Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika silnika - [MK2] Coś sie dzieje z gaźnikiem

Kadi123 - 1 Maj 2011, 17:16
Temat postu: [MK2] Coś sie dzieje z gaźnikiem
Mam problem z silnikiem forda fiesty 1.3 a raczej z gaźnikiem mechanicznym jest jakiś taki nie typowy rocznik 88. Jak się jedzie szybko jest wszystko ok ale jeże li obroty spadają strasznie szarpie na 3 biegu wie może ktoś co to może oznaczać . Jak byłem u mechanika w gaźniku przerwali mi taka siateczkę przez którą leci paliwo a powiedzieli że to już było i od tamtego czasu są problemy czy to aby na pewno od tego ??



Dodam że od czasu pobytu samochodu u mechanika strasznie ciężko zapala w zimę to w
ogóle trzeba było cudu żeby zapalił trzeba było ciągać a wtedy po 15 min zapalał i jak odstał ze 4 h to znów to samo

JoeMix - 2 Maj 2011, 07:30

Foto tego co masz pod maską,,,
Kadi123 - 2 Maj 2011, 10:23

Tutaj są zdjęcia silnika i gaźnika

Silnik



Gaźnik




PS:czy można ten gaźnik zamienić na monowtrysk ?? i czy to nie będzie kolidowało z silnikiem

JoeMix - 2 Maj 2011, 10:58

Na drugim zdjęciu widać ze przesłonę masz upapraną - czym?

Auto jedzie dobrze dopóki nie nabierzesz prędkości i jak chcesz jechać z prędkością stałą to zaczyna szarpać?

[ Dodano: Pon Maj 02, 2011 10:58 ]
PS Gaźnik VV - najlepciejszy jaki było dokąd się nie popsuje,,,

Kadi123 - 2 Maj 2011, 11:02

ona była upaprana paliwem choć stał samochód od wczoraj

jest odwrotnie na niskich obrotach jak się nabiera prędkości szarpie
ale tylko wtedy gdy powoli się rozpędzam a jak na pełnym gazie ciśnie od 1 do 5 biegu to wtedy jest ok a jak się jedzie ciagłym gazem to tylko na 2 i 3 szarpie



"PS Gaźnik VV - najlepciejszy jaki było dokąd się nie popsuje,,,"
niezbyt rozumiem
on chyba jest popsuty bo ma poprzerywane membrany przez które paliwo leci

JoeMix - 2 Maj 2011, 11:24

Gaźnik VV jest bardzo dobrym gaźnikiem dopóki sie nie zepsuje (rozreguluje), jak gaźnik ma porozrywane membrany to nie wiem czego oczekujesz od niego poza wadliwą pracą,,,

Co do opisanego problemu to stawałbym na zapłon,,,

Kadi123 - 2 Maj 2011, 11:29

zapłon był regulowany i była zmieniana kopułka i palec rozrządu i jak to sam zrobiłem palec i kopułkę to oddałem samochód do regulacji zapłonu i wtedy wyszło żę sę popsute membrany
i od tamtego czasu samochód zaczął szarpać wcześniej tego nie było tak myślę żę to "mechanicy popsuli gaźnik i nie chcieli się przyznać żę spaprali

JoeMix - 2 Maj 2011, 11:42

W Moim mieście jest naście warsztatów ale nie znam nikogo kto umie ustawić zapłon, w łodzi byłem u kilku na kontroli i każdy podpinał lampkę i móąił że jest OK, tyle że do ustawienia zapłonu i kontroli trzeba odłaczyć przyśpieszacz, bo wartości sa podawana dla "niepracującego silnika" czyli przyśpieszacz w pozycji neutralnej,,, ale to tak na marginesie, jak w gaźniku masz membrany walnięte to do naprawy: http://www.eter-mot.com/d...3511&pro=407377
Kadi123 - 2 Maj 2011, 11:57

http://www.eter-mot.com/d...5988&pro=272261


czyli to powinno załatwić sprawę tych przebitych membran ciekawe czy pasować będzie

JoeMix - 2 Maj 2011, 17:09

Musisz kupić to się przekonasz,,,

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group