Forum FiestaKlubPolska -

Fiesty na Youngtimer Party 2012 - Youngtimer Party 2012 - temat ogólny

Pyros - 11 Sty 2012, 23:07
Temat postu: Youngtimer Party 2012 - temat ogólny
Hej,
doszły mnie słuchy a propo zmian w nowym roku na YTP. Info z forum mini.
Cytat:
Nasze auta zimują, w głowach i w garażach rodzą się projekty, myślę, że dobrze już na tym etapie podzielić się nieoficjalnymi informacjami na temat planowanego kształtu YTP w nadchodzącym sezonie:
1. impreza nadal będzie dwudniowa
2. sobota bez większych zmian
3. niedziela będzie bez wyścigów, ale za to próba sportowa podobna jak na super-oesach czyli 4 - 5 km próba na całej dlugości toru, eelektroniczny pomiar on-line, auta puszczane co kilkanaście sekund
4. do klasyfikacji liczone są dwa dni

Jeśli chodzi o regulamin to tu tendencja idzie w kierunku kompletnie wyposażonych aut bez klatek, odchudzonych nadwozi, swapów itp. - dla takich aut prawdopodobnie będą klasy jak do tej pory (rok rozpoczęcia produkcji modelu '82 albo '84)
Auta modyfikowane do sportu (klatki, kubły, wypatroszone wnętrza, poliwęglan, zawias?) będą w klasie sport i tu toczy się dyskuska na temat ilości klas i pojemności np. klasa 1-sza to auta do 2 litrów poj. (rozpoczęcie produkcji modelu '89?)

Ma ktoś wiedzę na ten temat. Likwidacja dużej petli to bedzie wielka strata dla całej imprezy :|

Magda M. - 11 Sty 2012, 23:19

Duża pętla jedno, ale jak zrobią takie klasy, to MK3 znowu na YTP nie wjedzie... Rok produkcji modelu w klasie zwykłej 82 albo 84... Z drugiej strony z tego, co zacytowałeś, wynika, że wszystkie zeswapowane auta trafiają do klasy Sport, więc i mnie by to dotyczyło... A jak wtedy traktować fiesty 1.8? Teoretycznie takie były seryjnie modele, no ale raczej te 1.8, które w tej chwili są eksploatowane we feistach, to nie są silniki seryjne z xr2i, więc gdzie je wrzucić? Rzeczoznawcę zatrudnią do robienia ekspertyz? Dziwne to jakieś.
luk-90 - 12 Sty 2012, 03:01

sobota to jest hooy w porównaniu do dużej petli z niedzieli. Oby tego nie zmieniali, bo impreza na prawdę baardzo dużo straci.

Sobota to był taki ala trening przed niedzielą, gdzie od rana panuje napięcie, euforia i adrenalina, ostatnie przygotowania, przemyślenia, rady przed wyjazdem do depo. Kolejne klasy rozpoczynające wyscig i czekanie na TE godzinę to jest zajebiste <oki>

Na której jeszcze imprezie jest rywalizacja full kontakt z innymi?

xr2fun - 12 Sty 2012, 07:13

luk-90 napisał/a:
Na której jeszcze imprezie jest rywalizacja full kontakt z innymi?

Na żadnej.
Wcale się nie dziwię, że chcą tą część imprezy zlikwidować - było kilka incydentów (na szczęście ofiarami był sprzęt a nie ludzie). Organizatorzy ponosili b. duże ryzyko!

zefir - 12 Sty 2012, 09:17

luk-90 napisał/a:
sobota to jest hooy w porównaniu do dużej petli z niedzieli. Oby tego nie zmieniali, bo impreza na prawdę baardzo dużo straci.

Sobota to był taki ala trening przed niedzielą, gdzie od rana panuje napięcie, euforia i adrenalina, ostatnie przygotowania, przemyślenia, rady przed wyjazdem do depo. Kolejne klasy rozpoczynające wyscig i czekanie na TE godzinę to jest zajebiste <oki>

Na której jeszcze imprezie jest rywalizacja full kontakt z innymi?


Real Race na Ułęży, w ramach imprezy Lap Race

van - 12 Sty 2012, 10:07

nic tylko składać babcie w oryginale i nimi śmigać :)
Fordon - 12 Sty 2012, 10:36

No ja mam nadzieje ze nie polacza w klasie sport ssakow z turbo... jak by tak zrobili to piernicze i ide w suszarke...
Magda M. - 12 Sty 2012, 23:27

Do tej pory klasy były pojemnościowe i tyle, więc jeżeli tego nie zmienią, a z przytoczonego przez Pyrosa tekstu wynika, że nie, to pewnie połączą... Ale już sam pomysł wrzucania auta do sportu tylko dlatego, że ma zeswapowany silnik, to bzdura jakaś...
Tommur - 13 Sty 2012, 09:44

Luk. Jeśli widziałeś super oesy poznańskie, to wiesz że chłopaki ogarniaja ten temat. W przedostatnim oesie startowało chyba łącznie z AB Cup 180 załog. Jeśli starty będą co 15-20sek jak to zwykle bywa, to będa wyprzedzania na trasie i jest adrenalina. Część takiego oesu leci także po torze. Ten typ oesu jest ciekawy.
Wiem inaczej jest kiedy zapalaja sie lampy i wszyscy dymią jednoczesnie na starcie :D .
Dla zaintersowanych super oes poznań z grudnia
http://www.youtube.com/wa...feature=related
a tak z onboardu
http://www.youtube.com/wa...feature=related

Co do powrotu do klasyków YT to jestem za. Bo youngtimer wybebeszony do zera z wyklejonymi szybami pleksi, kubłami i laminatowymi maskami nie jest już youngtimerem. Klasyk to klasyk, a wybebeszone auto to sport i tyle.
W innym przypadku zaczyna sie tylko wyścig mocy, kasy i kto co włozy do czego. a to juz ma niewiele wspólnego z autami zabytkowymi. SWAP to swap. Tak samo jest w rajdach wyższej półki. I nie narzekać na crx. Powinny być poza rajdami, bo nie mają homologacji gy . I fiesta nie może im wpitolić :joint:

luk-90 - 13 Sty 2012, 12:31

Tommur, wiem dokładnie jak wyglądają super oesy, jak sama nazwa mówi super odcinki specjalne. Dla początkujących rajdowców, takich jak Ja, jest to bardzo trudna impreza i teraz na przykład wyobraź sobie co by się stało, gdybym zaliczył taki ślizg podczas sueproesa jak zaliczyłem we wrześniu podczas dużej pętli, może to trochę dziwne, ale bezpieczniej się czuję podczas dużej pętli, bo mam po kilka metrów pobocza bez drzew itd z każdej strony, jadę swoim torem jazdy i jeżeli ktoś jest szybszy to Mnie wyprzedzi i tyle :) .
Qzyn - 13 Sty 2012, 13:35

Tommur napisał/a:
I nie narzekać na crx. Powinny być poza rajdami, bo nie mają homologacji . I fiesta nie może im wpitolić

A co z MK III 1,8 16v?

luk-90 - 13 Sty 2012, 14:23

Qzyn napisał/a:
Tommur napisał/a:
I nie narzekać na crx. Powinny być poza rajdami, bo nie mają homologacji . I fiesta nie może im wpitolić

A co z MK III 1,8 16v?


Ciiicho :rotfl: Przecież nei ma takich

Rkalitka - 14 Sty 2012, 22:28

Czy Wy aby nie przesadzacie trochę??
Żadnej wzmianki jeszcze nie ma nawet a "przecieki" na forach są warte tyle co zdanie niemowy!!

Druga sprawa, że chyba nie trzeba się aż tak spinać co do startu na YTP - to impreza prawie, że piknikowa - wszyscy się znają, integrują, uśmiechają i podziwiają wzajemnie auta, okazja do spotkania w większym gronie ludzi pasjonatów z całego kraju a do tego gratis możliwość sprawdzenia siebie, swoich umiejętności i sprzętu :yes:

Każdy kto podchodzi do YTP w sensie strikte sportowym z parciem na wynik i miejsce w klasie czy generalce moim zdaniem traci całą otoczkę tej imprezy i jej wysmakowany charakter, który tworzą organizatorzy i ludzie , którzy tam przyjeżdżają - czyli my :yes:

Dla mnie jest kompletnie nie istotne czy będę jeździł i ścigał się z seryjnymi autami czy z pięciokrotnie mocniejszymi, zwrotniejszymi, szybszymi ode mnie - proponuję spojrzeć na to z tej strony a na pewno dostrzeżecie zalety <8>

Jeśli potwierdzą się pogłoski o zmianach dotyczących regulaminu i przebiegu imprezy to nie dość, że powinniśmy to uszanować to jeszcze cieszyć się, że nie mamy ciągle tego samego runda po rundzie.

Tommur napisał/a:
Co do powrotu do klasyków YT to jestem za. Bo youngtimer wybebeszony do zera z wyklejonymi szybami pleksi, kubłami i laminatowymi maskami nie jest już youngtimerem. Klasyk to klasyk, a wybebeszone auto to sport i tyle.
W innym przypadku zaczyna sie tylko wyścig mocy, kasy i kto co włozy do czego. a to juz ma niewiele wspólnego z autami zabytkowymi. SWAP to swap. Tak samo jest w rajdach wyższej półki. I nie narzekać na crx. Powinny być poza rajdami, bo nie mają homologacji . I fiesta nie może im wpitolić


Tomek uwierz mi, że 99% aut tam przyjeżdżających jest pomodzona i to grubo :yes:

Dla mnie osobiście podział na różne klasy czy pojemnościowe czy sport czy oryginał nie są bardzo miarodajne.
Tam widać dwie kategorie zawodników
1. Ci z modzonymi autami żeby wygrać swoją klasę i jak najwyżej w generalce, jednocześnie zaciskając zęby ze złości przy "[potknięciu"
2. Ci z modzonymi autami, którzy dają z siebie i aut wszystko ale po próbie zdejmują kask z bananem na twarzy i mają piknik i wyluzowanie.

luk-90 - 14 Sty 2012, 23:29

Romek zgadzam się z Tobą w stuuuu porcentach. Dla Mnie tez nie liczy się czy będę jechał w klasie z turbo burbo itd, ale duża pętla dała Mi takie emocje i adrenalinę jakich nie uświadczysz podczas soboty :yes: :hihihi:
Pyros - 15 Sty 2012, 21:30

luk-90 napisał/a:
duża pętla dała Mi takie emocje i adrenalinę jakich nie uświadczysz podczas soboty :yes:

Dokładnie :) Mi tylko szkoda wielkiej pętli a reszta jest nie ważna kto,z kim, jak..etc.

Żabcia - 27 Sty 2012, 13:45

Terminy rund Pucharu Youngtimer Party 2012:
19-20 maja
14-15 lipca
1-2 września

luk-90 - 27 Sty 2012, 14:31

późno pierwsza runda
Rkalitka - 27 Sty 2012, 21:37

I dobrze.więcej czasu na uzbieranie kasy i zrobienie rwd <8>
van - 28 Sty 2012, 10:11

Rkalitka napisał/a:
I dobrze.więcej czasu na uzbieranie kasy i zrobienie rwd <8>
egzakli :ok:
Piter - 31 Sty 2012, 22:30

I chu**
dla mnie to i tak nic nie zmienia. Czy w B2000 czy w Sporcie i tak pojadę jak zawsze z E30 i crx :hahaha:

Żółwik Tuptuś - 18 Lut 2012, 18:58

Piter napisał/a:
dla mnie to i tak nic nie zmienia.


Jak to nie ??

W tym roku ja przywiozę klapki , żebyśmy mieli w czym pod prysznic chodzić :)

Rkalitka - 20 Lut 2012, 18:13

Żółwik Tuptuś napisał/a:
W tym roku ja przywiozę klapki , żebyśmy mieli w czym pod prysznic chodzić


Tylko męskie weź, bo ostatnio pięty po ziemi ciapałem :yes:

luk-90 - 29 Lut 2012, 23:09

Chciałem się co nieco dowiedzieć i oto odpowiedź prosto ze strony administracji YTP

Cytat:
Terminy imprez w tym roku to:
I runda 19-20 maja
II runda 14-15 lipca
III runda 1-2 września
Więcej informacji, w tym zmiany które zajdą w regulaminie, pojawi się na pewno w tym tygodniu na stronie.

Piter - 1 Mar 2012, 07:40

No to czekamy na info o zmianach.
Oby tylko tak nie namieszali że ja i Fordon nie pojedziemy :|

Fordon - 2 Mar 2012, 01:58

Piter, ja to mam na 100% juz bana na wstepie, ale sa i track day oraz super oesy...
Porzebuje chyba szpery... nie masz z 2 szt wolnych ??
Bo przy damskim kiblu mowili ze chlopaki maja szpary, szpery czy jakos tak :rotfl:

Rkalitka - 2 Mar 2012, 15:13

http://youngtimerparty.pl/
luk-90 - 2 Mar 2012, 17:44

i wylądował .... w p(i)zdu..... i plan też w p(i)zdu..... :głowąwmur:


wala mnie te klasy, moge nawet jechac w klasie open, ale szkoda mi tej duzej petli :bezradny:

Żółwik Tuptuś - 2 Mar 2012, 20:47

luk-90, to się skup na przygotowaniu auta, bo byłeś jednym z ostatnich, którzy startowali w kontaktówce na TorzePoznań i wiesz co to znaczy :)
luk-90 - 2 Mar 2012, 20:59

no wiem i dla tego tak bardzo zaluje ze ja wycofali ;-( Co do auta, jak zawsze siano, ael uwierz mi ze staram sie jak moge, zreszta bedzie okazja pogadać w maju :yes:
luk-90 - 2 Mar 2012, 22:44

dobrze, to pytanie: Mając swap na 1.8, jestem w klasie b2000, bo silnik ten montowany byl seryjnie, czy swap na jednostkę 2.0 bedzei wiazal sie z wywaleniem do klasy open czy b2000 sport?
Magda M. - 2 Mar 2012, 22:58

Luk, ale czy aby seryjnie to nie był silnik 8-zaworowy? Przecież masz 16 zaworów, więc ... w twoim przypadku klasa open. Tak samo swap na 2.0 też klasa open, bo sport tylko klatki, sportowe pasy, fotele itp itd.
vegetagt - 2 Mar 2012, 23:00

Magda M., przeciez nie bylo 1.8 8v :>
luk-90 - 2 Mar 2012, 23:26

magda, nie zrozumielas regulaminu. moge zamontowac silnik wystepujacy w danym modelu auta, czyli 1.8 16v jest maxem sztywno trzymajac sie regulaminu. ciekawi mnie jak by wygladalo 2.0
Magda M. - 2 Mar 2012, 23:43

Racja, doczytałam ponownie i faktycznie... max seria... jedynie dawca może być nowszy... I to niezależnie sport czy normalna... hm, z jednej strony ma to sens jeżeli patrzymy na ideę youngtimerów, z drugiej sporo aut podejrzewam zniknie z zawodów...
luk-90 - 3 Mar 2012, 00:32

capri 2.0T chociażby
Magda M. - 3 Mar 2012, 00:42

Daleko nie szukają Piter. Ma 2 litry.
Fordon - 3 Mar 2012, 00:58

Ja tez zwlaszcza jak zobacza to + ITB...
Magda M. - 3 Mar 2012, 01:20

Dokładnie, a ściemniać nie ma sensu, no bo w kazdej chwili maja prawo dowolne auto skerować w trakcie trwania na dodatkowe szczegółowe badania techniczne... I dyskwalifikacja. Ale impreza naprawdę sporo na tym straci.
Qzyn - 3 Mar 2012, 11:20

Kurde, kolejny regulamin napisany "po polsku" :( I juz widze ze nie moge wystartowac... Ech, szkoda.
Bo dobrze czytam prawda? Jesli mamy seryjne auto to mozemy zalozyc dowolne sportowe fotele + pasy do tego. Jesli wyjme srodek i odchudze auto to trafiam do klasy sport i tam juz nie moge miec dowolnych sportowych foteli ale musze miec przynajmniej z utracona homologacja... Czyli nowe mirco z uszami ktore sa super nie moga byc a stare sparco sprint rurowe moga...
No szkoda bo myslalem ze sie w maju zobaczymy

Piter - 5 Mar 2012, 23:07

ja mam "trochę" inny silnik i trochę nie mam wnętrza ale nie mam klatki ani foteli z homologacja ... czyli jadę OPEN tak ?

akurat ten regulamin YTP jest mało spójny z tym:
Cytat:

Zgodnie z aktualnym regulaminem Konkursowej Jazdy Samochodem


no ale jeśli chodzi o samą idee Pucharu Youngtimer Party to w zasadzie dobrze że taki jest podział.
Co ciekawe to teraz spore szanse w swoich grupach będą miały zupełnie seryjne xr-ki CVH :) ... o ile jakaś przyjedzie :hahaha:

Magda M. - 6 Mar 2012, 00:03

Piter no nie bardzo, chyba że były fiesty z 2.0 na pokładzie... Wtedy OPEN, przynajmniej ja to tak rozumiem, a jeżeli silnik mocniejszy niż seryjnie był, to chyba wcale...
trzeci - 6 Mar 2012, 00:07

Piter, jedziesz OPEN jeśli Organizator Cię dopuści do startu.
Jeśli nie, to nie jedziesz w ogóle :|

Magda M. - 6 Mar 2012, 00:13

Cytat:
Samochody wyposażone w silnik stosowany w danym modelu/generacji modelu. Można zastosować silnik pochodzący z innego, równolegle produkowanego, modelu tego samego producenta, pod warunkiem że posiada on nie większą liczbę zaworów, a jego pojemność nie przekracza maksymalnej pojemności silnika stosowanego fabrycznie w danym modelu/generacji modelu.
Samochody spełniające wymagania gr. A, jednak posiadające nowszy silnik - spełniający wymagania gr. B zostaną zakwalifikowane do gr. B.
Samochody spełniające wymagania gr. A jednak posiadające silnik nowszy niż samochody gr. B, lub pochodzący od innego producenta mogą zostać, decyzją organizatora, zakwalifikowane do klasy OPEN.
Samochody spełniające wymagania gr. B jednak posiadające nowszy, lub pochodzący od innego producenta silnik mogą zostać, decyzją organizatora, zakwalifikowane do klasy OPEN.


Trzeci, a ten pogrubiony zapis? Fiesta MK3 nie miała max 1.8 w serii?

trzeci - 6 Mar 2012, 00:15

Miała , jak najbardziej :)
Nawet ilość zaworów by się zgadzała w przypadku 2.0 z Mondeo
Ale chodzi o pojemność.
Nie może być większa niż ta fabrycznie stosowana w danym modelu, czyli w naszym przypadku w Fieście.
A jakby nie patrzeć to 2.0 jest większe niż 1.8 :bezradny:

Magda M. - 6 Mar 2012, 00:30

Czyli fiesty 1.8 i słabsze mogą być w klasie OPEN jeżeli je organizatorzy dopuszczą, wszystko większe odpada na starcie. Ale to nie tylko fiest się tyczy, obawiam się, ze sporo aut odpadnie przez ten regulamin, które dotychczas startowały...
luk-90 - 6 Mar 2012, 01:00

oj tam, najwyżej zostawię sobie kanapę i tyle, pojadę w odpowiedniej klasie
Magda M. - 6 Mar 2012, 01:05

Raczej w Open, silnik chyba z modelu po 89 roku?
luk-90 - 6 Mar 2012, 01:09

przeciez byla klasa fiest i fiesty mk3 normalnie były dopuszczane. Jka bym przyjechal ori rs'ka to tez pojade w klasie open? Niewydaje Mi się.
Magda M. - 6 Mar 2012, 01:22

Ori nie, ale masz swap na silnik z nowszego modelu. Klasa fiest co innego, a tutaj cię to automatycznie do OPEN przerzuca, bo dawca się w ramki czasowe nie łapie
luk-90 - 6 Mar 2012, 01:48

kiedy ja mam 1.8 z fiesty
trzeci - 6 Mar 2012, 07:06

Jeśli masz 1.8 z Fiesty i jeśli masz kompletne wnętrze to startujesz w grupie B :)
Piter - 6 Mar 2012, 08:04

No to lipa.
Rkalitka - 6 Mar 2012, 08:42

No już popuście zwieracze - regulamin swoją drogą a przyjazd na bk i rozmowa z organizatorami co gdzie i jak to dwie różne sprawy - kto był na ytp chociaż raz to wie o czym mówię :yes:

Druga sprawa - jeśli nie sklasyfikują nas w klasie a/b czy a/b sport to pojedziemy w klasie open i to chyba koniec na temat :yes:

Piter - 6 Mar 2012, 08:52

z BK to żadnego problemu nie będzie :)
chodzi tylko o dopuszczenie do zawodów,
a że klasa OPEN zresztą tak jak Ty :) to jeden hu*

Qzyn - 6 Mar 2012, 11:58

Czyli jak mam to rozumiec, tak na prawde. Mam seryjny silnik, produkowany w danym modelu, nie mam srodka, reszta seryjna. Niestety mam fotele bez hom. Pasy sa szeroki z utracona. Moge wystartowac czy nie? Bo wg regulaminu nie moge...
luk-90 - 6 Mar 2012, 13:05

tak jak chlopaki wyżej napisali, regulamin to jedno, a drugie to widełki na badaniu. Wiem to po sobie, jak sie sralem o kaski z homologacja i inne takie, a oni tylko spojrzeli i ahah, kaski są, dobrze, nastepny. Najwiekszy rygor jest na badaniu poziomu glosnosci
Magda M. - 6 Mar 2012, 19:06

Dobra, dobra, ale się już tak nie zapędzajcie. Jasne, że jak już się dostaniesz do puli zawodników, to na BK sporo przejdzie, z mocowaniem ako w postaci "jeżyka" z trytytek włącznie. Tylko głośność musi być ok. Ale nie zapominajcie, ze żeby się na to BK w ogóle dostać, trzeba zostać zakwalifikowanym, a na tym etapie nie będzie sędziego i widełek... Regulamin, klasy i na sztywno obawiam się...
kuba87 - 6 Mar 2012, 19:15

Magda M. napisał/a:
Dobra, dobra, ale się już tak nie zapędzajcie. Jasne, że jak już się dostaniesz do puli zawodników, to na BK sporo przejdzie, z mocowaniem ako w postaci "jeżyka" z trytytek włącznie. Tylko głośność musi być ok. Ale nie zapominajcie, ze żeby się na to BK w ogóle dostać, trzeba zostać zakwalifikowanym, a na tym etapie nie będzie sędziego i widełek... Regulamin, klasy i na sztywno obawiam się...

a jak przyjade seryjną xrką zrobioną na tip top to co klasa OPEN? czy wcale?
seryjną mam na uwadze kompletne wnętrze itp.

Rkalitka - 6 Mar 2012, 19:20

kuba87 napisał/a:
a jak przyjade seryjną xrką zrobioną na tip top to co klasa OPEN? czy wcale?
seryjną mam na uwadze kompletne wnętrze itp.


To klasa b i wszystko

kuba87 - 6 Mar 2012, 19:33

Rkalitka napisał/a:
kuba87 napisał/a:
a jak przyjade seryjną xrką zrobioną na tip top to co klasa OPEN? czy wcale?
seryjną mam na uwadze kompletne wnętrze itp.


To klasa b i wszystko

no więc właśnie
nie ma co dramatyzować szkoda tylko Dużej Pętli...

Magda M. - 6 Mar 2012, 19:53

Kuba, a weź się tak zastanów, ile wśród naszych fiest do tej pory startujących w YTP jest seryjna? Szczepana póki co. Pozostali w najlepszym razie OPEN.
kuba87 - 6 Mar 2012, 19:57

no bo sie robi auto tak zeby można było bezproblemowo a nie niewiadomo co ( bez gupich skojarzeń proszę)
ten regulamin tyczy sie takze "klasycznych wypatroszonych" beemek i crxów więc tak żle nie jest

luk-90 - 6 Mar 2012, 23:39

magda nie wiem czemu sie upierasz nad klasa open. jezeli przyjade swapowana fiesta 1.3 na 1.8 w seryjnym wnętrzem, to powinienem byc w klasie b 2000, bo mam skundlona pseudo rs'ke. Silnik zostal wymieniony na motor występujący fabrycznie w danym aucie
Magda M. - 6 Mar 2012, 23:43

Tak, jeżeli maz z fiesty to jasna sprawa.
Ty w B2000, Kuba też, ale reszta to juz nie bardzo.

Pyros - 7 Mar 2012, 00:16

Kurcze chyba zacznę szukać wykładziny i tylnej kanapy do mk2 :)
szczepan522 - 7 Mar 2012, 07:34

Pyros napisał/a:
Kurcze chyba zacznę szukać wykładziny i tylnej kanapy do mk2
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Piter - 7 Mar 2012, 09:38

Pyros napisał/a:
Kurcze chyba zacznę szukać wykładziny i tylnej kanapy do mk2 :)


No :)
a ja swapa na 1,6 :hahaha:

Rkalitka - 8 Mar 2012, 08:45

Ty a jak już zrobię Paszteta to w jakiej klasie będę startował - :rotfl:
Rkalitka - 8 Mar 2012, 20:35

Czytajcie to:

Cytat:
Samochody wyposażone w silnik stosowany w danym modelu/generacji modelu. Można zastosować silnik pochodzący z innego, równolegle produkowanego, modelu tego samego producenta, pod warunkiem że posiada on nie większą liczbę zaworów, a jego pojemność nie przekracza maksymalnej pojemności silnika stosowanego fabrycznie w danym modelu/generacji modelu.


Idąc tym tropem zastanawiam się jak ma się to do mojej Brązowej i wnioskuję:

Cytat:
Samochody wyposażone w silnik stosowany w danym modelu/generacji modelu.

Czyli Moja Brązowa z silnikiem 1.8td można podpiąć pod fiestę mk5(chyba) co miała silnik 1.8td i w ten sposób łapię się do klasy A.

Ale to takie moje przemyślenia na szybko - ale w sumie zależy jak interpretować ten przepis :yes:

I dalej:

Cytat:
Można zastosować silnik pochodzący z innego, równolegle produkowanego, modelu tego samego producenta, pod warunkiem że posiada on nie większą liczbę zaworów, a jego pojemność nie przekracza maksymalnej pojemności silnika stosowanego fabrycznie w danym modelu/generacji modelu.


Przykładowo silnik pitera - 2.0, pojemność która nie była stosowana w fieście mk3 - ale już w fieście mk6 były 2.0 litrówki 16 zaworowe - więc interpretując to w ten sposób też się łapie, bo nie chodzi tylko o dany model a o:

Cytat:
/generacji modelu


Co wy na to??

Wnioskuje, że problemem było by wystartowanie fiestą z silnikiem bmw - przykładowo <8>

Fordon - 8 Mar 2012, 20:48

Romek przekombinowales, 1.8TD miala w serii MK3 fiesta, co za tym idzie nie byl to silnik wypuszczany rownolegle z twoim modelem pojazdu. Co innego w przypadku Pitera gdzie Escort MK5 mial w serii RS2000, co za tym idzie od 90r do 98...
A ja mam przewalone jak w ruskim czolgu :rotfl:

luk-90 - 8 Mar 2012, 22:40

hmm, rs2000 byl montowany rownolegle w wiekszym bracie fiesty, escorcie, wiec .....
trzeci - 9 Mar 2012, 21:20

luk-90 napisał/a:
hmm, rs2000 byl montowany rownolegle w wiekszym bracie fiesty, escorcie, wiec .....


Więc nie może być zastosowany :bezradny:

Według zapisów obecnego regulaminu można wsadzić każdy silnik z produkowanego równolegle z naszymi MK3 Forda , pod warunkiem że jego pojemność nie przekracza 1800 cm3 a ilość zaworów 16.
Bo największy silnik benzynowy jaki był montowany w MK3 to właśnie 1.8 16V.
RS 2000, 2.0 z Mondeo już pod to nie podchodzą ze względu na pojemność.

1.8 TD może być ale tylko w MK3

luk-90 - 10 Mar 2012, 01:47

hmmm. nie ukrywam, że jeżeli mój silnik wyzionie ducha( tfu tfu wypluć to) to z pewnością wleci słupek z 2.0. Czy na YTP się wtedy zakwalifikuje czy nie, mówi się trudno. Miejmy nadzieje, ze do tego czasu zmienię auto.
Qzyn - 13 Mar 2012, 08:47

Rkalitka napisał/a:
Samochody wyposażone w silnik stosowany w danym modelu/generacji modelu.

Czyli Moja Brązowa z silnikiem 1.8td można podpiąć pod fiestę mk5(chyba) co miała silnik 1.8td i w ten sposób łapię się do klasy A.


Oj romek romek, widac ze regulaminow w polskich sportach samochodowych to sie za duzo nie naczytales ;)

Jesli pisza ze rownolegle do modelu / generacji to znaczy ze rownolegle do lat produkcji modelu fiesta, generacji MK I. I kropka.
Mozesz wlozyc wszystko co ma do 1,6l pojemnosci, 8 zaworow i jest benzyniakiem :)

Tommur - 13 Mar 2012, 09:47

Nie chciałem sie tu udzielać, ale fantazja Was chłopaki ponosi.
Tak jak pisze Qzyn. Lata produkcji to lata produkcji, a model to model (mk3, mk4, mk5 itd). A nie że modelem jest fiesta 1968-2012 :rotfl:
Chcecie mieszać w silnikach to zostaje chyba klasa open i już.

Rkalitka - 13 Mar 2012, 16:55

No tak teraz już rozumiem. Przdczytałem sobie to parę razy i wasze uwagi do tego i już rozumiem o co chodzi.

Ogólnie nie zmienia to faktu, że bez problemów można pojechać nawet w klasie open - to w jakiej klasie i tak nie ma znaczenia na takiej imprezie jak ytp i to chyba jest najfajniejsze :yes:

Magda M. - 13 Mar 2012, 18:42

No właśnie teraz to mi Romek zabiłeś ćwieka... czytam ponownie ten genialnie napisany regulamin i zaczynam się zastanawiać. Bo jeżeli jest to mk3 i ma max 1.8, w dodatku z fiesty mk3, to wiadomo, grupa B. Jeżeli max 1.8 z auta produkowanego równolegle z MK3 :ra: Grupa B, Jeżeli silnik pochodzi z nowszego forda lub auta innego producenta :ra: klasa OPEN. To jest jasne. Ale co z silnikami o pojemności wyższej, na przykład 2.0? Bo nic nie piszą w zasadach kwalifikacji do klasy OPEN o pojemności większej niż seryjna, o pojemności nic tam w ogóle nie wspominają, więc jak? 2.0 w mk3 to w końcu OPEN czy wcale? Bo teraz już zdurniałam...
Kwestię, że do OPEN klasyfikuje się decyzją organizatoró (czyli może, a nie musi nawet, jak założenia teoretycznie spełnia) w tej chwili pomijam.

Tommur - 13 Mar 2012, 19:09

Pomijając dywagacje. Ilu z Was co mają 2.0 ma to wbite w dowód? Złośliwiec z BK już tylko na tym może uwalić.
Zazwykle auta buduje się pod klasy/imprezy, a nie impreze robi się pod kombinowane auta. Klasa Open też musi mieć jakieś ograniczenia bo to YTP, a nie RPP lub RSMP. Chociaż tam są znacznie większe ograniczenia.
Najlepiej chyba napisać do organizatora maila/pismo, a nie gdybać.

luk-90 - 13 Mar 2012, 19:24

jaka pojemność w dowodzie to ich za bardzo nie interesuje, tak usłyszałem podczas bk
Magda M. - 13 Mar 2012, 20:52

Bo na YTP na bk z dowodu to zdaje się tylko aktualny przegląd patrzą, o ile mnie pamięć nie myli. Za to zgadzać się musi to, co pod maską, z tym, co zawodnik zadeklarował w zgłoszeniu, na podstawie którego kwalifikują na klasy.
Rkalitka - 13 Mar 2012, 22:48

Ludzie no proszę - YTP to impreza strickte majówkowa - spotkać się grilowaną kiełbaskę zjeść a po próbach jeżdżonych dla fanu i poprawy umiejętności/treningu piwko wypić - z innymi załogami pogadać auta pooglądać - no proszę was!!

Jak się kto nie załapie w klasie czy regulaminie to pisze to Janasa i jestem przekonany, że wystartuje w klasie open/gość czy tam drut roku - spokojnie :yes:

janas - 13 Mar 2012, 23:03

Rkalitka dobrze prawi. Polać mu!

W tym tygodniu ostateczna i pełna wersja regulaminu na 2012. Wrzucę info jak będzie.

Rkalitka - 13 Mar 2012, 23:20

<8>
janas napisał/a:
Rkalitka dobrze prawi. Polać mu!

luk-90 - 8 Kwi 2012, 12:29

Mamy troszkę ponad miesiąc do imprezy, prace z pewnością przynajmniej u Mnie muszą nabrać tempa i tak pewnie będzie. Moje pytanie kto się w ogóle wybiera na start?
luk-90 - 15 Kwi 2012, 15:25

nikt nie jedzie?
kuba87 - 15 Kwi 2012, 15:29

ciągle się zastanawiam nad startem :P ale ja jak już to pojadę tylko dla funu :hihihi: jak chyba Ty też Łukasz
luk-90 - 15 Kwi 2012, 16:18

no wiadomo :ok:
Żabcia - 15 Kwi 2012, 20:00

luk-90 napisał/a:
nikt nie jedzie?


jadą, tylko cicho siedzą ;-)

ja pierwszą edycję, przy dobrych wiatrach odwiedzę tylko jako widz... a szkoda ;-(

Pyros - 15 Kwi 2012, 22:36

Mnie nie bedzie ale chyba na I runde CA CUP w Kielcach pojadę.
Tor w Poznaniu odwiedzam 5 maja :)

Qzyn - 16 Kwi 2012, 08:25

Pyros napisał/a:
Mnie nie bedzie ale chyba na I runde CA CUP w Kielcach pojadę.

No to sie widzimy w Kielcach :)
Tyle, ze co znaczy chyba? Jeszcze sie nie zglosiles? W zeszlym tygodniu nie bylo juz miejsca na piatkowe treningi i ponad 60 zgloszen na sobote bylo...

Żabcia - 21 Kwi 2012, 14:06

http://youngtimerparty.pl/ jutro ruszają zapisy :)
luk-90 - 21 Kwi 2012, 15:57

nie ma wyjścia, trzeba się zapisać :hahaha: :ok:
Magda M. - 21 Kwi 2012, 18:04

Nie drażnić lwa no... nie wyrwę się nawet na jeden dzień do was... :sad:
Rkalitka - 23 Kwi 2012, 22:52

Ja zapisany :yes:

Kto dalej??

Piter - 23 Kwi 2012, 23:53

Ja i On :ok:
luk-90 - 24 Kwi 2012, 18:56

Teraz pytanie w jakiej klasie mam pojechac? Dowiedziałem się, ze jeżeli pojade z kompletnym wnętrze to jade w b2000, jeżeli bez kanap itd to b sport. Jak myslicie mąrde głowy gdzie stanąć w szeregach?
Magda M. - 24 Kwi 2012, 19:15

sport bez klatki, foteli z homologacją itp itd??? Na moje jak cię dopuszczą, to idź do sportu, bo zdaje mi się (o ile pamięć nie zawodzi), że mieli rok temu gorsze czasy od B2000 :devil: To szanse są większe :P
Rkalitka - 24 Kwi 2012, 20:30

Luk - lej na to z góry - czy to ważne - ja bym jechał z kompletem wnętrza i ciul :yes:
Piter - 25 Kwi 2012, 15:26

luk-90, ja w zgłoszeniu podałem B2000 a jesli trafie do sportu to i lepiej <8>
luk-90 - 25 Kwi 2012, 17:42

ja zglosilem sie do sportu, podejrzewam, ze na bk piter tez wruca cie do b sport. Tam poszlo zgloszenie, bo najzwyczajniej w swiece ciezko mi bedzie zamontowac szelki z kanapa
Piter - 26 Kwi 2012, 14:50

wysłałem meila do YTP zobaczymy co odpiszą
Rkalitka - 26 Kwi 2012, 22:52

Piter napisał/a:
wysłałem meila do YTP zobaczymy co odpiszą


Napiszą, że skoro jeździsz fiestą to na spokojnie wrzucą cię do klasy z maldaczami i miniakami, żebyś miał jakieś szanse :-P

kuba87 - 26 Kwi 2012, 23:56

potrzembny pilot:!:
:rotfl:

xr2fun - 27 Kwi 2012, 20:46

Być może będzie ale waży ponad 100kg!
Ja pojadę zeszłorocznym bolidem na luzaka z pilotem powyżej 80kg ( z reguły jeździłem sam- ale są wyjątki) co z tego wyjdzie zobaczymy.
Ciśnienie może być spore w rozporku :devil: po browarach :V:

tommirs - 29 Kwi 2012, 11:32

Zgłoszenie wyslane, w klasie Gość
mamy nadziję, że nas dopuszcą bo mamy super wrażenia po YP 2011

kuba87 - 29 Kwi 2012, 11:38

ja jestem w klasie B2000
ciekawe jakie jeszcze auta bedą

Piter - 29 Kwi 2012, 16:19

kuba87 napisał/a:
ja jestem w klasie B2000

dostałeś potwierdzenie przyjęcia ?

kuba87 - 29 Kwi 2012, 16:24

Piter, tak dostałem tego samego dnia kiedy wysłałem zgłoszenie
luk-90 - 29 Kwi 2012, 19:53

a ja ciągle nie dostałem potwierdzenia, a poszlo na poczatku zeszlego tygodnia
Piter - 29 Kwi 2012, 20:32

Ja też nie :|
kuba87 - 30 Kwi 2012, 23:55

powinny potwierdzenia już być dziś dostałem maila z prośbą o zdjęcia auta
i przydzielono mi numer startowy 66 (tymczasowy)

luk-90 - 1 Maj 2012, 01:08

ja mam 55, choć jak w porzednije edyscji zmieni się to trochę
Piter - 1 Maj 2012, 12:34

Przydzielony do Grupy/Klasy: Open :)

Zgłoszenie zostało przyjęte – nadany został tymczasowy numer startowy: 44 <8>

luk-90 - 1 Maj 2012, 16:00

hahaha 44, 55, 66, ciekawe czy romek ma 33 czy 77 :hahaha:
kuba87 - 1 Maj 2012, 18:04

:hahaha:
Romek pochwal się :rotfl:

Piter - 1 Maj 2012, 23:18

Może to od razu nasze miejsca w generalce :9: :hahaha:
trzeci - 2 Maj 2012, 12:13

Mocna ekipa się szykuje :ok:
Trzeba będzie trzymać kciukasy.

Magda M. - 2 Maj 2012, 12:32

a mnie nie będzie... :sad: pojechało by się pokibicować, ale jak na złość oba dni w robocie... ech... byle do zlotu :D
Piter - 2 Maj 2012, 20:51

trzeci napisał/a:
Mocna ekipa się szykuje :ok:
Trzeba będzie trzymać kciukasy.


Ty dziadku dawaj na tor zamiast trzymać się za palce <8>

Rkalitka - 3 Maj 2012, 00:26

ja mam 40 chyba.

Arturo pamiętaj żeby rezerwować wolne na lipcową eliminację :yes:

trzeci - 3 Maj 2012, 12:59

Na startowanie to nie ma kasy, żeby Spadek przyszykować :/
Może gdzieś na prawym jak czas będzie.
A na razie to dla Was powodzonka ;-))

kuba87 - 4 Maj 2012, 21:41

trzeci, nie dziekuje żeby nie zapeszyć ;-))
tommirs - 17 Maj 2012, 00:01

Niestety nie posmigamy z Wami, nawet w klasie Gość.

Zwlekali...odwlekali...liczyli i się doliczyli...duzo osób wplaciło i nie ma miejsca.

Kryteria przyjmowania do tej imprezy nadal pozostają dla mnie niejasne...szkoda gadać

Magda M. - 17 Maj 2012, 00:06

Dużo? Dopiero co na fejsie marudzili, że TYLKO około 70 załóg...
luk-90 - 17 Maj 2012, 00:31

standard, z 1 szym trackdayem bylo tak samo, peeeeelno aut, tak samo tutaj, wiadomo otwarcie sezonu
Żabcia - 17 Maj 2012, 10:18

Magda M. napisał/a:
że TYLKO około 70 załóg...


zgodnie z wstępną listą startową 55 http://www.youngtimerpart...p?link=20120101

Piter - 17 Maj 2012, 16:41

Żabcia napisał/a:
Magda M. napisał/a:
że TYLKO około 70 załóg...


zgodnie z wstępną listą startową 55 http://www.youngtimerpart...p?link=20120101


Kod:
Wykryto zagrożenie:

obiekt jest zainfekowany przez Trojan-Downloader.JS.Agent.gqx

trzeci - 17 Maj 2012, 22:52

Piter ... Żółwia na prawy wziąłeś ?
Przecież on Cię wyprowadzi na Krzesiny i każe za F-16 lecieć :9:

Parzych - 17 Maj 2012, 23:12

trzeci napisał/a:
Żółwia na prawy wziąłeś ?
Przecież on Cię wyprowadzi na Krzesiny i każe za F-16 lecieć :9:
:hahaha: :hahaha: :hahaha:
Rkalitka - 18 Maj 2012, 00:29

Sprawa się pokomplikowała - Piter jedzie bez Żółwia, ja jadę bez Sowy :bezradny:

Ale już żeśmy razem uradzili, że jedna fiesta na pewno nam się wysra i wtedy będziemy mogli z dwóch jedną ogarnąć i dojechać do niedzieli :yes:

luk-90 - 18 Maj 2012, 00:41

Tfu Tfu, żadna się nie wysra i wszyscy będą szczęśliwi :)


hmm kiedy zjeżdżacie na obiekt ściganci ? :rotfl:

Magda M. - 18 Maj 2012, 00:53

luk-90 napisał/a:
Tfu Tfu, żadna się nie wysra i wszyscy będą szczęśliwi :)


To co to za YTP, jak się żadna nie wysra? :hahaha: I nie wszyscy będą szczęśliwi, bo ja cały weekend siedzę w robocie :sad: A ludzie wkoło kuszą, namawiają na wypad do Was... :sad:

luk-90 - 18 Maj 2012, 01:01

we wrześniu żadna się nie wysrała
kuba87 - 18 Maj 2012, 12:08

ja będę dzisiaj
grill :?: :yes:

luk-90 - 18 Maj 2012, 17:05

jade kolo 20 na bk, mozemy sie spiknąć na trochę, bo mam co robić
kuba87 - 18 Maj 2012, 19:45

dotarłam...
nie bez przygód...
numer 66 :yes:

Magda M. - 18 Maj 2012, 20:40

co nawywijałeś? :D
szczepan522 - 18 Maj 2012, 22:09

Powodzenia dla wszystkich !!! :ok:
luk-90 - 18 Maj 2012, 22:20

ta plany ;-( 20 na bk ? Ledwo na 21:30 zdążyłem :rotfl: jak zwykle musiało się coś wysrać
Żółwik Tuptuś - 19 Maj 2012, 10:37

Wystartowali :)

Cała noc w Pit Stopie ale to u nas norma.

Ja za trzy godziny kończe robotę i dołączam do nich :jupi:

kuba87 - 19 Maj 2012, 14:47

zaliczone wszystkie próby jak na razie nic się nie wysrało
CVH daje rade :D

tommirs - 19 Maj 2012, 21:07

Powodzenia dla wszytkich!

postaram się jutro wpaść na chwilkę

Żabcia - 19 Maj 2012, 23:24

sie dzieje :) Wizyta patronażowa zaliczona - Piter, Rkalitka, Luk90, kuba87 & Żółw okupują YTP siejąc grozę.

Chłopaki na torze, nocleg w namiocie (jednym?). Humory dopisują, napoje się leją :hahaha: boskie ognisko, pachnące kiełbaski... aż ciężko było wracać, hmmm....

Wszystkie fiesty nadal jeżdżą, oszczędzają je na jutro i jakąś hondę znaleźli to się szkolą, co by jutro dobrze poszło.

Ogólnie podsumowując - bawią się świetnie i raczej nie zamierzają prędko skończyć :hahaha:

I przesyłają pozdrowienia - zdjęć zabronili zamieszczać :devil:

kuba87 - 20 Maj 2012, 08:56

generalka po pdniu:
Piter miejsce 22
RKalitka miejsce 46
Luk90 miejsce 38
kuba87 miejsce 54
na 62 auta sklasyfikowane
jest dobrze :hihihi:

luk-90 - 20 Maj 2012, 17:01

hmm.. dużo można by pisać, bo się działo i na powierzchni toru i poza nim, ale to i tak nie odda uroku tego całego weekendu :rotfl: .

Co do ścigania. Próby fajnie ustawione, bo były szybkie i zarazem technicznie wymagające, według mojej opinii przy paru próbach za mało miejsca po mecie lotnej. Chłopaki już w sobotę mieli problem z gotowaniem się płynu hamulcowego, ja po dwóch, trzech przejazdach robiłem przejażdżkę do bramy toru i z powrotem aby wystudzić hamulce, wodę i olej, choć pod koniec jeżdżenia i tak go zagotowałem. Sobotę zakończyłem tak jak powyżej Kuba napisał na 38 miejscu na 62 auta.
Niedzielna zmieniona forma dużej pętli budziła mieszane uczucie we Mnie, jednak mogę teraz śmiało powiedzieć, ze niewiele na funie ubyło. Leci się od wyjazdu z dep do wjazdu z drugiej strony, gdzie po drodze ustawione są szykany. Wprowadzenie niedzielnych przejazdów do klasyfikacji było strzałem w 10 gdyż wyrównuje to szanse dla wszystkich. Niedzielę jak i całą I rundę zakończyłem na 37 miejscu co uważam za duży sukces patrząc na staż/ doświadczenie mojego rajdowania :V:

Co do tych wykolejeńców społecznych, z którymi spędziłem cały ten weekend to jesteście poj***ani :-) Już nie mogę się doczekać lipcowej rundy :rotfl:

kuba87 - 20 Maj 2012, 21:23

dotarłam do domu :yes: :yes:
nie zmieniałemkół bo mi się nie chciało,po drodze kilka postojów i spacerów bo zmęczenie przeogromne...
co do rajdowania
jak sie patrzy na to z boku to wydaje się proste, natomiast jadąc za kółkiem czy też na prawym trzeba mieć stalowe nerwy, dużego pampersa, albo zapas torebek na wymiociny :D
(skreślić co nieptrzebne)
co do ogólnej klasyfikacji dzięki przejazdom na pętli toru udało mi się wskoczyć na miejsce 50 z 54 na 62 sklasyfikowane auta
mam również przeogromne podziękowania dla Kuby Golusia oraz Żółwika wiecie za co :jupi:
jeśli chodzi o auto to tak:
konieczna wymiana płynu hamulcowego, oleju, poduszki pod skrzynią,i opon ktore pomimo że i tak ich nie miałem to to co zostało na felgach jest kwardratowe :rotfl:

szczepan522 - 20 Maj 2012, 21:45

Super że wszyscy jechaliście, przejechaliście i dojechaliście bez większych przeszkód... Mam nadzieję że banan nie znikał z twarzy przez dwa dni :ok: Tak czy owak Gratuluje !!!

p.s. Do zobaczenia !

luk-90 - 20 Maj 2012, 21:49

tej stary to na jakich oponach wjeżdżaliśmy to już był konkret, ty przynajmniej miałeś jako taki stan tych opon pomimo węższego rozmiaru.
Fajnie się z Tobą Kuba rajdowało, miejmy nadzieje, ze nie ostatni.
Niech inni uczestnicy opowiedzą o swoich przygodach i uszkodzeniach samochodów. Ja chyba straciłem łożysko prawe oraz auto zaliczyło opony tylnym pasem, ale spoko.

PS. Kuba ta szykana na koniec to był dobry widok, jak bym siedział wtedy z boku to bym był sam zesrany, ale spoko było profi :hahaha:

Piter - 20 Maj 2012, 21:57

W skrócie:
Pojechałem z Jakubem Golcem ( Golusiem ) wielokrotnym mistrzem i vice-mistrzem polski, instruktorem szkół wyścigowych :ok:
i dla mnie był to dzień naprawdę ciężkiej pracy :yes: ranyyyy w życiu się tak nie bałem na torze :9:
Dzięki raz jeszcze Żabcia :przytul:
więc raczej niepojechanie w sobotę z Żółwiem nie było aż taką straszną tragedią :rotfl:

W sobotę wywalczyliśmy 4-te miejsce w klasie OPEN i 22 w generalce i na prawdę to było max co mogłem z siebie wycisnąć.
Mnóstwo błędów:
Jeżdżenie na lampkę nocną czyli syndrom Pitera :rotfl:
Błędy prowadzenia rąk - za karę test kreski przez 200m :kaput:
Wiele nerwowych i zbędnych ruchów: włączanie radia ( nie mam radia :rotfl: ) wiązanie butów itp

Podczas niedzielnych przejazdów nie obroniłem tak dobrej pozycji bo tak się żeśmy z Żółwiem schlali że jedyne o czym myślałem na torze to aby się zrzygać i pójść spać
..... i tak tez zrobiłem.

z ciekawostek:
Piękne brązowe mk1 Romana przyjęło na maskę kosz na śmieci a na dach dwie gołe dupy, a sam Roman wylądował na masce hądy syfik którą żeśmy z Żółwiem uprowadzili spod damskiego kibla :9:

kuba87 - 20 Maj 2012, 22:03

ja byłem zesrany jak jechałem z Żółwikiem i Golusiem przez szykan ze strachu sie prawie posrałem w majty a oni krzyczą gaz gaz gaz :!: :rotfl:
szkoda tylko że nikt nie uwiecznił boka jakiego z Macieje walnęliści poczym zdjąłem oponę z felgi :D
i wielkie dzięki za ogolną zabawę ze wszystkimi którzy byli :D
to nie jest moje ostatnie słowo w lipcu też będę :D

Piter - 20 Maj 2012, 22:03

Strat w sprzęcie nie stwierdzono, ale swoja gehennę odprawiłem przed dojazdem.
W sobotę o 2-giej w nocy silnik wisiał jeszcze na windzie u Romka w Pierdkowie
..... a na 7-dmą mieliśmy być na BK :9: :hahaha:

xr2fun - 20 Maj 2012, 22:29

Piter napisał/a:
Podczas niedzielnych przejazdów nie obroniłem tak dobrej pozycji bo tak się żeśmy z Żółwiem schlali że jedyne o czym myślałem na torze to aby się zrzygać i pójść spać
..... i tak tez zrobiłem.

Mówiłem wieczorem na ognisku, że jutro będzie masakra (każdy się śmiał i nie słuchał starszego :2xf: )
Ja musiałem walczyć 2 klasy wyżej i bez hamulców -tzn. coś tam hamowało w 2 przejeździe podniosłem ciśnienie chłopakom z BMW i stało się II miejsce w 2000+AS uważam za osobisty sukces.
Piter - miałeś iść wcześniej do kibla i uczynić to samo co Żółw :)

Rkalitka - 20 Maj 2012, 23:47

ja też dojechałem już do Szczecina :9:

W Piątek zanim przyjechał do mnie Piter, zjadł kolację, wypiliśmy po szklance wina i dwóch browarach zrobiła się 23...

Z garażu wychodziliśmy o 3 w nocy po ogarnięciu brązowej do ładu i spawaniu uebanego mocowania poduszki silnika u Pitera;-|

Rano oczywiście spóźnienie na bk, potem cały dzień pałowania niestety po każdej próbie około 20 min przerwy, bo auto się przegrzewało :|
Do tego hamulce odmawiały posłuszeństwa ale jednak skończyliśmy wszystko przed 18

Wieczorem mega fajna atmosfera - dzięki, że byliście Żabcia, Kuba, Agata, Goluś - było fajnie, grubo, i kradzionym civiciem Piter mnie zgarnął na maskę po czym chciał zdjąć wycieraczkami :)

Rano po ciężkim poranku i spaniu w 3 w namiocie jednoosobowym próby na torze.

Ogólnie uplasowaliśmy się przy końcu stawki niestety - ale i tak było mega fajnie :)

Ze strat:
- urwany przegub wewnętrzny
- urwane mocowanie poduszki skrzyni biegów a właściwie ścięte szpilki
- spalone klocki
- rozwalone prawe łożysko
- brak smarowania - teraz już kontrolka żarzy nawet podczas jazdy

Brązowa ogólnie - :pop:

Niestety to była chyba ostatnia runda YTP w tym roku przeze mnie pojechana, ale mimo strat i tak było warto :yes:


Dzięki wszystkim którzy byli i mi pomagali a w szczególności Tobie Luk za przegub i szybką akcję - dzięki Tobie teraz jestem już w szczecinie :yes:

trzeci - 20 Maj 2012, 23:51

No to gratulacje z udanej zabawy i wyników :ok:
Fajnie, że jest komu reprezentować Fiesty na YTP.
Lipiec zapowiada się u mnie na spokojnie, więc jak coś to mogę się komuś wcisnąć na prawy ;-))
Pozdro ...

Żabcia - 21 Maj 2012, 08:09

http://www.epoznan.pl/spo...73?z=newsletter

i są fiesty :jupi:

Żabcia - 21 Maj 2012, 08:48

http://www.facebook.com/m...53275463&type=1 tu więcej od Tomka Szwajkowskiego :-)
xr2fun - 22 Maj 2012, 17:29

Najgorszy przejazd z niedzieli.
Kto wie w czym był błąd przed ostatnią szykaną?
http://www.youtube.com/watch?v=2SbA2bgH6XU

tommirs - 23 Maj 2012, 00:30

Chyba mówisz o przedostatniej?
odpuściłeś gaz w lewym łuku i zarzuciło tyłem...to wiadomo,
ale na moje to:
- za wcześnie zacząłeś ten zakręt, tak jakbyś jechał po pełnej nitce, bez szykany za nim.
(ten zakręt autkiem o podobnej mocy jedzie się bez odpuszczenia)
To spowodowało, że tuz przed szykaną zrobiło się za ciasno i za szybko i co gorsza w skręcie.
Gdybyś go poźniej zaczął (bardziej od prawej) mogłbys go szybko pojechać i miałbyś dłuższą chwilę gdy autko było by na wprost szykany, na prostych kolach i można by bezpiecznie lekko dohamować

Tyle moich uwag, tak to widzę.

A poza tym ostatnia szykana ekstra, robi wrażenie,
Byla pewnie dosyć szeroka, ale super się ogląda jak na szykanach idzie się pełną dzidą...respekt:)

xr2fun - 24 Maj 2012, 21:13

Trafiłeś w sedno. Sekunda za wcześnie dohamowanie na odjętym gazie przy niehamującym przodzie (spalone i spękane klocki, tarcze fioletowe - mój błąd serwisowy).
Gdyby przód hamował odpowiednio szykana byłaby do łyknięcia a czas poprawiony co najmniej o 1s. Na tej szykanie -4s !
Browar dla Ciebie przy najbliżyszym spotkaniu.
Wyniki już są dostępne.

Rkalitka - 24 Maj 2012, 22:33

dawać fotki z Soboty szczególnie wieczór :yes:

PS: tylko proszę te cenzuralne, bo sie obrażą użytkownicy i ja <8>

Rkalitka - 24 Maj 2012, 22:41

Coś mi żółte wyniki z dużej pętli wrzucili nie wiem dlaczego....
luk-90 - 24 Maj 2012, 23:23

ja jestem zadowolony z rezultatów.

Romek jakby wrzucić tylko te niecenzuralne to i tak nie wielka garstka ludzi rozpozna kto to był :rotfl:

trzeci - 26 Maj 2012, 15:25

Dumamy z dziewczynami z zarządu czy jakoś bardziej nie uwidocznić Waszych startów w tegorocznym YTP i chyba tak zrobimy bo odwalacie kawał dobrej roboty :)
Pojawią się też nagrody dla wszystkich startujących z FKP.
Ale co i jak to jeszcze będzie podane.
Pozdro ...

Piter - 26 Maj 2012, 17:13

A na ciul nam nagrody. Sobotni wieczór to najlepsza nagroda za udział w YTP.

Brakuje tylko jeszcze chętnych wśród mk3-kowców :|

kuba87 - 26 Maj 2012, 17:20

Piter, czepiasz się
wystarczą dwie paskudne xrki jeden zwyklak i MK1
i tak się wszyscy patrzeli jak na debili :rotfl:

luk-90 - 26 Maj 2012, 20:06

ja jestem tego samego zdania co piter, ciągle nas mało ZA MAŁO jeszcze kilka fiest by sie pojawiło i byłaby malina :yes:
Rkalitka - 27 Maj 2012, 13:11

Spokojnie - nie każdy chcę rajdować a jak ktoś chce to jest to mega wydatek - trzeba rezygnować z różnych rzeczy - jeden start na YTP jeśli nie mieszkasz w pobliżu Poznania to 1000zł w plecy :|

Ogólnie zawsze jest fajnie jak zjedzie więcej aut - jak dwa sezony temu pamiętam było 8 czy 9 fiest - to była świetna sprawa - chciałbym żeby się jeszcze powtórzyła ale czy się uda......??

Żabcia - 27 Maj 2012, 16:24



gwiazdy FKP :-P



KILKA FOTEK Z SOBOTNIEGO WIECZORA

Piter - 27 Maj 2012, 18:57

trzeci,
Najlepszą nagrodą za udział było
Odlanie się na pol-pozycjon
wystawienie dupy na dachu mis zlotu z Rallylandu
czy przejażdżka hądą z Romanem na masce

Buuuuu już żałuję ze mnie zabraknie na 2giej eliminacji :sad: :sad:

Żabcia - 27 Maj 2012, 20:05

Cytat:

Buuuuu już żałuję ze mnie zabraknie na 2giej eliminacji
_________________


dlaczego? :|

luk-90 - 27 Maj 2012, 20:42

Tej Honda to był mój noclegowóz oraz warsztotwóz, to że to jeździ to tylko gratis do w/w :rotfl: .
Piter - 9 Cze 2012, 15:16

Znalazł ktoś jeszcze jakieś zdjęcia w sieci z 1el ?
kuba87 - 9 Cze 2012, 15:17

telewizja była ale nie moge znależć
sowa - 9 Cze 2012, 20:29

Żabcia napisał/a:
[url=http://images38.foto...b5m.jpg]Obrazek[/URL]

gwiazdy FKP :-P

[url=http://images49.foto...e2m.jpg]Obrazek[/URL]

KILKA FOTEK Z SOBOTNIEGO WIECZORA



Ogromne dzięki Żaba że w drugiej fotce są jednak twarze :9:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group