Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - [MK7] 1.4 TDCi - chip tuning

Blazi - 29 Mar 2012, 19:18
Temat postu: [MK7] 1.4 TDCi - chip tuning
Witam jak w temacie co myślicie o chipowaniu czy może macie jakiś inny pomysł, sposób na podniesienie osiągów... <???>
MisiekT - 29 Mar 2012, 21:17

Blazi napisał/a:
inny pomysł

kupic mocniejsze auto
na wirusa go i sie nie zastanawiaj, 800zl i od razu inna fura

Parzych - 29 Mar 2012, 21:17

Podobno w 1,4TDCI można mieć po chipie jakieś 90KM z kawałkiem... Gdzieś chyba już było o tym...
artax - 29 Mar 2012, 22:09

Bez zmniejszania żywotności elementow auta przyjmuje sie do 30% mocy fabrycznej.Info od magika ,ktory hamował mi auto.Wzrost do 90 KM będzie odczuwalny.Nie zdziw się jak auto będzie palić około 0,5 l mniej przy bardziej elastycznym silniku. :jupi:
pzdr
p.s.W Poznaniu masz tunera(TUNE FORCE)czy jakoś tak.

MisiekT - 29 Mar 2012, 22:15

taaaaa, tyle ze wszystko zalezy od stylu jazdy:
- mniejsze spalanie? owszem, jezeli nic bys nie zmienil w stylu jazdy... a majac wiecej pod noga kreci sie mocniej i wychodzi podobnie albo minimalnie wiecej... chyba ze ktos zrobi program konkretnie pod katem ekonomii
- bezpieczne 30%? bzdura, wszystko zalezy od stylu jazdy, konkretnego silnika, osprzetu i rezerwy zostawionej przez producenta... akurat 30 to tylko marketingowe gadanie - jak ktos dba o eksploatacja i umie jezdzic to nie bedzie problemu - ale jak ktos mysli ze zrobi sie F1, to zajedzie podkrecone auto znacznie szybciej

ale ogolnie same plusy - byle bez cisniecia na sile na duze liczby

artax - 30 Mar 2012, 10:48

Stylu nie zmienilem , nie butuje bez sensu i nie jadę jak emeryt.Mam to we krwi :ok: Juz to gdzies pisalem ;Ty patrzysz z perspektywy 1.6 Pb .Mi auto ciagnie juz ponizej 2 tys i moment mam odczuwalnie nizej co za tym idzie ,nie muszę kręcić wyżej bo juz to mam.Co do tych 30 % to nie jest moja opinia ani bełkot marketingowy.Opieram sie na doswiadczeniu mojego kumpla grzebiącego w rajdówkach,chipach itp od ponad 20 lat.Ty skąd czerpiesz praktyczną wiedzę?Co do tej kwestii moga się wypowiedzieć HEKO,FORDON,osoby grzebiące w temacie(praktycy)Te 30 % jak zauwazyłeś to jest ta bezpieczna tolerancja na standardowe części .Chyba nie powiesz ,ze podciągnę swojego do 150 i szlag nie trafi pewnych elementow :fox: (sprzegło itp)Zwroć uwagę na moment obrotowy w kopciuchach i dlaczego nawet w standardzie siadają przeguby wewnetrzne(np Mondeo)?
Pozdrawiam Darek
P.S.Nie zrozum tekstu żle bo uwazam ,ze jesteś pozytywnie zakręcony na auta i to szanuję <oki>

MisiekT - 30 Mar 2012, 11:16

artax, zrozumiales mnie wrecz odwrotnie

artax - bełkot marketingowy dlatego, ze sa auta ktore mozna podnies minimalnie, typu 10%... to nie jest tak ze mowisz klientowy +30% i zmieniasz cyferki - kazde auto inaczej wychodzi i nie kazde w ogole trzyma serie albo jest sprawne...

co do chipowania nie musisz mnie przekonywac w ogole - kazde auto musowo i to zaraz po nabyciu :hihihi: ale z pelna swiadomoscia, ze skroce jest zycie - a jak znaczaco to juz kwestia pozniejszej eksploatacji

artax napisał/a:
30 % jak zauwazyłeś to jest ta bezpieczna tolerancja na standardowe części

wlasnie nie jest, bo jak sam zauwazyles, sa auta ktore i przy seryjnych parametrach maja problemy z trwaloscia

artax - 30 Mar 2012, 11:27

Te 30 % bardziej tyczyło sie silnika.Reszta to i przy standardzie + złe traktowanie może paść.Motoryzacja idzie w dziwnym kierunku...tak jak pralki 5 lat i na wystawkę :sad:
pzdr
p.s.Podsumowując to najpierw hamownia -ocena parametrow i potem decyzja o chipowaniu.Dla kolegi ,ktory założyl posta.

MisiekT - 30 Mar 2012, 12:30

artax napisał/a:
Podsumowując

+1 :ok:

Blazi - 30 Mar 2012, 19:30

wielkie dzięki panowie za informacje co do hamowni wątpię żebym tam zawitał bo i tak pare koni mi ze stajni uciekło ale pewien warsztat oferuje mi chip za 1200zł i gwarantuje 90km z 1.4 bo zależy to od stanu części i przebiegu a mój akurat sięga 35tys. km plus hamownia przed chipem i po co o tym myślicie? :D
Blazi - 30 Mar 2012, 19:33

http://tuneforce.pl/tabele%20ford.html właśnie w tym mi oferują podany niżej chip
artax - 30 Mar 2012, 20:11

Chipowanie musi byc poprzedzone hamownią przed i po.Inaczej to pic na wodę.Zapytaj czy za 1000 zrobią bo 1200 trochę duzo.No ale masz na miejscu takze odpada dojazd.
pzdr

Parzych - 30 Mar 2012, 21:04

Blazi napisał/a:
bo i tak pare koni mi ze stajni uciekło ale pewien warsztat oferuje mi chip za 1200zł i gwarantuje 90km z 1.4 bo zależy to od stanu części i przebiegu a mój akurat sięga 35tys.
Że niby jak przy przebiegu 35kkm mogły Ci konie się zgubić :?: Rozumiałbym przy 135-235kkm ale nie przy 35... Coś Ty tej Fieście robił :?: :9:
MisiekT - 30 Mar 2012, 23:08

hamownia przed i po - ale w innym miejscu niz program :fox:
Fordon - 31 Mar 2012, 01:34

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59679
Tu masz rzetelna firme, chlopaki nie obiecuja cudow z nieba lecz daja realne przyrosty, a co na + od wyniku zapowiadanego to juz twoje...
MisiekT tam byl i z tego co wiem jest zadowolony z pomiaru.
Ogolnie mozna obiecywac gory i cuda, lecz prawde zawsze weryfikuje dobra hamownia z odpowiednimy osobami ktore obslubuja sprzet.
Nie ma sie co spinac na 90KM bo diesel nie jedzie moca lecz Nm... Moc czyli KM wykorzystuje glownie bezyniak w turbo i wolnossaku.
Zabieg wirusowania jest ok, o ile osoba robiaca to ma pewne doswiadczenia jak i zauwaza na co napala sie wlasciciel...
Nikt nie zrobi ci mocnego programu bo Ty chcesz miec z tego malego przecinaka ktorym latasz na 99% mozliwosci... kazdy tuner obetnie ci wartosc Nm tylko po to a zebys nie zabil np 2 masu lub przegubow.
Z punktu osoby ktora miala by cos takiego wykonac Twojej osobie, od razu dam byl ci zapowiadana moc i moment obrotowy i nic wiecej. Bo masz zapedy... koniec kropka...
W bmw E46 zostal zrobiony program dla mojego kolegi (gdzie goscia znam) w 2.0D taki a ze jedzie rowno z E46 3.0D... bo wiem ze chlopak nie zabije tego auta a dwa ze nie katuje tego na co dzien tak od zeby pokazac bo mam program i w ogole tuning.

Nikuś - 31 Mar 2012, 12:10

Fordon, mordko, rację gadasz ale w jednej kwestii trochę przeinaczasz prawdę:

Fordon napisał/a:
Moc czyli KM wykorzystuje glownie bezyniak w turbo i wolnossaku.


Zależność mocy od momentu i odwrotnie:



Odwracając:

Moc = Moment x Prędkość obrotowa

Technicznie rzecz mówiąc:



Zakładając że mowa o tej samej masie pojazdu: Moment jest zawsze ważny, czy to benzin czy klekot. Z powyższego wzoru wyraźnie widać że moment mówi jak szybko samochód się rozpędzi, a moc określa prędkość do jakiej się rozpędzimy. Oczywiście jest to spore uproszczenie.

Duża moc w benzynie bierze się z tego że kręci się 2 razy wyżej, moment przebiega inaczej, więc jesteśmy w stanie dać radę wyciągnąć większe prędkości. Dochodzi też kwestia skrzyni biegów, o czym też kiedyś prywatnie gadaliśmy.

Stunt_Man - 31 Mar 2012, 17:38

Fordon napisał/a:
Moc czyli KM wykorzystuje glownie bezyniak w turbo i wolnossaku.

skoro już przesiadujesz na forum nocami to sie przynajmniej kawy napij co by trzeźwo myśleć :hihihi:

Fordon - 1 Kwi 2012, 01:00

Stunt_Man,
Prosty przyklad postawmy glupia Honde D15B2 1.5 16V SOHC ma 119Nm i 90KM przy 6000 rpm.
Postaw obok Mondeo MK3 2.0TDCI 6 gang- ktory generuje, 330Nm i 130KM przy 3800rpm.
Odczucia z obu aut jezdzac, mondeo wydaje sie szybkie i w ogole madafaka jestem predki bo Nm bija w plecy i nagle Nm sie koncza wchodzi obiecane 130KM i im dalej bym wiesze rozczarowanie...
Odczucia z Hondy, no ok jedzie ale nie ma wielkiego wow bo trzeba to krecic wysoko ale co z tego skoro w komfrontacji na ulicy i zakretach taka honda z manym Nm i mniejsza iloscia koni bedzie dawala ci wpierdziel co rusz...
Albo jeszcze lepiej VTI ma mniej Nm niz KM... i dla czego te silniki sa tak doceniane oraz dla czego tak ciezko jest dojechac takiego civica...
OK ktos powie ale co ma honda do forda... OK
TDCI w mondku 130KM 6 biegow vs 145KM w Duratec w Mondku 5 biegow... to samo auto w dieslu ciagnie Nm a nie KM, w bezynie wykorzystujesz moc a nie nadmuchane Nm ktore trwaja chwile...
Przy jezdzie codziennej w obu przypadkach jezdzimy na zakresie momentu obrotowego ale nikt mi nie powie ze diesel jezdzi moca a nie Nm.
Stad tez w/w stwierdzenie ktore napisalem w duzym skrocie.
Wiem Stunt_Man ze Ty patrzysz na to z podobnego lub identycznego punktu widzenia ale nie chce ludziom czesto fundowac wywodow co jak i po co...
Tak samo Nikus wie ze na te obliczenie na zlapie silnika Hond.

artax - 1 Kwi 2012, 11:41

Tak dla ciekawych; to Fiesta mk7 120 KM (Pb)w zakresie prędkości 50-100 km/h przyspiesza w 10,8 s.Fiesta kopciuch 90 KM przyspiesza w tym samym zakresie w 9,9s.Dla mnie ten zakres jest wazniejszy niz od 0-100km/h.Szczegolnie ,ze po zmianie programu jest odczuwalnie mniej niz 9,9 :devil:
pzdr Darek
p.s. Max V na autostradzie po drugiej stronie Odry to 200.Bez jakiś szczegolnych problemow dla przedmuchania sadzy:)

Blazi - 1 Kwi 2012, 11:56

jak ją kupiłem do do 160 szła równo a do 175 tak wiesz na autostradzie z wiatrem kumpel coś tam regulował przy turbinie jakąś śrubę od czegoś :D i stracił jakby moc i gwizdał jak i lubię chleb ze smalcem i ja to potem jakoś skręciłem tak jak było dotychczasowo i skonczyło się na tym że 140 max 150 i wiecej nie pojedzie.... :C i mam wrażenie że za małe ciśnienie turbo podaje co o tym myslicie????
artax - 1 Kwi 2012, 12:12

Czym się kończy dłubanie przy turbinie bez jakiejś wiedzy to niech Tobie Fordon powie.Ja sie tylko domyslam.I nie oczekuj po 68 KM czegoś więcej.No i nie dawaj kręcic przy aucie komuś kto nie ma pojęcia.Trzeba dać fachowcom zarobić :yes:
pzdr
P.S.Rada starszego kolegi old .Zaczynasz kombinować więc wybacaluj te 900 oddaj na chipowanie i będzie ok.Nie licz na poradę ;daj więcej powietrza na turbo i będzie śmigać :fox:

Blazi - 1 Kwi 2012, 12:25

no wiadomo że dam te 1000-1200 na chipa i będzie miał nawet niech ma to 85 kuca ale boli mnie to że to turbo słabo tłoczy powietrze na 5 biegu mówie ci kiedyś do 160 równo szedł a teraz tylko 140 wiec coś się skopało jednak... jak można sprawdzić ciśnienie w turbo przed eobd2 i jakiś program dobry? bo mam kumpla elektryka
Fordon - 1 Kwi 2012, 12:38

Doladowanie widac podczas poamiarow "live data" odznaczas ktore ramki cie interesuja i bedzie to np. cisnienie na wtryskach, doladowanie + cisnienie atmosferyczne z map sensora, TPS i przeplywomierz.
Komp z dobrym programem to ogarnie.

Blazi - 1 Kwi 2012, 12:41

a taka fiesta jakie powinna mieć np. ciśnienie doładowania
Fordon - 1 Kwi 2012, 12:46

Nie wiem nie sprawdzalem MK7.
Jaszczur - 1 Kwi 2012, 12:58

Fordon napisał/a:
postawmy glupia Honde D15B2 1.5 16V SOHC ma 119Nm i 90KM przy 6000 rpm.
Postaw obok Mondeo MK3 2.0TDCI 6 gang- ktory generuje, 330Nm i 130KM przy 3800rpm.


A jak myślisz, jak ten 1.5 16V by się zachowywał w ociężałej budzie tego MDO MK3? ;) i na odwrót - takie TDCI w tej Hondzie (pod warunkiem jak by to tam wlazło) ;)
Zrobimy mojego swapa, i zobaczymy jak się w lżejszej od MDO budzie będzie zachowywał taki mocniejszy klekot. ;)

vegetagt - 1 Kwi 2012, 14:22

artax napisał/a:
Tak dla ciekawych; to Fiesta mk7 120 KM (Pb)w zakresie prędkości 50-100 km/h przyspiesza w 10,8 s.Fiesta kopciuch 90 KM przyspiesza w tym samym zakresie w 9,9s


To nie jest przypadkiem porównanie na 4tym biegu? Gdzie benzyna powinna lecieć na 2-3 ?
Diesel wypada korzystniej, bo wtedy jest w okolicach swojego maks momentu.

Fordon, ale mk3 1.8 td ( 90km? ) lało przecież wszystkie xrki :>


Chociaż w sumie ehhh, znówu zrobi sie walka pb vs diesel, gdzie większosc diesli to turbo+krótsza skrzynia. Potem ktoś wpadnie z argumentem, że przeciez diesel kręcący się do 9krpm wygrał 24godzinny wyścig le mans.. ;)

Jaszczur - 1 Kwi 2012, 14:32

Dokładnie. Każdy z tych silników ma swoje wadozalety, i niech każdy jeździ tym co mu lepiej pasuje, i tyle w tym temacie :ok:

P.S vegetagt, niekoniecznie na 4. Tu masz filmik jak escort z udziwnionym TD przyśpiesza na 5 biegu, i to nie z górki: http://www.youtube.com/watch?v=d7-qJIna3ms - to jest 94KM/215Nm.

Blazi - 1 Kwi 2012, 14:36

ja sie tylko spytałem o chip do mojej fiesty a tu wojna benzyniaków vs dieslaków
vegetagt - 1 Kwi 2012, 14:43

Jaszczur napisał/a:
P.S vegetagt, niekoniecznie na 4. Tu masz filmik jak escort z udziwnionym TD przyśpiesza na 5 biegu, i to nie z górki: http://www.youtube.com/watch?v=d7-qJIna3ms - to jest 94KM/215Nm.


tak pi razy drzwi to 14-15s. Więc ja wrzucam trzeci bieg, używam mniejszej masy i mam 14x na budziku w tym czasie :P A 4ty bieg wziął sie stąd, że przeważnie takie testy 50-100 są na czwórce, a 80-120 na 5tce, co dla benzyny jest przeważnie o 2 biegi za wysoko.

edit:
tu jest fajny temat moc vs moment: http://www.capri.pl/forum/42117 Szczególnie polecam posty użytkownika KAROL :)

Jaszczur - 1 Kwi 2012, 15:01

Wiesz, ja też mogę zredukować ;)
Ten filmik pokazuje w sumie co innego - że diesel jest fajny na trasy, gdzie nieczęsto spotyka się światła, i sprint od 0-100 ma tu mniejsze znaczenie. A ja codziennie połykam trasę 33km do pracy w jedną stronę, i pod tym względem jazda dieslem po prostu bardziej mi się podoba, gdzie czasem zapinam 5 bieg, i w zakresie 60-120km/h zapominam że mam skrzynię biegów.

EOT z mojej strony, bo to nie temat i miejsce :D

Fordon - 1 Kwi 2012, 15:17

Blazi, to nie jest wojna tylko wymiana zdan :)
Jak by byla wojna to raczej szlo by to zauwazyc od razu :yes:

ElGrey - 1 Kwi 2012, 17:59

Oj prawda ;-| teraz mamy spokojna konwersacje :hihihi:
Od siebie dodam ze zmiana programy daje sporo i warto to zrobić :)
W moim przypadku prędkość max przed modem 180 i koniec, po modzie 180 i koniec, te silniki nie kręcą się więcej i koniec, za krótka skrzynia :sad: brakuje 6 biegu.

Jaszczur - 1 Kwi 2012, 18:25

I tak nie bardzo jest gdzie latać z większymi prędkościami...
ElGrey - 1 Kwi 2012, 22:48

Zgadza się, ale na autostradzie przy 140 auto pali sporo ze względu na ta właśnie krotka skrzynie :sad:
Parzych - 1 Kwi 2012, 23:03

ElGrey, zdradzisz ile :?: Bo pewnie nie tyle co benzyna przy 160-180... :9:
artax - 2 Kwi 2012, 10:07

ELGrey takze zapytam co masz na mysli mowiac duze spalanie?Moje doświadczenie z autostrady, przy 3 dorosłych osobach to 6,2 .Prędkosci 170 byly osiagane dosyć często.Dodam bo to także mam znaczenie ,ze do PL powrot był pod mocny wiatr.
p.s.Dopiero teraz zobaczylem ,ze masz mk6 .Nadwozie mk 6 w porownaniu do mk7 do opływowych nie należy dlatego w Twoim wypadku aerodynamika robi swoje.

ElGrey - 2 Kwi 2012, 19:23

Przy prędkości 150, autostrada to spalanie na poziomie 7 l tylko to naprawdę jazda praktycznie non stop z dana prędkością. Zeruje licznik spalania wciskam i jadę taka prędkością co najmniej 50 km, czasem więcej, czasem ktoś zajedzie, dla tego silnika różnica pomiędzy 2 osobami, a 4 + tyle ile wlezie do kuferka jest minimalna, pod wiatr to już czuć, ale to tez jakieś 0,3 l (choć tu zawsze się dziwie bo masa powinna mieć większy wpływ na spalanie :bezradny: )
Spalanie przy max nigdy nie patrzyłem, to samo powyżej 160 bo to się robi tylko na chwilkę by sprawdzić czy jeszcze może :hihihi:
artax współczynnik aerodynamiczny Mk7 nie jest dużo lepszy, jeśli w ogóle od Mk6, nie przesadzaj :rotfl: widać ze nie masz za dużo z tym tematem wspólnego jedyna przewagą nowszego modelu jest jego niższa masa :twisted: ponadto stwierdzenie ze Prędkosci 170 byly osiagane dosyć często :hahaha: to znaczy jaka masz przeciętna prędkość <???>
Ja jadąc w trasę tak 1000 i jadąc praktycznie cały czas autostradami przeciętnie 140 (co by zagraniczna policja się nie czepiła) i też osiągam dosyć często 170 (jak skacze pomiędzy ciężarówkami) to mi wychodzi pomiędzy 5,5 a 5,8 l

artax - 2 Kwi 2012, 20:03

Jest w tym co piszesz sporo racji .No ale aerodynamika to moj konik ...od blisko 30 lat jestem pilotem. :odlot: To jaki jest ten wspolczynnik cx mk 6 :fox: Faktycznie masa robi swoje i mysle ,ze np 100 kg robi swoje przy tak małym aucie.100kg jest z rękawa bo nie wiem jaka jest roznica w masie.
pzdr

ElGrey - 2 Kwi 2012, 20:08

A ty wiesz jaki jest w Mk7 :hihihi: , tez kocham latanie, ale moja przygoda skończyła się na kilku lekcjach za sterami szybowca ;-( niestety, ale brak funduszy i kłopoty zdrowotne mnie wyłączyły... dlatego przez długie lata zajmowałem się modelarstwem :-P
MisiekT - 2 Kwi 2012, 20:49

ElGrey napisał/a:
spalanie na poziomie 7

na kompie - a ile potem przy dystrybutorze? mierzysz jakos regularniej spalanie?

ElGrey - 3 Kwi 2012, 15:42

Komp daje 100% prawidłowego odczytu, sprawdzam wyrywkowo, zwłaszcza na dużych dystansach :-P
hekoGCS - 14 Kwi 2012, 18:40

...od chipsa do dyskusji benzynowo/dieslowej :-)
...a wracając do tematu...boost w 1,4 to ok. 1bar
...co do tuningu w Poznaniu, polecam tuneforce, hamownia, diagnostyka itd...jeśli zadzwonisz do niego, powiedz że heko Cię przysłał...to zrobi odpowiednio lepszą cenę :yes:

BCH1991 - 25 Paź 2012, 17:51

Jestem nowy takze jak cos to nie krzyczeć na mnie;P

Apropo chipowania to ja zrobiłem w Mińsku Mazowieckim całkiem niedawno za 800 zł z hamownia podwoziową. Wyszło 85 km i 200 Nm. Jak ktoś chce wykres zobaczyć to jest w innym temacie (wykresy z hamowni). Jak coś to polecam:)

Blazi - 30 Paź 2012, 18:53

ja własnie też zamierzam wirusa dać do mojej fjeściny powiedz mi jakie osiągi i jakie spalanie przed i po chipie miałeś do wyboru jakieś mocniejsze i słabsze programy?
bossmen - 13 Sty 2013, 00:29

Witajcie,jako że stałem sie posiadaczem Fiesty MK7 1.4 TDCI zainteresował mnie temat podniesienia mocy,ale po przeczytaniu tematu widzę że koszt takiej operacji to około 1000zł,lecz mam nurtujące pytanie co sądzicie o czymś takim Chip Tuning Chiptuning FORD FIESTA 1.4 TDCI czy to faktycznie jest realne?
MisiekT - 13 Sty 2013, 00:47

omijaj z daleka
bossmen - 13 Sty 2013, 10:54

A jakieś uzasadnienie? ludzie piszą w komentarzach że to działa,co jest z tym nie tak? ,może uszkodzić auto? czy to tylko domysły że jak tanie to nie dobre?
Peedro - 13 Sty 2013, 12:15

Może nie uszkodzi, ale raczej za wiele nie da bo polega na oszukiwaniu odczytów z czujników. Mój wujek kupił sobie takie coś tylko do benzyny (co oczywiście konkretnie wyśmiałem bo mu tłukłem wcześniej że takie coś nic nie daje) i w jego przypadku podpina się to pod kable od przepływki - oczywiście różnicy w jeździe praktycznie nie widać. Jak robić to porządnie - jak było stać na mk7 to powinno być stać na porządny tuning - takie jest moje zdanie, czyli jedziemy do firmy zajmującej się chiptuningiem, która modyfikuje program konkretnie pod twój egzemplarz a następnie sprawdza na hamowni i pod komputerem czy wszystko działa jak należy.
artax - 13 Sty 2013, 18:31

Tak jak pisze kolega Peedro, tylko wgranie nowej mapy a nie jakies" oszukiwanie "czujnikow.I to nie gotowca tylko zrobionej do Twojego auta.Konieczna hamownia przed i po.
pzdr
p.s.auto po takiej zmianie trochę mniej pali, takze zarobisz z czasem:)

bossmen - 13 Sty 2013, 18:45

No i po to jest forum,zawsze jest ktoś kto wie coś więcej na konkretny temat,ja jestem blacharzem i mechanikiem,natomiast elektryka i elektronika to już nie dla mnie.
Znalazłem w Wałbrzychu jedną niby konkretną firme zajmującą się takimi sprawami,i chyba jest to jakaś filia czy coś takiego :ra: www.tuneforce.pl czy ktoś zna ten zakład?

artax - 13 Sty 2013, 19:19

Problem w tym ,ze jeszcze niedawno nie było hamowni w Wałbrzychu.Podjedz do Klodzka Soft-tuning na Marianskiej.Gość jest ekspertem od diesli i ma dużą wiedzę informatyczną do robienia map.No i ma hamownie inercyjną :)Ja jestem bardzo zadowolony z jego pracy.
pzdr
p.s.w dziale wykresow z hamowni jest moja Fiesta takze zobacz.W stopce masz telefon i adres do niego.

misiak - 14 Sty 2013, 13:57

box-y box-y box-y....... Powiem szczerze kasy szkoda- efekty są... nie powiem.... po podpięciu takiego "cuda" robi się (u mnie tak było, badania na hamowni): seria 71KM@3080RPM, 170Nm@2050RPM, box 78KM@ 3700RPM 167Nm@2120RPM...... 400zł, pozbieraj drugie tyle i myślę że za 800zł można już zrobić profesjonalny chip.
tak przy okazji- box-y jednokanałowe (jak ten testowany) dają jak widać nyndze, kusi mnie przetestować dwukanałowe box-y (czujnik ciśnienia na szynie i czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym). Może takie dadzą te powiedzmy +15% serii.

hekoGCS - 14 Sty 2013, 14:39

niema 2 kanałów do tego...odpuść sobie boxy do tdci/hdi...fiatowskie jtd jeszcze jakoś pojedzie, ale też szkoda męczyć pompę
bossmen - 16 Sty 2013, 20:38

artax napisał/a:
Problem w tym ,ze jeszcze niedawno nie było hamowni w Wałbrzychu.Podjedz do Klodzka Soft-tuning na Marianskiej.Gość jest ekspertem od diesli i ma dużą wiedzę informatyczną do robienia map.No i ma hamownie inercyjną :)Ja jestem bardzo zadowolony z jego pracy.
pzdr
p.s.w dziale wykresow z hamowni jest moja Fiesta takze zobacz.W stopce masz telefon i adres do niego.


Dzwoniłem, zrobi za 900zł teraz muszę uzbierać kase :-)

artax - 17 Sty 2013, 10:12

Tylko nastaw się ,ze jak sterownik masz Simensa to będzie trochę gimnastyki :) U mnie jest Bosch to poszło łatwiej.
pzdr

vegeo - 6 Sty 2014, 22:36

Zna ktoś z Was jakiegoś dobrego magika na podkarpaciu bądź w małopolsce z hamownią, który może zawirusować moją fiestę mk7 z 2009 r? Mam wersję Van z silnikiem 1.4 TDCI.
Ile trwa taki zabieg, trzeba auto zostawiać na kilka dni czy w jeden dzień się wyrabiają ?
z góry dzięki
Pozdrawiam :)

MisiekT - 6 Sty 2014, 22:51

Krakow - http://gcstuning.pl/, pare godzin roboty
nimbex - 11 Mar 2014, 21:27

Od niedawna jestem posiadaczem fieściny Mk7 i muszę przyznać, że to autko zaskakuje mnie bardzo pozytywnie jak na razie. Po przejechaniu ok 5tyś km stwierdzam jednak, że chciałbym dodać trochę mocy. Czy możecie polecić jakiś warsztat w okolicach Trójmiasta?
lukaszs - 10 Maj 2014, 11:36

podbijam - tez mnie interesuja okolice trojmiasta

zrobic z tego 90 KM - marzenie :)

[ Dodano: Wto Maj 13, 2014 22:50 ]
temat rozpoznany - 1400zl za 10KM oraz 20Nm raczej gra nie warta swieczki

Edit2: z intercoolerem jestem szansa na 20KM.. tylko ten swap.. z jakiego pojazdu by tu przelozyc itnercooler

Kaiser - 3 Maj 2015, 22:41

Witam serdecznie:) Jestem świeżym posiadaczem fiesty mk6 1,4 tdci i mam pytanie a pro po tematu. Fieścina ma 130 tyś. przebiegu. Szukam w granicznym zachodnim rejonie firmę która by ją zawirusowała. Fajnie też jakby gdzieś była w tych rejonach firma polecona która by sprawdziła ją i powiedziała co ewentualnie jest do zrobienia. To mój pierwszy własny diesel więc proszę o wyrozumiałość:)
kokosław - 17 Sty 2018, 16:46

Szukam warsztatu który zawirusuje moją fieste mk7 1.4 tdci w warszawie lub okolicach
martinrekk - 26 Lip 2018, 11:10
Temat postu: tuning
Polecam chiptuning do funwarechiptuning.pl/ . Z 240 KM doszedłem do niecałych 300 KM z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. Dobrze radzą sobie z niemieckimi konstrukcjami szczególni według mnie. Ludzie u nich znają się na rzeczy i na pewno ci nie dopuszczą do chiptuningu samochodu z jakąś usterką, co jest mega ważne. Diagnostyka i gwarancja na miejscu, co jest dość komfortowe. Na moim przypadku widzisz różnice.
Egooo - 21 Maj 2020, 12:17

Witam czy w Wlkp (Poznań ) tylko Tuneforce ? Może ktoś jeszcze ? Co będzie godny polecenia ...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group