Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK3] Strefa L-Z Ludzi Złomu--->

masska13 - 21 Kwi 2010, 20:31
Temat postu: [MK3] Strefa L-Z Ludzi Złomu--->
NICK: masska13
IMIĘ: Łukasz /Łuki ;D
MODEL: 3 -drzwiowy
WERSJA: MK3
ROCZNIK: 1991
SILNIK: 1.6i CVH 8V 104KM
OPIS AUTA: Fiesta w momencie kupna posiadała silnik 1.3, który nie był zadowalający mocą oraz osiągami, w związku z czym została zainstalowana jednostka 1.6 CVH 8v z wersji XR2i

DOKONANE ZMIANY
wizualne: Wspawana klatka bezpieczeństwa, Została zamontowana przedłużona naba oraz kierownica sportowa kierownica MOMO.
maska została pomalowana na kolor czarny mat oraz zrobione zostały otwory na świeże powietrze do filtra stożkowego.
mechaniczne: SWAP silnika z wersji XR2i 1.6 CVH 8V o mocy 104KM, sportowy filtr zrobiony z pończochy. sportowe zawieszenie, amortyzatory niebieski z czerwonymi sprężyna mi -40mm, Układ wydechowy zupełnie przelotowy wraz ze strumiennicą o średnicy identycznej jak w seryjnym modelu zakończony tłumikiem firmy WM SPORT. Autko stoi na aluminiowych felgach 13 ' od wersji XR2i i na oponkach 195/50 firmy Dunlop. rozpórki przednich oraz tylnych kielichów jak i wahaczy.

PLANOWANE ZMIANY
wizualne: ;D
mechaniczne: Silnik RS2000
audio: bez zmian - jest dobrze ;D bo brak nawet radia ;)

Zdjątka




Peedro - 21 Kwi 2010, 20:50

:9: :yyy: :cojest: czy mi się wydaje, czy zeswapowałeś silnik i nie zmieniłeś chłodnicy na taką z xrki? Tragicznie to wygląda :fox:
masska13 - 21 Kwi 2010, 20:53

nie zmieniałem ale to się dość dobrze sprawdza, może źle wygląda ale działa tak jak powinno ;p, narazie brak kasy ale będe myślec nad odpowiednią chłodnicą ;p, no i jeszcze byłem zmuszony wsadzić kolektor z silniczkiem przykręcanym do niego ,a nie osobnym, ponieważ nie można nigdzie tego drugiego dostać

PS nie mam narazie aktualnego zdjęcia silnika, teraz jest założony zbiorniczek odmy, oraz wsadzone zostały przetwornice do Ksenonów. jak będe mieć chwilke to zrobie i wrzuce na stronke

Skfarek - 23 Kwi 2010, 12:51

masska13, klatkę gdzie robiłeś? Daj jej więcej fociszy. Lampy tylne bym zmienił bo aż rażą w tym aucie :)
elmek13 - 23 Kwi 2010, 12:58

Cytat:
przetwornice do Ksenonów


Ciekawe jak to będzie wyglądało. :)

masska13 - 23 Kwi 2010, 13:38
Temat postu: [MK3]
:fox: Klatke znajomy spawacz robił ;p po części jest według załącznika J ale nie jest jeszcze skończona odrazu mówię. a co do lamp to niestety mam tylko oryginalne podstawowe prócz tych, ale na razie póki co nie narzekam ;p

oto pare fotek, które były robione w dzień spawania i malowania:


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


dircerro - 23 Kwi 2010, 13:43

masska13, wszystko ładnie i powabnie no ale lexus look to chyba nie najlepsza, maske sam malowałes czy profesional ;>? ten sam wydech miałem w moim subaru ale zapodziałem silencer :o
masska13 - 23 Kwi 2010, 13:57

dircerro co do maski to sam malowałem i powiem, że nawet nieźle mi to wyszło, zeszlifowałem ją do gołej blaszki potem podkładu 3 warstwy i potem 2 warstwy czarnego matu, ale musze jeszcze ją zmatowić papierem ściernym i potem bezbarwnym matem prysnąć i będzie jak trzeba ;p..

Kurcze nie czepiajcie się lamp, ciężko jest dostać dymione a oryginalne to też nie najlepsze wyjście.


Ja u siebie nie posiadałem nigdy silencera, ale na dłuższe trasy przydałby się z pewnościa ;D

dircerro - 23 Kwi 2010, 14:02

masska13,
mi sie to podobało też ale powyzej 50 km to już lipa ;>

bidżej - 23 Kwi 2010, 17:38

hmmm... dla mnie trochę jak senne marzenie pijanego rzeźbiarza. wszystkie kolory tęczy na i w samochodzie, a do tego lampy mnie wykańczają ;-|

masska13 napisał/a:
Kurcze nie czepiajcie się lamp, ciężko jest dostać dymione a oryginalne to też nie najlepsze wyjście.
sorry, dla mnie standardowe o niebo lepsze od tego odpustowego sreberka... :bezradny:
hubi_2006 - 23 Kwi 2010, 18:37

Hehe no takie już jest to nasze czepialstwo co do lexusowych lamp :-) Daj ogłoszenie http://www.fiestaklubpols...ewforum.php?f=3 bo na forum lampy z przydymianymi kierunkami często się przewijają :-)
Tak to ciekawy projekt może być :-)

Sztandi - 23 Kwi 2010, 23:13

Wszyscy sie czepiają lamp, a ja dalej nie potrafie zauważyć gdzie tu jest xrka :fox:
masska13 - 24 Kwi 2010, 01:05

serce jest Xrrki;p i to jest najważniejsze

[ Dodano: Sob Kwi 24, 2010 10:01 ]
Mam pytanko: a tylne lampy od MK4 będa pasować ???

DemptD - 24 Kwi 2010, 10:22

po przerobkach beda pasowac ;) patrz temat Gienka Wichury ;)
Piter - 24 Kwi 2010, 11:14

Lampy z mk4 będą pasować po zmianie mocowań na te z mk4, dalej zmiana klapy na mk4 no i wtedy i zderzak od mk4
Mówiłeś coś o braku kasy ???

Co do auta:
Z tego co wiem to większość woli jednak zawór bocznikowy montowany przy kolektorze, czemu chcesz to zmienić ?
Co to za rozpórka na przednich kielichach ?
Czy tylna półklatka nie powinna mieć zastrzałów do kielichów ?
Jeździsz gdzieś ta fiestą gdzie można też wystartować ? Chętnie zmierzył bym się z tym kundlem i zobaczył co taka polepiona rajdówka umie :)
Napisz na jakim zawiasie to teraz stoi.
Lampy gejowskie.

kamil wolski - 24 Kwi 2010, 17:45

Troche nie łapie... Kasy na chłodnice nie było, a na struganie jakiejś klatki było? Na ksenony również mimo że Xenon w seryjnych lampach Fiesty to straszna pomyłka..
tadzias - 24 Kwi 2010, 17:49

Cytat:
Troche nie łapie... Kasy na chłodnice nie było, a na struganie jakiejś klatki było?


może ownerowi lipa z chłodnica wypadła dopiero po wmontowaniu klatki, w sumie nie wiemy, możemy się jedynie domyślać

masska13 - 24 Kwi 2010, 20:06

Wiec tak z góry dziękuje za miłe słowa;p
jeżeli chodzi o starty to mam to autko od niedawna i dopiero mam zamiar coś w tym kierunku robić

z tyłu sprężyny i amortyzatory oryginalne z escorta XR3i a z przodu oryginalne amorki a sprężyny czerwone, troszke twardsze.

o lampy się tylko zapytałem czy będą pasować a nie, że chce je kupić.

a samochód już z taką rozpórką kupiłem z przodu, tylko ją pomalowałem, ale mam już w zanadrzu coś lepszego..

Piter, bardzo często bywam we Wro więc możemy sie gdzieś spotkać ;p

Piter - 24 Kwi 2010, 22:47

masska13, wiesz spotkać to się możemy, ale ścigać się po mieście to ja się nie będę. Ja nie z "tych". Styl szybcy i wściekli mnie raczej nie kręci. Myślałem raczej o starcie na torze. We Wrocławiu są dość często np na Niskich Łąkach lub na Torze Rakietowa. Jutro jest dość duża impreza:
http://www.fiestaklubpols...p=480279#480279
może jeszcze się skusisz ??

Znaczy się że z przodu masz ori amory od 1.3? I sprężyny nawet nie wiesz jakie? A z tyłu ori xr3i? Hmmm To dość średni pomysł. Może się okazać że przód i tył mają zupełnie inną charakterystykę pracy ( powiedział bym nawet że na pewno tak jest ) i może się okazać że masz szybkie auto tylko skręcać nie umie. Może się okazać że miększy przód na długich amorach będzie ci uciekał i tracił przyczepność a twardszy podskakujący tył jeszcze bardziej potęgował to zachowanie.
Jeśli budujesz rajdówkę buduj ja bez kompromisów. Wtedy będzie szybka.
:)
Co z hamulcami ? Dałeś choć serię od xr2i?
Wiesz przy swapach włożenie silnika powinno być ostatnim etapem a nie pierwszym. Nie wspominając już o stożkach i innych pierdołach.
Jaką masz szerokość tych felg że na 13" ( do tego twierdzisz że to ori od xr ) założyłeś opony 195 ? Bezpiecznie opony 195 zakłada się na felgę min 6.5' a ori xr ma chyba 5.5'.

masska13 - 25 Kwi 2010, 10:10

Jeżeli chodzi o zachowanie autka na drodze to jestem bardzo zadowolony ;p

-Sprężynki z przodu mam takie: 72500 front, przynajmniej mają takie oznaczenie.
- zawieszenie z tyłu się dobrze zachowuje na asfalcie, nie narzekam, na innych podłożach nie próbowałem bo nie ma gdzie.

- co do imprezki to troszke za późno się dowiedziałem o tym, ale jak coś będzie we Wrocławiu jeszcze organizowane z mało rygorystycznymi przepisami to z miłą chęcią się wybiorę ;D, i wtedy możemy się zmierzyć.. skoro wyzwanie zostało rzucone ;)

kamil wolski - 25 Kwi 2010, 10:46

masska13 napisał/a:
-Sprężynki z przodu mam takie: 72500 front, przynajmniej mają takie oznaczenie.
- zawieszenie z tyłu się dobrze zachowuje na asfalcie, nie narzekam, na innych podłożach nie próbowałem bo nie ma gdzie.


W ruchu miejskim to możesz nie zauważyć nawet pękniętej sprężyny... Pomyśl co ty piszesz.

masska13 - 25 Kwi 2010, 14:43

kamil wolski, mógłbyś mi powiedzieć przynajmniej o co Ci chodzi?
mieszkam w takiej miejscowości, że mam gdzie jeździć są tutaj bardzo dobre trasy, są organizowane etapy Górskiego rajdu Polski, więc moge sprawdzić swój samochód pod różnymi względami.
ja tym jeżdze a nie trzymam w garażu i myje 2 razy dziennie żeby się świecił.
a takie zawieszenie mi odpowiada miałem już różne spręzyny i różne amortyzatory i to co teraz mam jak dla mnie jest bardzo dobrym wyjściem pod względem finansowym jak i technicznym , jak mi się popsują przednie oryginalne amortyzatory to sobie za 100zł kupie nowe, a jeżeli chodzi o tył to amorki z Escorta są twardsze i niższe i nie rzuca mi dupą na zakrętach
Pisałem, że moje zawieszenie dobrze się zachowuje na asfalcie co nie znaczy, że jeżdże tym autem po bułki..

kamil wolski - 25 Kwi 2010, 15:23

wiesz, czepiam się, bo w tym projekcie jest multum niekonsekwencji. Wszystko czeka, albo jest zrobione w kawałkach. Silnik siedzi, ale na chłodnice kasy nie było. Była za to kasa na wiejskie lampy i na nieskończona klatkę (swoją drogą, ciekawe jak się zachowuje nieskończona klatka spawana przez znajomego spawacza w części wg załącznika J a w części według "widzimisie" podczas wypadku... czy czasami nie zabija załogi?) itd.

masska13 napisał/a:
a takie zawieszenie mi odpowiada miałem już różne spręzyny i różne amortyzatory


No miałeś, być może, ale co z tego jak kolejny zestaw który włożyłeś na przód, nawet nie wiesz jaki masz (springi 72500 front to raczej mało precyzyjna odpowiedz)... Więc jak? Testowałeś różne zestawy, wrzucałeś co było pod ręką? A może zawieszenie też, jak rozpóki, masz od poprzedniego właściciela i nie wiesz co jest tam załadowane?

Może i się czepiam, ale fajnie by było chociaż jeden etap poprowadzić kompleksowo. Jak robisz klatkę, to zrób ją od początku do końca. Czemu nie robiliście jej całej wg załącznika J? Jak wkłada się klatkę w auto, to wg. mnie warto zciemnić szyby żeby nie mieć problemów z policją która to się będzie czepiała. Skoro robisz auto pod jakieś wyścigi, rajdy, po co Ci światła "tuningowe"? Te 300zł lepiej by zainwestować w porządną chłodnicę, bo mam dziwne wrażenie że ta się spisuje bo auto jeszcze nigdy ostro nie jechało dłuższy czas... Rozumiesz o co mi chodzi?

Ad@mus - 25 Kwi 2010, 18:47

masska13, to sa moze i ostre slowa ale Kamil wie co mowi...zanim napiszesz ostra riposte przemysl slowa kolegi ktory ma ostry jezyk ale suma sumarum dobrze radzi
btw witaj na forum gdzie nie codziennie wchodzi sie kazdemu w d*/e z mydlem FA w lewej garsci, tutaj trzesie sie zawodnikiem zeby zrozumial co jest zle i jak ma byc zeby bylo dobrze bo czasami cel przycmiony jest w glowie wlasciciela po kolejnej udanej probie z pod swiatel z dresowozem :)

przemysl-odpisz...wysluchaj, przemysl, odpisz-posluchaj, upewnij sie, zrob
tak to u nas dziala

Piter - 25 Kwi 2010, 20:50

Najbliższe to Niskie Łąki CAP IIga przełożona eliminacja
9 Maj http://www.niskielaki.com.pl/
- mnie niestety nie będzie bo jadę YTP Poznań, ale następnym razem mam nadzieję że już się spotkamy :) Trzeba pilnować terminów na stronie NLC
No chyba że się jeszcze skusisz na 8-9 Maj na YTP Tor Poznań. Może po przełożeniu terminu są jeszcze wolne miejsca.
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=47559

Żółwik Tuptuś - 25 Kwi 2010, 21:23

Dla mnie rozwiązanei chłodnicy to kibel . Pomyśl w ilu miejscach ten układ ma połączenia skręcane cybantami , a co za tym idzie w ilu miejscach może przeciekać . Dodatkowo pół kilometra węża gumowego to wiele miejsc do przetarcia .

Auto rajdowe ma być jak najprostrze - tak aby mogło się jak najmniej rzeczy zepsuć .

Przednia rozpórka to powód , aby się wstydzić otwierać maskę - masz dostęp do gientarki - wygnij na jej wzór rozpórkę z rury z jakiej " klatkę " budowaliście .

Fajna reparaturka wlewu paliwa ( tez bym to tak załatwił :) )

Co do " klatki " , to do dalszego użycia nadaje się jedynie pałąk główny i to pod warunkiem , że rury i mocowania do budy , oraz gięcia mają odpowiednie parametry ( przy takim sposobie mocowania do podłogi - powodzenia ze spawaniem przednich półpałąków :) )

masska13 - 26 Kwi 2010, 09:38

Macie racje, przyznaje, na pewno lepiej się znacie ode mnie, dłużej siedzicie w tym. chłodnica taka jak trzeba już w drodze ;p. a rozpórkę musze obciąć, bo to shit, o tym to nawet ja wiem ;) . co do klatki do rozbudowy wykorzystam główną rurę i dwie schodzące w dół tylko, że w tym momencie nie mam dostępu do spawarki ;p-- ale dam rade jestem ambitny;p -- przynajmniej tak mi się wyadje, nie poddaje się tak szybko.

Lampy już zmienione na oryginalne ;) (Może uda mi się tanio kupić dymione.)


teraz się bawie z oryginalnym kolektorem ssącym od XR2i, (tym bez wbudowanego silniczka Krokowego.) kupiłem od PawelKRA taki silniczek jaki powinien być. teraz poleruje kanały wlotowe aby troszke szybciej powietrze przelatywało. i może troszke osiągi się poprawią i chce zamontować jednolitą rurę doprowadzającą powietrze do kolektora, bo te łączniki to gów....

Dzięki, że ktoś się interesuje tym co robie i mnie naprowadza na dobrą drogę ;p hehe

pP - 26 Kwi 2010, 09:46

a ja Was nie rozumiem troszkę.. atakujecie kolegę jakby nie wiadomo co Wam zrobił! :)

ja tam się cieszę, że kupiłeś fiestę i oby jak najwięcej dawała przyjemności z jazdy..reszta przyjdzie z czasem :)

dircerro - 26 Kwi 2010, 09:54

pP, popieram ale jak coś jest nie tak to trzeba kogoś uswiadomić i mu doradzić żeby nie miał problemów z policja i było bezpieczniej. Mnie skryklali za lampy przednie to już poprawiłem wg. ich pomysłu i efekt lepszy.
tadzias - 26 Kwi 2010, 20:53

pP napisał/a:
a ja Was nie rozumiem troszkę.. atakujecie kolegę jakby nie wiadomo co Wam zrobił! :)


dircerro napisał/a:
pP, popieram ale jak coś jest nie tak to trzeba kogoś uswiadomić i mu doradzić żeby nie miał problemów z policja i było bezpieczniej. Mnie skryklali za lampy przednie to już poprawiłem wg. ich pomysłu i efekt lepszy.


owszem, uwagę można zwracać, a nawet trzeba w sytuacjach nieklarownych ale wypada to robić w sposób spokojny, a nie od razu najeżdżać i mieszać kulturalnie z błotem :)

masska13 - 26 Kwi 2010, 21:06

chyba czuje się gorszy hehe ;D
Żółwik Tuptuś - 26 Kwi 2010, 21:30

pP, , tadzias, - przytulcie jeszcze chłopaka bo taki biedny malutki ( on przynajmniej coś robi )

Albo lepiej się sami do roboty weźcie , bo do waszych " projektów " deko dramatem zapierdala .

Piter - 26 Kwi 2010, 21:35

My nie jesteśmy od głaskania się po jajkach jak na forum aut na "C"
My jesteśmy Elitarną Wyselekcjonowaną i często Nietrzeźwą grupą do opierdalaniaa ludzi :2xf:
Do tego jeździmy starymi fordami bo na nowe nas nie stać :yes:

masska13 - 26 Kwi 2010, 21:38

Skoro tak mówisz ;p :devil: heh hopka i jest cool ;p Co stare to piękne ;p
Żółwik Tuptuś - 26 Kwi 2010, 21:38

Piter napisał/a:

Do tego jeździmy starymi fordami bo na nowe nas nie stać :yes:


i całe szczęście bo te nowe to czukiereczek :yes:

bidżej - 26 Kwi 2010, 21:48

a jak się z wami zgodzę ja, właściciel kosiarki, to mnie chyba nie wyśmiejecie? gy

masska13, pokaż fotki jak to wygląda na standardowych lampach i zmień sobie avatara :-P

dircerro - 26 Kwi 2010, 22:11

Piter, 100% popieram
masska13 - 26 Kwi 2010, 22:26

Jutro wkleje foteczke a avatara zaraz zmieniam ;D
dircerro - 26 Kwi 2010, 22:29

masska13, maska pamietaj ale jedno że to twoje auto i twoje zdanie najważniejsze, i liczy sie indywidualizm :V: bo widze że teraz idziesz w to co Ci powiedza ale nie zawsze ludzie na forum muszą miec racje , chociaż nie chce podważać niczyich autorytetów
kamil wolski - 26 Kwi 2010, 22:35

dircerro napisał/a:
masska13, maska pamietaj ale jedno że to twoje auto i twoje zdanie najważniejsze, i liczy sie indywidualizm :V: bo widze że teraz idziesz w to co Ci powiedza ale nie zawsze ludzie na forum muszą miec racje , chociaż nie chce podważać niczyich autorytetów


uważaj, bo żółw jest mściwy a ostatnio pokazywał jak się mści...

masska13 - 26 Kwi 2010, 22:45

dircerro, Co do lamp tylnych to nie jesteście pierwsi, że to wiocha;p ale już mam załatwione całe dymione i będzie ładnie ;p w przyszłym tygodniu będe klatke troche poprawiać ;) chociaż patrząc na załącznik J wcale nie musi być akurat w kielichach spawana. hmm
dircerro - 26 Kwi 2010, 22:52

masska13, ja Ci nie poradze niestety , żadne majster ze mnie w tej dziedzinie, a dymionych tylnich to pozazdrościc tylko
tadzias - 27 Kwi 2010, 21:44

Żółwik Tuptuś napisał/a:
pP, , tadzias, - przytulcie jeszcze chłopaka bo taki biedny malutki ( on przynajmniej coś robi )

Albo lepiej się sami do roboty weźcie , bo do waszych " projektów " deko dramatem zapierdala .



myślisz, że zabłyśniesz na forum takimi txtami?

ja tam się kłócić nie mam zamiaru, a mądrzejszy zawsze ustepuje, w tym przypadku zrobie to specjalnie dla klubowego kolegi żółwika :)

cóż...niekoniecznie starszy znaczy mądrzejszy :)


P.S. masska13, sorry za OT

masska13 - 27 Kwi 2010, 22:53

Wiocha ; ale co mi tam wklejam krótki filmik

http://www.youtube.com/watch?v=LVgeXTyfm0I ;p

Darekmk3 - 27 Kwi 2010, 22:59

masska13 napisał/a:
Wiocha ; ale co mi tam wklejam krótki filmik

http://www.youtube.com/watch?v=LVgeXTyfm0I ;p

jakos to chodzi,ale taka jazda ma maly sens weglug mnie, ja bym probowal jak najszybciej pokonac ten zakret (łuk) co tak na nim rekaw podciagasz,no ale kazdy robi jak uwaza :)

pozdro :)

masska13 - 27 Kwi 2010, 23:03

Darekmk3 napisał/a:
jakos to chodzi,ale taka jazda ma maly sens weglug mnie, ja bym probowal jak najszybciej pokonac ten zakret (łuk) co tak na nim rekaw podciagasz,no ale kazdy robi jak uwaza :)



Ale to nie miało być jak najszybsze wejście w zakręt tylko lekkie zużycie opon i ręcznego ;p he

Piter - 27 Kwi 2010, 23:05

Nie w tym rzecz.
Są dwie szkoły jazdy: Efektywna i Efektowna.
Jeśli chodzi o to co na filmie to dla zabawy jest jak najbardziej fajne. I dobrze że bawisz się gdzieś na nie uczęszczanych drogach a nie w mieście ( takie linki też były )
z tym że jazda efektowna nie ma nic wspólnego z jazdą szybką.
ale może nie taki był zamysł tych przejazdów, nie wiem.

[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 23:06 ]
Już odpisałeś więc OK

Żółwik Tuptuś - 27 Kwi 2010, 23:09

masska13, - a mię tam się podoba :)

wygląda jak urywki filmu o starych rajdówkach :)

Piter - 27 Kwi 2010, 23:11

Bo Ty sam stary jesteś :rotfl: i tak nie umiesz :hahaha:
Żółwik Tuptuś - 27 Kwi 2010, 23:11

kurde - fakt :cojest:
Piter - 27 Kwi 2010, 23:13

Tak na marginesie to zobacz że taki styl jazdy wygląda na strasznie szybki, a na przykład jak oglądam przejazdy z NLC czy teraz z ostatniej imprezy to mam wrażenie że niektóre auta tam się wloką okrutnie.
dircerro - 27 Kwi 2010, 23:19

masska13, naprawde przyjemny dla oka filmik ;) , też kiedyś bawiłęm poprzednim autem sie na szutrowych poboczu do czasu jak przyjrzałem sie potem na maske i same odpryski spowodowane przez kamyczki, widze że twoje autko pruje do przodu nieźle taki mały rajdowy zapierda***** samochodzik, musimy sie sprobowac kiedyś :twisted:
masska13 - 27 Kwi 2010, 23:30

dircerro napisał/a:
same odpryski spowodowane przez kamyczki, widze że twoje autko pruje do przodu nieźle taki mały rajdowy zapierda***** samochodzik, musimy sie sprobowac kiedyś :twisted:


Jak byśmy sie kiedyś mieli spróbować to ja będe mieć odprysk na masce po kamyczkach lecących z pod Twoich kół ;p

teraz czekam na silniczek krokowy do kolektorka ssącego od XR2i, który zakupiłem od Naszego kolegi PawelKRA i miejmy nadzieje, że będzie chodzić na wolnych..

Mam również obecnie mały problem, a mianowicie taki: przy przyspieszaniu po dodaniu dość dużo gazu, samochód jak by słabł a potem wyrywa, mam tak już w drugim silniku 1.6i hmmm.., może to wina komputera, a może wtrysków ;-(

dircerro - 27 Kwi 2010, 23:37

masska13, i znowu , niestety majster nie jestem i nie mam pojecia a pompe paliwową masz seryjna ?
masska13 - 27 Kwi 2010, 23:40

właśnie miałem wcześniej od 1.3 i zmieniłem na ori z Xr2i i dalej to samo już nie mam do tego sił
Piter - 28 Kwi 2010, 08:23

Problem może leżeć np w świecach i kablach WN
kamil wolski - 28 Kwi 2010, 11:01

Filmik taki sobie, wolałbym onboard z szybkiego przejazdu po tym terenie (jeśli tam więcej takich zakrętów) ;) .
hubi_2006 - 28 Kwi 2010, 19:54

Piter napisał/a:
Problem może leżeć np w świecach i kablach WN
i w cewce :)
masska13 - 28 Kwi 2010, 21:53

hmm nie mam cewki, mam aparat zapłonowy ;p moze ten od 1.3 rózni sie czyms od xr2i, chyba trzeba bedzie załoizc oryginalny
kamil wolski - 28 Kwi 2010, 22:21

Czy ty coś poza blokiem i czapką przełożyłeś z tej XRki, czy wszystko pozostało z 1.3?!?!
masska13 - 28 Kwi 2010, 22:29

wiązke, kompa, rozrusznik, alternator, map sensor z rs turbo. itd, ale zostawiłem aparat zapłonowy z 1.3 bo wydawało mi się, że to to samo, bo w tym z Xr'ki nie miałem kostki tylko kable same wystawały ;/
Piter - 29 Kwi 2010, 08:54

A hamulce ?
masska13 - 29 Kwi 2010, 15:30

jeszcze są normalne ale montuje od escorta xr3i i większe koła tylko musze załatwić bo na 13' nie pojeżdze bo nie wejdzie tarcza :)
kamil wolski - 29 Kwi 2010, 17:06

No to ogólnie zacząłeś całą tą zabawę od dupy strony.
Piter - 29 Kwi 2010, 19:48

masska13, pamiętaj że min felga 14" będzie musiała być. Po drugie to przerost formy nad treścią bo do mk3jki z silnikiem xr-ki seryjne wentylowane hamulce od xr w zupełności wystarczą. Tak że montowanie większych zacisków i tarcz jest bez sensu. Sztuka dla sztuki.
Kup lepiej zaciski od xr-ki i nowe tarcze i klocki. Nowy płyn i wystarczy.

Rkalitka - 29 Kwi 2010, 19:56

Piter napisał/a:
Po drugie to przerost formy nad treścią bo do mk3jki z silnikiem xr-ki seryjne wentylowane hamulce od xr w zupełności wystarczą. Tak że montowanie większych zacisków i tarcz jest bez sensu. Sztuka dla sztuki.
Kup lepiej zaciski od xr-ki i nowe tarcze i klocki. Nowy płyn i wystarczy.


Ale Maska napisał, że zakłada tarcze z escorta xr3i czyli takie jak we fieście xr2i - chyba, że najnowsze modele miały większą średnicę tarcz??

Piter - 29 Kwi 2010, 20:05

Tego nie wiem :ups:
To czemu pisze o konieczności zmiany kół na większe bo tarcze za duże ??

Rkalitka - 29 Kwi 2010, 20:29

Na hamulce o średnicy 240mm wentylowane nie wszystkie 13 podchodzą ponoć......
masska13 - 29 Kwi 2010, 20:41

mam takie z rozbitego Escorta kolegi, i próbowałem zakładać ale niestety nie pasują, nie mieszczą się..
Rkalitka - 29 Kwi 2010, 21:02

ale to są 240 czy 260mm?? i jaką masz felgę - szerokość, et??

Jeśli są 260 to 14" minimum, jeśli 240 to większość 13 podejdzie

kamil wolski - 29 Kwi 2010, 21:17

Rkalitka napisał/a:
ale to są 240 czy 260mm?? i jaką masz felgę - szerokość, et??

Jeśli są 260 to 14" minimum, jeśli 240 to większość 13 podejdzie


Bez urazy dla autora wątku, ale mam głupie wrażenie że kolega nie będzie wiedział... Sprawdź.

masska13 - 29 Kwi 2010, 21:41

260mm taka jest tarcza według mojej niezawodnej metrówki;p

a jak sprawdzić et i szerokość felgi jest to gdzieś napisane na niej??

[ Dodano: Czw Kwi 29, 2010 21:45 ]
kamil wolski napisał/a:
Bez urazy dla autora wątku, ale mam głupie wrażenie że kolega nie będzie wiedział... Sprawdź.



MMMMM jak ja lubie Twój ton wypowiedzi ;) może troszke meliski sobie łyknij

trzeci - 29 Kwi 2010, 21:45

masska13 napisał/a:
a jak sprawdzić et i szerokość felgi jest to gdzieś napisane na niej??

Szukaj na jej wewnętrznej stronie.
Najlepiej zdjąć koło i wtedy poszukać tego opisu.
Pozdro ...

masska13 - 29 Kwi 2010, 21:49

Dzięki... będe szukać w wolnej chwili;) w czasie weekendu wkleje ;p
kamil wolski - 29 Kwi 2010, 22:01

masska13 napisał/a:
MMMMM jak ja lubie Twój ton wypowiedzi ;) może troszke meliski sobie łyknij


Nie pękaj, ja w ogóle się nie denerwuje.

masska13 - 29 Kwi 2010, 22:07

No i tak trzymaj ;) Życie jest piękne ;)

Jestem żółtodziobem jeżeli chodzi o fachowe nazwy itd.. więc prosze o wyrozumiałość, niestety mój kolega mechanik wyjechał jakiś czas temu i teraz musze sam moją Fieścinke robić, co nie jest proste ;)

LOY - 30 Kwi 2010, 11:16

eski XR3i miały dwa typy hampli takie jak w fiescie XR/RS wówczas jest bęben z tyłu i niekiedy jak w RS 2000 ..wówczas sa tarcze . tyle teorii ale w praktyce pamietajmy ze skoro my modyfikujemy fiesty to inni modyfikuja eski i nagminnie swapowali hample na RS 2000 przód ,tył lub komplet ..amen
masska13 - 30 Kwi 2010, 19:58

Odnośnie tego jakie mam oznaczenia na feldze to odpowiadam:
E32 6Jx13H2


A jeżeli chodzi o wątek z moimi lampami Lexus to teraz są historią i mam obecnie coś takiego ;p:


hubi_2006 - 30 Kwi 2010, 20:45

To oryginalnie dymione klosze? Konieczne te gumo-zapinki?
masska13 - 30 Kwi 2010, 20:54

hubi_2006 napisał/a:
To oryginalnie dymione klosze?

Kupowałem je tutaj na forum i zapewniano mnie, że oryginalne, i jak przyszły to obejżałem je dokładnie i powiem Ci, że one są oryginalnie a nie malowane i ory... Fordowskie. ;)

hubi_2006 napisał/a:
Konieczne te gumo-zapinki?

A co do zapinek to je zmienie na metalowe, ale to z czasem, podoba mi się to :)

bidżej - 30 Kwi 2010, 21:06

z tego co ja widzę na zdjęciu (mogę się mylić) to to są zwykłe lampy pociągnięte szprajem ściemniającym :fox:
masska13 - 30 Kwi 2010, 21:10

Raczej wątpie, za dobrze sa zrobione i blask włączonych kierunków,, wstecznego i hamulców sa za jasne jak na przyciemniane na własną ręke
kamil wolski - 30 Kwi 2010, 21:12

Miałem oryginalne dymione lampy i jednak wyglądały inaczej, więc coś mi tu śmierdzi... Jaka firma tych lamp (na kloszu powinno być napisane ;) )
bidżej - 30 Kwi 2010, 21:13

TAK wygląda oryginalna dymiona lampa MHW. podobnie wygląda tańszy produkt marki FIFT. a skoro pod spodem widać czerwony, pomarańczowy i biały, to są to zwykłe lampy maźnięte szprajem i tyle. inna sprawa że może to być zrobione ładnie.
masska13 - 30 Kwi 2010, 21:16

no spoko, może i tak ale mi się podoba ;)
kamil wolski - 30 Kwi 2010, 21:25

Cytat:
Kupowałem je tutaj na forum i zapewniano mnie, że oryginalne


To kto był tak miły i z ciekawości, za ile wcisnął Ci te szprejówki?

masska13 - 30 Kwi 2010, 21:29

Niejaki dziamdziam za 60zł obie.. nie narzekam w sumie na jakość bo sa naprawde idealnie sprayem pociągnięte ;p
LOY - 30 Kwi 2010, 21:33

masska13 napisał/a:
no spoko, może i tak ale mi się podoba ;)

bezdyskusyjnie jest to ford ..orginalny i tjuningowany :fox:
moga sie podobac i nawet wygladaja lepiej niz seria ..ale ..pamietaj
i badz swiadom ze :
-przegladu z tymi lampami nie przejdziesz .
- kumaty policjant dowodzik za te lampy zabierze
- jesli bedziesz miał wypadek mozesz zostac obarczony konsekwencjami .
n.p mozna tobie wjechac w tył i zwalic wine na ciebie ze stop był nieczytelny i w sądzie niemasz zadnych szans ..wiec jezdzij sobie ..ale miej swiadomosc pewnego ryzyka

masska13 - 30 Kwi 2010, 21:37

ostatnio nawet udało mi się wcisnąć , że klatka może być w aucie bez homologacji i bez tylnych foteli, więc wszystko przejdzie a co do wypadków, to na co dzień jeżdżę Vectrą A więc nie mam problemów jeżeli chodzi o wypadki ;) , najdłuższą trase jaką pokona Fiesta to będzie na zlot do Debrzna ;)
kamil wolski - 30 Kwi 2010, 21:51

masska13 napisał/a:
ostatnio nawet udało mi się wcisnąć , że klatka może być w aucie bez homologacji i bez tylnych foteli, więc wszystko przejdzie


do czasu aż trafisz na tego kumatego i ci zabierze dowod i bedziesz sie meczyl z przegladem. tak to luss, policjant to zawsze idiota i byle szczun potrafi mu wszystko wcisnac nie? :rotfl:

masska13 - 30 Kwi 2010, 21:59

kamil wolski napisał/a:
policjant to zawsze idiota
na to nie będe się wypowiadać

kamil wolski napisał/a:
byle szczun potrafi mu wszystko wcisnac nie?
a co do tego to wyluzuj chłopie troszke, to że autko Ci siadło nie oznacza, że musisz po mnie jechac za każdym razem jak coś napisze
LOY - 30 Kwi 2010, 22:06

masska13, kamil mamoze przykry sposób wypowiedzi ..ale pisze w dobrej wierze. napiusz ze chcesz ryzykowac i ze Ciebie stac na to ..ale nie pisz ze policji mozna byle kity wciskac. minęł te czasy kiedy w policji siedziało buractwo . Obecnie ci ludzie naprawde znaja sie na swoim zawodzie i nie liczyłbym na to ze drogówka bedzie głupsza od ciebie . Pomysl ze powtórka dowodu plus mandat to min 200pln a za 100-150 kupisz legalne HELLA na tył ..masz i spokój i satysfakcję z markowego gadzetu ..to naprawde tylko dobre rady ludzi którzy sami popełniali kiedys głupie błedy :)
kamil wolski - 30 Kwi 2010, 22:11

masska13 napisał/a:
a co do tego to wyluzuj chłopie troszke, to że autko Ci siadło nie oznacza, że musisz po mnie jechac za każdym razem jak coś napisze


skoro mówisz że 'za każdym razem' to czemu mieszasz tutaj temat awarii?

dircerro - 30 Kwi 2010, 22:17

kamil wolski napisał/a:
policjant to zawsze idiota

z tym akurat sie nie zgodze, bo to ogarnieci ludzie ale czesto idą na reke udając debili albo nie chce im sie wykonywać wszystkich formalnośći, dlatego z nimi raczej to pochylić głowe a nie cwaniaczyć ( chyba że masz racje w 100% ) ;-|

A co do wypowiedzi loy to zgodze sie że fajnie miec cos oryginalne ale jeszcze fajniej coś unikatowego, własnej roboty ( do czasu kiedy nie zagraża innym ludziom ) a niestety "tuning" zazwyczaj nie idzie w parze z legalnością :|

Piter - 30 Kwi 2010, 22:24

Wyglądają te lampy nieźle i 60zł za obie to normalna cena. Ja bym u Ciebie jednak najlepiej widział ori z dymionym kierunkiem a co do problemów przeglądowych i czepialstwa policjantów to nie uogólniajmy. Też nie mam ori lamp i tez powinienem je ściągnąć, a i tak się wszyscy na nie spuszczają. Nie jesteście konsekwentni :rotfl:
kamil wolski - 30 Kwi 2010, 22:38

Cytat:
z tym akurat sie nie zgodze, bo to ogarnieci ludzie ale czesto idą na reke udając debili albo nie chce im sie wykonywać wszystkich formalnośći, dlatego z nimi raczej to pochylić głowe a nie cwaniaczyć ( chyba że masz racje w 100% )


To była ironia ;)

LOY - 30 Kwi 2010, 22:40

Piter napisał/a:
Też nie mam ori lamp i tez powinienem je ściągnąć, a i tak się wszyscy na nie spuszczają. Nie jesteście konsekwentni :rotfl:

piter seryjne cleary maja homologacje ..ja pomalowałem na czerwono stop -czyli jest jak w serii i dól czyli p.mgielny i wstek ..wiec tylko czerwony wsteczny jezst nielegalny w Twoich lampach ..zagrozenie tylko (aż) przy cofaniu :-)
dircerro napisał/a:
kamil wolski napisał/a:
policjant to zawsze idiota

z tym akurat sie nie zgodze, bo to ogarnieci ludzie ale czesto idą na reke udając debili albo nie chce im sie wykonywać wszystkich formalnośći, dlatego z nimi raczej to pochylić głowe a nie cwaniaczyć ( chyba że masz racje w 100% ) ;-|

:|

sądzę z tresci ze Kamil napisał to sarkastycznie

ooo autor sie zdazył sam wytłumaczyc :)

dircerro - 30 Kwi 2010, 22:41

kamil wolski, nie ogar , trzebabyło nie palic ;-| moj bład
dziamdziam - 1 Maj 2010, 23:51

LOY napisał/a:
masska13 napisał/a:
no spoko, może i tak ale mi się podoba ;)

bezdyskusyjnie jest to ford ..orginalny i tjuningowany :fox:
moga sie podobac i nawet wygladaja lepiej niz seria ..ale ..pamietaj
i badz swiadom ze :
-przegladu z tymi lampami nie przejdziesz .
- kumaty policjant dowodzik za te lampy zabierze
- jesli bedziesz miał wypadek mozesz zostac obarczony konsekwencjami .
n.p mozna tobie wjechac w tył i zwalic wine na ciebie ze stop był nieczytelny i w sądzie niemasz zadnych szans ..wiec jezdzij sobie ..ale miej swiadomosc pewnego ryzyka


co do tematu lamp

- przeszedlem z nimi 2 przeglady w roznych stacjach diagnostycznych
- zjechalem pol polski z nie jednym radiowozem na dupie
- przeszedlem kilkadziesiat kontroli drogowych
przypadek? watpie. dla wtajemniczonych lampy nie sa malowane sprayem ale ja swoje a wy swoje :1xf:

kamil wolski - 2 Maj 2010, 00:31

dziamdziam napisał/a:
- przeszedlem z nimi 2 przeglady w roznych stacjach diagnostycznych
- zjechalem pol polski z nie jednym radiowozem na dupie
- przeszedlem kilkadziesiat kontroli drogowych
przypadek? watpie. dla wtajemniczonych lampy nie sa malowane sprayem ale ja swoje a wy swoje


Jak nie szprej to folia tak? Czy to jakiś nieznany nam twór dostępny w sklepach? Może powiesz? A co do kontroli i przeglądów... Uwierz, też nie mam z tym problemów a powinienem.
Nie znaczy to jednak, że jeśli ktoś zwróci uwagę, to nie będzie mógł się doczepić.

dziamdziam - 2 Maj 2010, 10:31

lampy zdjalem z swiezo sciagnietej niemki, nie ma na nich sprayu nie ma tez foli. niemka miala komplet lamp przyciemnionych lacznie z przednimi kierunkami, na ktore zabraklo kasy. spray wczesniej czy pozniej pod sloncem blednie, folie mozna sciagnac lampy maja juz pare dobrych lat i sa w bdb stanie. w niemczech modne bylo przyciemnianie lamp laserem i te lampy potraktowano tak samo. kwestia bezpieczenstwa jest jasna pod sloncem stop jest slabiej widoczny od czerwonych kloszy ale jesli juz mowimy o bezpieczenstwie to 3 swiatlo stopu rozwiazuje ta kwestie.
masska13 - 2 Maj 2010, 10:58

Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony z jakości Świateł tylnych, bardzo dobra robota ;)
dziamdziam - 2 Maj 2010, 12:08

http://cgi.ebay.ie/Ford-F...6-/270539920946
tzw palone. wiecej chyba tlumaczyc nie trzeba.

dircerro - 2 Maj 2010, 12:16

dziamdziam, no to sie sam wkopałes "that have been spray tinted at temperature to ensure a shiny hard wearing finish" , jak nie rozumiesz to zostały przybarwione, i to napewno nie oryginalnie ;)
dziamdziam - 2 Maj 2010, 13:15

a czy ja pisalem od poczatku, ze oryginalnie? przeczytaj sobie posty od samego poczatku. oryginalne byly tylko helle i mhw. a jak sam zdarzyles przeczytac sa malowane sprayem ale nie home made tylko przy odpowiedniej temperaturze.
m3style - 2 Maj 2010, 14:18

masska13 napisał/a:
Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony z jakości Świateł tylnych, bardzo dobra robota ;)


i racja :)
fajnie wyglądają. :ok:

kamil wolski - 2 Maj 2010, 21:16

dziamdziam napisał/a:
a czy ja pisalem od poczatku, ze oryginalnie?


Ty nie, ale osoba które je od ciebie kupiła pisała, że tak go zapewniałeś.

dziamdziam napisał/a:
sa malowane sprayem


Wcześniej coś mówiłeś o jakichś laserach itd... Ogólnie chyba gówno wiesz, a szukasz teraz odpowiedniej teorii bo już chyba ze trzy historie tych lamp się tu przewinęły.

dircerro - 2 Maj 2010, 21:31

kamil wolski, tak to jest jak sie chce coś sprzedać i powie sie wszystko żeby ktoś coś kupił nie ważne czy to prawda czy nie
LOY - 2 Maj 2010, 21:33

dziamdziam napisał/a:
lampy zdjalem z swiezo sciagnietej niemki, nie ma na nich sprayu nie ma tez foli. niemka miala komplet lamp przyciemnionych lacznie z przednimi kierunkami, na ktore zabraklo kasy. spray wczesniej czy pozniej pod sloncem blednie, folie mozna sciagnac lampy maja juz pare dobrych lat i sa w bdb stanie. w niemczech modne bylo przyciemnianie lamp laserem i te lampy potraktowano tak samo.[


chlopie włosy sie jeza od czytania tego co ty wypisujesz :rotfl: nie wiesz o czym piszesz ale usilnie próbujesz stworzyc pasującą teorię ,ale przy okazji wychodzi na to ze masz nas za kompletnych idiotów :fox:
tak sie głupio składa ze jezyk niemiecki to mój drugi język ..jesli uwazasz ze okreslenie "lasierte" przy ogłoszeniach przyciemnionych lamp oznacza ze potraktowano je laserem ..to powinienes podszkolic sie w tym języku ..Lasierte -to nic innego jak przyciemnione -a lasierung oznacza pokrycie czegos warstwa lakieru i jest to termin meblowy .
Wiec naprawde uwazasz ze profesjonalnie przyciemnione lampy sprayuje sie przy profesjonalnej temperaturze :) ..oj chłopie chłopie ..nie brnij juz w temet

masska13 - 10 Maj 2010, 20:58

Nowy oryginalny kolektor z XR2i ;)




- a jeżeli chodzi o chłodnice to dalej nie mam oryginalnej bo zostałem na allegro w ch... zrobiony ;/

- jednym słowem mam dyskoteke pod maską ;p

- kolejną modyfikacją, a można powiedzieć, że nawet przywróceniem do stanu pierwotnego jest usunięcie tylnej klatki bezpieczeństwa, w lipcu będzie wspawana nowa;););):)..................... homologowana ;)

Piter - 10 Maj 2010, 21:02

Na lipiec to Ty zbieraj kasę i pokaż się na YTP2 - bo warto !!!
masska13 - 10 Maj 2010, 21:06

jak okradnę z paliwa stacje benzynową ;p to się pokaże na pewno :załoga:


Teraz na Lwie Kłodzkim, bardzo prawdopodobnie pokaże się jako pilot ;p u peugeocie 205GTI ;p , fiesta jeszcze nie ma wbitego w dowód nowego silnika ;p

Piter - 10 Maj 2010, 21:17

Nie dramatyzuj ;/ Na YTP + droga w obie strony wydałem 200 zł, razem z drogą po piwo.
masska13 - 10 Maj 2010, 21:23

a YTP jest w gdzie? w Poznaniu...

na zlot się wybieram i chyba tylko tam pojadę, bo troszkę daleko jak dla mnie będzie lecieć drugi raz w tamte rejony ;p


- ja do Wrocławia jade za 50zł w jedną strone ;p

pP - 10 Maj 2010, 22:27

fajnie, bo mocna klasa mk3 sie szykuje :)
masska13 - 18 Maj 2010, 09:45

Chciałbym zaprezentować filmik i zdjęcia ;) z ostatniej jazdy moją starą Fiestą MK2 [*]











:hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer:
http://www.youtube.com/watch?v=RNJE5UKXqCI

Dzwon nastąpił dokładnie w 2:25min filmiku ;p (stare dobre czasy) ;p nie wiem dlaczego zawsze muszę nagrywać to co najgorsze, chyba kamera w moich rękach nie służy dobru :krzesłemgo: ;)

dircerro - 18 Maj 2010, 11:40

aż tak mocne sie nie wydaje uderzenie, no ale skutki "tragiczne"..
masska13 - 18 Maj 2010, 18:39

Ale może dobrze, że tak się stało bo podłużnice były troszki pordzewiałe :luzik:

[ Dodano: Czw Maj 20, 2010 20:26 ]
Chciałbym się pochwalić nowym zakupem ;) zderzaczek od XR'ki :przytul:
(znaczy kupiony już jakiś czas temu, ale dalej czekam na paczke bo kumpel dopiero za 2 tygodnie do PL z nim przyjedzie ;))



http://cgi.ebay.co.uk/FOR...=item439de1e46e

[ Dodano: Pią Maj 21, 2010 18:47 ]
Nowo pomalowane felgi ;)



[ Dodano: Nie Maj 23, 2010 17:15 ]
Mała zmiana wyglądu.. powrót (narazie ) do oryginalnej czerwonej maski oraz białe owiewki ;)





[ Dodano: Pon Maj 24, 2010 20:25 ]
Albo jednak nie ;)
;p nowy projekt maski -- całkowicie odchudzona, zostały usunięte praktycznie wszystkie usztywnienia , oraz dołożony ładny wlot powietrza z plexi dzięki czemu ładnie widać też część silnika ;)



[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 10:39 ]
nowy zakup, tylko będe musiał pomysleć jak ten obrotomierz podłączyć ;) za 28zł to nie majątek a przynajmniej będę mógł zerować ilość przejechanych KM w danym czasie ;) i może naprawi mi się wskazówka od poziomu paliwa, może tutaj jest sprawna bo u mnie nic nie pokazywała, wariowała ;)


dircerro - 12 Cze 2010, 11:33

mała zapierdalający samochodzik :hihihi: jest festt , zderzak aż Anglii Ci sie marzy, no ale bez poszerzeń od XR'ki to daremnie wygląda odstające, przynajmniej u mnie.. daj wiecej zdjęc z tej plexi.. mi sie marzy kiedyś cała maska z plexi ale musi być na co sie popatrzeć.. dawaj dalej do przodu ! ;/
Ad@mus - 12 Cze 2010, 11:39

masska13, dziwaczysz strasznie z tym autem... ;/
bidżej - 12 Cze 2010, 11:41

czarna - tak :ok:
pleksa - nie ;-| - bo żeby tam jeszcze było co oglądać...

Piter - 12 Cze 2010, 23:00

Faktycznie zderzak z xr to tylko z całym kpl poszerzeń, inaczej to kiepsko wygląda.
Ja się zastanawiam kiedy Ci 1.6 przestanie wystarczać bo umówmy się szału to on nie robi :)

Sztandi - 12 Cze 2010, 23:12

Piter napisał/a:
Ja się zastanawiam kiedy Ci 1.6 przestanie wystarczać bo umówmy się szału to on nie robi

To zamień sie na mojego diesla :fox:

Parzych - 12 Cze 2010, 23:24

Piter napisał/a:
Faktycznie zderzak z xr to tylko z całym kpl poszerzeń, inaczej to kiepsko wygląda.
Jeszcze można od biedy zapodać poszerzenia z Futra... :-P
Piter - 12 Cze 2010, 23:25

Taaaaa laminaty i felgi 17" :-P
masska13 - 13 Cze 2010, 22:16

Ad@mus napisał/a:
masska13, dziwaczysz strasznie z tym autem... ;/


Powiem tak, każdy ma swój styl,, mi się podoba moja foooofi ;)

zakupiłem podkładke pod filterek z termostatem i chłodniczke oleju za pare dni będe montować jak znajde odpowiednie przewody ;)

bardzo prawdopodobne, że otrzyma nowy kolor ( jeszcze nie myślałem jaki dokładnie ale chyba będzie czarna)

co do poszerzeń to chyba nie będą potrzebne ponieważ na lato wspawane zostaną reperaturki z jakiegoś innego pojazdu troszke szersze ;) ,, sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie, ale brne dalej mam nadzieje, że w dobrym kierunku,

Napotkałem na mały problemik, :megafon:
Foofi dziwnie się zachowuje przy mocnym dodaniu gazu powyżej 2 tys obrotów, a dokładniej jak by przerywał zasilanie w paliwo, nie wiem czym może to być spowodowane... chodzi mi o dzźwięk jak by nie palił na 2 gary np, jak odpalam jest ok, ale jak dodam gazu sytuacja się powtarza.

sprawdzałem świece sa ok, kable też niedawno wymieniane rozdzielacz również założyłem inny, ponieważ stary jakiegoś zwarcia dostałi się przepalił,, a wszystko to zaczeło się dziać jak zmieniłem zegary z obrotkiem.... obrotomierz robił gdzieś zwarcie......

zapewne popaliłem znacznie więcej rzeczy, tylko proszę pomóżcie :głowąwmur: znaleźć jakąś przyczyne bo jeździć się nie daje ;)

jeżeli coś pomozę to wkleje jutro jaki dźwięk wydaje

[ Dodano: Nie Cze 13, 2010 22:20 ]
Piter napisał/a:

Ja się zastanawiam kiedy Ci 1.6 przestanie wystarczać bo umówmy się szału to on nie robi :)


ciągle myśle i zastanawiam się na tym silniczkiem ;) , no szłu nie ma już zaczyna brakowac mocy ;) , ale zawsze tak będzie przy każdym kolejnym SWAp'ie
http://allegro.pl/item107...v_bdb_stan.html

Piter - 14 Cze 2010, 09:30

rs2000 hehehe :)
dircerro - 14 Cze 2010, 11:09

no własnie rs2000, przmyśl to , fajny silnik , mocy jest sporo ale żeby wiecej z niego wyciągnąc to potrzeba dużooo kasy, nie lepiej zetec? a moim zdaniem bedziesz czegoś mocniejszego po czasie
Ad@mus - 14 Cze 2010, 13:18

dircerro, zetec'a tez trzeba kasy zeby wycisnac wiecej
dircerro - 14 Cze 2010, 13:54

Ad@mus, racja ale moim zdaniem są lepsze efekty i ma wiekszy potencjał
masska13 - 17 Cze 2010, 09:15

Nowy zestawik ;)

narazie będzie śmigać bez termostatu, z czasem dokupie bądź przerobie z jakiejs innej marki. nie jeżdze nim na co dzień więc nie powinno to robić problemu... w zimowe dni może być gorzej ale z tym też poradzim sobie ;)

[ Dodano: Pon Cze 21, 2010 09:05 ]
zdjątko przy zakładaniu chłodniczki ;)


a tak zostało to wszystko zamontowane tymczasowo, do czasu przyjścia zderzaka z xr2i ;)


[ Dodano: Czw Lip 01, 2010 21:10 ]



Nowy zakup :greenpeace: , kupione w angli i jak przyjedzie to dolot powietrza będzie czekać mała przeróbka ;p ale samo w sobie bardzo fajne ;)

[ Dodano: Sob Lip 10, 2010 18:34 ]
Pierwszy start w KJs niestety 24 na 27 załóg, ale spóźnienie 11 minut na próbe zrobiło swoje i mały dzwon w słupek betonowy ;) ale fajnie, że dojechaliśmy

Bezimienny - 22 Lip 2010, 18:15

Fajne autko, a te felgi to 14' ?? mam identyczne tylko 13 fajnie ten wzór pasuje do fiestki.

P.S Te części z angli już zamontowane?

kamil wolski - 22 Lip 2010, 18:20

Co to za spojlery okienne i tan na klapie? :yyy:
pP - 22 Lip 2010, 18:37

fajnie. ze jeździsz :)
Bezimienny - 22 Lip 2010, 18:41

Takie okienne widuje często na fiestach MK3 tylko że głównie na wersji 5D, na szrocie gdzie kupowałem licznik fiesta z której go wykręcałem też takie miała tylko czarne, gościu mówił coś o eskorcie (chyba z niego je dostosował czy coś) i mówił że za 20zł mi odda ale uważałem że są za drogie i nie estetyczne na fieśnie (no chyba że pod kolor auta), jak będziesz Kamil chciał to moge jeszcze raz podjechać i jak będą to bym ci wzią i wysłał.
Sztandi - 22 Lip 2010, 20:40

Bezimienny napisał/a:
jak będziesz Kamil chciał to moge jeszcze raz podjechać i jak będą to bym ci wzią i wysłał.

Nie taki był zamysł kamilawolskiego, on zdecydowanie nie jest zainteresowany zakupem takich wynalazków :ok:

masska13 - 22 Lip 2010, 21:13

to jak nazywacie spojlery okienne to jest idealny wynalazek na kajtki, jak się je pomaluje, to nie widać że jest okno uchylone, a ostatnio siadł nam alternator i nie mogliśmy gasić przez cały okres trwania imprezy samochodu, gdzie przy włączonym nawiewie na maksa na ciepłe powietrze i temperaturze na zewnątrz przekraczającej 34' w środku było chyba z 50'. a jak każdy wie ze trzeba stać i czekać na swoją kolej i wtedy można wyjść, ale autko chłodzi się na jeździe;p. Nie ma możliwoście aby z tego zrezygnować :2xf: .

co do części z angli będa zamontowane w sobote bo dopiero jutro przyjadą ;) , troszke to się opóźniło, ale warto było czekać ;) .


nie mam nikomu niczego za złe każdy ma swój pogląd jk powinno wyglądac autko a w szczególności fiestka ;))


fotki powrzucam w sobote ;) bo troszke się ogólnie zmieniło ;)

Peedro - 22 Lip 2010, 22:27

to siadł ci alternator czy raczej wentylator ;p
masska13 - 22 Lip 2010, 22:34

siadł mi altek ale wentylator nie wyrabiał i musieliśmy chodzić go wszelkimi sposobami :greenpeace: bike
kamil wolski - 22 Lip 2010, 23:45

masska13 napisał/a:
siadł mi altek ale wentylator nie wyrabiał i musieliśmy chodzić go wszelkimi sposobami :greenpeace: bike


To ogarnij lepsze chłodzenie, bo chłodzenie auta poprzez otwieranie szyb i grzanie wnętrza to bardzo idiotyczny pomysł szczerze mówiąc, tym bardziej że masz tam jeździć, szybko i sprawnie, a nie walczyć z temperaturą. Wywal te plastiki, sprzedaj je a za to kup kawałek jakiegoś brzeszczota i dorób nowe otwory do chłodnicy albo napraw ten układ chłodzenia (nie rozumiem jak mógł nie wyrabiać - u mnie na wentylatorze spokojnie wyrabia a nie muszę mówić jaka u mnie panuje temp.)

bidżej - 23 Lip 2010, 08:39

kamil wolski, to chyba do tej pory jeździ na chłodzeniu z 1.1 :fox:
kamil wolski - 23 Lip 2010, 09:40

bidżej napisał/a:
kamil wolski, to chyba do tej pory jeździ na chłodzeniu z 1.1 :fox:


Faktycznie kiedyś coś było pisane że chłodzenie nie zostało przełożone a w sumie nie chwalił się kolega że już to zrobił. W takim razie bardzo ciekawie... Duperele kupowane są, starty są, a podstawowa sprawa nietknięta.

Żółwik Tuptuś - 23 Lip 2010, 14:27

Zasadniczo to dla mnie fakt , że startujesz przyćmiewa wszelakie niedoskonałości auta :ok:

Nic tak nie obnaża tego co jest w aucie do poprawy jak dłuższe upalanko , więc problemy , które musisz rozwiązać zauważasz sam ( albo kończysz jazdę :| )

Masz zegar temp. oleju ?

Tommur - 23 Lip 2010, 15:15

Co do zdjęcia z kajtka, to albo wjechałeś na metę nie od tej strony, albo sędzia nie wie że znaki ustawia się czołem do kierowcy :rotfl: . Taka dygresja poza tematem heh.
Parzych - 23 Lip 2010, 15:21

Tommur napisał/a:
albo wjechałeś na metę nie od tej strony
Mi się wydaje, że to fotka zrobiona przed startem... :yes:
masska13 - 23 Lip 2010, 17:59

Tommur napisał/a:
Co do zdjęcia z kajtka, to albo wjechałeś na metę nie od tej strony, albo sędzia nie wie że znaki ustawia się czołem do kierowcy :rotfl: . Taka dygresja poza tematem heh.


to zdjecie zrobione tak jak kolega PArzych pisze przed startem ;)

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Masz zegar temp. oleju ?


tak posiadam wskaźnik temperatury oleju ;) i dziala chyba poprawnie ;)

odnośnie chłodzenia to narazie jest dobrze, to że nie mam rury doprowadzającej wody z własciwej strony w niczym nie przeszkadza puki co. jakoś to ogarneliśmy;p :fox:

[ Dodano: Sro Lip 28, 2010 18:40 ]
chce się pochwalić, w końcu nie mam już chłodnicy z 1.3 tylko z Xr'ki ;)


oraz nowe tylne amorki wraz ze sprężynkami z escorta rs2000 - Bilstein
(zdjecie jednego bo durgi już założony)

Piter - 29 Lip 2010, 15:33

Dwie rzeczy:
Po 1. stożek jak już zdecydowałeś się go użyć czukiereczek po co, jest w fatalnym miejscu. Wierz mi - wiem to :rotfl: Jak już nie chcesz ori puszki od xr-ki którą kupisz za 30zł i która radzi sobie świetnie i jest w optymalnym miejscu z doprowadzeniem pow z przed maski, to wywal aku między tylna oś a stożek daj za lewą lampę.
Po 2. przy chłodnicy z xr-ki chłodniczka oleju wchodzi w pionie obok i nie trzeba wywalać jej przed pas przedni. Bez sensu.

Napisz coś więcej o swoim starcie. Gdzie to było? Ja ostatnio nie śledzę KJS-ów dolnośląskich bo zbroję auto na tor.

Fajnie że zaczynasz startować w takich imprezach. Z każdym startem będzie lepiej. Pomyśl nad III YTP na torze Poznań :)

masska13 - 29 Lip 2010, 19:42

Piter napisał/a:
Napisz coś więcej o swoim starcie. Gdzie to było?



Więc tak impreza odbywała się w okolicach Bystrzycy Kłodzkiej, w Waliszowie itd., nosiła nazwe "Igliczna 2010", starty odbywały się na przeróżnych nawierzchniach, na szutrowych, na płytach betonowych, oraz na trawie ( gdzie późnej straż pożarna polała tor wodą i fiesta z przednim napędem nie mogła ruszyć z miejsca ale daliśmy jakoś rade ... )
Jak na pierwszy start to zabawa przednia i nie zamierzam na tym zakończyć startów, ale mam narazie małe problemy z kasą(brak pracy) ale myśle, że coś wymyśli się ;)

podajże 22 sierpnia jest dość dobra impreza DaGrasso w Wałbrzychu i możliwe, że uda się pojechac jak się znajdą środki ;)

tutaj jest stronka z zabawy
http://www.igliczna.rallycup.pl/news.php


a tutaj galerie, żeby przyblizyć jak wyglądały próby
http://www.rallycup.pl/photogallery.php

Żółwik Tuptuś - 29 Lip 2010, 21:18

masska13, - CVH dziwnie chłodzi siętakże olejem , więc jak woda dostała po dupie , to co zegar temp oleju pokazał ?

Na Twoim miejscu wywaliłbym akumulator za fotel i dał ten abażur w miejsce akusa z osłoną termiczną , skoro koniecznie ma być abażur )

masska13 - 1 Sie 2010, 18:19

Pare fotek z nowości



Bezimienny - 1 Sie 2010, 18:30

A miało być niebiesko :rotfl:
masska13 - 1 Sie 2010, 18:36

tamta obudowa i rura w kolorze niebieskim na handel :bigok:
dircerro - 1 Sie 2010, 21:45

ten dolot ala power rura nie posiada za dużo sensu moim zdaniem, te dwa kolanka 90% jak dla mnie zbedne , tylko zmieniają ruch powietrza. Pokrywa ładnie wygląda , plus :hihihi:
bidżej - 1 Sie 2010, 21:46

nie no druty, druty, druty... złoto-błękitno-niebiesko-biało-srebrno-czerwone druty.
Żółwik Tuptuś - 1 Sie 2010, 22:01

śliczniepięknie

a zegar temperatury oleju co pokazywał ?

masska13 - 1 Sie 2010, 22:22

Cytat:
a zegar temperatury oleju co pokazywał ?


nie ma pojęcia szczerze mówiąc, wtedy mało zwracałem uwage na ten zegar,a ostatnio coś mam problemy ogólnie z elektryką, i jeszcze na dodatek z jakiegoś czujnika na podkładce pod filtr oleju cieknie na wydech, i muszę się z tym bawić znowu wszystkim...

[ Dodano: Nie Sie 01, 2010 22:24 ]
dircerro napisał/a:
te dwa kolanka 90% jak dla mnie zbedne


nie miałem prostej rury niestety ale jeszcze się tym zajmę na pewno ;) , jak troszke pieniążków wpłynie

odyniec - 1 Sie 2010, 22:30

Ten stożek to przykład typowego polskiego agro-tjuningu. Rura w którą robi się gówno służy jako dolot. Prawie prosty!
masska13 - 1 Sie 2010, 22:30

bidżej napisał/a:
złoto-błękitno-niebiesko-biało-srebrno-czerwone druty.


moja inwencja twórcza i jest zadżebiście ;) lubie gdy się świeci i do niczego nie pasuje

[ Dodano: Nie Sie 01, 2010 22:31 ]
odyniec napisał/a:
Ten stożek to przykład typowego polskiego agro-tjuningu. Rura w którą robi się gówno służy jako dolot. Prawie prosty!



pokaż mi choć w jednym miejscu rure w którą robi się "gówno" jak to nazwałeś?

kamil wolski - 1 Sie 2010, 22:54

To koło zapasowe jest przytwirdzone na stale?
masska13 - 1 Sie 2010, 22:56

koło zapasowe jest na nakrętkę od góry... , a nie chciałem mieć go pod samochodem bo raz mi się linka urwała i odpadło i musiałem lecieć po nie
pP - 1 Sie 2010, 23:10

odyniec napisał/a:
Ten stożek to przykład typowego polskiego agro-tjuningu. Rura w którą robi się gówno służy jako dolot. Prawie prosty!


zaczyna mnie wqr*ać takie gadanie o tych stożkach.. czy ktoś kiedyś to zmierzył czy tylko takie domysły? wszyscy mówią połer rura power srura, abażur i takie tam... a co jeśli taki wynalazek w xrce daje 3KM? a równie dobrze moze te konie zabierać..najpierw niech ktoś to potwierdzi na hamowni a potem albo bedziemy zachwalać lub śmiać się :)

Żółwik Tuptuś - 1 Sie 2010, 23:29

pP napisał/a:
odyniec napisał/a:
Ten stożek to przykład typowego polskiego agro-tjuningu. Rura w którą robi się gówno służy jako dolot. Prawie prosty!


zaczyna mnie wqr*ać takie gadanie o tych stożkach.. czy ktoś kiedyś to zmierzył czy tylko takie domysły? wszyscy mówią połer rura power srura, abażur i takie tam... a co jeśli taki wynalazek w xrce daje 3KM? a równie dobrze moze te konie zabierać..najpierw niech ktoś to potwierdzi na hamowni a potem albo bedziemy zachwalać lub śmiać się :)


to na co czekasz ?

Piter - 1 Sie 2010, 23:47

masska13, Kolorowo pod ta maską ale to akurat jaki jest kolor różnicy nie robi. Koło zapasowe wewnątrz na sztywno to dobrze. Aku też nieźle. Popraw mocowanie kabli aby nie były luźne i myślę że aku powinien być dalej, to znaczy bliżej klapy. Co do dolotu to na pewno zwykły seryjny układ będzie lepszy niż kombinowany z paru części składany stożek.
pP - 2 Sie 2010, 09:50

Żółwik Tuptuś napisał/a:
to na co czekasz ?

a dlaczego ja? niech zrobią Ci co tak wiedzą, że to takie gówno - do każdej tezy trzeba mieć poparcie w badaniach

np.
Piter napisał/a:
Co do dolotu to na pewno zwykły seryjny układ będzie lepszy niż kombinowany z paru części składany stożek.

a skąd to wiesz? w tym przypadku nikt tego nie sprawdził :D chyba chcecie mnie zmotywować :-P

kamil wolski - 2 Sie 2010, 11:10

pP napisał/a:
a dlaczego ja? niech zrobią Ci co tak wiedzą, że to takie gówno - do każdej tezy trzeba mieć poparcie w badaniach


Jedni wiedzą drudzy niewiedzą. Akurat ty najgłośniej krzyczysz. Dlatego ty.

pP - 2 Sie 2010, 11:45

kamil wolski napisał/a:
Jedni wiedzą drudzy niewiedzą. Akurat ty najgłośniej krzyczysz. Dlatego ty.

wnioskuję, ze Ty wiesz..czekam na wykres i kończę temat! :)

po prostu kolega się zapisał na forum i tak naprawdę jako jeden z nielicznych na forum niskimi kosztami stara się udoskonalać swoje auto i jeździć..a wszyscy mu tylko wyrzucają to nie tu, to nie tak, to powinno byc siak..

Rkalitka - 2 Sie 2010, 17:03

pP napisał/a:
zaczyna mnie wqr*ać takie gadanie o tych stożkach.. czy ktoś kiedyś to zmierzył czy tylko takie domysły? wszyscy mówią połer rura power srura, abażur i takie tam... a co jeśli taki wynalazek w xrce daje 3KM? a równie dobrze moze te konie zabierać..najpierw niech ktoś to potwierdzi na hamowni a potem albo bedziemy zachwalać lub śmiać się :)


PP-e - filtr stożkowy, który kosztuje 200-400zł (renomowanej firmy, która robi testy na hamowni/torze/itd) jest ok z punktu widzenia "filtrowania" powietrza do silnika. I fakt może daje 2-3 konie do seryjnej xr-ki(czyli w większości przypadków ile ma łącznie?? 90-95KM??)

Jednak filtr stożkowy ze sklepu motoryzacyjnego z wystawy lub z allegro za 30-50zł co najwyżej przypomina ten renomowanej firmy. Różnica jest taka, że po prostu "przepuszcza" więcej syfu niż powinien i odbija się to na trwałości silnika.
Oczywiście można się kłócić, że auto i tak na starty/kjsy/tor to silnik od pałowania 100razy szybciej padnie niż od drobinek kurzu - równie dobrze dlatego można zdemontować całkiem filtr powietrza i naciągnąć przetarte gacie po tacie na dolot i będzie w ogóle miał "lżej" powietrze ciągnąć silnik i zyska 4-5KM...??

ale jednak nie ma na różnych rajdach/wyścigach wysypu brudnych gaci wystających spod maski więc to nie takie proste :yes:

Dla mnie wyższość filtra(wkładki) w obudowie plastikowej jest taka, że kosztuje kilka/naście złotych, dobrze filtruje syf z zewnątrz, można doprowadzić powietrze do puszki poprzez rurę plastikową, ale przede wszystkim taki filtr jest dobrze odizolowany od czynników atmosferycznych a chodzi mi tutaj głównie o wodę.

Nie jeden "tuner" (w tym ja gdy jeździłem na stóżku przez dwa tygodnie) spotkałem się że "stożek", który nie jest odpowiednio odizolowany od "otoczenia" - "łapie" wodę i silnik zamiast jechać parska dusi się i zdycha. Nie ma co nawet wspominać o konsekwencjach dotyczących wtryskiwaczy czy komór spalania/głowicy itd.

Dlatego moim zdaniem - wolę standardową puszkę z rozsądnym dolotem powietrza świeżego, zimnego z zewnątrz za 10-50zł niż super hiper konstrukcję ze stożkiem za 400zł obudową termiczną za 200zł i rurami dolotu za 150 :yes:

Nawet kosztem 3 KM i 50punktów respektu mniej na dzielnicy.... <8>

zefir - 2 Sie 2010, 17:23

oprocz tego ze calkowicie zgadzam sie z Romanem, jest ta kwestia ze jesli juz sie laduje kase w jakis sensowny stozek: Fujita, APexi, Pipercross, to mozna dokupic Hydroshield, ktory nie wplywa na przeplyw powietrza, aaaaa chroni od wody, szyszek, kamieni, golebi i innych syfow.
pP - 2 Sie 2010, 17:42

:kaput:
sorki masska13 za OT :)

masska13 - 3 Sie 2010, 08:57

Wypowiedzi naprawdę na poziomie, lecz jak dla mnie jest ok, mam mocy na razie tyle ile chce, silnik mi się nie dławi, wody nie zasysa bo nie ma z kąd, a szyszki to co najwyżej lecą na szybe jak kogoś wyprzedzam ;) a i tak obstawiam, że ten silnik za jakieś 2 miesiące padnie do końca i trzeba będzie sprawić sobie coś mocniejszego, a wtedy już poczytam różne opinie na temat silników, oraz dolotów.

ciężko jest zrobić rure doprowadzającą zimne powietrze bo w Fieścince nie ma naprawe z kąd jej poprowadzić, ale chyba błotnik przewierce otwornicą i coś tam zrobie bo już myślałem nad różnymi sposobami jak to może być i nie mam patentu do tej pory.

Piter - 3 Sie 2010, 09:54

TommiRS ma mądrze zrobiony dolot na stożku i doprowadzone pow z nad maski. Popatrz sobie w jego temacie. Pomyśl nad III YTP w Poznaniu. My wszyscy będziemy. :)
kamil wolski - 3 Sie 2010, 12:08

Unieś maskę na zawiasach o 5-7cm i między zawiasem a kielichem stożek. Woda nie wpada, skąd powietrze ciągnąć ma (przynajmneij TD ze swoim zasysaniem mocnym przez turbinę).
masska13 - 4 Sie 2010, 22:42

notw nie mam już sił do tej mojej elektryki w aucie. teraz po przełożeniu akumulatora na tył, gdy dłużej pojeżdze i zgasze auto i chcąc je odpalić ponownie rozrusznik bardzo powoli się kręci, nie mówiąc, że wcale. lecz gdy chwilke postoi i się ostudzi jest OK. poziom naładowania akumulatora prawidłowy, lecz gdy kręce i tak się dzieje mam 7V. :sad:

możliwe że kable nie wyrabiają? mam kable zrobione z kabli rozruchowych do maszyn budowlanych czyli sporej średnicy miedziane, i wydaje mi się, że to nie to....

a może siada rozrusznik ;/

kamil wolski - 4 Sie 2010, 23:05

Coś mi śmierdzi awaria rozrusznika i przy rozgrzanej komorze silnika pojawia się jakieś zwarcie czy coś takiego.
masska13 - 4 Sie 2010, 23:07

normalnie szlakus fakus ;/ /// mam nadzieje że to nie to ;p , muszę odkręcić w wolnej chwili i obczaić co to może być.
Żółwik Tuptuś - 5 Sie 2010, 22:16

Pomierz opór kabla , który załozyłeś ( chłopaki w elektryce CI powiedza jak to zrobić )

Ale ja także stawiam na rozrusznik ( ewentualnie na złe podłączenie w miejscu gdzie przedłużałeś instalację )

ps: Jak dałeś masę ?

masska13 - 5 Sie 2010, 23:21

Masa jest fabryczna czyli przy starym miejscu gdzie był zamontowany aku. Ale jutro pociągne :greenpeace: masę tam gdzie się teraz znajduje.

[ Dodano: Sro Sie 11, 2010 22:34 ]
rozrusznik już działa tak jak należy ;) podłączyłem mase odrazu do budy przy aku i chyba tak powinno być ;) , wtedy strasznie kabelek od minusa się grzał

[ Dodano: Pon Wrz 06, 2010 08:12 ]
małe zmiany, zderzaczek już zamontowany i przemalowany na czarno ;) , maska z takimi wlotami (a nie innymi), została również uchylona na zawiasach, w sęsie że podniesiona aby był dobry przelot powietrza od wlotów przez silnik na szybe przednia ;)


oraz 2 lotki oryginalne miękkie z pakietu rs ;p

luki - 8 Wrz 2010, 16:00

<8>
Sztandi - 9 Wrz 2010, 09:23

Ale "sponsorów" to ty masz więcej niż nie jeden zespół formuły 1 <8>
Żółwik Tuptuś - 9 Wrz 2010, 12:21

a te wloty to jakąś funkcję konkretną spełniają oprócz dostarczenia świeżego powietrza cewkom zapłonowym i obudowie paska rozrządu ?
Skfarek - 9 Wrz 2010, 13:25

Żółwik Tuptuś, +10 do respecta na mieście, tak samo jak dwie lotki. O pardon ta niższa może pomagać w otwieraniu i zamykaniu klapy :-P

Sztandi, i nawet Puma sponsoruje ten projekt :devil:

masska13 - 9 Wrz 2010, 16:33

jest zadżebiście <oki>


uwielbiam was słuchać ;) :bigok:


jest to moja wizja i za niedługo mozę dużo się zmieni w aucie... (kapsuła podwodna?)

bidżej - 9 Wrz 2010, 17:00

chłopy nie znacie się, auto się cośtam ściga, a jak wiadomo - na wyścigach docisk aerodynamiczny musi być :ok:
masska13 - 9 Wrz 2010, 17:06

mi się zawsze bardzo podobała ta dolna lotka, więc mam już taką orygnalną RS i jestem zadowolony nie patrzyłem nigdy jak będzie się zachowywać z tym autko ale bez zmian na 100% hehe :tyłek:

nowe amorki ;) kompletne przód i tył, już założone i ładnie się spisują jak do tej pory ;)

hubi_2006 - 9 Wrz 2010, 17:06

Moim zdaniem bardziej chodzi o zastraszenie przeciwników bidżej :-P
masska13 - 10 Wrz 2010, 09:06

hubi_2006 napisał/a:
chodzi o zastraszenie przeciwników


takkkk właśnie tak, i uciekają po krzakach ;)

[ Dodano: Nie Wrz 12, 2010 08:40 ]
Prace nad klatką trwają cały czas i zobaczymy co z tego wyjdzie za niedługo ;)




obrotomierz zamiast prędkościomierza ;)


[ Dodano: Wto Wrz 14, 2010 17:23 ]
Klatka już zespawana i pomalowana ;) nawet ładny kolorek wyszedł ;) jeszcze tylko poprzeczne rurki w otworach drzwiowych, ale te będą przykręcane na "jakiś" obejmach, bo autko ma też spełniać się na codziennych drogach :-P








luki - 18 Wrz 2010, 19:09

widzę ze prace ciągle do przodu :)
Parzych - 18 Wrz 2010, 21:41

masska13 napisał/a:
poprzeczne rurki w otworach drzwiowych, ale te będą przykręcane na "jakiś" obejmach,
A czy takie rozwiązanie jest dopuszczone przez jakieś regulaminy :?:
masska13 - 19 Wrz 2010, 10:09

Nie jest ale do kajtków szykuje się inny pojazd peugeot 205GTI, a fiesta będzie tylko do indywidualnych zabaw ;)
przemo_rsr - 19 Wrz 2010, 10:12

ciekawa rzecz :-)
tommirs - 19 Wrz 2010, 22:43

Taka moja uwaga tylko jedna, pomijam całość zabawy bo to nie mój samochód:
Lewy pałąk główny klatki, ten przy kierowcy czyli słupku A, jest za dalego słupka i za blisko kierownicy.
Machając ostro, czy to na kajtku czy to na upalaniu, połamiesz sobie kulasy o niego, Na BT za ta "klatkę" pojechałbyś z powrotem do domu. Nie wspominając , o tym, że rury są powgniatane, widać na fotkach.

masska13 - 19 Wrz 2010, 23:47

tommirs napisał/a:
rury są powgniatane, widać na fotkach.

są powgniatane bo jakoś giętarka musiała je złapać niestety.. ale fiesta nie będzie jeździć w kajtkach juz ;) jest ona zrobiona tylko i wyłącznie pod moje widzi mi się ;) co do pałąka "a" to nie zahaczę o niego ręką jest dobrze wymierzone

kamil wolski - 20 Wrz 2010, 00:19

to po cholere ci ta klatka? :rotfl:
masska13 - 20 Wrz 2010, 08:54

klatka jest bardzo mocna i dobrze zrobiona tylko prócz tych rur z dwóch stron, i wytrzyma na 100% dacha. jest to zawsze jakaś podstawa aby ją rozbudowaćczy przebudować ;) , ale jak na to, że sam ją robiłem giełem i spawałem to jestem zadowolony ;)
tommirs - 20 Wrz 2010, 10:52

Nie wiem , nie widziałem jej więc nie oceniam Twojej.
Prawda jest taka, że źle zrobiona, źle zaprojektowania, źle złapana do budy w razie nawet rolki, nie mówiąc o zaliczeniu bocznym baobaba może zrobić krzywdę bardziej niz auto bez klatki.
Taka uwaga, tylko.

kamil wolski - 20 Wrz 2010, 11:09

Tomi, ważne że robił sam i jest zadowolony, a że jest do dupy, to inna sprawa, ale nie ważna.
masska13 - 20 Wrz 2010, 20:11

mała sesyjka




kuba87 - 25 Wrz 2010, 23:45

na sesji ostatniej fajnie wyglada :V:
masska13 - 30 Wrz 2010, 14:42

jednak złote kolory nie w Tany mi ;)

teraz wygląda o wiele lepsiej ;)

tylko ten durny przewód od chłodnicy mi w dolocie przeszkadza



nie mam już patentu ani sił, żeby ten dolot zrobić

przemo_rsr - 30 Wrz 2010, 15:12

niebiesko :-) nieźle to wygląda
luki - 30 Wrz 2010, 18:55

przespawać koniec rury "turbo" w drugą stronę u angoli coś takiego kiedyś widziałem
masska13 - 11 Paź 2010, 15:54

luki86 napisał/a:
przespawać koniec rury "turbo" w drugą stronę u angoli coś takiego kiedyś widziałem


no niby tak, ale to jest spawanie alu czyli jednym słowem kupe kasy pójdzie na to.... :fox: a czy warto ....

[ Dodano: Sro Paź 13, 2010 08:10 ]
Nowości: :bigok:






zamontuje się to zdjęcia i będą ;)

przemo_rsr - 13 Paź 2010, 22:42

i kolejny gromadzi klamoty :-) czekamy na efekta no właśnie no :ok:
Bezimienny - 13 Paź 2010, 22:48

Progi, nakładki i zderzak pod kolor czy na czarno tak jak przedni zderzak? fajnie by wyglądało jak by były czarne bo czarny dobrze pasuje do czerwonego :)
masska13 - 13 Paź 2010, 22:54

Bezimienny napisał/a:
czarny dobrze pasuje do czerwonego :)


bedzie na czarno, nie po to malowałem przedni z kurzu na smołe ;p :-P :-)

Bezimienny - 13 Paź 2010, 23:05

To fajnie czekam na efekty :ok:
masska13 - 13 Paź 2010, 23:14

jak tylko przyjdzie zderzak, pomaluje to wystawie ;)

[ Dodano: Wto Paź 19, 2010 20:08 ]
:-) poszerzenia już założone, niestety były troche w kiepskawym stanie i musiałem je na nity podoczepiać, ale nie jest najgorzej, zderzaczku nie mam czasu narazie założyć, od rana do nocy w pracy ;)

ale mam już wloty od escorta RST i jakoś je musze dopasowac do Fieścinki, oraz rozpórkę przednich kielichów ładną aluminiową polerowaną. zdjęcia dam później ;) :rotfl:

Bezimienny - 5 Lis 2010, 17:55

Co ie dzieje? że chcesz sprzedać auto?
masska13 - 7 Lis 2010, 17:26

planuje nowy zakup ;) :fox:
masska13 - 12 Wrz 2011, 11:22



Nowy nabytek w trakcie budowy;p mam nadzieje zę się z tym ogarnę ;p

bidżej - 12 Wrz 2011, 11:25

siekierka na kijek :-P
luk-90 - 12 Wrz 2011, 12:08

hmm będziesz dywany na tym trzepał czy pranie suszył? :hahaha:
masska13 - 12 Wrz 2011, 16:03

nie widać przodu ;p;p a Fiesta będzie oj będzie jeszcze ;)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group