|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Silniki diesla - [MK4] Rezerwa
Mateo - 16 Sie 2012, 21:15 Temat postu: [MK4] Rezerwa Witam Jestem posiadaczem Fiesty mk4 1.8 D . Mianowicie z tego co na forum przeczytałem i z własnego doświadczenia ( 10 miesięcy ) w fieście rezerwa się nie "świeci". i Teraz pytanie do was -> Jest taka możliwość np. założenia innego licznika czy drobnej przeróbki żeby rezerwa była ( "świeciła " ) lub zamontowanie takiego cuda :
http://moto.allegro.pl/un...2539928855.html
mam trochu wolnego czasu wiedz mógłbym pomajstrować. Czekam na wasze sugestie i pomysły
pawvlon - 16 Sie 2012, 21:31
o, ciekawa rzecz.. jeśli jest jakiś pomysłowy Dobromir na ten temat to chciałbym też uzyskać wiedzę co do MK3 w tym samym silniku i oczywiście bez żadnej elektroniki?
JoeMix - 16 Sie 2012, 21:39
Mateo napisał/a: | zamontowanie takiego cuda |
Cytat: | EKS można używać w każdym samochodzie wyposażonym w elektroniczny wtrysk paliwa |
Mateo napisał/a: | Jest taka możliwość np. założenia innego licznika czy drobnej przeróbki żeby rezerwa była | Jest, ale nie jest to p&p trzeba trochę dołożyć i przerobić,,,
Fordon - 16 Sie 2012, 22:14
Dokladnie jak pisze JoeMix, nie jest to takie proste, dwa ktory z obu Panow zna sie na elektryce ?? zegary w MK3 i wczesnej MK4 sa do dupy... bo przeklamuja jak z gdyni do czeskiej granicy...
Mateo - 17 Sie 2012, 11:32
Fordon napisał/a: | który z obu Panów zna się na elektryce ?? |
Ja mam trochu wolnego czasu a mój brat się zna elektryce ( jak napiszesz co jak i gdzie ) to sobie poradzimy
Puff - 17 Sie 2012, 12:42
Marcin robił przeszczep zegarów z mk5 do mk4, razem z korektą wskazań licznika. Szukać
Mateo - 17 Sie 2012, 17:46
Pufcio napisał/a: | Marcin robił przeszczep zegarów z mk5 do mk4, razem z korektą wskazań licznika. Szukać |
już napisałem do niego Pw Dzieki
Fordon napisał/a: | zegary w MK3 i wczesnej MK4 sa do dupy... bo przeklamuja jak z gdyni do czeskiej granicy... |
jak przekłamują ?? w jedną stronę ?? czy w dwie ?? ja jeszcze tej rezerwy nie wyczułem do końca ale paliwa jeszcze mi nie brakło
Puff - 17 Sie 2012, 19:01
Mateo napisał/a: | jak przekłamują ?? |
BARDZO Nigdy nie wiesz ile faktycznie masz w baku.
TSRules - 17 Sie 2012, 19:25
na szczęście przekłamują raczej na plus, więc zwykle w baku est więcej niż mogłoby sie wydawać, dwa czy jazda na dużej rezerwie jest opłacalna (pompa)
Fordon - 18 Sie 2012, 01:10
TSRules, dobra uwaga, zwlaszcza ze diesel potrafi zassac powietrze i strzelic focha majac w dupie to czy mu natankujesz czy tez nie, ale musisz odpowietrzyc
JoeMix - 18 Sie 2012, 10:39
http://pl.wikipedia.org/wiki/Przerzutnik_Schmitta koszt budowy układu <10PLN czas montażu, montażu w aucie <10min, czas kalibracji - kilka tankowań, przydatność - bliska zeru ze względu na dokładność czujnika w baku. Ot taki bajerek który zaświeci lampkę jak będzie mało paliwa - lepiej się regularnie tankować np. raz w tygodniu do pełna, mamy pod kontrolą spalanie, itp no i argumenty podane wyżej,,,
|
|