|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Mechanika silnika - [MK2] gaśnie podczas jazdy
Szpila - 6 Sie 2012, 20:01 Temat postu: [MK2] gaśnie podczas jazdy Witam, taki problem właśnie pojawił mi sie ostatnio. Najpierw troche przerywal co jakis czas, później już gasł podzczas jazdy i nie chcial nawet z biegu zapalić. po chwili na postoju odpala i jedzie dalej ale już nie za daleko. Kopułke i palec wyczyścilem, przewody sprawdziłem i jest ok, wydaje mi sie ze to cewka ale prosze o pomoc
diodalodz - 6 Sie 2012, 20:38
masz moduł zapłonowy ? Po roczniku widać że powinien być i to jego typowe objawy. Problemy pewno pojawiają się jak silnik się rozgrzeje i tylko w upał .
Szpila - 6 Sie 2012, 22:42
diodalodz napisał/a: | masz moduł zapłonowy ? Po roczniku widać że powinien być i to jego typowe objawy. Problemy pewno pojawiają się jak silnik się rozgrzeje i tylko w upał . |
właśnie jak jest zimny to jest ok a jak troche nabierze temperatury to juz lipa
jak chodzi o ten sterownik na aparacie zapłonowym z boku pod kopółką to chyba mam
Szpila - 7 Sie 2012, 17:24
A jak go sprawdzić czy to na pewno to
sprawdzałem jeszcze rezystancje uzwojenia pierwotnego cewki i miernik pokazał 2 Ohmy a w książce pisze 1,13 do 1,33
a uzwojenie wtórne jest w normie
teraz nie wiem czy to ma jakieś znaczenie
diodalodz - 8 Sie 2012, 19:41
jeśli iskra ginie całkowicie to na 99% moduł.
http://allegro.pl/modul-z...2545251170.html
Szpila - 9 Sie 2012, 12:56
no właśnie odpala normalnie i jedzie, a może być pompa paliwa?? bo wydaje mi sie ze ją słychać jak chodzi i nie wiem czy to tak ma być. Już mnie to denerwuje powoli
Tak mam taki moduł
Dzisiaj wymieniłem przewody wys napięcia bo i tak były do wymiany i próbowałem na wolnych obrotach zagrzac go i zobaczyć ale nic. Jade zaraz na jazde próbną i zobaczymy o co kaman
Szpila - 17 Sie 2012, 11:26
Wypalona dziura na palcu:) a nie było nic widać. Koszt palca 20 + kopułka 40
jednak nie rozwiązany, kilka razy przerywał i po kilkunastu km znowu tylko troche mocniej i juz dalej to zgasł ale nie było problemu z zapaleniem, z biegu bez problemu zapalil. Już nie mam siły do tego. Nie chce wymieniać modułu jak nie jestem na 100 pewny ze to on
Szpila - 20 Sie 2012, 19:45
diodalodz napisał/a: | jeśli iskra ginie całkowicie to na 99% moduł.
|
Nie chciałem żeby to był moduł i sprawdzałem wszystko po kolei, był wypalony palec i na końcu i tak okazało sie że to moduł zapłonowy Dzięki diodalodz . Auto jeździ prawie jak nowe
diodalodz - 20 Sie 2012, 22:25
ja się tego dowiedziałem 100 km od domu. Od chłopa kupiłem moduł od poloneza (bo tylko takie "elektroniczne auto miał w częściach) i zrobiłem na szybko hybrydę unitra bosch Najśmieszniejsze jest to że przejeździłem tak ponad 40 tyś km
Pamiętaj aby zamontować moduł na pastę termoprzewodzącą bo to klucz do długiej radości z niego.
Szpila - 21 Sie 2012, 09:35
diodalodz napisał/a: |
Pamiętaj aby zamontować moduł na pastę termoprzewodzącą bo to klucz do długiej radości z niego. |
Nie zrobiłem tak, ale skocze dzisiaj do komputerowego i kupie taką pastę. Dzięki
Szpila - 23 Sie 2012, 13:22
Dałem pasty między moduł a aparat i jak jest zimny to przerywa troche na wyzszych obrotach, a jak sie już zagrzeje to nie ma takich problemów. i tak za każdym razem jak zimny jest
Gurney89 - 17 Lis 2012, 10:31
E ja tez tak mam, jak z 5 biegu dojeżdżam do świateł naraz zdycha i odpalam go jeszcze z biegu, albo na zakrętach gdy wrzucam 2 bieg tak samo się dzieje Ale to sporadycznie... A pompa paliwowa Ci się odzywa bo masz za sucho w baku... zalej go więcej tak by pompa była zanurzona
Szpila - 17 Lis 2012, 13:56
ja mam pompe na bloku i nie zdarza mi sie mieć za sucho w baku:) problemem był moduł zapłonowy i chyba nadal jest bo na zimnym silniku nie osiąga swoich mocy, wysokich obrotów. jak sie już zagrzeje to problem znika i jeździ sie normalnie
|
|