Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika silnika - [MK2] Jak to jest wkońcu z tymi CVH?

oski981 - 12 Lis 2011, 01:36
Temat postu: [MK2] Jak to jest wkońcu z tymi CVH?
Gdybym zostawiał fieste pewnie zaczne robić blache a potem lekki swapik na 1.6 oczywiscie cvh.

Jak to jest w końcu z tymi silnikami mam 1.4 cvh na gażniku ssanie manualne.
Chcialbym wsadzić w to miejsce 1.6 na tym gażniku i reszcie osprzetu.

Ktoś mi mówił ze mogę kłaść np 1.6 cvh EFI albo na wtrysu i przełożyć kolektor ssący z moim gażnikiem a znowu słyszałem ze silniki gażnikowe i wtryskowe mają inne głowice.

Ciężej jest dostać silnik na gażniku a na wtrysku prędzej i w lepszym stanie.
Nie interesuje mnie fłubanie w elektryce itp. ma byc tak jak jest.

I jak jest z tą mocą ? 1.6i cvh ma 105 km , efi też , a 1.6 gażnik 90 km?

Pozdro.

JoeMix - 12 Lis 2011, 07:25

Gaźnik ma 96 koni jak pamiętam,,, dłubania w elektryce nie ba bo kompletny silnik podłączasz do instalacji auta jakimi 3-4 przewodami,,,
luki - 12 Lis 2011, 13:57

przerabiałem przejście z gaźnika na efi,
Największy problem był z dopasowaniem głowicy pod kolektor ssący z wycięciami na wtryski, jest to do ogarnięcia, moze nie da sie wyrzeźbić tak wycięć jak w głowicy efi ale zawsze coś.
Do tego dochodzi wywiercenie otworu pod czujnik położenia wału, dorobienie dystansu pod niego i założenie koła zamachowego z CVH na wtrysku (1,4 i 1,6 cfi efi różnią sie tylko średnicą zabielenia pod tarcze sprzęgła.
W drugostronne mniej będzie problemów

vegetagt - 12 Lis 2011, 14:18

tutaj jest manual jak zrobić hybryde zeteca z cvh: http://jimhearne.co.uk/zvh.htm
Na innym tekście tego samego gościa bazowałem wkładając zeteca :)

A czy ktos kładł silnik z elektroniką przerabiając go na gaźnik ( bo tak chyba chcesz zrobic ), to nie mam pojęcia.

oski981 - 13 Lis 2011, 23:25

Czyli lepiej bedzie szukac od razu silnika na gażniku?

A jak jest z tym 1.6i cvh co były w pierwszych mk5 ? (okrągły filtr powietrza) ? Też rzeźba żeby przełożyć to na gażnik?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group