Forum FiestaKlubPolska -

VII Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Lotnisko Bednary 17-19.06.2011 - Podstawowe informacje zlotowe

trzeci - 21 Kwi 2011, 19:28
Temat postu: Podstawowe informacje zlotowe
W tym topicu umieszczane będą wszystkie informacje na temat zlotu.
Tutaj możecie także zadawać swoje pytania Organizatorom



--------------------------------------------------------------------------------------

1. Miejsce zlotu – Lotnisko Bednary k/Poznania ( mapa Google )

2. Termin zlotu – 17-19.06.2011 (główna, sobotnia część zlotu to impreza na lotnisku)

--------------------------------------------------------------------------------------

3. Miejsce noclegowe – Ośrodek Wypoczynkowy „Wrzos” w Stęszewku ( zobacz )

Do dyspozycji:
32 miejsca w pawilonie hotelowym, pokoje 2,3 i 4 osobowe (wyższy standard)
36 miejsc w domkach murowanych, 4 szt. x 9-osobowe (niższy standard)

Będą też do dyspozycji 4-osobowe domki murowane bez łazienek (w pobliżu ogólnodostępne sanitariaty)

Koszty noclegu:
Pawilon hotelowy 40 PLN za dobę, od jednej osoby.
Domki murowane 25 PLN za dobę, od jednej osoby
Uwaga: pieniądze za noclegi wpłacane są razem ze składką zlotową.

Pokoje w pawilonie oraz domki, z łazienkami i WC.
Cena nie obejmuje pościeli , płatnej 10 PLN, więc lepiej wziąć swoją.
Prosimy wziąć ze sobą swoje czajniki, kubki, szklanki, etc

Rezerwacja miejsc na ośrodku: gdy pojawi się odpowiedni topic po otrzymaniu od ośrodka specyfikacji noclegów.


--------------------------------------------------------------------------------------

4. Główne konkurencje na lotnisku:

- wyścigi równoległe na 1/4 milii z profesjonalną obsługą i pomiarem czasu przez firmę JAGRO
- Mini KJS, czyli próby sprawnościowe na czas.
Jedna techniczna i jedna szybka z metą lotną (pomiarem na fotocele)

Bliższe informacje na temat konkurencji samochodowych oraz zapisy na nie - tutaj

Oprócz tego jak zawsze przeprowadzone będą różnego rodzaju konkursy i zabawy z nagrodami.
Takie jak:
1. Wybór Miss Zlotu – najpiękniejszej Fiesty obecnej na zlocie
2. Car Audio – na najgłośniejszy sprzęt grający
3. Warcy Rycy Cescy – czyli najgłośniejszy wydech
4. Konkurs w alkogoglach
5. Niespodzianka ;-))
6 i 7. Wybrane przez Was w ankiecie ( zobacz )

--------------------------------------------------------------------------------------

5. Składka zlotowa

W tym roku składki zlotowe kształtują się następująco:

5.1 Podstawowa składka zlotowa:

120 PLN dla Klubowicza / 120 PLN dla jego osoby towarzyszącej
140 PLN dla użytkownika forum / 140 PLN dla jego osoby towarzyszącej

W jej ramach otrzymuje się:
- koszulkę zlotową
- naklejkę zlotową na samochód
- identyfikator
- możliwość udziału w organizowanych konkursach i zabawach z nagrodami (bez udziału w konkurencjach samochodowych)
- opiekę służb ratunkowych
- wyżywienie w postaci:
Piątek, po przyjeździe: grill (1,5 porcji kiełbasy, 1 porcja karkówki / drobiu na osobę) musztarda, ketchup, chleb ze smalcem, ogórki, ciasto, kawa, herbata
Sobota rano: śniadanie przed wyjazdem na tor , szwedzki bufet
Suchy prowiant dostarczony na lotnisko: 2 bułki, drożdżówka, napój
Sobota wieczór: grill (1,5 kiełbasy, 1 kaszanka) musztarda, ketchup, chleb ze smalcem, ogórki, ciasto, kawa, herbata

Wysokość składki za udział tylko w sobotniej części zlotu:
100 PLN dla Klubowicza / 100 PLN dla jego osoby towarzyszącej
120 PLN dla użytkownika forum / 120 PLN dla jego osoby towarzyszącej

5.2 Opłata za udział w konkurencjach samochodowych

35 PLN / od osoby za udział tylko i wyłącznie w 1/4 milii
35 PLN / od osoby za udział tylko i wyłącznie w Mini KJS
60 PLN od osoby za udział w 1/4 milii i w Mini KJS

Dzieci są zwolnione z opłaty składki zlotowej.

--------------------------------------------------------------------------------------

6. Zapisy na zlottutaj

--------------------------------------------------------------------------------------

7. Opłaty za zlot, w zależności od wybranej opcji, prosimy wpłacać na konto:

Bank PKO BP II/O w Szczecinie
58 1020 4795 0000 9702 0181 3690
Stowarzyszenie Fiesta Klub Polska
Dubois 10/13 , 71-610 Szczecin



podając w tytule przelewu swój nick z forum oraz hasło: Zlot
Po wpłynięciu pieniędzy na konto, na wszystkich listach zapisów na zlot pojawi się odpowiednia adnotacja przy danej osobie.
Uwaga: rozpoczęcie przyjmowania wpłat od 15.05.2011
Bo nadal szukamy wspracia finansowego aby móc obniżyć wysokość składki.

--------------------------------------------------------------------------------------

Przykładowe wyliczenie kwoty do przelewu:
Klubowicz z os. towarzyszącą, start jednej osoby w KJS, noclegi w pawilonie=
(składki)120 zł x2 + (start) 35zł + (noclegi) 2os. X 2 noce x 40 zł = 435 zł

--------------------------------------------------------------------------------------

Wstępny harmonogram zlotu:
17.06 , piątek
- zjeżdżamy się na ośrodku, rozlokowanie w domkach, posiłek i wstępna integracja oraz zajęcia w podgrupach.
(uprzedzamy, że w sobotni poranek będą w użyciu alkomaty)
18.06 , sobota
- 7:30 – 8:30 wydawanie śniadania
- do 9:00 wyjazd z ośrodka na lotnisko Bednary
Przed wyjazdem sprawdzenie kierowców alkomatami, więc zbiórka kolumny aut od 8:30
- ok. 10:00 otwarcie zlotu, bieżące informacje co, gdzie i jak, a potem rozpoczęcie głównych konkurencji samochodowych oraz konkursów towarzyszących
Na lotnisku szalejemy do ca.18:00 w międzyczasie zostanie przywieziony suchy prowiant, potem ogłoszenie wyników, rozdanie nagród i wracamy na ośrodek bawić się przy grilu.
19.06 , niedziela - wypoczynek i rozjeżdżanie się do domów.

W trakcie zlotu będzie można sobie zmierzyć na hamowni drogowej:
- moc
- moment obrotowy
- czas od 0 do 100 km/h
- drogę hamowania
- przekłamania licznika
Razem z jednym z sędziów przyjedzie chłopak który takim czymś się zajmuje: PAWROAUTO
Ze względu na ograniczenia czasowe będzie mogło się shamować ok. 10 aut.
Koszt: 55 PLN od auta


Każda osoba która zapisze się na zlot zostanie automatycznie dodana na forum do grupy Zlot Bednary 2011 i będzie otrzymywała drogą mailową bieżące informacje na temat zlotu.

Na zlot przywiezione zostaną wszystkie zgromadzone do tej pory materiały o Fiestach.
Będzie się można z nimi zapoznać w wyznaczonym miejscu na lotnisku oraz na ośrodku w biurze zlotu.


Organizatorzy zlotu - Zarząd FKP

Osoby pomagające w przeprowadzeniu zlotu:
1. Tommur
2. Magda M.
3. ...

Freeman - 21 Kwi 2011, 20:37

Sorry za mały spam, ale widzę, że zlot zapowiada się tak świetnie, że motywuje mnie do przybycia. Jeśli okoliczności pozwolą to przyjadę.
elmek13 - 21 Kwi 2011, 20:44

trzeci napisał/a:
sprawdzenie kierowców alkomatami


Na poprzednim wiosennym nie było sprawdzane. :-P Więc widzę, że kontrola co dwa lata. :V:

trzeci - 21 Kwi 2011, 20:46

Bo w Rallylandzie alkomat powiedział papa, teraz będą dwa nowe, więc nie ma zmiłuj ;-))
elmek13 - 21 Kwi 2011, 20:56

Freeman, skusił cię ten szmalec i reszta. :V:


trzeci, jestem za. Rozumiem, że przed wyjazdem w niedziele, też jest kontrola alkomatem.? Ot tak dla swojego bezpieczeństwa. :V:

inno - 21 Kwi 2011, 23:51

trzeci napisał/a:
Bo w Rallylandzie alkomat powiedział papa, teraz będą dwa nowe, więc nie ma zmiłuj :-) )


Będę w końcu miał okazję "dmuchnąć w balonik" :P

Mafios - 22 Kwi 2011, 16:30

czemu ta skladka jest taka dobijajaca chociaz by nawet i osoby towarzyszacej ?
trzeci - 22 Kwi 2011, 20:33

Mafios napisał/a:
czemu ta skladka jest taka dobijajaca chociaz by nawet i osoby towarzyszacej ?

Bo tyle kosztuje organizacja zlotu w takim zakresie jak ten, a to żaden wypas przecież tak na prawdę.
Jak się uda uzyskać jakieś większe wsparcie finansowe to składkę obniżymy, dlatego wpłaty będziemy przyjmować dopiero od 15 maja.
A czy Klubowicz, czy jego osoba towarzysząca to i tak obydwoje w ramach składki dostają i korzystają z tego samego na zlocie.

trzeci - 13 Maj 2011, 18:57

Koszulki zlotowe muszą być dane do produkcji najpóżniej 06.06.2011
Kto zapisze się na zlot po tym terminie musi się liczyć z tym, że koszulkę dostanie dopiero po zlocie. Gdy uda się zrobić dodruk dodatkowy.

DziDzia - 14 Maj 2011, 11:21

Ej, ja też ce koszulkę :D



pozdro :!:

elmek13 - 14 Maj 2011, 11:22

DziDzia, żeś się obudził...
trzeci - 14 Maj 2011, 19:34

Może będą koszulki zlotowe w sprzedaży dla chętnych i DziaDzia się załapie :-)
Jeśli tak się stanie to będzie info w osobnym topicu.

Tradycyjnie też prośba aby sprawdzić czy jest się ujętym na wszystkich listach i czy wsio się zgadza :)

No i wyciągnąć spod pościeli te fundusze na czarną godzinę i zapisywać się na zlot ;-))
Taka impreza jest tylko raz w roku :)

DziDzia - 14 Maj 2011, 21:01

elmek13 napisał/a:
DziDzia, żeś się obudził...

Nie spamuj madafaka :-P

DziaDzia musi się na koszulkę załapać :)



pozdro :!:

charpia - 26 Maj 2011, 16:45

Przepraszam, a czy towarzyszący nieletni mają zniżkę? :9:
trzeci - 26 Maj 2011, 17:24

Dzieci są zwolnione od składki zlotowej, tak jest napisane w poście początkowym.
Ale jeśli masz na myśli Młodego, no to nie za bardzo bo w jego wieku to udział będzie brał na pełnych prawach :)

sowa - 10 Cze 2011, 13:48

Trochę bieżących info odnośnie zlotu :-)
Jak już pewnie wiecie ze strony głównej udało nam się, a właściwie głównie to zasługa trzeciego uzyskać wsparcie imprezy:
Główny patronat nad imprezą objął dealer Forda firma BEMO MOTORS, która funduje nam puchary w konkurencjach samochodowych, nie mniejsze wsparcie otrzymamy też od formy ROsmosis Wawrzyniak, a nagrody rzeczowe funduje sklep z akcesoriami rajdowymi AUTO RACING. Honorowym patronatem i fundatorem głownego pucharu dla najlepszego zawodnika zlotu ufunduje Gmina i Miasto Pobiedziska- na ich terenie znajduje się lotnisko, no a profesjonalne wsparcie techniczne zapewnią sędziowie z Auto Klubu Szczecin.

To takie info dla wszystkich zastanawiających się jeszcze czy warto jechać, bądż startować w konkurencjach.... WAAARTOOOOOO!!!!!! :-)






A o naszym Zlocie napisali:
http://www.forumsamochodo...6987.htm#292424
http://www.motonews.pl/fo...by=desc#3455021
http://www.autogaleria.pl...4187#post454187
http://zlotysamochodowe.com.pl/2011/06
http://www.tusiedzieje.info/maps/automobile
http://www.autotuningswia...rez/index/kom/1
http://tuning.pl/glow.php :-) :-)


W tym roku nie zapomnimy również o naszych podopiecznych z fundacji Nasz Dom w Lutolu. Przygotowujemy dla was loterię fantową z ciekawymi nagrodami więc nie zapomnijcie zabrać drobniaków na lotnisko!!!! A wieczorem przy kolacji będzie można zamówić specjalne dyplomy za dowolne zasługi z których dochód również pójdzie na dzieciaki!!!!!
Jak ktoś już jest chętny to zapraszam na PW, zamówienia będę również przyjmować w piątek i przez całą sobotę <8>
sugerowana cena 10zł/ szt

elmek13 - 17 Cze 2011, 08:48

Cytat:
Osoby pomagające w przeprowadzeniu zlotu:


A może to być Zasti?

trzeci - 17 Cze 2011, 09:03

A pewnie, że może :)
Bo potrzebujemy osób do obsługi jednego z konkursów, ale to już na miejscu.
CU

LeVeL - 13 Gru 2011, 00:53

ciekawe kiedy kolejny zlot :)
mieszko - 13 Gru 2011, 01:06

LeVeL, pewnie na wiosnę, ledwo co zakończył się jesienny a tu już o kolejny
elmek13 - 13 Gru 2011, 08:42

mieszko, nie dawno co się skończył jesienny, nocka w Poznaniu.
mieszko - 13 Gru 2011, 10:35

elmek13, a co napisałem - jesienny zakończony, o nocce tylko nie wspomniałem...
elmek13 - 13 Gru 2011, 15:22

mieszko, no przeca napisałem. Ale wiosenny już niedługo. :V:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group