Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika ogólna - [MK2] Dużo pali

Szpila - 20 Gru 2011, 19:17
Temat postu: [MK2] Dużo pali
Witam, wiem że było już kilka takich tematów ale nie znalazłem nic wspólnego z moim problemem (oprócz tego że dużo pali). Zacznę od tego że przed wymianą serva miała nie równe obroty i paliła ok 7 litrów, po wymianie serva na szczelne ma równe obroty i muszę przy odpalaniu dodać gazu czego nie miałem wcześniej. Mechanik twierdzi że nic nie grzebał przy gaźniku tylko zrobił cały układ hamulcowy. Macie pomysły, jakie mogą być przyczyny dużego spalania. Filtr powietrza nowy, świece i przewody nie dawno wymieniane. Aha gaźnik to motorcraft VV
szczepan522 - 20 Gru 2011, 19:49

przed wymianą 7l a po wymianie ? ja zawsze przy odpalaniu daje trzy pąpnięcia w pedał gazy, nawet gdy odpalam zimą na ssaniu...
kuba87 - 20 Gru 2011, 19:51

no włsnie duzo znaczy ile
Szpila - 20 Gru 2011, 19:58

dużo czyli 10, jeszcze ssanie mi nie działa jak wcześniej teraz to dławi na ssaniu i tak jakby go zalewało, przed tem nie miałem nic takiego normalnie na ssaniu chodził bez problemu.
kuba87 - 20 Gru 2011, 20:02

krótko
gaznik masz do dup*
nie musiał nic robic przy gazniku bo wezyk z serwa nie idzie do gaznika tylko kolektora ssacego powinna pomóc czyszczenie i regulacja jesli samemu nie masz pojecia jak to poszukaj jakiegos mechanika który ogarnia gazniki

Szpila - 20 Gru 2011, 20:05

kuba87 napisał/a:
krótko
gaznik masz do dup*
nie musiał nic robic przy gazniku bo wezyk z serwa nie idzie do gaznika tylko kolektora ssacego powinna pomóc czyszczenie i regulacja jesli samemu nie masz pojecia jak to poszukaj jakiegos mechanika który ogarnia gazniki


Nawet jak było wszystko ok? a Ten wężyk to dałbym ręke uciąć że idzie do gaźnika. Właśnie z tym gaźnikiem to nie jest tak łatwo bo byłem u mega specjalistów na śląsku i powiedzieli że nic z tego bo nie ma części do tego i z regeneracji nici a regulować sie nie opłaca na starych :sad:

kuba87 - 20 Gru 2011, 20:08

Twój gażnik to o taki o? :
http://imageshack.us/phot.../abcd0020x.jpg/

Szpila - 20 Gru 2011, 20:15

yyy chyba,

http://eter-mot.abc24.pl/...7377#top_sklepu


nie wiem czy to ten sam ale inaczej mi wygląda

kuba87 - 20 Gru 2011, 20:20

chyba takie samo mój ma mixer od gazu załozony wiec moze być niepodobny
jutro zyrkne jak toto wygląda

szczepan522 - 20 Gru 2011, 20:54

Szpila napisał/a:
regulować sie nie opłaca
gaźnik VV jest mało podatny na regulacje jak już się spartoli to można szukać innego... 7l to norma na ten gaźnik natomiast 10l to już oznaka zesrania ja bym na allegro szukał drugiego gaźnika...
van - 20 Gru 2011, 20:59

sprawdź ten wężyk który idzie od gaźnika do serwa czy nie przypchany albo nie przetarty gdzieś
skoro na ssaniu go dławi to go przylewa czyli za dużo dostaje paliwa
albo ten wężyk albo regulacja, możesz coś sam spróbować poczyścić może coś pomoże

Szpila - 20 Gru 2011, 22:09

szczepan522 napisał/a:
Szpila napisał/a:
regulować sie nie opłaca
gaźnik VV jest mało podatny na regulacje jak już się spartoli to można szukać innego... 7l to norma na ten gaźnik natomiast 10l to już oznaka zesrania ja bym na allegro szukał drugiego gaźnika...




Tak wiem, tylko że byłem u fachowców od gaźników i tak mi powiedzieli, a ja tam łap nie pcham :yes: mam drugi w piwnicy i mógłbym spróbować na nim coś jeszcze, ale nie wiem czy jest sprawny w 100% i czy czasami nie gorszy jak ten co mam



van81

sprawdzę i spróbuje coś podczyścić, ale będę bardziej zmierzał do tego żeby zobaczył to ktoś kto się na tym zna

JoeMix - 20 Gru 2011, 22:40

Jak słyszę ze VV jest niepodatny na regulacje to mnie skręca,,, z drugiej strony ciężko o fachowca do niego bo nawet starzy gaźnikowcy przecierają oczy jak widzą "szufladę", a w tym jest sekret tego gaźnika, jak się za mocno będzie otwierać to tam na końcu jest iglica w dyszy, im bardziej się wysunie tym bardziej wiadomo leje,,,
kuba87 - 20 Gru 2011, 22:42

JoeMix, a teraz dobrego gaznikowca ze świecą szukać
vegetagt - 21 Gru 2011, 00:24

i to jest właśnie sedno problemu... Gaźnik jest spoko, ale spece od gaźników niestety już praktyczynie nie istnieją...

Szpila, fajnego zeteca mozna wsadzic zamiast 1.1, a pali porównywalnie ;)

oski981 - 21 Gru 2011, 01:14

Zapłon ustawiony ?, mógł sie posrać , u mnie po wymianie skrzyni się przestawił:-P Nie wiem jakim cudem ale zaczą nie równo chodzić na ssaniu i nie palił na dotyk jak wczesniej , do tego strzelal ogniami z rury :V: Po regulacji wszystko wróciło do normy , na spalanie też to ma wpływ napewno
Szpila - 21 Gru 2011, 17:30

oski981 napisał/a:
Zapłon ustawiony ?, mógł sie posrać , u mnie po wymianie skrzyni się przestawił:-P Nie wiem jakim cudem ale zaczą nie równo chodzić na ssaniu i nie palił na dotyk jak wczesniej , do tego strzelal ogniami z rury :V: Po regulacji wszystko wróciło do normy , na spalanie też to ma wpływ napewno



readmore



vegetagt wiem, ale narazie mam ograniczony fundusz, w przyszłości wpadnie 1,6 cvh

chathouk - 25 Lut 2012, 13:03

wlasnie jesli chodzi o spalanie ostatnio robilem takie testy swoja mk2 1.1, i wyszlo wlasnie 10 litrow na setke w miescie :/ i tak jak czytam w roznych tematach wiekszosc osob wskazuje ze to wina gaznika.

Ja mam gaznik ten VV http://eter-mot.abc24.pl/...7377#top_sklepu , byl regulowany i czyszczony w pazdzierniku u gaznikowca poleconego tutaj na forum.

Wyczytalem ze przy tym gazniku maja duzy wplyw na spalanie inne czynniki mechaniczne, a konkretnie chodzi mi o zawory. Czy rozregulowane lub zle wyregulowane tez moga podniesc spalanie o 3 litry na setke?

A i co do zaplonu gosciu jak mi gaznik czyscil i regulowal to zaplon tez ustawil. Auto odpala nawet przy -20 bez zadnego problemu

JoeMix - 25 Lut 2012, 13:49

Moja też przy -20 paliła bez problemu i też w granicach 10 na setkę w te mrozy mi wychodziło,,,
vegetagt - 25 Lut 2012, 14:15

chathouk, ja u siebie regulowalem zawory i spalanie bylo bez zmian :)

A powiedz mi, czy jak zjezdzasz z górki, to zrzucasz na luz czy lecisz na biegu?

chathouk - 26 Lut 2012, 22:30

na luzie z gorki smigam:D:D, mi to 10 l wciagala teraz jak jest na plusie juz :/
van - 27 Lut 2012, 09:32

pamiętać że w zimie więcej się ssania używa i ogólnie pali więcej
chathouk - 10 Mar 2012, 16:20

czyli mam rozumiec ze 3 litry wieksze spalanie zimą to dla tych silnikow norma?
JoeMix - 10 Mar 2012, 16:36

20% normy więcej lub mniej może wyjść, bez ustąpienia usterki, jedynie przez styl jazdy kierowcy, czyli tak bardzo ogólnie jak auto pali średnio 8 na stówkę to jak wsiądzie ktoś z ciężka nogą to się ledwo w 10 zmieści, kto inny bez większego problemu zbije poniżej 7
chathouk - 10 Mar 2012, 16:54

ja raczej spokojnie jezdze wiec watpie zeby styl jazdy spowodowal wzrost spalania o 3 litry, chyba ze zle dawkuje gazem ... moze byc tak jak w trabancie ze jak za duzo depne to poleje wiecej ale szybciej nie pojedzie?
JoeMix - 10 Mar 2012, 17:07

To nie może być tylko tak jest,,,

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group