|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Sport w FKP - Rally Sprinty, Kajtki i inne Rally...
Parzych - 15 Lut 2011, 19:12 Temat postu: Rally Sprinty, Kajtki i inne Rally... W końcu się zebrałem w sobie i postanowiłem co nie co napisać o swoim nowym hobby, RallySprincie organizowanym przez Automobilklub Centrum na terenie Centrum Hal Targowych Marywilska 44...
1. Nazwa imprezy: Rally Sprint Marywilska 44
2. Data startu: 31.01.2011
3. Krótki opis startu/uczestnictwa:
Pierwszy start w oficjalnej imprezie, na śniegu i lodzie, dwie próby po 2 przejazdy, jako pilota miałem MARIUSZA.B, który nie pozwalał mi zabłądzić między pachołkami i krecił filmy z przejazdów. Ruszanie w warunkach arktycznych, nawet z dwójki, zajmowało dużo czasu, a prędkości na każdym z przejazdów były na poziomie 35-45km/h, autko jechało gdzie chciało... Ambitne plany nie bycia ostatnim w klasie, spaliły na panewce, ósmy na osiem załóg, w generalce już lepiej - czterdziesty dziewiąty na 57 załóg... Tragedii nie było, za mną były prętsze autka...
KLASY
GENERALKA
Rysunek prób:
4. Foty (niestety tylko z oczekiwania w kolejce... )
I filmiki on board by MARIUSZ.B:
Drugi przejazd pierwszej próby
Drugi przejazd drugiej próby
Wygrzebałem w necie 2 fotki (sprzed startu do i z 4-ego przejazdu) i za zgoda fotującego zamieszczam:
trzeci - 15 Lut 2011, 19:20
Z tego co już wiemy to w drugiej eliminacji poszło znacznie lepiej
Namawiaj innych z Wawa Team na starty i powodzenia !
Parzych - 15 Lut 2011, 19:36
1. Nazwa imprezy: Rally Sprint Marywilska
2. Data startu: 14.02.2011
3. Krótki opis startu/uczestnictwa:
Co tu dużo pisac, pojechałem, wystartowałem (w egipskich ciemnościach bo mieli awarię oświetlenia), adrenalina skoczyła, bo prędkość w F16 dochodziła pod stówkę, mimo braku pilota - nie zabłądziłem... Dwa przejazdy pierwszej próby bezbłędnie, pierwszy przejazd drugiej próby z karą 5 sekund - przestrzeliłem hamowanie na mecie, drugi bezbłędnie... Miałem nadzieję, że nie będę tym razem ostatni w klasie, a tu niespodzianka:
KLASY
GENERALKA
Gdyby nie kara, w klasie byłbym na 1-szym a w generalce na 22-gim miejscu
Rysunek prób:
4. Foty by inno:
Jak na egipskie ciemności przystało - nic nie widać...
Filmiki mam, ale też nic nie widać... Jak potnę na poszczególne przejazdy, to zapodam linki...
EDIT 17.02.11
Jeden filmik pociąłem na 2 przejazdy i rozjaśniłem (bo nic nie było widać)...
Pierwszy przejazd pierwszej próby
Pierwszy przejazd drugiej próby
EDIT 17.02.11
Drugi filmik też pocięty i rozjaśniony...
Drugi przejazd pierwszej próby
Drugi przejazd drugiej próby
inno - 15 Lut 2011, 20:59
Tnij i wstawiaj, a w marcu szykuj się na rywalizację z kosiarką
Zalew - 16 Lut 2011, 14:01
A mógłby ktoś podesłać jakąs stronę z konkretnym opisem imprezy i jej regulaminem, ponieważ jakoś nie mogę nigdzie tego znaleźć?
arecki - 16 Lut 2011, 14:07
http://www.ak-centrum.pl/
Parzych - 16 Lut 2011, 15:12
Zalew, TUTAJ masz wszystko dokładniej niż pokierował Cię arecki...
Zalew - 16 Lut 2011, 16:54
Parzych napisał/a: | Zalew, TUTAJ masz wszystko dokładniej niż pokierował Cię arecki... |
O, wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło.
Żółwik Tuptuś - 17 Lut 2011, 17:53
Dobra robota . Zarówno ze startami jak i z opisem .
Witamy W Race&Rally Team
Freeman - 17 Lut 2011, 18:40
Parzych wstawiaj te filmy to podrzucę je na nasz kanał i założę nową playlistę z filmami ze startów FKP Race & Rally.
Parzych - 17 Lut 2011, 19:23
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Dobra robota . Zarówno ze startami jak i z opisem .
Witamy W Race&Rally Team | Dzięki Szkorup
W poście o starcie 14.02 dorzuciłem linki do dwóch pierwszych przejazdów (widać że momentami było prętko), z dwoma drugimi przejazdami nadal walczę, jak mi się uda skończyć \to od razu zapodam linki...
[ Dodano: Pią 18 Lut, 2011 00:03 ]
Dołożone linki do drugich przejazdów... Co ciekawe - oba wyniki poprawione...
inno - 18 Lut 2011, 00:52
Parzych napisał/a: | EDIT 17.02.11
Drugi filmik też pocięty i rozjaśniony...
Drugi przejazd pierwszej próby |
Zabrakło mi tutaj delikatnego OPR dla panów ze srebrnego subaru, którzy oślepiali Cię halogenami.
Parzych - 21 Lut 2011, 11:10
W pierwszym poście doszły dwie nowe fotki...
inno, wyciąłem bo niepotrzebne było...
[ Dodano: Wto 29 Mar, 2011 00:23 ]
Wzmianka o Marywilskiej w Superstacji
Parzych - 2 Lip 2011, 23:08
Niestety Marywilska zapadła w śpiączkę... Dlatego zacząłem się rozglądać za innymi imprezami...
Na początku czerwca trafił się Zlot Focusów: na 14 aut startujących (jedno nie ukończyło) byłem PIĄTY...
Kilka fotek z KJS-a i filmik:
F16 na OS2
Następnie był Nasz Zlot w Bednarach - PIERWSZE miejsce w KJS-ie w klasie Sport...
Zlot FKP Bednary 18.06.2011 karting
Zlot FKP Bednary 18.06.2011 KJS...
I w końcu pojawiła się szansa startu w Wawie w imprezie "Rally Służewiec" zorganizowanej przez Stowarzyszenie Race4Race, TRZECIE miejsce w klasie i 13/37 w generalce...
Kilka fot by inno:
.
I z portalu auto-spp.pl i nie tylko...
Plus filmik by inno:
I Rally Służewiec 28.06.2011
tommirs - 2 Lip 2011, 23:24
no prosze ile nam się scigantów pojawia.
fajnie fajnie...rozwijaj się ....a to wciąga
elmek13 - 3 Lip 2011, 02:10
arecki, zdrajca...
Żółwik Tuptuś - 3 Lip 2011, 21:08
Parzych, - jestem z Ciebie dumny i w sierpniu podjadę do Ciebie wypić Królewskie za to
Swoją drogą - będziesz kolejnym ( po Romanie i paru innych ) których sprowadzę na złą drogę .
Ładna fiesta zaczyna być szybka , a co za tym idzie będzie coraz bliżej krawędzi .
Najpierw urwiesz nakładkę progu o opony na szykanie .
Wtedy się odblokujesz .
Na koniec zawodów , po dwóch Królewskich oberwiesz nakładkę nogą do końca .
Później przyjdzie pora na przedni zderzak . Później tylni .
A później stwierdzisz , że kubły w Wannie dużo lepiej trzymają i zamiana seryjnych siedzeń na nie wyjdzie z kożyścią dla Ciebie ( finansową też )
No tak , ale trzeba by sprzedać wszystko razem z tylną kanapą ...
...
xr2fun - 3 Lip 2011, 21:44
Skoro jesteśmy przy temacie- mój dzwon CA CUP.
Nigdy nie pękałem mimo podeszłego wieku
http://www.youtube.com/wa...WM1tAG46-U&t=1s
tommirs - 4 Lip 2011, 09:24
uuu..co się stało?, że odpuściłeś?
czy zacząłeś juz hamowanie do szykany?
niezle nieźle...mocno miniak ucierpiał?
xr2fun - 4 Lip 2011, 21:38
Było chyba za szybko czego nie mogłem przewidzieć przy tej pogodzie. Sądze, że obrót był przy ok. 100-110km/h wg obrotomierza.
Po I przejeździe byłem 10 w generalce (było tam sporo dobrych aut)
Do szykany było jeszcze b. daleko i na bank bym się wyrobił.
Jak widać na filmie od razu pojechałem do przodu bo silnik pracował.
Obrażenia już są niewielkie i zrobione. W środę geometria i w piątek na YTP.
Żółwik Tuptuś - 5 Lip 2011, 19:18
xr2fun napisał/a: |
Obrażenia już są niewielkie i zrobione. W środę geometria i w piątek na YTP. |
I o to chodzi
Wrzuć foty jak auto wyglądało po dzwonie .
xr2fun - 5 Lip 2011, 19:24
Pytasz i masz.
Żółwik Tuptuś - 5 Lip 2011, 19:46
Zdrowo żeś przycedził .
W fieście byłoby po balu .
ps: Bo mi się przypomniało - przywieź naklejki ToporTuning na YTP
Daras84 - 5 Lip 2011, 22:25
koloa to 12?? co to za opony ?
xr2fun - 5 Lip 2011, 22:42
Felgi Revolution 6,5x10" opony Yokohama A-032 (soft).
Ten czarny powyżej jest na 13" , czerwony na 12".
Yoko soft jest doskonały na "zimne" warunki. W wersji 12" i 13" jest Yoko A-048 Medium i tu już trzeba ciepła. Na YTP w lipcu jadę na YOKO A-048R 12" (165/55/12).
Dla klasyczych Fiest jest wymiar 175/50/13" YOKO A-048R
Parzych - 5 Lip 2011, 22:57
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Parzych, - jestem z Ciebie dumny i w sierpniu podjadę do Ciebie wypić Królewskie za to
Swoją drogą - będziesz kolejnym ( po Romanie i paru innych ) których sprowadzę na złą drogę .
Ładna fiesta zaczyna być szybka , a co za tym idzie będzie coraz bliżej krawędzi .
Najpierw urwiesz nakładkę progu o opony na szykanie .
Wtedy się odblokujesz .
Na koniec zawodów , po dwóch Królewskich oberwiesz nakładkę nogą do końca .
Później przyjdzie pora na przedni zderzak . Później tylni .
A później stwierdzisz , że kubły w Wannie dużo lepiej trzymają i zamiana seryjnych siedzeń na nie wyjdzie z kożyścią dla Ciebie ( finansową też )
No tak , ale trzeba by sprzedać wszystko razem z tylną kanapą ...
... | Szkorup na browara zapraszam, niestety co do krawędzi - jedyne auto w rodzinie, nie mogę za bardzo przeginać pały, kubły też raczej nie wlecą, prędzej z S-ki lub ST-eka... Fakt że w seryjnych szelki trzymają o niebo lepiej niż zwykłe... A co do progów i zderzaków - jest pewna koncepcja...
Pyros - 5 Lip 2011, 23:15
xr2fun napisał/a: | Na YTP w lipcu jadę na YOKO A-048R 12" (165/55/12).
Dla klasyczych Fiest jest wymiar 175/50/13" YOKO A-048R |
Gdzie sie zaopatrujesz w takie oponki?
xr2fun - 6 Lip 2011, 12:02
Jedyny sensowny zakup to w GB. Na kontynencie są za drogie.
Parzych - 13 Lip 2011, 03:17
Na prętko tylko fotki, jak zachowują się TOYO T1R na dołku/dobiciu...
Reszta fotek i relacja wkrótce...
Tommur - 13 Lip 2011, 10:18
Dodaj jeszcze na jakim ciśnieniu w gumie jechałeś. Bo jak 2.1 to
Parzych - 13 Lip 2011, 13:26
Przed Zlotem przód miał 2,2 a tył 2,0, ostatnio nie sprawdzałem... Fabryka podaje przód 2,0 tył 1,8... A ta opona to przednia i tak się zawinęła na nawrocie jak wpadłem w dołek...
Tommur - 13 Lip 2011, 15:31
A kolego do kjs to się nie pompuje 2,4 do 2,6 ?? Szczególnie takie miękie padło . Tył ok 1,8 do 2,0. Ale przód
DziDzia - 13 Lip 2011, 16:19
Parzych napisał/a: | Fabryka podaje przód 2,0 tył 1,8... |
Wartości świetne, ale do normalnej jazdy To już wiem, czemu tak piszczało na tym zakręcie na Cargo
pozdro
Żółwik Tuptuś - 13 Lip 2011, 17:36
Tommur, - zależy w jakim wieku są opony .
Bo jak mają w okolicach pełnoletności , to trzeba "wypośrodkować"
Pyros - 13 Lip 2011, 21:41
U siebie w Clio mam T1R. Po jednym wypadzie na tor w Radomiu mam teraz no name'y ponieważ wszystkie boczne napisy starły się. Te opony mają strasznie miękkie ścianki i nawet mocne pompowanie nie pomaga.
Na co dzień te opony są okej ale do wszelkiego rodzaju upalań odpadaja zdecydowanie.
Parzych - 13 Lip 2011, 21:57
Teraz już będę dawał odpowiedniejsze ciśnienie... "KILKA" FOTEK cykniętych moją Alfą przez inno... Tym razem byłem ostatni w klasie i przedostatni w generalce, za trzykrotne pobłądzenie dostałem 1:34.92 minuty kary... Jak potnę i posklejam filmiki kręcone moim telefonem przez DziaDzię (ble ble ble kręciłeś tego ślimaka podczas mojego przejazdu ) to wrzucę...
Byłbym zapomniał, żółw mi się znarowił i dwukrotnie chciał uciec:
xr2fun - 13 Lip 2011, 22:04
Parzych napisał/a: | Teraz już będę dawał odpowiedniejsze ciśnienie |
Zmień opony na semi slicki i masz po problemie w deszczu też dają radę ale bez kałuż lub strumieni na drodze.
Taki mały rekonesans po bandzie w moim wykonaniu zaraz na początku filmu (chyba kamerzyście się podobało - mnie nie)
http://www.youtube.com/watch?v=Krt7DE7vz_M
DziDzia - 14 Lip 2011, 00:06
Parzych napisał/a: | (ble ble ble kręciłeś tego ślimaka podczas mojego przejazdu |
Jego stanie w miejscu było.. Jakoś bardziej emocjonujące niż Twój przejazd
xr2fun, Co to jest to małe szare na 1:58, 6:45, 10:47, 11:50
pozdro
Parzych - 14 Lip 2011, 03:14
Zgodnie z obietnicami zapodaję FILMIK z mojego przejazdu...
And klasyfikacja generalna:
xr2fun - 14 Lip 2011, 07:50
DziDzia napisał/a: | Co to jest to małe szare na 1:58, 6:45, 10:47, 11:50 |
Autobianchi A112 Abarth
DziDzia - 14 Lip 2011, 10:01
xr2fun napisał/a: | Autobianchi A112 Abarth |
Fajne
Parzych napisał/a: | zapodaję FILMIK z mojego przejazdu... |
Chyba filmik z przejazdów A druga próba
I co Ty chcesz od tego ślimaka
pozdro
Parzych - 14 Lip 2011, 13:49
DziDzia napisał/a: | A druga próba | Jest i druga próba Cytat: | I co Ty chcesz od tego ślimaka | To że się wjebaszył w kadr zamiast mnie...
blood_brother - 14 Lip 2011, 15:47
Parzych, nie przyznajesz się do swojego miejsca w generalce?
Parzych - 14 Lip 2011, 16:14
blood_brother2 napisał/a: | Parzych, nie przyznajesz się do swojego miejsca w generalce? | No jakto Przeca napisałem że przedostatni byłem... Parzych napisał/a: | Tym razem byłem ostatni w klasie i przedostatni w generalce, | A tabelka z wynikami mi się nie ta co trzeba wkleiła... Miała być ta:
Tommur - 14 Lip 2011, 17:02
W 1 i 3 biegu Parzyszek po bułki skoczył . Nie piłuj tak po zakrętach i ciśnienia w oponach sobie popróbuj. A T1R dobrze kleją, ale żywot mają krótki.
konxx91 - 14 Lip 2011, 17:24
na takie pojeżdżawki proponował bym raczej r1r a nie t1r. Mnie osobiście nie stać na żadną z tych opon, ale nie raz widziałem jak się prowadzi na nich samochód, oraz jak wygląda opona po ostrej jeździe w zakrętach. t1r to opona raczej do użytku typowo ulicznego. r1r raczej podchodzi pod sportowa z homologacją. A jesli chodzi o ciśnienie w oponach to od troche starszych kolegów i od tych duuuużo starszych dowiedziałem sie, że na suchy asfalt w lekkim FWD z przyzwoitą nie haczącą bokami oponą pompuje się 2.3 przód i 1.8 tył. Odpowiednio do zmiany nawierzchni na przykład na mokry asfalt ~(-15%) na obie osie a na przyczepny suchy szorstki beton ~(+15%) na obie osie. Chociaż na przykład w przypadku semi-slicka produkcji polskiej markgum/coolway, który ma tendencje do haczenia bokami ciśnienie wyjściowe jest zawsze troche wyższe. Także wszystko zależy od opony i nawierzchni. Niema tak że pompujesz ile masz na tabliczce przy wlewie raz na pół roku i jeździsz aż opona się skończy
tommirs - 15 Lip 2011, 01:53
ja nie mam tabliczki przy wlewie
ale tak serio to słusznie prawisz.
A T1R nie nadaje sie, gdy juz poważnie walczysz o każda sekundę. Ale o tej oponie juz było.....
Parzych - 15 Lip 2011, 02:39
powiem tak: na razie muszą wystarczyć T1R... Jak się skończą, będę myślał nad lepszymi...
Parzych - 20 Lip 2011, 13:31
Wczoraj pojechałem se znowu na Rally Służewiec, tym razem już nie pobłądziłem i kary były mniejsze - 3 razy po 5 sekund - trącona szykana na drugiej próbie (nie podnieśli opony przez którą straciłem parę sekund - niestety złośliwy telefon nie nagrał mojej konsternacji na widok opony leżącej na środku "bramki") i 2 razy przestrzelona meta na próbach 1 i 3... Na przejazdach 1 i 2 próby jechałem na oparach, potem na stacji wlazło prawie 44 litry i F16 na próbach 3 i 4 zbierała się trochę wolniej...
Pamiątka po trąceniu szykany:
Wyniki:
KJS03
KJS04
szczepan522 - 20 Lip 2011, 14:46
Parzych, wreszcie ją porysowałeś
blood_brother - 20 Lip 2011, 15:51
A gdzie żółw tym razem poleciał?:)
Parzych - 20 Lip 2011, 17:42
szczepan522 napisał/a: | Parzych, wreszcie ją porysowałeś | Ten próg już od dłuższego czasu ma czarno-białą ocierkę przez całą długość... blood_brother2 napisał/a: | A gdzie żółw tym razem poleciał?:) | Żółw tym razem siedział pod fotelem pasażera (coby nie biegał po desce)...
|
|