Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika silnika - [MK2] Fiesta Mk2 xr2 ?? Jaki to silnik gazniki weber

saiper - 16 Sty 2012, 17:22
Temat postu: [MK2] Fiesta Mk2 xr2 ?? Jaki to silnik gazniki weber
l

http://www.fotosik.pl/pok...c8dabc52e8.html

JoeMix - 16 Sty 2012, 17:53

1,6 CVH jeśli to niby z Xr2, ale fiesta seryjnie nie wychodziła na takich gaźnikach,,, chyba
vegetagt - 16 Sty 2012, 18:29

to jest fotka gaźnika z tej chciałbym_mieć_200_koni mk2 xr2?
van - 16 Sty 2012, 18:40

Silnik to 1.6 CVH, zwykłe 94KM w serii
Gaźniki podwójne Weber 40 DCOE
Xr2 nigdy nie wychodziła na takich gaźnikach
Jeśli to jest ten zielony gremlin po tuningu co to właściciel mówi że ma 200 koni.......to konie co najwyżej są jeśli w aucie będą dwa takie silniki :)
Jak to dobrze i z głową poskładane to może wyciągnięte jest 120koni

saiper - 16 Sty 2012, 19:20

vegetagt napisał/a:
to jest fotka gaźnika z tej chciałbym_mieć_200_koni mk2 xr2?



Tak to ta !!!
Dzisiaj zabralem ja do siebie do garazu i mysle co z nia zrobic pomijajac gust kogos kto to zrobil buda jest zdrowa ma zawias koni klatke itd ale brak sporo czesci

van - 16 Sty 2012, 19:38

Mam nadzieję że bardzo dużo stargowałeś jak za auto z silnikiem luzem w miejscu fotela.
Przedstaw nam ją w dziale Nasze Auta. Wygląd rzecz gustu, bardziej interesuje mnie co tam zostało zmodzone :ok:

No i nic jak tylko współczuć tej choroby na którą zapada każdy właściciel mk1/mk2 <8>

saiper - 16 Sty 2012, 21:53

Jutro w ciagu dnia postaram sie zrobic foto i jakis opis tego co jest i czego nie ma
Peedro - 16 Sty 2012, 22:10

van81, Może mieć nawet troche więcej jak 120KM, nie widać co po pokrywą jest, może jakiś wałeczek ostrzejszy albo co... No ale 200KM to bajka się zgodzę :-P
saiper - 17 Sty 2012, 10:07

pod pokrywa nie wiele widac poza kolkiem ktore chyba nie jest fabryczne bo posiada regulacje




Ale bez rozbierania ciezko znalezc jakies oznaczenie walka

Laskosz - 17 Sty 2012, 21:35

jedno jest pewne - długo stało to wszystko...

kółko regulowane, chyba podwójne spręzynki zaworowe (nie wiem czy dobrze widze)

ja z bratem mamy cały silnik z escorta mk4 xr3i cvh do opchnięcia ze skrzynią biegów, może coś potrzebujesz? a wogóle jakich czesci Ci trzeba?

van - 17 Sty 2012, 21:46

kółko regulowane, podwójne sprężynki.........rokuje to dobrze i w środku wałek powinien być także jakiś ostrzejszy. W sumie na tym się chyba kończy tuning. Wróżę z fusów ale jeśli to będzie uruchomione, wyregulowane to do 140KM może dojdzie. Co było by dobrym wynikiem.
saiper - 18 Sty 2012, 08:20

Z czesci to najlepiej cala fiesta bo zanim zaczne skladac to ciezko powiedziecz co zabraknie
Auto nie bedzie autem na codzien Jak sie uda to na tegoroczny YTP poznan pojedzie
Na dzis z czesci takich co by sie dalo zaczac skladac to potrzebne lapy silnika polosie kolumna kierownicza klamki zewnetrzne jak by ktos mial to prosze o info


van - 18 Sty 2012, 09:32

to kupuj tą: http://www.capri.pl/market/50795
saiper - 18 Sty 2012, 11:20

troszke drogo
Cena: one hundred trillion dollars
Ale zadzwonie moze cos urwe z ceny

van - 18 Sty 2012, 12:31

saiper napisał/a:
troszke drogo
Cena: one hundred trillion dollars
Ale zadzwonie moze cos urwe z ceny
niżej podana 1111zł
saiper - 18 Sty 2012, 14:24

van81 napisał/a:
saiper napisał/a:
troszke drogo
Cena: one hundred trillion dollars
Ale zadzwonie moze cos urwe z ceny
niżej podana 1111zł


ale to nie ta za zdjec tylko ktos inny dopisal komentarz

Parzych - 18 Sty 2012, 14:46

Nie ktoś tylko Eddie...
tajmus - 18 Sty 2012, 14:50

van81 napisał/a:
to kupuj tą: http://www.capri.pl/market/50795

ona nie ma prawa isc na czesci old

Stunt_Man - 18 Sty 2012, 15:43

tajmus napisał/a:
ona nie ma prawa isc na czesci

:yes:

Rkalitka - 18 Sty 2012, 17:49

van81 napisał/a:
Wróżę z fusów ale jeśli to będzie uruchomione, wyregulowane to do 140KM może dojdzie. Co było by dobrym wynikiem.


Zostawmy żarty do hyde parku :yes:

saiper napisał/a:
Auto nie bedzie autem na codzien Jak sie uda to na tegoroczny YTP poznan pojedzie


Auto karoseryjnie szału niestety nie robi :| Jak dla mnie i wielu innych z forum czasy płomieni zaspawywania kierunkowskazów minęły minimum5 lat do tyłu. No ale trzeba się cieszyć z tego co jest.
Jeśli buda jest w dobrym stanie blacharskim a silnik nie ma poobracanych panewek to będzie ok.
Po fotkach silnika to za same graty do niego czyli dekiel, kółko, może wałek, sprężynki, nie wiadomo może mechaniczne popychacze, gaźniki już jesteś do przodu bo nawet za te elementy w agonalnym stanie można sporo zapłacić kupując osobno.
Do przykładu ostatnio widziałem dekiel ązurowy do cvh za 500zł i poszedł od ręki :9:

jeśli chcesz jechać na YTP to wsadzaj silnik ogarnij mechanikę i przyjeżdżaj bez zbędnego picowania i dopracowywania - tam wszystko wyjdzie co trzeba zrobić :yes:

Załóż temat w dziale "Nasze auta" i cyknij jak najwięcej zdjęć z zewnątrz, środka, z pod auta i jakoś będziemy pomagali

saiper - 18 Sty 2012, 19:50

Silnik rozebrany jest juz w drobne [ jest lepiej niz myslalem ktos to niezle doinwestowal ) jutro porobie foty jak czas pozwoli buda wyglada jak wyglada ale jest masa pracy tam wsadzona przez kogos i widac ze nie bylo to robione w szopie nie ma ani grama rdzy i jest sporo fajnych detali dodanych ale o tym w innym dziale
van - 18 Sty 2012, 20:41

no i prawidłowo. Czekamy na temat w nasze auta a ten temat zamykam bo został chyba wyczerpany

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group