Forum FiestaKlubPolska -

Youngtimer Party 2010 - Klasa Fiest - YTP hajdparianki

Piter - 13 Maj 2010, 16:32
Temat postu: YTP hajdparianki
Ale ta rs-ka tommiego zapierd^a :ok:
Rkalitka, jak dla mnie to jesteś mistrzem świata. Auto postawione do jazdy w 4 tygodnie z silnikiem którego nigdy w tej budzie nie było. Myślę że największy problem z czasem masz na zawracaniu. Czy konstrukcja mk1 nie pozwala szybciej obrócić auta?

Rkalitka - 13 Maj 2010, 16:55

Piter napisał/a:
Myślę że największy problem z czasem masz na zawracaniu. Czy konstrukcja mk1 nie pozwala szybciej obrócić auta?


Myślę, że konstrukcja mk1 "tak ma"
Myślałem, że moja po tych wydumkach tylko tak się zachowuje(przód wyjeżdża) ale wsiadając do Wanny odczułem to samo :|
Sam Piter jechałeś Pasztetem i wiesz, że to się średnio prowadzi a na ciasnych nawrotach jest bardzo słabo.....
Tutaj sytuację można by uratować ręcznym i "podcinaniem" tyłu tak jak Tommi to robił ale to nie rozwiązuje problemu wyjeżdżania przodu ;-|

Piter napisał/a:
jak dla mnie to jesteś mistrzem świata. Auto postawione do jazdy w 4 tygodnie z silnikiem którego nigdy w tej budzie nie było.


Dzięki Piter. Myślę, że to było widać na zawodach - brak dokładności i dopracowania projektu - jednak udało się wystartować i wiadomo co trzeba poprawiać.
Jest to dla mnie tym większa motywacja, gorzej byłoby gdybym nie wiedział co można jeszcze poprawić.

tommirs - 13 Maj 2010, 17:41

Rkalitka napisał/a:

Sam Piter jechałeś Pasztetem i wiesz, że to się średnio prowadzi a na ciasnych nawrotach jest bardzo słabo.....
Tutaj sytuację można by uratować ręcznym i "podcinaniem" tyłu tak jak Tommi to robił ale to nie rozwiązuje problemu wyjeżdżania przodu ;-|



Jest rozwiązanie wypluwania przodu:
po wbiciu jedynki, skręcasz kierownicą (w odpowiednią stronę) i niemal natychmiast dohamowujesz hamulcem zasadniczym (lewą lub prawą nogą, jak wolisz) i w tym samym czasie ciągniesz rękaw.
W ten sposób dociążasz podsterowny przód auta, nadrzucając jednocześnie tył.
ja wiem, że to się tak łądnie pierdo...i i teoretyzuje ale jest do do nauczenia, tylko jak wszędzie trza ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć:)

xr2fun - 13 Maj 2010, 17:50

Rkalitka napisał/a:
No widzę spore braki w moim wykonaniu depo :ups:

Zobacz na tylne światła a będziesz wiedział - za wczesne hamowanie i na tym dużo się traci.
Ale to jest powiązane z inwestycją w opony, dobre tarcze i klocki.
Ja hamowałem daleko poza ostatnią białą linią, a z drugiej strony ok.15m przed szykaną i w niej.

Żółwik Tuptuś - 13 Maj 2010, 18:14

Konstrukcja zawieszenia w mk1 powoduje , że przy dochamwaniu przód auta nurkuje wraz z ustawieniem kół rozbieżnie . W momencie gdy wtedy próbujesz skręcać zewnętrze koło wyciąga Cię i auto wyjeżdża .
Moim zdaniem sytuację nieco poprawi usztywnienie sprężyn z tyłu ( na filmie widać , że to nie przód wstaje , tylko tył się ugina ) Niestety przy takiej dysproporcji rozkładu masy spowoduje to , że tył będzie praktycznie " na sztywno " .

ps: Nie wiem czy w aucie z turbo podcinanie na ręcznym to dobre rozwiązanie . Moim zdaniem będziesz wpadał w laga . Mnie najszybciej z turbo szło jak jeździłem płynnie , dochamowując biegami , tak aby silnik cały czas był na obrotach a turbina napędzona .

Rkalitka - 13 Maj 2010, 18:25

Żółwik Tuptuś napisał/a:
s: Nie wiem czy w aucie z turbo podcinanie na ręcznym to dobre rozwiązanie . Moim zdaniem będziesz wpadał w laga . Mnie najszybciej z turbo szło jak jeździłem płynnie , dochamowując biegami , tak aby silnik cały czas był na obrotach a turbina napędzona .


To fakt, po nawrocie gdy miałem wbitą dwójkę to praktycznie nic z tego nie wychodziło(ok 2-3 sek zanim się turbina napędziła i było odejście).
przy wbitej jedynce można próbować, bo ciągnie dobrze i szybko się napędza.
Ręczny na pewno się przyda, praktyka również.
Co do dohamowywania to fakt - robię to za wcześnie jednak to wynika nie tyle z kiepskiego układu hamulcowego(tył bębny z escorta, przód hamulce z mondeo 260mm+pompa i serwo z esiego mk6) co z mojej bariery psychicznej, że "przestrzelę"
Po prostu jeszcze nie ogarniam do końca Paszteta :|

Tommur - 13 Maj 2010, 18:47

Trening trening trening i nauka wychodzenia z poślizgu heh ;-( i bedzie git. A recznego uzywać jak się go nauczymy. Wbić jedynkę jadąc to tez sztuka. :devil:
Piter - 13 Maj 2010, 21:29

Rkalitka, ja największy problem miałem właśnie z przesunięciem granicy strachu.
:)
Czyli wszystko siedzi w głowie :yes:

Piter - 25 Maj 2010, 22:09

No pięknie zdoiłem ten słupek :rotfl:

Żółwik Tuptuś napisał/a:
są nasze przejazdy z największymi szmatami ( skrzynia głównie ;-( ))

Znowu, na silę tworzysz ideologię do zaistniałej sytuacji
gy
Nawtykałeś sobie do głowy jakiś pierdół o żabach i teraz na siłę ... :hahaha:

Żółwik Tuptuś - 25 Maj 2010, 22:15

Piter, - bo Cię w piątek do Tuptusiowego kojca wrzucę .

ps: Jajka i sery załatwione :)

Piter - 25 Maj 2010, 22:20

:jupi: :jupi: :jupi:
Rkalitka - 25 Maj 2010, 22:27

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Piter, - bo Cię w piątek do Tuptusiowego kojca wrzucę .


O to się melanż bez buractwa i dancingu szykuje..... :fox:

pP - 10 Cze 2010, 21:59

co trzeba zrobić zeby jechać w takim wyścigu? pierwsze osoby z klasy?
Żółwik Tuptuś - 10 Cze 2010, 22:04

pP napisał/a:
co trzeba zrobić zeby jechać w takim wyścigu? pierwsze osoby z klasy?


Przyjechać trzeba :)

W niedzielnej Dużej Pętli i jej " Wolnych Przejazdach " ( zresztą widać , że na luzaku wszyscy jechali ) biorą udział wszyscy zawodnicy zgłoszeni do YTP ( pod warunkiem , że oni i ich auta przeżyli sobotę )

pP - 10 Cze 2010, 22:34

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Przyjechać trzeba


no zlot tak naprawdę będzie pierwszym przetarciem samochodu właśnie przed YTP :)

Rkalitka - 10 Cze 2010, 22:50

Ford fiesta mk1 na pucharze Youngtimerparty startuje z pierwszej linii na dużej pętli - to powinno się w telewizji w wiadomościach sportowych podawać!!!!

Michał - bardzo się cieszę, że zdobyliście 3 miejsce w klasie i w Niedzielę taki rarytas - CIEKAWE GDZIE SĄ OSOBY ŚMIEJĄCE SIĘ Z MK1 KILKA LAT TEMU??

PS: A Sowcia na prawdę niezłego pit stopa Ci zrobiła :yes:

Piter - 10 Cze 2010, 22:52

Dokładnie, jada wszystkie załogi które dotrzymały do niedzieli :rotfl:
Jak widzisz ja startowałem z przedostatniej pozycji zaraz za wszystkimi japońskimi szlifierkami :hahaha:
Kolejność miejsc startowych jest kolejnością zajętego miejsca w klasie w sobotnim przejeździe kartingu. Dla porównania Żółw w swojej klasie startował z pierwszej lini a w sobotę na kartingu był kilka sekund wolniejszy ode mnie :2xf:
Co więcej, zapoznawczy przejazd dużej pętli można było pojechać z pilotem :)

pP - 11 Cze 2010, 00:28

Piter napisał/a:
japońskimi szlifierkami


a kierowcy skrecają czy na prostych odjeżdzają? :fox:

Piter - 11 Cze 2010, 13:22

Niestety różnica mocy jest tak duża że to jest bez znaczenia. Na każdej próbie są sporo szybsi a na dużej pętli to już jest przepaść :|
Nie wiem pP, czy nie za dużo oczekujesz od 100konnej fiesty. Nawet jeśli ogarniesz ja idealnie i będziesz szybszy od innych xr-ek to klasa w której chcesz jeździć do 1600cm to najsilniejsza i najbardziej parszywa klasa ze względu na różnice mocy. Ja dochodziłem do tego wniosku przez pół roku i Ty jeśli myślisz o sporcie do takiego wniosku też dojdziesz.
Najpierw zlot. Zobaczysz i sprawdzisz siebie jak wypadniesz w rywalizacji z innymi xr-kami ( dla mnie to tez będzie pierwsza taka konfrontacja, nie mam pojęcia jak curva wypadaz autami równymi sobie ) a później już YTP gdzie zmierzysz się z całą zgrają japońskich wyścigówek. Ja już nie. Dla mnie to już inna klasa będzie :yes:

Tommur - 11 Cze 2010, 13:51

Tylko, że piter jak dołożysz silnik 2 litrowy. To auto będzie ciężko skręcało (w Szczecinie po małym torze lata corsa z silnikiem astry GSI). Wsio fajnie póki opony nie puszczą, bo wtedy przód odkręca (w dosłownym znaczeniu - zakręt w prawo, a auto samo skręca w lewo) na zewnętrzną zakrętu i auto wali prosto (no ale wtedy można zakupić A 048 :devil: ).
Poza tym te Hondy pewnie wybebeszone na maxa, a Ty jechałeś serią co?
Zauważcie, żę 3 klasa w amatorce przeważnie wyjmuje całą generalkę. 4 klasa jest wtedy bardziej dostępna do pudła (pewnie większość w niej to tylnonapędówki).

Piter - 11 Cze 2010, 14:14

No ja jechałem tylko bez tylnej kanapy :rotfl: Ale to i tak zbyt duża różnica mocy. Niestety tak jak mówisz. Czasy czołówki klasy 3 są dużo lepsze niż klasy 4 :hahaha: więc przenosząc się klasę wyżej przy zachowaniu nawet podobnych czasów jak przejazdy z CVH mam dużo większe szanse na pudło a nie żeli jazda z chądami. Dodatkowo zakręty zakrętami ale jeszcze trzeba do tego zakrętu dojechać po 200 i 300m i wrócić i tam właśnie się kradnie sekundy słabszym autom :2xf:
pP - 11 Cze 2010, 16:19

Piter napisał/a:
Nie wiem pP, czy nie za dużo oczekujesz od 100konnej fiesty.

nigdzie nie napisałem, że chce się z nimi ścigać o sekundy..crx waży pewnie ze 100kg mniej niż wybebeszona fiesta a ma 60 kuni więcej..najwazniejszy jest fun!

Piter - 11 Cze 2010, 17:00

tutaj napisałeś
pP napisał/a:
Piter napisał/a:
japońskimi szlifierkami


a kierowcy skrecają czy na prostych odjeżdzają? :fox:


Fan? To prawda. Ale ten fan mało smakuje gdy rywale odjeżdżają ci coraz dalej z każdym zakrętem. Smak równej rywalizacji jest lepszy :yes:
Słuchaj. Początkowo Curva miała iść zupełnie inną drogą-poszła inną. Czy pójdziesz ta drogą czy inną sam zdecydujesz. Ja tez ponad pół roku temu podchodziłem do tematu tak jak Ty teraz. Pamiętasz :)

Żółwik Tuptuś - 11 Cze 2010, 19:40

Piter napisał/a:

Jak widzisz ja startowałem z przedostatniej pozycji zaraz za wszystkimi japońskimi szlifierkami :hahaha:
Kolejność miejsc startowych jest kolejnością zajętego miejsca w klasie w sobotnim przejeździe kartingu. Dla porównania Żółw w swojej klasie startował z pierwszej lini a w sobotę na kartingu był kilka sekund wolniejszy ode mnie :2xf:


Wniosek jest prosty - jesteś szybszy ode mnie :yes:

( Choć jakby na to spojrzeć z drugiej strony - my walczymy z autami równymi sobie i jak widac nieźle wypadamy , a Ty walczysz z autami ze swojej klasy i ... :|

1. Bo som szybciejsze
2. bo som na Ch.
3. Bo som wybebeszone i przygotowane
4. Bo miałem za długie narty
5. Bo ... )

pP napisał/a:
Piter napisał/a:
japońskimi szlifierkami


a kierowcy skrecają czy na prostych odjeżdzają? :fox:


Wiele rzeczy można powiedzieć o kierowcach CRX-ów startujących w YTP , ale na pewno nie to , że nie potrafią jeździć !

Ogólnie - zluzujcie poślady chłopczyki w ikserkach , bo sporo gadania , a mało jeżdżenia jest :cojest:

Wy macie w klasie CRX-y , a my mam bardziej utytułowane Mini . Jeździć sie trzeba nauczyć :yes:

Gadacie gadacie i tak jakoś widzę ,że z tej gadki wychodzi , że już się usprawiedliwiacie , czemu bencki na kolejnym YTP obskoczycie .
Piter - trafisz z deszczu pod rynnę ( dobrze że nie Wannę ) bo będziesz w klasie z Miatami , Puciem i TommimRS .

pP - 11 Cze 2010, 19:56

racja..skończmy biadolić :)
Piter - 11 Cze 2010, 22:11

Cytat:
Piter - trafisz z deszczu pod rynnę ( dobrze że nie Wannę ) bo będziesz w klasie z Miatami , Puciem i TommimRS

No, do tego Gwid i Szary :)
Z tego to się akurat bardzo cieszę :yes: Dodatkowo jeśli nic nie stanie na przeszkodzie to w niedzielę stanie obok siebie na dużej pętli 5 fiest w jednej klasie :9: :ok:

PUCIO - 11 Cze 2010, 22:52

:megafon:

No tak :-P

powiem wam jedno:
:ok:
ZAPOWIADA SIĘ CIEKAWIE
:fajka:

Rkalitka - 11 Cze 2010, 23:29

PUCIO napisał/a:
powiem wam jedno:
:ok:
ZAPOWIADA SIĘ CIEKAWIE
:fajka:


Oby nie tylko się zapowiadało a było ciekawie :yes:

Co do samego ścigania się na YTP to powiem wam jedno - mnie jakoś obchodzą z boku te wszystkie napinania żeby rywalizować.....

Jeżeli z jakiś powodów Pasztet nie przyjedzie w Lipcu to się taty mercedesem zapiszę albo jakiegoś malucha podchodzącego pod YTP mam w domu - liczy się właśnie zabawa(niestety kosztowna ale nigdzie indziej takiej nie ma)

I nie ważne czy auto będzie się nazywało CRX, mini czy czukiereczek!!
Najfajniejsze są emocje z przejazdów :yes:

PUCIO - 11 Cze 2010, 23:34

Ja się cieszę że wreście fiesty zaistniały na torze w poznaniu :-P

:ok: - że nas tak wielu będzie :twisted:

luk-90 - 10 Lip 2010, 20:25

Więc tak skwar jak ch*j był, wszyscy to odczuliśmy, wytrąbiłem ze 3 litry wody, ale było fajnie, szkoda, że pucio nie wystartował, bo chciałem zobaczyć jak cisnie, ale może następnym razem, życzę powodzenia i lepszych czasów w przyszłości
Gwid - 10 Lip 2010, 22:54

streszczenie YTP - 10/11 lipiec 2010 r. dla tych co nie byli :-P

Startowali jedynie:

1. Skorupa + Asio fleumus ( Sowa łac.)
2. Pimp my curva + Roman ( Gladiator)
3. TomiR(un)S(speed) + żonsia ( przyjechali autem z klimą notw )
4. Pypy + Piękny Loy :-P
5. Mat Gwid i Łoś + Jajko
6. Radexel

Rezultaty nieoficjalne:

1. Na moje oko wszystkich zmiażdżył TomiRS - prawie bezbłędne przejazdy + świetna dynamika jazdy. Tylko brać za przykład. Na serio przyjemnie się patrzy na tego faceta jak zapierdziela swoja fieścinką między pachołkami albo wykonuje ciasne nawroty :jupi:

2. Brzydal z curvą - taki mięśniak który musi zapanować nad mocą a będzie zarypiście jeździł. Niestety Curva płatała figle jak temperatura przekroczyła +25 stopni. Pewnie ktoś wstawi filmik z jej nierównomierną pracą ( przerywa w chu...). Piotrek jeszcze się nie wczuł w autko ale jak ogarnie to będzie ogień. Acha nie jest to pisane w ramach zaczepki ale Marek czep się jeszcze raz tasiemki z poprzedniego projektu Loya a potem powiedz nam coś o swapie..... - sorki za szczerość po raz pierwszy.

3/4. Równorzędnie - Pepe i Galapagos. Pepe pomimo iż z przodu jego auto brzmi jak kosiarka a z tyłu jak RS całkiem ładnie ogrania fieścinkie. Zawias + kierownica + fotele z pasami dają mu dużą przewagę. Ładnie kolo jeździł - Loy go dobrze pilotował ( redukcja z trójki :-P ). Skorupa - im starszy tym lepszy. Ujmę to tak - technicznie coraz lepszy, żeby się nie wkopywać to powiem że teraz bardziej mi się podobała jazda skorupy niż brzydala ( na zlocie było na odwrót). szkoda że żółt już tylko CRX będzie jeździł :sad:

5. Absolutny mistrz gadania wszystkiego co było do wygrania... Jajek potwierdzi, wpadanie na opony + wpadanie na taśmy + za niskie obroty + brak zawiasu itp. itd. ale i tak jestem zadżebiście zadowolony - przekonałem się ile znaczy pokora dla takiej mocy w takich warunkach ( bębny do wymiany - Asia popsuła :-P ). Memo dla wszystkich :hihihi: nie startujcie fiestą w depo na dochodzenie z czymkolwiek co ma +250 KM ( np. Capri) bo jakoś tak szybko doganiają :hihihi:

P.s. Radex jeździł gdzieś po lasach i nie mogę nic niestety napisać...

mam nadzieje że nikogo nie uraziłem moimi spostrzeżeniami ale realnie rzecz biorąc tak wyglądała piramidka skilla :)

Co do atrakcji to:

1. Piloci byli bezbłędni. Miałem przyjemność jechania z Jajkiem , Romkiem i Żabą - wszyscy fajnie kierowali mną. Każdy wciskał paznokcie w uchwyty jak podjeżdżałem do szykan :-P

2. Wygrała temperatura - +35 stopni to porażka na takim odkrytym placu...

3. Pod koniec zlotu zawitali do nas Luk i Miły.

4. Wszyscy uczestnicy dostali pamiątkowe dyplomy za udział a puchary po oficjalnym ogłoszeniu wyników :hihihi:

5. Dawidek pykał zarąbiste fotki a Arnold udawał Taliba :-P


zapraszam do dyskusji jak się pozjeżdżacie do domu.

luk-90 - 10 Lip 2010, 23:04

ja bylem ponad 6 godzin, więc nie tak do konca pod koniec zlotu :-P poza tym chyba udało się uchwicić przejazdy żółwia, tomirsa, pitera i twoje, zależy czy mój rozległy parkinson pozwolił na przyzwoite ujęcie waszych pojeżdżawek
Miły - 11 Lip 2010, 01:52

przyjechałem specjalnie na grilla, a grilla mało że nie było i nawet mnie wykorzystali... :P
tommirs - 11 Lip 2010, 09:07

To ja na szybko dodam tylko, bo za chwile lecimy na wolne przejazdy toru, że udało mi się zrehabilitować za I eliminację, a przy okazji spełnic obietnicę jaką dałem na forum i wyjelismy I miejsce w klasie B3. Ostatnio było 4 miejsce więc jestem mega rozje..bany z radości:)
Mega duży puchar FKP też udało się pozyskać :ok:
Dzięki Wszystkim za super zabawę mimo potwornego upału.

CDN

zefir - 11 Lip 2010, 09:54

GRATULACJE :) )))
Rkalitka - 11 Lip 2010, 11:31

Tomi RS - byłeś dla mnie wczoraj mistrzem - w durnej fieście ze stosunkowo niewielką mocą wyjąłeś PIERWSZE miejsce w klasie B3 - to jest mega dobra wiadomość i mega duże gratulacje :yes:
Do tego wszystko na torze i poza nim na spokojnie bez zbędnego rozgłosu i spinania <8>

Piter - jeździłem z Tobą cały dzień i z próby na próbę byłeś coraz szybszy/lepiej prowadziłeś Curvę :yes: .
Niestety czasy tego nie potwierdzają co było przyczyną coraz to gorszej pracy silnika oraz nie za dobrego prowadzenia auta(szzególnie przodu i kładącego się bieżnika na zakrętach przy coraz wyższej temperaturze toru)

Co tu dużo mówić - Curva ma potencjał na dobry wóz ale trzeba się zająć dopieszczaniem silnika i zawieszenia.
Nie uważam, że chłopaki spieprzyli swap bo go ogarneli w mega krótkim czasie(niektórzy już swapują 3 lata rs-a do fiesty...)
Jednak przy każdym swapie trzeba ogarniać pierdoły które ważą na całość i takich jest dużo - gdy je ogarniesz Piter będziesz mógł śmiało konkurować z Tomim czy Puciem(tak uważam, bo jeździsz odważnie i z próby na próbę leppiej :yes: )

PP - co tu dużo mówić - z nie za dobrym silnikiem, który ma gorszą kulturę pracy niż mój Diesel - wykręcał bardzo dobre czasy i gdy zmienicie "serce" w Jabłonce to będziesz grubym konkurenrem dla całej stafki fiestomaniakościgantów :yes:

Żółw - jest klasą samą w sobie choćby był ostatni to i tak z nim mi się najlepiej jeździ, jestem najbardziej przerażony a prędkość jaką jedziemy wydaje się być trzy razy większa niż w rzeczywistości - to jest to co mnie kręci w całym przedsięwzięciu z YTP - nie miejsce a emocje, których nie ma nigdzie tyle co w Wannie - do tego sprzęt jest ogarnięty i kierownik również :yes:

Gwid - krótko - jechałem z Tobą i nie robisz błędów - ogranicza Cię zaiweszenie, które buja dwa razy bardziej niż w Osiołku :yes:

Radxel - to się nazywa samozaparcie - przyjehać drugi raz na YTP i drugi raz rozwaliło się to samo - tylko z drugiej strony :yyy:

Tym bardziej szacun, że chcesz się bawić i przyjechać na trzecią eliminację :yes:


Ogółem gratuluje wszystkim, którzy byli Dziękuje Piter, że po mnie zadzwoniłeś i było MEGA FAJNIE WAS ZNÓW ZOBACZYĆ


Frakcja WLKP jak zawsze była duża........Luk, Miły, Żabcia...... ;-| Ale jak to mawiają - czasami nie liczy się ilość a jakość :)


PS: W d...ie mam, że było ciepło :yes:

LOY - 11 Lip 2010, 16:27

byłooooo świetnie !!!!!
radocha brania udziału i radocha patrzenia na innych .
MOje spostrzezenia UPAŁ ..te temperatury zabiłyby nowe samochody ..wiec szok ze nasze złomy dawały rade ..a dawały :)
TommiRS - na Twoje wyczyny mozna patrzec godzinami .
Gwid - widac ze połknąłes bakcyla i bedzie z Tobą juz tylko gorzej i gorzej :) i bez fałszywej skromnosc jezdzisz naprawde bardzo dobrze.
Piter - smutniał wraz z pogarszajacym sie stanem silnika w Curvie ..głowa do góry..nastepnym razem wszystko pojdzie lepiej .Szoda ze nie widziałem Twojej jazdy na cvh.
PePe -no ma młody talent ,albo szczescie :) .. wywalajacy olej wszystkimi odmami i umierajacy silnik CVH wzbudzał tylko nasza wesołosc a profi-łyse BARUMY utwierdzały w przekonaniu ze chciec rajdowac to trzeba miec przynajmieniej przyzwoite opony .Jechalismy dla zabawy ..a zabawa była przednia.Dobre czasy wyszły przypadkiem :-P
ZÓŁw- ciagle najpaskudniejszt zamochód na horyzoncie .. ale jak zamknac oczy :) ..to chociaz brzmi ładnie .zawsze widowiskowa jazda z efektami specjalnymi . Cos sie skonczy jak zamiast wanny pojawi sie CRX... :sad:

ogolnie i tak puchar wygrał ..UPAŁ który skutecznie wykanczał po koleji samochody i kierowców .
do następnego razu ...

Marek - 11 Lip 2010, 17:08

Gratuluje wszystkim i chcialbym sie dowiedziec co wedlug Was jest nie tak w wykonaniu :)
tommirs - 11 Lip 2010, 17:36

Prosba..to jest wątek dot. YTP nie zaśmiecajmy go problemem swapu i wzajemnymi docinkami.

wracając do YTP, dzieki za miłe słowa...cały czas się człowiek uczy, tylko jak mam powtarzalność przejazdów z dokładnoscią co do dziesiątych i setnych sekundy to trochę zbija z tropu i nie wiem czyich to jest kres możliwości, moich czy auta, czy razem.

Piter, autko będzie miało potencjał, moment obrotowy masz potężny, moja RS1800 wysiada.
Trochę ją ogarnij, jak Żółwik dobrze prawił, ale najważniejsze jest jeżdżenie, siedząc w garażu i tuningując nie spowodujesz, że wasz duet (curva-Piter) będzie szybki.
Tu trzeba dużo pokory i cierpliwości...ale będzie GIT!

CRX Skorup...poprawiasz się za każdym razem i widzisz co jest nie tak...to sukces.
Tylko trochę więcej odwagi żeby przesunąć granicę o stopień wyżej.
Tor to jedyne miejsce, gdzie przegięcie praw fizyki nie ukaże nas zbyt mocno (Piter chyba widział z wieży pare takich prób :twisted: ) na rajdach tak lekko sie juz nie wywiniemy.

Reszty chłopaków niestety nie widziałem przejazdów :ups: , te mazdy i beemki ambicjonalnie zaprzątnęły mi chyba głowę :-P

A dzisiejsze wolne przejazdy Toru wypadły fajnie, frajda z jazdy duża, tylko autka dostały w dupę mocno.
Kupmla CRX (który wyjął generalkę) silnik powiedział dosyc ;-|
A jedyna fiesta w stawce (połączyli nas w dwie grupy z CRXami) nie była otatnia :devil:

Udany weekend, Pozdro!

Piter - 11 Lip 2010, 18:20

Krótko podsumowując

W pucharze YTP Fiest kolejno miejsca zajęli :


1. tommirs jednocześnie wyjmując pierwsze miejsce w klasie B3
2. Piter przerywającą, zupełnie nie przygotowaną do imprezy curvą, jednocześnie piąte miejsce w B3
3. Pp o włos przed Żółwiem, a dokładnie łącznie o 3sek, jednocześnie szóste (jeśli dobrze pamiętam ) miejsce w B2

Imprezy nie ukończyło ok 18-20 załóg, czyli co piąte auto !!!

Żabcia - 11 Lip 2010, 19:12

z jedynego wyraźnego zdjęcia wywieszonych wyników, które dziś rano zrobił Żółw widać tylko, że w klasyfikacji generalnej znaleźli się kolejno:

15. TommiRs - suma czasów: 787,80
49. Piter - suma czasów 840,52
54. Pp - suma czasów 851,84
56. Żółw - suma czasów 854,05
78. Gwid - suma czasów 930,90

i póki co tyle :)

a od siebie dodam, że również świetnie się bawiłam. Dziękuję chłopakom za okazję "popilotowania", Sowa - dzięki, że po mnie przyjechaliście :* i że w ogóle było bardzo fajnie :hihihi:
i Miłemu dziękuję, że tak się dał wykorzystać :)

klika filmików jest - postaram się przesłać jak najszybciej - autorem ich jest w większości również wykorzystany luk-90 :-)

[ Dodano: Nie Lip 11, 2010 19:15 ]
aha - i fajnie było Was wszystkich zobaczyć :)

radxcell - 11 Lip 2010, 19:52
Temat postu: było fajnie, choć krótko
hej :)

dziękuje Wam wszystkim za zabawę - choć tym razem wyjątkowo krótką. mam nadzieję, że odbiję na trzeciej eliminacji.

piątek i sobota to moje dni "niefartu" - dość powiedzieć, że już rano w Poznaniu dotknąłem popielniczki w Fieście i ją popsułem... :) a o kaskach przypomniałem sobie o 4:30 gdzieś pomiędzy Łodzią a Kołem...

niemniej jednak miałem nadzieję na lepsze czasy, bo miałem przestawione zawory na ciaśniej, tak jak lubię - i vmax podskoczył o 20km/h co wydawało mi się zwiastować większą moc. na przykład 48 zamiast 45 KM.

z ciekawostek - w drodze powrotnej zaciął mi się wskaźnik poziomu paliwa i przydusiło mnie na autostradzie przy wskazówce na górze czerwonego pola. miałem więcej szczęścia niż rozumu i dotoczyłem się - nomen omen Żabimi skokami - do muszelki na resztkach. do baku wlałem 42,22 litra.

na początku wpadliśmy na "genialny" pomysł, aby odpuścić pierwsze dwie godziny, bo:
- na torach będzie luźniej
- będzie od kogo pożyczyć kaski
podobno część z Was myślała, że już coś popsułem... wykrakaliście ;)

nie przewidzieliśmy przerwy Sirocco. nie przewidzieliśmy również ze na trzecim przejeździe urwę sobie przegub - chociaż wydaje mi się, że przeginam z wbijaniem na siłę niskich biegów. nie wiem czy to ma znaczenie. może "przesunąłem granicę strachu" poza możliwości mojej 15-latki.... :)

specjalne kudos dla Żółwika za oponki i Sowy za poratowanie z kaskami.

pozdr, rdx

pP - 11 Lip 2010, 21:49

Dzięki wszystkim za Wczoraj! :) MISZCZ WYŚCIK!!!!!!!!!!!!

YTP - jako sama impreza to świetna organizacji, pełen profesjonalizm, pełne zaplecze (było gdzie zjeść w rozsądnej cenie, było WC, miejsce z cieniem i miejsce na oglądanie swobodne innych aut i przejazdów). Myślałem, że YTP to impreza dla ludzi zafascynowanych fajnymi starymi autami podchodzących do "ścigania" z przymrużeniem oka..przyjeżdzam a tu takiej napinki dawno nie widziałem: było może z 20 aut na około 110 na "drogowych oponach". Reszta r888 co najmniej. Wszystkie auta pratkycznie wydmuszki, kubeł i kiera w środku - tyle. Najbardziej napięcie widziałem na twarzach młodych gości w hondach crx (żadna aluzja do Zółwia) - jeden tekst mnie rozwalił: "teraz poczekamy 2h, temperatura spadnie i ostatnie przejazdy przejedziemy w niższej, co da lepszą moc silnikowi".. :rotfl: Pech chciał, że byli w mojej klasie :-)

Co do nas..Dzięki wszystkim, którzy przyjechali. Było to niezapomniane przeżycie i pomimo spalonej twarzy, potu w miejscach o których nie będę pisał będę to wspominał bardzo bardzo długo :) Na pewno to nie była moja ostatnia eliminacja.
TommiRS - fajnie było Ciebie podpatrywać, słuchać cennych rad, masz bardzo dobrze przygotowane auto, ale niedługo postaram się Ci deptać po piętach :yes:
piter - jak zobaczyłem jak Twoje auto przyśpiesza na prostej to oniemiałem..taka moc naprawdę w budzie fiesty robi szał! jeszcze musisz dopracować zawieszenie, wsadzić kubły i jeździć jeździć jeździć :) wczorajsze nasze pojedynki sprawiały nam dużą frajdę bo widziałem na Twojej Twarzy :) Szkoda, że nie było kto wygra, tylko ile sekund stracę :rotfl:
gwid - tak jak sam mówiłeś seryjnym autem ciężko konkurować już na YTP, ważne, że wola walki jest i chęć do bycia szybszym i szybszym :)
zółwik - Twoja Wanna była głównym powodem, dla którego zacząłem myśleć pewnie jak i Ty można upalać fiestę i też mieć fun, wczoraj patrząc na Ciebie miałem wrażenie, że twój n-ty raz daje Ci dużą przewagę na próbach i z chęcią słuchałem wskazówek, gdzie ciąć, gdzie ślisko, gdzie hamować itp
radaxell - gdzie Ty chłopie byłeś :-P

Dziekuję mojemu pilotowi loyowi, swoją drogę widziałem w jego oczach żal, że nie jest tutaj swoją fiestą (ale taki czas nadejdzie). Bałem się, żeby przed każdą próbą nie wyskakiwał z auta ze szmatką i nie przecierał rancików coby było blink blink. Ze swojej strony wiem, że obecność pilota pomimo spowolnienia (w końcu 80 balastu) to bardzo pomaga. Człowiek skupia się na prowadzeniu a z boku słuchac okrzyki: uspokój jazdę, szybciej, pełna bomba, redukcja, wbij 1, na ręcznym tutaj, bardzo szeroko z prawej, ku*wa źle pojechałeś, wysiadam itp itd..

Co do prób to dopiero teraz mogę się wypowiedzieć bo je znam nie tylko z kartki i youtuba, ale również z rzeczywistości. Bardzo fajne, zróżnicowane pod względem osiąganych prędkości, jedne bardziej techniczne, inne wymagające znakomitej komunikacji pilot-kierowca. Niektóre po asfalcie, niektóre po piachu. Naprawdę potrafią sprawdzić siebie i samochód w różnych warunkach.

Dziękuję osobom, które przyjechały na YTP, a nie koniecznie brały udział w próbach. Za rozmowy, fotki, słowa pocieszenia, podpowiedzi. Dawidek był tego 100% przykładem - widać było na twarzy zmęczenie ale dawał z siebie wszystko :)

Tak jak wspomnieli poprzedni wczorajszą eliminację wygrał UPAŁ. Na twarzy wyglądam jak bym byl na tygodniowych wakacjach. Wiele aut nie dało rady, ale nie fiesty! I tak trzymać - do następnej eliminacji!

Żółwik Tuptuś - 11 Lip 2010, 22:31

Ode mnie także podziękowania dla Was wszystkich , którzy byliście :)

Tommi - " jeździsz jak robot " - to słowa Twojej Gosi - i ma rację :yes: Jesteś genialny w tym co robisz , a dodatkowo robisz to na sporym, luzie i z dystansem do siebie i całej imprezy - :brawo: ode mnie :)

ps : Masz racje - przesunięcie granicy o kolejny stopień jest w moim przypadku konieczne . Na tym YTP przeprowadziłem poważne przygotowania do tego , co było widać ( nie tylko po wynikach ;) )

Czyli jak to mawiają - idziemy dalej ( Żółwik tempem do przodu )

Piter - Kropla drąży skałę - pamiętaj o tym . Masz poprawnie przygotowowane przez Loy-a auto , z poprawnie przeprowadzonym swapem przez Mareczka . Niestety jest to stary trup wykożystywany w sposób , który zabija nowe auta , więc nie ma co miodu w dupie szukać , tylko trzeba iść do przodu . ( Swoją drogą ciekawe jest to że nadal mnie słuchasz jak Ci daję rady , pomimo tego , że dawno jeździsz szybciej ode mnie )

pP - po raz kolejny gratuluję , bo byłeś szybszy ode mnie .

Gwidu - jak mówię redukcja do dwójki bo ciasno jest , to tam naprawde ciasno jest :yes: - choć widziałem , że tylko raz mi " nie uwierzyłeś " :ok: ( swoją drogą - ciekawe jak teraz Sowę przekonasz , że przydałby Ci się lepszy zawias )

RDX - :ok: Brawa dla Waszej ekipy za opanowanie i siłę spokoju - do zobaczenia na następnej eliminacji .

Dziękuję dodatkowo wszystkim , którzy przyjechali z nami i w ten piekielny upał kibicowali , robili foty , filmy , dodawali otuchy i pomagali notw - dzięki Wam klimat był super :)

Podziękowania poza konkursem - dla Sowy - Ty już wiesz za co :)

ps: Pozastawkowym sukcesem Klasy Fiesta jest to na co zwrócił mi uwagę jeden z organizatorów mówiąc :

" Gdy jedna z Waszych fiest się wysypie obok zawsze stoją inne i dłubiecie razem , po czym wszyscy wracacie na próby .
A gdy zjedziecie z Depot-u zawsze jest uścisk dłoni i podziękowania .
Fajnie by było jakby i inni do tego tak podchodzili "

Rkalitka - 11 Lip 2010, 22:42

Żółwik Tuptuś napisał/a:
zwrócił mi uwagę jeden z organizatorów mówiąc :

" Gdy jedna z Waszych fiest się wysypie obok zawsze stoją inne i dłubiecie razem , po czym wszyscy wracacie na próby .
A gdy zjedziecie z Depot-u zawsze jest uścisk dłoni i podziękowania .
Fajnie by było jakby i inni do tego tak podchodzili "


:yes:

Gwid - 11 Lip 2010, 22:48

wiesz z tą atmosferą to masz rację. udowodniłeś to chociażby z kołem w szklarni :przytul:
Żółwik Tuptuś - 11 Lip 2010, 22:54

Odnośnie licznych spekulacji w sprawie CRX-a .

TAK - będe nim startował ( jak wszystko pójdzie zgodnie z planem pierwszy start w najbliższą sobotę na Torze Kielce ) dalsze ukierunkowanie auta nastąpi naprawdopodobniej po tym starcie .

NIE - nie zastąpi on Wanny .

Po wczorajszym starcie widać iż w duecie Wanna-Żółw jest jeszcze sporo do poprawy i że trzeba działać , a to znaczy , że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa .

Sprawę startów Wanną dobrze zdefiniował Roman - mówiąc , że jadąc nią czuje większe emocje i jest bardziej posrany niż jadąc szybciej nowszym i lepiej przygotowanym autem .

Myślicie , że ja czuję coś innego ?

Szykana na Depocie zrobiona perfekcyjne przez CRX-y od których dzieli Wannę przepaść , czy przez naszych killerów Tommiego i Pitera , to manewr polegający na ominieciu przeszkody .

W dużo wolniej jadącej Wannie to przedsięwzięcie składające się z najechania , nadrzucenia i kontry uślizgu , po czym opanowania szoku , że jedziemy dalej przodem do przodu .

Ja sie po prostu kapitalnie bawię jeżdżąc Wanną i sprawia mi to przyjemność , a przy tym czuję się naprawdę szybki , bo takie odczucia daje Wanna .

Jak ktoś uważa , że to dziecinne i że ważny jest wynik , to jego sprawa ( ja będe bawił się dalej i oprócz założonych właśnie halogenów uskłądam parę innych fajnych gadżetów które będą służyc tylko do tworzenia klimatu i produkowania dobrej zabawy )

ps: Tak czytam i czytam i pragnę tylko przypomnieć , że zbytnie spinanie pośladów może się zakończyć pęknięciem żyłki pierdzącej , a co za tym idzie niekontrolowaną defekacją ( tłumacząc na ludzki : nie spinajcie się tak co poniektórzy , bo się posracie :yes: )

Tommur - 12 Lip 2010, 00:11

Gratuluję przede wszystkim wrócenia do domu autem z żywym silnikiem. W tej temperaturze to przecież był DAKAR. <oki>
szczepan522 - 12 Lip 2010, 07:50

Gratuluje wszystkim !!! tym co wygrali a przede wszystkim wszystkim wszystkim startującym w tak trudnych warunkach ! gratuluje wszystkim ukończenia II YTP 2010 ! Jeszcze raz Gratulacje !
tommirs - 12 Lip 2010, 10:13

Tommur napisał/a:
Gratuluję przede wszystkim wrócenia do domu autem z żywym silnikiem. W tej temperaturze to przecież był DAKAR. <oki>


Fakt, na wolnych obrotach u mnie temperatura oleju była w okolicach 100C, na próbach i na torze momentalnie dochodziła do 120C.
Moze to subiektywne wrażenie, ale mocy brakowało. Oczywiście dotyczyło to wszystkich startujących, pytanie tylko czy nie wpłyneło to na trwałość silnika i czy nie wykicha się na najbliższym rajdzie ;-( ...odpukać..

pP - 12 Lip 2010, 10:57

czy ktoś wie kiedy na stronie się pojawią wyniki? ;/
Żółwik Tuptuś - 12 Lip 2010, 19:47

pP, - na ogół pojawiają się w okolicach tygodnia po eliminacji . Też czekam :)
Żabcia - 12 Lip 2010, 22:42

pP - gdybyś miał ochotę zerknąć Twoja klasa


a TUTAJ zdjęcie generalki zrobione przez Żółwia :)

myślę, że póki się nie pojawią na stronie zawsze coś :)

tommirs - 12 Lip 2010, 23:14

a kiedy będą filmiki?
pP - 12 Lip 2010, 23:33

dzieki bardzo... wklepałem jednej hundzie :)
Piter - 12 Lip 2010, 23:53

A czemu ta chunda ma takie czasy przejazdów z 2.1 i 2.2 :9: ?
Tak jak by wogóle nie pojechała tamtej próby.

pP - 12 Lip 2010, 23:57

bo pewnie tak było?
a czy ktoś bedzie pamietał za tydzień, ze hiszpania wymeczyla to 1:0 w finale? nie..

porównując wyniki wszystkich klas z poprzedniej rundy widać jedno - z rundy na rundę wszyscy stają się coraz szybsi - wystarczy spojrzeć czas 1 zawodnika w crx z maja i z teraz :)

Piter - 12 Lip 2010, 23:59

pP napisał/a:


porównując wyniki wszystkich klas z poprzedniej rundy widać jedno - z rundy na rundę wszyscy stają się coraz szybsi

I oto chodzi :)
My tez będziemy coraz szybsi, już widać to po naszych czasach z I eliminacji.
Przykładowo teraz byłeś ode mnie szybszy o 16s w porównaniu do tego jak ja pojechałem CVH.
heh trzeba wybebeszyć całkiem Curve i zbierać na gwinta :|

xr2fun - 13 Lip 2010, 07:23

Wyniki już są na stronie YTP.
Patrząc na swoje czasy pierwszych 3 prób było rewelacyjnie, na następnych pojechałem niesprawnym autem (simmering koła pasowego nie wytrzymał i zalewało olejem lewy hamulec) ;-( . 21 miejsce w generalce to i tak super wynik. :)

Piter - 13 Lip 2010, 10:40

Hehehe według tabeli tommirs ma nowego pilota, brawo sowa :rotfl: :hahaha:
sowa - 13 Lip 2010, 17:46

Piter napisał/a:
pP napisał/a:


porównując wyniki wszystkich klas z poprzedniej rundy widać jedno - z rundy na rundę wszyscy stają się coraz szybsi

I oto chodzi :)
My tez będziemy coraz szybsi, już widać to po naszych czasach z I eliminacji.
Przykładowo teraz byłeś ode mnie szybszy o 16s w porównaniu do tego jak ja pojechałem CVH.
heh trzeba wybebeszyć całkiem Curve i zbierać na gwinta :|


:zalamka: drogie panie nie patrzcie az tak na sekundy między eliminacjami, bo chociażby klomby miały nieco inną trasę więc takie porównywanie jest bez sensu <8> poza tym metr bliżej czy dalej jakaś nawrota i już srednia czasów jest inna :9:

U tommiego mały zonk... miło być na pierwszym, ale nie bede taka i napisze do organizatorów z prośbą o korekte <8>

Żółwik Tuptuś - 13 Lip 2010, 17:59

Sowa - cuś im się poprzestawiało , bo Gosia jechała z jakimś gościem w 126p a ja jechałem sam ? - po prostu im się lista chyba gibła .

ps: Spoko - kolegom został podany potajemnie środek na rozluźnienie pośladów . Zrobią wszyscy kupke i będzie oki :yes:

ps2 : z drugiej strony fajnie jest pomyśleć , że jest sie w 40-stopniowym upale szybszym o parenaście sekund niż gdy było 20 stopni :hahaha:

Ależ my wszyscy prętcy jesteśmy .

Ide kupe :9:

tommirs - 13 Lip 2010, 19:29

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Sowa - cuś im się poprzestawiało , bo Gosia jechała z jakimś gościem w 126p a ja jechałem sam ? - po prostu im się lista chyba gibła . :


Mają poprawić, bo tyra na mnie żonsia zła, że z innymi kobietami się po rajdach włóczę

Żółwik Tuptuś napisał/a:
ps: Spoko - kolegom został podany potajemnie środek na rozluźnienie pośladów . Zrobią wszyscy kupke i będzie oki :yes: :


ups...a mnie żyś też zaaplikował tego środka? żeby mi w pracy nagle ciśnienie nie zejszło i .....ten..teges....odpuszczę opis bo kolacja niedługo


Żółwik Tuptuś napisał/a:
Ide kupe :9:


Amen

Żółwik Tuptuś - 13 Lip 2010, 20:45

tommi, - akurat , obok Romana byłeś najbardziej wyluzowanym uczestnikiem tej edycji :yes: - więc luzik .
Rkalitka - 13 Lip 2010, 21:08

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Romana


Ja to ukrywałem i miałem pampersa zamiast gaci i popuszczałem co chwila żeby się wyluzować(dlatego takie luźne spodenki) :-P

Piter - 13 Lip 2010, 21:52

Żółwik Tuptuś napisał/a:


ps: Spoko - kolegom został podany potajemnie środek na rozluźnienie pośladów . Zrobią wszyscy kupke i będzie oki :yes:
:

środek zażyłem, kupę zrobiłem i jest OK

trzeci - 13 Lip 2010, 22:39

Jak się czyta ostatnie posty to można odnieść wrażenie, że ... strasznie przesrana ta eliminacja była :ołnoł:
Może już wystarczy tej fizjologii ? ;-))
Pozdro ...

Parzych - 14 Lip 2010, 03:09

trzeci napisał/a:
Może już wystarczy tej fizjologii ? ;-))
Chyba defekacji... :hahaha:
Żabcia - 26 Wrz 2010, 20:30

Ponieważ termin październikowego ytp zbliża się dość szybko, a próbuję doliczyć się uczestników jeżdżących i towarzyszących - mam dwa pytania:
1) kto właściwie poza Żółwiem i Tommirsem pojedzie tę odycję?
2) kto przyjedzie popatrzeć? Rkalitka?

.. bo ja już się zupełnie pogubiłam :ups:

luk-90 - 26 Wrz 2010, 22:31

No ja się pojawię
sowa - 26 Wrz 2010, 22:35

My też prawdopodobnie wpadniemy niestety tylko pokibicować... w który dzień i w jakich godzinach to się jeszcze wykluje <8>
Miły - 26 Wrz 2010, 22:52

korzystając z okazji jeśli się pojawię to przywiozę ze sobą dyplomy te co ostatnio zostały...
tommirs - 27 Wrz 2010, 17:18

A co z Puciowatym?
Czemu nie jedzie? he?

Żabcia - 28 Wrz 2010, 20:50

tommirs napisał/a:
A co z Puciowatym?


bo siedzi gdzieś na wygnaniu i nie wiadomo czy zdąży na ytp :|

a ktoś nocuje na torze?

Żółwik Tuptuś - 29 Wrz 2010, 20:22

Gumowe Wacki wszyscy jesteście ( no oprócz Sowy i Żabci )
trzeci - 29 Wrz 2010, 20:28

Sam jezdeś Gumowy Wacek z CRX- a gy
A zamiast na YTP to se pójdziemy do kina na ... zobacz ;-))

szczepan522 - 29 Wrz 2010, 22:10

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Gumowe Wacki wszyscy jesteście
pierdu pierdu :2xf: za kilka tygodi zobaczycie dlaczego nie mogłem pojechać :2xf:
Piter - 1 Paź 2010, 08:21

Ja odpuszczam zupełnie ale będę na zlocie :)
Rkalitka - 1 Paź 2010, 19:53

Ja będę i zapewne powieje duchem "ninja" w następny weekend.... <8>
Żabcia - 4 Paź 2010, 19:34

Rkalitka napisał/a:
Ja będę i zapewne powieje duchem "ninja" w następny weekend....


a ja spróbuję tego ducha na fotce złapać :-P

no i pogoda ma być ... padać nie będzie :-)

tommirs - 6 Paź 2010, 21:52

Czyli co? ile będzie fiest?
3?

trzeci - 6 Paź 2010, 22:04

Wygląda na to, że 4 (i tyle naklejek jutro odbieram)
1. Żółwik
2. radxcell
3. tommirs
4. Rkalitka
eta wsio.
Puchary, dyplomy i naklejki dostarczy Romek

Żabcia - 7 Paź 2010, 08:18

a może jednak 5 :-)
tommirs - 7 Paź 2010, 12:48

i każda fiesta z innej parafii.....eh słabo ten puchar wygląda...ale zaczynało się kolorowo, skończyło jak zwykle... ;-|
szczepan522 - 8 Paź 2010, 21:44

trzeci napisał/a:
1. Żółwik
2. radxcell
3. tommirs
4. Rkalitka


Niech wygra najlepszy :) Powodzenia na 3 Eliminacji !!! :ok:

tommirs - 9 Paź 2010, 16:27

Co pomarudziłem to moje....

-fajnie, że z poza naszej przewidywanej listy pojawił się Pucio...gratki!
-szkoda, że Zółfik zaniemógł....

W porównaniu do II eliminacji czasy poprawiłem o 2, 3 sekundy na każdej próbie, z wyjątkiem klombów i wiaduktu.
To bardzo dużo, zważywszy, że znowu jadę sekunda w sekundę identycznie na każdym przejezdzie. Ale nie czarujmy się, to zasługa przed wszystkim oponek.

Teraz czekamy na wyniki.....

trzeci - 9 Paź 2010, 17:24

tommirs napisał/a:
-szkoda, że Zółfik zaniemógł....

Uuu, a co mu się przytrafiło ? :|

tommirs - 9 Paź 2010, 18:06

nie wiem, nie rozsiewam plotek, niech się sam tłumaczy :-P
..chyba sprzedał wannę :V: :V:

Rkalitka - 9 Paź 2010, 19:02

Tommi dzisiaj czarował na torze...jak zawsze zresztą :yes:

Pucio dawał radę białą z Żabcią i nawet sam poczułem na prawym co potrafi <8>

Biała jest na prawdę szybka i mega fajna :ok:

Radxel za to bawił się jak dziecko pałując mk3 kosiarkę na zimówkach nie narzekając, że mu brak mocy, hamulcy, zawieszenia....ogólnie mega pozytywnie.

Co do naszej załogi i Paszteta to na początku było barrdzo nieswojo i dopirero z każdym kolejnym przejazdem uczyłem się tym poruszać i urywać jakieś sekundy.

Ogólniejak zawsze było super a teraz pijemy sobie herbatkę u Puciów i żałujemy, że nie wszystkim było dane się z nami zobaczyć i bawić - ale nadrobimy to następnym razem, bo "co się odwlecze to nie uciecze"... :V:

trzeci - 9 Paź 2010, 20:55

No a wyników to się mamy domyślać czy czekać aż się pojawią na stronie YTP ? :zalamka:
Generalkę to zgarnął ? ;-))

Gratki udanej zabawy i do kolejnego sezonu <oki>

AeSeF - 9 Paź 2010, 22:09

Było całkiem fajnie :ok: pierwszy raz byłem na takiej imprezie, ale już wiem że to nie ostatni :twisted:

Pomimo że zmarzłem jak cholera, to nie żałuję bo mogłem jechać na prawym z Puciem za co wielkie dzięki ziom :!:

Żabcia - 9 Paź 2010, 23:07

trzeci napisał/a:
No a wyników to się mamy domyślać czy czekać aż się pojawią na stronie YTP ?
Generalkę to zgarnął ?


właśnie wróciliśmy :)

Wyniki czasowe będą jak troszkę ogarnę zdjęcia.
Póki co klasyfikacja fiest III rundy klasy fiest przedstawia się nastepująco:

1. TommiRs
2. Pucio
3. Rkalitka
4. Radxcell

Generalkę klasy fiest zgarnął - co dziwne TommiRs - tak, zeby miał za czym tęsknić, bo od jutra niestety nie będzie juz posiadaczem fiesty :|

W genearlce III klasyfikacji , kolejno:
miejce 17. TommiRs
24. Pucio
64. Rkalitka
70. Radxcell

W generalce sezonu, mimo tego, że dziś nie był z nami 4 miejce w swojej klasie zgarnął Żółw.


Dzisiejsza eliminacja klasami:

A4 Rkalitka - miejsce 8

B2 Radxcell - miejsce 5

B3 TommiRs - miejsce 2
Pucio - miejsce 4

to chyba na tyle, póki co :)

no i dzięki kibicom, którzy przyjechali - Sowie, Gwidowi, AeSef-owi z kolegą i Luk90.
Super, że udało Wam się wpaść :ok:

tommirs - 9 Paź 2010, 23:18

no było super,
trochę niedosyt bo w klasie B3 zabrakło mi sekundę do pierwszego miejsca, a co za tym idzie byłoby pierwsze w generalce sezonu 2010, czyli Mistrz Okręgu YTP. A tak jest drugie dziś i tytuł II vice mistrz okręgu YTP 2010.
Ale taki jest sport, więc cieszymy się tym co jest. :)
Dzięki Wam za współzawodnictwo, miłą atmosferę i do zobaczenia, może jak stworzą klasę Hond to się zobaczymy na YTP :)

PUCIO - 9 Paź 2010, 23:31

Przedewszystkim chciałem podziękować Rkalitkce i Marcie bo bez nich by mnie tu dzisuiaj nie było :)
DZIĘKI

Chciałem zaznaczyć że miałem przyjemność doświadczyć że jednak trening czyni mistrzem.
tu mussze oddać pełen szacun dla Tomiego :zwyciężca: potrafi poprawiać swoje błędy i dla mnie jest mistrzem okręgy na YTP.
Atmosfera zaje fajna
- co do jazdy dzięki chłopakom z frakcji za dopingowanie i nie widze problemu by następnym razem poganiać po torze z wami na prawym...
teraz ide spać padam a jutro przejazdy na torze muszę odpocsąć

... reszta jutro po przejazdach

tommirs - 9 Paź 2010, 23:44

No właśnie...Powodzonka Pucio, i pokaż mazdom kawał dobrej torowej roboty! :)
szczepan522 - 10 Paź 2010, 00:00

:załoga: Chciałbym również wszystkim pogratulować występu (zwycięzcom ale również innym załogom) Gratulacje za to że dojechaliście, przejechaliście co się dało, daliście radę ! :ok:

Rkalitka napisał/a:
"co się odwlecze to nie uciecze"...


dokładnie :-P

luk-90 - 10 Paź 2010, 12:29

Ja też pomimo, że byłem krótko to bawiłem się przednio, sporo ciekawych aut, dobrych kierowców. No i najważniejsze miałem okazję trzymać zwieracz na prawym miejscu u Puciowego i Romana, za co bardzo jestem im wdzięczny
Rkalitka - 10 Paź 2010, 20:00

Ja z przecieków wiem, że Pucio nieźle cisnął dzisiaj na torze i sprał co niektórym tyłki :ok:

Ale może sie sam pochwali?? ;/

PUCIO - 10 Paź 2010, 20:58

Żabcia napisał/a:
W generalce sezonu, mimo tego, że dziś nie był z nami 4 miejce w swojej klasie zgarnął Żółw.

Mimo choroby która dorwała Żółwika i nieobecności na III eliminaqcji
Żółw zajął 4 miejsce w generalce sezonu.
Jestem pewien że gdyby nie to, to nasz brzydal wlaz by na pudło



Co do dzisiaj jestem padnięty... ale pojechałem maxa sprzętowego oczywiście bo niestety ale po pierwszym przejeżdzie opony powiedziały pa pa i tak trzymałem fason
naszą klase dodali do A4 i ganialiśmy się z rasowymi 2-litrówkami miałem co robić bez trakcji hi hi


Żółwik Tuptuś - 10 Paź 2010, 21:31

Hihi gratki dla Was , za dobrą zabawę i ciśnięcie do dechy .

Żółw niestety zaniemógł , ale bywa i tak .

Pucio - info o którym piszesz powołując się na Żabcię udowadnia , że Wanna może służyć do wygrywania i daje siły na następny sezon ( w domowym budżecie jest już uwzględniona pozycja "opony" )

Gratki jeszcze raz i fajnie , że tam byliście :ok:

Żabcia - 12 Paź 2010, 09:06

a tutaj jest kilka fotek, również z naszymi fiestami :) , a i momenty z "koronacji"
http://www.aw.poznan.pl/i...foto/index.html

DziDzia - 12 Paź 2010, 21:52

Żabcia napisał/a:
a tutaj jest kilka fotek

Ten niebieski Capri (B0 LARRY) ma fajne kółka :ok:

Generalnie, to musiałem coś tu pospamować, bo już nie wytrzymywałem od dłuższego czasu :-P




pozdro :!:

luk-90 - 12 Paź 2010, 22:36

żałuj, że nie widziałeś(słyszałeś) capri z cosworthem turbo, odejście lepsze niż latający dywan :-)
DziDzia - 12 Paź 2010, 22:40

luk-90, żałuję, chociaż nie jestem ali babą i nie mam pojęcia jak śmiga latający dywan :rotfl:



pozdro :!:

trzeci - 16 Paź 2010, 23:39

Jeszcze parę dni i schowamy te podforum do archiwum.
Zostanie czekać na edycję 2011 :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group