otwierają i zamykają :-P
kuba87 - 7 Kwi 2013, 22:05

Peedro, u mnie też. sie przyzwyczaić nie mogę :-P
Kameleon340 - 10 Kwi 2013, 20:19

Jak tam blacharka idzie? :)
kuba87 - 10 Kwi 2013, 20:29

już zrobione :D
Kameleon340 - 10 Kwi 2013, 20:43

To elegancko :) Co następne w kolejce?
kuba87 - 10 Kwi 2013, 20:56

rozrzad hamulce zawiecha :)
luk-90 - 10 Kwi 2013, 21:27

kuba, ile razy trzeba powtarzać po jaki zwis ci te hamulce, ty tym chcesz się rozpędzać czy hamować? :devil:
kuba87 - 10 Kwi 2013, 21:32

luk-90, nie gwiazdorz :-P , czasem sie przydają :-)
edit:
Jak nie urok to sraczka. Wcześniej coś w sprzęgle trykoliło, teraz motora nie idzie przekręcić :9: , wsadzam bieg, wciskam sprzęgło i stoi na luzie też. A miałem hamulce robić. :tyłek:

kuba87 - 14 Kwi 2013, 19:08

skrzynia zdjęta, ale jak zdjąłem to nie pytajcie, nowiutkie przewody hamulcowe, miedziane, i nowy pierścień uszczelniający do wydechu.

nadejszla wiekopomna chwiła: pierwsza nowa część :D


przewody:D


sprawca zamieszania, wałek sprzęgłowy nie trafił dobrze w wielowypust tarczy. zaskutkowało to tym że wydymało tarczę i zablokowało motor. Jako że wałek sprzęgłowy nie chciał wyjsc z tarczy którą to tak bezlitośnie rozepchał, musiałem zrobić takie oto:

okienko aby odkręcić docisk. Tarcza została przekonana młotkiem że już się do niczego nie nadaje, i posłusznie zeszła z wałka.

Dwa złomy razem :D

Peedro - 14 Kwi 2013, 21:27

tzw. okienko inspekcyjne ;)
kuba87 - 14 Kwi 2013, 21:37

no, a miał taki tuning być ze by mi wszystkie tjunery zazdrosciły.
no dobra się pochwalę, mam różowe nakrętki na wentyle :D

luki - 14 Kwi 2013, 21:47

Czyli nie tylko mnie sprzęgło dało popalić :hahaha:
kuba87 - 14 Kwi 2013, 21:49

ja sobie sam sprzegło zepsułem :-P ale co tam, mam jeszcze jakas tarcze to dam do obicia :)
kuba87 - 15 Kwi 2013, 22:05

dobra, tuning tuningiem, ale:
regulatory od scs są nienaprawialne ;-|
mam za to z gofera 3 ibez problemu dostanę do tego zestaw naprawczy. Potrzebuję pompę hamulcową na 2 wyjscia, albo zwykłą pompe założyć, i przewód osobno do każdego koła zrobić. Które rozwiązanie lepsze?
Gdzie najkorzystniej jest umieścić akumulator? Rozpórkę na tył z jakiej rury zrobić i czy przyspawać na stałe czy przykręcaną? Tak samo z przodu?

luk-90 - 16 Kwi 2013, 02:38

kuba tak samo regulatory przy tylnej belce sa mega niereformowalne. Dajesz pompę na dwa wyjścia, kupujesz zwykle trójniki i do nich montujesz regulatory. Rozpóre zrobiłbym skręcaną, a akumulator w nogi tylnego prawego pasażera
elmek13 - 16 Kwi 2013, 09:25

luk-90 napisał/a:
akumulator w nogi tylnego prawego pasażera


albo do bagażnika.

luk-90 - 16 Kwi 2013, 18:03

akumulator na podłodze obniża środek ciężkości, więc jeżeli ktoś może sobie na to pozwolić to jest to lepsza opcja, a kuba może sobie na nią pozwolic
kuba87 - 16 Kwi 2013, 21:49

luk-90, mogę i tak chciałem zrobić. Regulatory fajna rzecz, niestety te co są umarły na amen. Płyn ciekł właśnie nimi. Trójniki są tylko pompe musiałbym miec na 2 wyjścia.
luk-90 - 16 Kwi 2013, 22:44

to ogarnij sobie pompe z focusa czy mondeo, może escort też ma na 2 wyjscia
kuba87 - 5 Maj 2013, 09:58

będąc na zlocie...
niestety nie moim autem :P

luk-90 - 5 Maj 2013, 12:05

No Panie, gratulować :brawo: . śmigałeś Magdy autem? Składaj niebieską na czerwiec :yes:
Co ci tam jeszcze zostało do roboty?

kuba87 - 5 Maj 2013, 16:19

z wczoraj i dzisiaj :P


kuba87 - 19 Maj 2013, 17:30

z dzisiaj, zmontowany na gotowo ukł. chłodzenia, na razie chłodnica z xr2i, docelowo chłodnica z focusa tddi, aku za fotelem pasażera, będzie zrobiona skrzynka na aku, dolot z przepustnicą od rski i przepływką z MDO diesla, rozrząd i wałki z rski, gy


Peedro - 19 Maj 2013, 19:11

kuba87, dlaczego akurat z foki chłodnica :P przecież z rski idzie spokojnie dorwać :-P
kuba87 - 19 Maj 2013, 20:18

Peedro, bo była za darmo gy
Peedro - 19 Maj 2013, 21:09

kuba87 napisał/a:
Peedro, bo była za darmo gy


to zmienia postać rzeczy :rotfl: aczkolwiek jeśli miałbym wybór to wolał bym zapłacić i nie rezać pasa :-P ale no cóż, ja tak zawsze ide po najmniejszej linii oporu :rotfl:

kuba87 - 19 Maj 2013, 21:14

ale tylko troszke trzeba bo idealnie pasuje w okno, wypełnia cały otwór, trzeba wyciąć żeby ją wpuścić głębiej i było gdzie wiatrak założyć gy
Peedro - 19 Maj 2013, 21:19

kuba87, ok :P jak pół pasa nie wytniesz, to oki :ok:
kuba87 - 20 Maj 2013, 22:09

a bo bym zapomniał, wiatrak z escorta gy
Kameleon340 - 21 Maj 2013, 13:54

Dużo, dużo większa jest chłodnica z focusa do tej xrkowej? Co raz bliżej końca :D Mój to tak szybko łapie temperaturę, że masakra. W mieście prawie non stop wentylator chodzi.
BuMeL - 21 Maj 2013, 14:49

To coś nie halo masz, mnie się od upałów tylko raz włączył wentyl na razie i to jak 20 min. ładowałem akumulator w busie na parkingu kablami. Chyba, że ziutki są zimniejsze.
luki - 21 Maj 2013, 14:52

Dużo zależy od temperatury działania włącznika temeratury
ja mam wsadzony z diesla w chłodnice i dosyć często się włącza

luk-90 - 22 Maj 2013, 20:09

ruszyły zapisy :devil:
kuba87 - 23 Maj 2013, 21:26

luk-90, widziałem :D
mi w xrce też dość często się włączał :-P

kuba87 - 26 Maj 2013, 18:08

y no tego:

pstryczki elektryczki, kto wie od czego :hihihi:

pumpa, i przewody made by me :)

:D

Peedro - 26 Maj 2013, 18:26

blacha i jej montaż epicki :rotfl: :hihihi:
kuba87 - 26 Maj 2013, 18:27

Peedro, jeszcze będzie stuningowana :hihihi:
luk-90 - 26 Maj 2013, 19:34

ja pierdziele, nie jestem detalistą, ale fakt, tą blaszkę trzeba było dociać i wpakować ją na równo, albo od strony wewnętrznej deski, estetyczniej by to wyglądało.
Dobrze, że truciciel zadziałał :devil:

kuba87 - 26 Maj 2013, 21:20

luk-90, tak ma być, z tym że to nie jest ostateczna wersja :-P
Kameleon340 - 27 Maj 2013, 21:16

Dobrze jest :D Spełnia swoją rolę, to się liczy :D
kuba87 - 27 Maj 2013, 21:21

Kameleon340, mówiłem że będzie taki tuning że mi wszystkie tjunery będą zazdrościć :V:

EDIT 31.05.2013:

założyłem wydech od xrki 110km, nowe przewody hamulcowe elastyczne, pasy, zalałem płynu paliwa, i oleju, i się przejechałem.
Wcurwienie moje na to auto sięgnęło zenitu. Po przejażdżce silnik zaczął kopcić olejem, w sumie nic dziwnego. Dwa lata stał bez odpalania, a u mnie dużo lepiej nie było. Silnik się ewidentnie przegrzewa, ponieważ kopci tylko na rozgrzanym, BARDZO szybko się nagrzewa, wentylator chodzi prawie ciągle.
Peedro będzie rżnięcie pasa pod chłodnicę z foki. :rotfl:
Co do przejażdżki jeszcze, gdy włącza się wentylator, silnik zaczyna telepać i cudować z obrotami. Muszę sprawdzić ładowanie mu, i pewnie będzie trzepanie wiązki. Pokazowego filmu z paleniem kapcia nie ma bo skopałem auto. :-) i poszedłem kosić trawe.
A i kolektor wydechowy jest pęcnięty. Trzeba kolka z RSa szukać ozor
fotki:








a może by tak cfaj liter motor? :2xf:

EDIT 02.06.2013:

Na brak wskazań pomogła wymiana czujnika, na chłodzenie oraz, wariowanie na obrotach pomogła wymiana wentylatora na escortowy, ma większą średnicę, a na wskażnik paliwa pomogło dolanie ok 10 litrów wachy, ale i tak pokazuje nic. Filtr, i pasy są w drodze. Zrobiona konserwacja.

EDIT 04.06.2013
Zrobiony przegląd, pan przeglądowy miał zastrzeżenia co do braku kanapy, i pasów szelkowych, ale podbił. He motor spałowałem dosyć ostro, i się chyba wykopciłbo kręcenie do konca nie powoduje kopcenia :D

[b]EDIT 08.06.2013[b/]
Wykonałem najważniejszy tuning auta, i nakleiłem lepki klubowe :D






vegetagt - 8 Cze 2013, 21:27

łeeheh vagowe 16v, czyli 1.4 100km :D d
Kameleon340 - 8 Cze 2013, 22:00

Przeboje były :D To z tym chłodzeniem, to chyba będę musiał podkraść pomysł, z jakiego silnika ten wentylator? :D
kuba87 - 8 Cze 2013, 22:02

wentylator z escorta mk5 xr3i :D
EDIT 16.06.2013
Pojechałem na Youngtimera, auto przeżyło, spisało się dobrze, są jakieś niedoróbki w postaci stabilizatorów, a raczej ich braku, na szybko naprawiony wentylator, (padło zasilanie, wyjąłem bezpiecznik, i jest obecnie tylko na pstryk) wpadło trochę naklejek, mam na drzwiach obcierkę, i otarty zderzak przedni z dwóch stron :D od słupków z opon, miejsce w generalce dalekie, w klasie ostatnie :P , zdjęcia i krótki film wrzuci Łukasz jak zgra na kompa
EDIT 22.06.2013
Mam krzynkę na akumulator, szukam mocy i wsadzam komputer i wiązkę z RKC 115km,
EDIT 23.062013 wiązkę z escorta mam ale to nie z rkc, bo komputer ma oznaczenie BEAU a to podobno 105 km jest, z rzeczy najnowszych to naprawiłem szyby i mogę otwieraći zamykać i kilka fotek (w tym to co zostało z opon) :






Radziu - 30 Cze 2013, 11:16

kuba87 napisał/a:
z rzeczy najnowszych to naprawiłem szyby


Naprawiłeś? Chyba moimi rękoma nunu

kuba87 - 30 Cze 2013, 11:38

no dobra dobra Ty naprawiłeś :*
kuba87 - 23 Lip 2013, 20:42

z ostatnich wiesci, włamali mi się do auta, wybili szybę i ukradli radio warte 20 zł.


luk-90 - 24 Lip 2013, 08:02

ludzie to czukiereczek ;-(
Kameleon340 - 24 Lip 2013, 15:48

Ludzie mają jednak jobla.
McLfan - 24 Lip 2013, 22:58

Dobrze, że skończyło się "tylko" tak...
kuba87 - 25 Lip 2013, 00:12

paliwa było tylko aby odpalił więc by nie odjechali
kuba87 - 2 Sie 2013, 18:18

jako że warunki do robienia czegokolwiek mam takie jakie mam, wygląda to jakbym zrobił na odpier*ol się, ale po prostu nie mogę sobie wypatroszyć auta bo nie mam miejsca ani na auto ani na graty
ale proszę jest biało tak jak to sobie wymyśliłem:


pawel_mk3 - 2 Sie 2013, 19:35

Wozisz cebule w aucie? :hahaha:
luk-90 - 2 Sie 2013, 22:42

na kazdym forum to samo, wszedzie o tej cebuli gadają :hahaha:
kuba87 - 11 Sie 2013, 12:58

dzięki uprzejmości Ukasza, mam kompa od 130 patatajowego forda z ziutkiem:D
i przepływkę na podmiankę

kuba87 - 25 Sie 2013, 21:10

a tak się ta puszka rozpędza:
http://img69.imageshack.u...hjolinougyb.mp4
40- ???? (bo się zmieniły warunki na drodze:
http://img827.imageshack....ipfayalsyeg.mp4

luk-90 - 25 Sie 2013, 22:28

przecież to w ogóle nie jedzie :2xf:
kuba87 - 25 Sie 2013, 22:34

luk-90, do tego nie skręca i nei hamuje :2xf: ale nie przejmuj się, Twoje też :rotfl:

kuba87 - 6 Paź 2013, 21:06







otrzymałem zawiadomienie z prokuratury o wznowieniu śledztwa w sprawie włamu do auta, z powodu zatrzymania podejrzanego.

luki - 6 Paź 2013, 21:23

Widzę że patent z mocowaniem staba a`la mondeo mk3 został użyty ;)
Peedro - 6 Paź 2013, 22:00

Aleeee Paaaaszzzteeet!!! :rotfl: :2xf: :ok:

Najważniejsze że jeździ lepiej niż wygląda :-P

kuba87 - 19 Sty 2014, 13:30

Auto obecnie stoi zakopane w śniegu, wpadło parę gratów, ale muszę ogarnąć wiązkę elektryczną, całego auta bo ta co jest umarła, auto odpala po włączeniu pompy na krótko, ale nic poza tym już nei działa. Przyjdzie wiosna się będzie robiło... :)
tadzias - 20 Sty 2014, 14:26

kuba87 napisał/a:
Auto obecnie stoi zakopane w śniegu

Wy tam macie śnieg??? :9:

kuba87 - 20 Sty 2014, 19:35

a Wy nie macie? :D
Pablosss - 20 Sty 2014, 20:24

Ja na dolnym śląsku ni mam ;] tylko deszcz ciapie
tadzias - 20 Sty 2014, 21:42

kuba87 napisał/a:
a Wy nie macie?

Nie, ino dysc ;/

profi - 21 Sty 2014, 12:11

deszczyk i do wczoraj 8 stopni :)
kuba87 - 21 Sty 2014, 19:21

widocznie tak wunglem grzejecie :D
tadzias - 22 Sty 2014, 00:21

Ja tam grzeje metrem sosny :P
profi - 22 Sty 2014, 06:41

a ja ide odśnieżać auto...
kuba87 - 23 Lut 2014, 14:31

jako że nikt fiesty nie chce, jak wrócę, to zrobię taki tuning że mi wszystkie tjunery zazdroscić będą :rotfl:
klatka też będzie.
a na chwilę obecną auto idzie do przechowalni.

[ Dodano: Sro Gru 10, 2014 17:35 ]
obwieszczam wszem i wobec ze w przyszłym sezonie będzie grubo :)

Tobol - 19 Sty 2015, 17:20

Takie same felgi jak moje widzę :ok:
DemptD - 19 Sty 2015, 18:04

przytyło się Kubuś? :D
kuba87 - 19 Sty 2015, 21:16

Tobol, zwykłe kółka;) DemptD, oj tam oj tam, nie bardziej niż zwykle :P
fotel:

nowe kółko:

łod frontu:

dolot:

dolot:

dolot:

łoponka:

możesz mnie cmoknąć:
:P
przyjdzie kit będzie git:

podstawek uzbrojony:

podstawek zamontowany:

Mafios - 20 Sty 2015, 11:28

no nie kibel rura :głowąwmur:
luk-90 - 20 Sty 2015, 17:13

popieram mafię...
Reszta jak to fiesta :-P Ważne, że do przodu, fotel całkiem spoko. Jeździsz coś w tym roku?

Tobol - 21 Sty 2015, 18:54

A znalazłem ostatnią fote z alusami :D
kuba87 - 24 Sty 2015, 16:40

dolot ogarnięty :)
pomogły nowe gumki na wtryskach, i nieco sylikonu, potrzeba by teraz ino wężyk od odmy inny dać, chłodnica oleju działa (ciekawe że olej się tak szybko nagrzewa)
i niedługo klatka i dalsze odchudzanie

Abart91 - 24 Sty 2015, 17:11

Nie chce być niemiły i siać ferment ale, zanim zabierzesz się za dalsze modyfikacje ogarnij tą bude, pozbądź się rudego, zrób z wężykami i przewodami porządek pod maską, odmaluj to nawet po kosztach np w czarny mat i zawsze będzie to lepiej wyglądać niż teraz, bo na razie kompletnie nie widać na pierwszy rzut oka włożonych pieniędzy i wysiłku w ten samochód, a szkoda, bo nawyginałeś się trochę przy tym aucie...
vegetagt - 24 Sty 2015, 17:23

etam! Kolorowe budy sa najlepsze! :P
kuba87 - 24 Sty 2015, 17:49

Abart91, to potem, jak się cieplej zrobi na dworzu :)

[ Dodano: Pon Lut 02, 2015 16:40 ]
chrześnica zachwycona :P

małe zakupy:

nima o.O:

co by nie być gołosłownym:

kiedyś było tak:

teraz jest tak:


patroszymy:


dziś przyszedł bandaż na wydech, czekam na reszte, w sobote jedzie na klatkowanie

DemptD - 15 Mar 2015, 17:51

myślałem, że to już poszło na przetop gy
kuba87 - 15 Mar 2015, 18:15

jeszcze nie :-P
klatka:









Parzych - 17 Mar 2015, 00:37

Japierdziu, skowronek w klatce... :9:
hanysek - 17 Mar 2015, 19:23

som żeś spawoł?? :ok:
kuba87 - 11 Kwi 2015, 18:35

o proszę:
http://www.fotosik.pl/pok...7880cb4db7.html








Puff - 11 Kwi 2015, 19:27

Ładnie :D
DemptD - 12 Kwi 2015, 18:54

pitu pitu, kiedy na żyletki? :D
kuba87 - 23 Maj 2015, 16:17

pełnoprawnie i legalnie, można straszyć ;)



vegetagt - 13 Cze 2015, 02:07

kuba87, jaka srednica tej kibelrury na dolocie jest? Bo tez bym se coś wydrutował :>
kuba87 - 13 Cze 2015, 18:25

75mm :hihihi:
kuba87 - 26 Gru 2017, 15:05

można zamknąć
Puff - 26 Gru 2017, 17:41

Na życzenie :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group